Jump to content
madboy

Εξαερωση Κυκλωματος Ψυξης

Recommended Posts

Πρόσφατα όπως ανέφερα και σε άλλο μου post ξεκίνησα την προσπάθεια να επαναφέρω στην άσφαλτο το Corrado μου μετά από αδράνεια 4 ετών κλεισμένο στο γκαράζ. Επισκεύασα το G, άλλαξα αντλία νερού και θερμοστάτη, άδειασα όλο το κύκλωμα ψύξης και πρόσθεσα νέο αντιπηκτικό. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο ανεβάζει θερμοκρασία κοντά στους 110c χωρίς να ανοίξει το βεντιλατερ(Ενω η βαλβιδα κοντα στους 90 αν θυμαμαι καλα). Άλλαξα βαλβίδα θερμοκρασίας στο ψυγείο τίποτα. Μετά παρατήρησα ότι το κολάρο που είναι στο κάτω μέρος του ψυγείου είναι κρύο σε αντίθεση με όλα τα αλλά που είναι ζεστά. Να μην ανοίγει ο θερμοστάτης είναι σχεδόν αδύνατο αφού είναι καινούργιος. Το ψυγείο να είναι βουλομένο και να μην κάνει κύκλωμα το νερό και αυτό νομίζω δεν παίζει αφού παίρνει σημαντική ποσότητα νερού και όταν ανοίξω από κάτω το κολάρο αδειάζει το νερό κανονικά. Σκέφτηκα μήπως χρειάζεται το κύκλωμα εξαέρωση και υπάρχει κάποιο σημείο που γίνεται αυτό?. Παιζει κατι τετοιο? δεν εξαερωνει το κυκλωμα μονο του απο το δοχειο πληρωσης? 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ενοεις να βγαλω τα κολαρα ή υπαρχει εκει καποια βαλβιδα εκτονωσης του αερα? και την κανεις οταν ειναι σε λειτουργια το μοτερ η κρυο? οσο για την φλαντζα που αναφερεις δεν νομιζω οι 110 βαθμοι να ειναι ικανοι να κανουν τετοια ζημια οταν το μοτερ μεσα στην πολη ανεβαζει κοντα στους 100 βαθμους. ασε που θα εχανε και αντιπικτικο η θα φαινοταν κατι στα νερα η στο λαδι. 

Link to comment
Share on other sites

Απο δικια μου πειρα εχω να σου προτεινω, με ανοιχτο το δοχειο του νερου και τον κινητηρα σε λειτουργια και φυσικα αν ανοιγει ο θερμοστατης τοτε θα κανει εξαερωση μονο του.Τελος συπληρωνεις το υγρο μεχρι τη μεση στο δοχειο οταν ειναι κρυο.Υπαρχει περιπτωση ομως η βαλβιδα του βεντιλατερ να δινει εντολη αλλα στο βεντηλατερ να μην πηγενει ρευμα ή σωμα α' ξεχασα  υπαρχει a/c?

Link to comment
Share on other sites

Με αυτο τον τροπο το εκανα αλλα τιποτα. ναι εχει a/c . το βεντιλατερ δουλευει ειναι τσεκαρισμενο. το θεμα ειναι οτι και με βραχυκλομενο το βεντιλατερ σε συνεχη λειτουργια ανεβαζει θερμοκρασια γιατι απλα το νερο δεν κανει κυκλωμα. Δηλαδη το νερο στο ψυγειο μενει κρυο. Και εδω ειναι το ερωτημα. βουλωμενο ψυγειο? αερας στο κυκλωμα? ο θερμοστατης ειναι καινουργιος να ειναι ελατωματικος/ δεν ξερω....δεν βγαζω ακρη.

να συμπληρωσω οτι το καλοριφερ δεν δουλευει εδω και χρονια μαλλον ειναι βουλομενο το ψυγειο του.

Edited by madboy
Link to comment
Share on other sites

Θα με τρελανει αυτο..Σημερα αποφασισα να βγαλω τον θερμοστατη εξω να δω μηπως ειναι off. Τον τσεκαρω σε βραστο νερο ανοιγει μια χαρα. Τον αφηνω εκτος και βαζω το αυτοκινητο σε λειτουργια. Αν εξαιρεσεις οτι αργει να ανεβασει θερμοκρασια ολα καλα. Το νερο κυκλοφοραει στο κυκλωμα μια χαρα. τα βεντιλατερ ανοιγουν και ολα δειχνουν τελεια. 

Γιατι οταν ειναι ο θερμοστατης πανω δεν κανει κυκλωμα το νερο? Να τον βαζω αναποδα δεν παιζει γιατι απλα δεν μπαινει. Παρακατω υπαρχει και ενα link με την σωστη τοποθετηση του θερμοστατη στην αντλια... Δεν μπορω να βρω εξηγηση....

