Jump to content
passat

Μετατροπη Μηχανικου Τιμονιου Σε Υδραυλικο

Recommended Posts

Γεια σαs,

εχω 2 Πασσατ  ενα του 89 εισαγωγηs  με υδραυλικο τιμονι και ενα του 91 με μηχανικο τιμονι.Θελω να κανω τραμπα τιs κρεμαργιερεs,διοτι το ενα θα παει για αποσυρση.

Εχει κανει καποιοs κατι παρομοιο,η γνωριζει ενδεχομενα προβληματα απο παρομοιεs μετατροπεs.?

Ευχαριστω για την φιλοξενια.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα αν ειναι ιδια αμαξωματα γινεται τραμπα αλλα υποψιν οτι πρεπει να μπει το παγουρακι λαδιου και η τρομπα υδραυλικου στο μοτερ με ιμαντα μπορει να χρειαστεις και τροχαλια στροφαλου και επισης δν ξερω τι παιζει με την κολωνα τιμονιου εγω λεω να μην το επιχειρησεις αυτο .

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου.Όπως είπε και ο φίλος αν είναι ίδιο αμάξωμα και κινητήρας γίνεται και πρόβλημα δεν θα έχεις.χρειάζεσαι κρεμαγερα,όλες τις σωληνωσεις,παγουρι,αντλία,τροχαλια στροφαλου καθώς και την βάση που στηρίζεται η αντλία και το δυναμο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου.Όπως είπε και ο φίλος αν είναι ίδιο αμάξωμα και κινητήρας γίνεται και πρόβλημα δεν θα έχεις.χρειάζεσαι κρεμαγερα,όλες τις σωληνωσεις,παγουρι,αντλία,τροχαλια στροφαλου καθώς και την βάση που στηρίζεται η αντλία και το δυναμο.

Λογικα θα παρει απο το ενα οτι χρειαζετε και θα τα τοποθετήσει στο αλλο.

Παντωs ευχαριστώ για τισ απαντήσειs σαs παιδια,και οταν θα ολοκληρωθεί η μετατροπη ,θα γραψω τα καθεκαστα για να γνωρίζει οπιοs θελει να κανει παρόμοια μετατροπη στο μελλον ,ενδεχόμενα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας παιδιά έχω ένα γκολφ 3 του 1992.  1400 κυβικά με 55 άλογα... Από τότε που έκανα το τιμόνι υδραυλικό... Όταν τερματίζω το τιμόνι το αμάξι σβήνει... Ή όταν πάω να παρκάρω σε ανηφόρα και στρίψει σε λογικά πλαίσια το τιμόνι πάλι σβήνει... Ο μηχανικός μου δεν μπορεί να καταλάβει γιατί γίνεται αυτό και το αποδίδει ότι η μηχανή δε μπορεί να σηκώσει το σύστημα. 

 

Link to comment
Share on other sites

Μηπως χρειαζετε καποιος προγραμματισμος του εγγεφαλου μηχανης??? ωστε να ξερει οτι υπαρχει υδραυλικο τιμονι ωστε να δινει περισοτερα γκαζια στο ρελαντι που στριβεις το τιμονι, τα μετεπειτα μοντελα μερικα εχουν και αισθητηρα στα υγρα του τιμονιου για αυτον τον λογο, ωστε οταν δει οτι ζοριζετε ο κινητηρας απο το τιμονι, ανεβαζε το φορτιο ωστε να μην σβησει.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , dasauto said:

Μηπως χρειαζετε καποιος προγραμματισμος του εγγεφαλου μηχανης??? ωστε να ξερει οτι υπαρχει υδραυλικο τιμονι ωστε να δινει περισοτερα γκαζια στο ρελαντι που στριβεις το τιμονι, τα μετεπειτα μοντελα μερικα εχουν και αισθητηρα στα υγρα του τιμονιου για αυτον τον λογο, ωστε οταν δει οτι ζοριζετε ο κινητηρας απο το τιμονι, ανεβαζε το φορτιο ωστε να μην σβησει.

Άλλαξε την μονάδα... Πείραξε και λίγο το ρελαντί αλλά και πάλι δεν έγινε κατι

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.