passat Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 Γεια σαs, εχω 2 Πασσατ ενα του 89 εισαγωγηs με υδραυλικο τιμονι και ενα του 91 με μηχανικο τιμονι.Θελω να κανω τραμπα τιs κρεμαργιερεs,διοτι το ενα θα παει για αποσυρση. Εχει κανει καποιοs κατι παρομοιο,η γνωριζει ενδεχομενα προβληματα απο παρομοιεs μετατροπεs.? Ευχαριστω για την φιλοξενια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 Λογικα αν ειναι ιδια αμαξωματα γινεται τραμπα αλλα υποψιν οτι πρεπει να μπει το παγουρακι λαδιου και η τρομπα υδραυλικου στο μοτερ με ιμαντα μπορει να χρειαστεις και τροχαλια στροφαλου και επισης δν ξερω τι παιζει με την κολωνα τιμονιου εγω λεω να μην το επιχειρησεις αυτο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrikos Posted April 28, 2013 Report Share Posted April 28, 2013 Καλημέρα φίλε μου.Όπως είπε και ο φίλος αν είναι ίδιο αμάξωμα και κινητήρας γίνεται και πρόβλημα δεν θα έχεις.χρειάζεσαι κρεμαγερα,όλες τις σωληνωσεις,παγουρι,αντλία,τροχαλια στροφαλου καθώς και την βάση που στηρίζεται η αντλία και το δυναμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat Posted April 28, 2013 Author Report Share Posted April 28, 2013 Καλημέρα φίλε μου.Όπως είπε και ο φίλος αν είναι ίδιο αμάξωμα και κινητήρας γίνεται και πρόβλημα δεν θα έχεις.χρειάζεσαι κρεμαγερα,όλες τις σωληνωσεις,παγουρι,αντλία,τροχαλια στροφαλου καθώς και την βάση που στηρίζεται η αντλία και το δυναμο. Λογικα θα παρει απο το ενα οτι χρειαζετε και θα τα τοποθετήσει στο αλλο. Παντωs ευχαριστώ για τισ απαντήσειs σαs παιδια,και οταν θα ολοκληρωθεί η μετατροπη ,θα γραψω τα καθεκαστα για να γνωρίζει οπιοs θελει να κανει παρόμοια μετατροπη στο μελλον ,ενδεχόμενα προβλήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
τεο Posted March 31, 2018 Report Share Posted March 31, 2018 Γειά σας παιδιά έχω ένα γκολφ 3 του 1992. 1400 κυβικά με 55 άλογα... Από τότε που έκανα το τιμόνι υδραυλικό... Όταν τερματίζω το τιμόνι το αμάξι σβήνει... Ή όταν πάω να παρκάρω σε ανηφόρα και στρίψει σε λογικά πλαίσια το τιμόνι πάλι σβήνει... Ο μηχανικός μου δεν μπορεί να καταλάβει γιατί γίνεται αυτό και το αποδίδει ότι η μηχανή δε μπορεί να σηκώσει το σύστημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted March 31, 2018 Report Share Posted March 31, 2018 (edited) Μηπως χρειαζετε καποιος προγραμματισμος του εγγεφαλου μηχανης??? ωστε να ξερει οτι υπαρχει υδραυλικο τιμονι ωστε να δινει περισοτερα γκαζια στο ρελαντι που στριβεις το τιμονι, τα μετεπειτα μοντελα μερικα εχουν και αισθητηρα στα υγρα του τιμονιου για αυτον τον λογο, ωστε οταν δει οτι ζοριζετε ο κινητηρας απο το τιμονι, ανεβαζε το φορτιο ωστε να μην σβησει. Edited March 31, 2018 by dasauto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
τεο Posted April 1, 2018 Report Share Posted April 1, 2018 18 hours ago , dasauto said: Μηπως χρειαζετε καποιος προγραμματισμος του εγγεφαλου μηχανης??? ωστε να ξερει οτι υπαρχει υδραυλικο τιμονι ωστε να δινει περισοτερα γκαζια στο ρελαντι που στριβεις το τιμονι, τα μετεπειτα μοντελα μερικα εχουν και αισθητηρα στα υγρα του τιμονιου για αυτον τον λογο, ωστε οταν δει οτι ζοριζετε ο κινητηρας απο το τιμονι, ανεβαζε το φορτιο ωστε να μην σβησει. Άλλαξε την μονάδα... Πείραξε και λίγο το ρελαντί αλλά και πάλι δεν έγινε κατι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...