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3735949

Edited by madboy
Link to comment
Share on other sites

Θα με τρελανει αυτο..Σημερα αποφασισα να βγαλω τον θερμοστατη εξω να δω μηπως ειναι off. Τον τσεκαρω σε βραστο νερο ανοιγει μια χαρα. Τον αφηνω εκτος και βαζω το αυτοκινητο σε λειτουργια. Αν εξαιρεσεις οτι αργει να ανεβασει θερμοκρασια ολα καλα. Το νερο κυκλοφοραει στο κυκλωμα μια χαρα. τα βεντιλατερ ανοιγουν και ολα δειχνουν τελεια. 

Γιατι οταν ειναι ο θερμοστατης πανω δεν κανει κυκλωμα το νερο? Να τον βαζω αναποδα δεν παιζει γιατι απλα δεν μπαινει. Παρακατω υπαρχει και ενα link με την σωστη τοποθετηση του θερμοστατη στην αντλια... Δεν μπορω να βρω εξηγηση....

 

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3735949

 

Μήπως απλά ο θερμοστάτης δεν ανοίγει στη σωστή θερμοκρασία?

 

Αυτό φαίνεται να είναι το πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Σημερα στην δουλεια μου εχουμε ενα γεροντακο μηχανικο ο οποιος ειναι μετρ στα χωματουργικα μηχανηματα caterpillar. Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει το corrado με μπουλντοζα?  :crazy:   Ασφαλως και καμια αλλα ο παπους αφου του ειπα τα συμπτωματα μου ειπε το εξης: Κοιτα μου λεει τον θερμοστατη να δεις αν στο κοματι που παταει στην αντλια εχει καμια τρυπουλα? Του απανταω οχι. Εμ για αυτο μου λεει. ανοιξε μια μικρη τρυπουλα να εξαερωνει το κυκλωμα να δεις οτι θα ανοιξει, γιατι ετσι μου λέει δημιουργειται κενο αερα εκει με αποτελεσμα ενω το νερο μεσα στα τοιχωματα ειναι καυτο εκει δεν ακουμπαει τον θερμοστατη. Κουφαθηκα. Λεω με δουλευει αυτος. Μολις εφτασα σπιτι το εκανα.  8) . Το αποτελεσμα ηταν ακριβως οπως τα ελεγε ο παππους. Ολα μια χαρα. :nea:

Link to comment
Share on other sites

στο δικο μου καποτε ειχα αλλαξει αντλια νερου και τελικα την ξαναεβγαλα γιατι επρεπε να αλλαξω και το κουβουκλιο που παταει η αντλια.ηταν φαγωμενο και δεν εκανε σωστο κυκλωμα στα νερα.θυμαμαι πως για να αλλαξω το κουβουκλιο επρεπε να βγαλω τo G60 εξω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ξέρω ότι το θέμα είναι παλιό αλλά έχω περίπου το ίδιο πρόβλημα με τον madboy, και δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει, θα ήθελα πολυ τη βοήθεια σας.

Να σας υπευθημήσω ότι είμαι άσχετος με τα μηχανικά αυτοκινήτου, ομωσ απέκτησα λίγη εμπειρία τωρα τελευταία.

Έχω αγοράσει μεταχειρισμένο ενα vw polo 9n 1.4 75hp του 2004' πριν 2 χρόνια, ήταν σκυλί χωρίς να δημιουργούσε προβλήματα και απλα ήθελε τα τυπικά σέρβις του. Τώρα τελευταία γυρνώντας από ένα εργοτάξιο που έχω στο Κόρινθο μου ανέβασε ξαφνικά θερμοκρασία στους 110 λιγο πριν μπω στο κέντρο της Αθηνας. Σταμάτησα στην άκρη γρήγορα πριν φτάσει στο κόκκινο, και πριν κλείσω την μηχανή άνοιξα το καπό να δω αν δούλευε το βεντυλατερ και τιποτα, δεν γυρνούσε και επιπλέον το ψυγείο ήταν τρύπιο καπου πανω απ τη θέση του οδηγού, γιατι έβγαζε ίσα ίσα ατμό. Το πηγα για επισκευή σε έναν μάστορα μετα τη σύσταση του απο έναν φίλο. Ο οποίος μου άλλαξε το ψυγείο έλεγξε την βαλβίδα του ψυγείου, έλεγξε το βεντιλατερ αν δουλεύει, έβαλε το σωστό ψυκτικό που θέλει (g12), το πήγε βόλτα να δει αν ανέβαινε η θερμοκρασία, τιποτα, ολα τελεια μου ειπε, δούλευαν ολα, μηχανικός αυτοκινήτου ειναι λεω, τον πίστεψα, τον πλήρωσα και έφυγα. Την επόμενη μερα παω Κόρινθο στο εργοτάξιο και μου παει η θερμοκρασία στο 130 ( στο τέρμα κόκκινο) μέσα σε 10 δευτερόλεπτα, στο τσακ το πρόλαβα, σταμάτησα με ασφάλεια στη άκρη, κατεβαίνω· το βεντιλατερ δεν δουλεύει, το ψυγείο ειναι κρύο σε ολο το μέρος του και το υγρό στο καπάκι βράζει.

Το πήγα σε διάφορα συνεργεία να παρω περίπου μια ιδέα για το τι φταίει και όλοι μου είπαν τελείως διαφορετική άποψη για το πρόβλημα μου.

1) Μου εχει καεί η φλάντζα και κατι και αλλα και μπαίνει νερό μέσα και δεν δουλεύει το βεντιλατερ, ελέγχω τα λάδια, και δεν εχει καθόλου φισαλιδες απο νερο

2) Ο θερμοστάτης ειναι χαλασμένος και δεν δινει εντολή στο βεντυλατερ να δουλέψει, αυτο! Μα πως να δουλέψει αφού τα νερά δεν πάνε καν στο ψυγείο, του λέω, Ααα μου λέει!

3) Η αντλία ειναι χαλασμένη και δεν οδηγεί τα νερά στο ψυγείο, τωρα αυτο μάλιστα ίσως να ειναι το πρόβλημα.

και μετα οι άλλοι είπαν σε συνδυασμό αυτών μαζί με αλλα εξαρτήματα μηχανής που δεν θυμάμαι ποια ήτανε

Οποτε μήπως ξέρετε ποιο ειναι το πραγματικό πρόβλημα του αυτοκινήτου μου; Το χρειάζομαι οπωσδήποτε για την δουλειά μου, κι αν ξέρετε κανέναν αξιόπιστο συνεργάτη σας ή μηχανικό που μπορει να το φτιάξει και να εγγυάται οτι θα λειτουργεί σωστα το σύστημα ψυξησ θα ημουν ευγνώμων. Αν χρειάζεται επιπλέον πληροφορίες πείτε να σας πω

ευχαριστω εκ των προτερων

Βλαδίμηρος

 

 

Edited by Βλαδίμηρος
Link to comment
Share on other sites

On 29/1/2017 at 9:30 ΜΜ, Βλαδίμηρος said:

Καλησπέρα, ξέρω ότι το θέμα είναι παλιό αλλά έχω περίπου το ίδιο πρόβλημα με τον madboy, και δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει, θα ήθελα πολυ τη βοήθεια σας.

Να σας υπευθημήσω ότι είμαι άσχετος με τα μηχανικά αυτοκινήτου, ομωσ απέκτησα λίγη εμπειρία τωρα τελευταία.

Έχω αγοράσει μεταχειρισμένο ενα vw polo 9n 1.4 75hp του 2004' πριν 2 χρόνια, ήταν σκυλί χωρίς να δημιουργούσε προβλήματα και απλα ήθελε τα τυπικά σέρβις του. Τώρα τελευταία γυρνώντας από ένα εργοτάξιο που έχω στο Κόρινθο μου ανέβασε ξαφνικά θερμοκρασία στους 110 λιγο πριν μπω στο κέντρο της Αθηνας. Σταμάτησα στην άκρη γρήγορα πριν φτάσει στο κόκκινο, και πριν κλείσω την μηχανή άνοιξα το καπό να δω αν δούλευε το βεντυλατερ και τιποτα, δεν γυρνούσε και επιπλέον το ψυγείο ήταν τρύπιο καπου πανω απ τη θέση του οδηγού, γιατι έβγαζε ίσα ίσα ατμό. Το πηγα για επισκευή σε έναν μάστορα μετα τη σύσταση του απο έναν φίλο. Ο οποίος μου άλλαξε το ψυγείο έλεγξε την βαλβίδα του ψυγείου, έλεγξε το βεντιλατερ αν δουλεύει, έβαλε το σωστό ψυκτικό που θέλει (g12), το πήγε βόλτα να δει αν ανέβαινε η θερμοκρασία, τιποτα, ολα τελεια μου ειπε, δούλευαν ολα, μηχανικός αυτοκινήτου ειναι λεω, τον πίστεψα, τον πλήρωσα και έφυγα. Την επόμενη μερα παω Κόρινθο στο εργοτάξιο και μου παει η θερμοκρασία στο 130 ( στο τέρμα κόκκινο) μέσα σε 10 δευτερόλεπτα, στο τσακ το πρόλαβα, σταμάτησα με ασφάλεια στη άκρη, κατεβαίνω· το βεντιλατερ δεν δουλεύει, το ψυγείο ειναι κρύο σε ολο το μέρος του και το υγρό στο καπάκι βράζει.

Το πήγα σε διάφορα συνεργεία να παρω περίπου μια ιδέα για το τι φταίει και όλοι μου είπαν τελείως διαφορετική άποψη για το πρόβλημα μου.

1) Μου εχει καεί η φλάντζα και κατι και αλλα και μπαίνει νερό μέσα και δεν δουλεύει το βεντιλατερ, ελέγχω τα λάδια, και δεν εχει καθόλου φισαλιδες απο νερο

2) Ο θερμοστάτης ειναι χαλασμένος και δεν δινει εντολή στο βεντυλατερ να δουλέψει, αυτο! Μα πως να δουλέψει αφού τα νερά δεν πάνε καν στο ψυγείο, του λέω, Ααα μου λέει!

3) Η αντλία ειναι χαλασμένη και δεν οδηγεί τα νερά στο ψυγείο, τωρα αυτο μάλιστα ίσως να ειναι το πρόβλημα.

και μετα οι άλλοι είπαν σε συνδυασμό αυτών μαζί με αλλα εξαρτήματα μηχανής που δεν θυμάμαι ποια ήτανε

Οποτε μήπως ξέρετε ποιο ειναι το πραγματικό πρόβλημα του αυτοκινήτου μου; Το χρειάζομαι οπωσδήποτε για την δουλειά μου, κι αν ξέρετε κανέναν αξιόπιστο συνεργάτη σας ή μηχανικό που μπορει να το φτιάξει και να εγγυάται οτι θα λειτουργεί σωστα το σύστημα ψυξησ θα ημουν ευγνώμων. Αν χρειάζεται επιπλέον πληροφορίες πείτε να σας πω

ευχαριστω εκ των προτερων

Βλαδίμηρος

 

 

Να κάνεις καθαρισμό στο κύκλωμα με μηχάνημα και καθαριστικό μετά με σκέτο νερό κυκλοφορία και τέλος να βάλει G12.

Θερμοκρασίες στο ρελαντί δες το μόλισ τελειώσεις, όταν κάνεις εξαέρωση δεν χρειάζεται εν κινήσει.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Βλαδίμηρε αν έχεις air condition Μπορεί να είναι το εγκεφαλακι.

Βρίσκεται χαμηλά στο ψυγείο δίπλα στη φούσκα του βεντιλατέρ.

 

Στάλθηκε από το M5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μου εχανε νερο για αρκετο καιρο απο τον διακλαδωτηρα και μολις τον αλαξα ειχα το ιδιο προβλημα, αναιβαζε θερμοκρασια ενω ειχε νερο μεσα, το βεντιλατερ δεν ανοιγε ποτε (ενω οταν το βραχυκυκλωναμε αναβε κανονικα) και δεν ειχε καλοριφερ το αμαξι. Αλλαξα 2η φορα τον θερμοστατη νομιζωντας οτι ειναι αυτο αλλα και οαλι συνεχιστηκε. Αλλαξα τρομπα νερου γιατι νομιζα οτ για αυτο δεν γυρνανε σωστα τα νερα παλι τζίφος. Εν τελη αλλαξα και ψυγειο/βεντιλατερ και ακομα εβραζε το αμαξι... εκανα στην πλαστικη ταπα του θερμοστατη 3 μικρες τρυπουλες με 3αρι τρυπανι και λυθηκε το προβλημα. Απλα επειδη με αυτο το τροπο αργει να ανεβασει θερμοκρασια το αμαξι και εγω εχω υγραεριο και δεν με συμφαιρει εβαλα την προηγουμενη ταπα(χωρις τρυπες) και εβαλα το αμαξι μπροστα να δουλέψει αλλα παλι εβραζε. Μολις ζεσταθει το αμαξι καλα (σε θερμοκρασια που θα ανοιγε κανονικα ο θερμοστατης) ανοιξα το δοχειο νερου(προσεκτικα γιατι εχει σηκωσει πιεση το κυκλωμα) και ζουληξα καλα και τα 2 κολαρα του ψυγειου και τα κρατησα πιεσμενα και ειδα οτι εβγαζε μπουρμπουληθρες (και το πανω που ζεσταινεται παμτα και το κατω που εμενε παγωμενο) μετα απο λιγο ζουλιγμα σταματησε να βγαζει μπουρμπουληθρες , εκλεισα το δοχειο νερου και με αναμενο αμαξι ξεβιδωσα λιγο την ταπα στο κατω κολαρο του ψυγειου μεχρι να τρεξει νερο για 1 2 δευτερολεπτα και την ξανακλεισα(προσοχη το νερο ειναι ζεστο) και λυθηκε το προβλημα. Επισης βοηθαει και το να κρατας 2000 στροφες μεχρι να ζεσταθει το νερο η να κανει κυκλωμα. Εχω φαει πολλες ωρες με αυτο το προβλημα γτ φοβομουν μη παρω το μοτερ στο χερι και ελπιζω να βοηθησει ο τροπος .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.