mmike Posted April 29, 2013 Report Share Posted April 29, 2013 Νομίζω παλιότερα έχει θιγεί το θέμα διάσπαρτα. Απλά θα ήθελα να δούμε τελικά ποιες τιμές παίζουν στη θερμοκρασία λαδιού? Πρέπει να ανησυχούμε όταν βλέπουμε μεγάλες ενδείξεις της τάξεως πάνω από 110 βαθμούς? Ας δούμε τι θερμοκρασίες έχει δει ο καθένας από μας? Εγώ πάντως σε ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη, με φορτίο, με εξωτερική θερμοκρασία 28 έως 30 βαθμούς, μέχρι τα 120-130 χλμ η ένδειξη θερμοκρασίας ήταν 106-107 βαθμούς, όταν άνοιξα παραπάνω για λίγη ώρα έως 170χλμ είδα μέχρι 111 βαθμούς. Αυτή τελικά όσο το ανοίγεις ανεβαίνει? Και αν το πας με 200 χλμ και άνω και το κρατάς πόσο φθάνει η θερμοκρασία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted June 6, 2013 Report Share Posted June 6, 2013 εγω πριν 2 χρονια αθηνα χαλκιδα με πολλα km στο κοντερ σε ολες τις μεγαλες ευθειες κατεληξα να δω 120 φιλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted July 18, 2013 Author Report Share Posted July 18, 2013 Τελικά το ερώτημα για το ποιο είναι το όριο της ένδειξης Θερμοκρασίας λαδιού, παραμένει αναπάντητο. Πάντως, έχω παρατηρήσει σε ταξίδι, ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει εύκολα. Πρόσφατα, σε κανονικούς ρυθμούς ταξιδιού και όχι με πολλά χιλιόμετρα είδα τη θερμοκρασία να φτάνει 113 βαθμούς κελσίου, και αν δεν έκοβα θα ανέβαινε, ανέβαινε. Και μόνο που έχω την προσοχή μου στην ένδειξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με κουράζει αφόρητα. Και τελικά, γιατί να υπάρχει η ένδειξη αυτή, όταν δεν ξέρεις που πρέπει να κυμαίνεται? Εξάλλου, δεν είχε πει ο κατασκευαστής μην το πιέζεις πολύ και πρόσεχε τη θερμοκρασία ώστε να κόβεις. Αν ήταν έτσι, γιατί πήρα το gti, για να προσέχω μην καεί ? Η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα από μεγάλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ήταν, μην σε απασχολεί καθόλου, αν είναι να γίνει κάτι θα ανάψει κόκκινη ένδειξη στο μοτέρ, οπότε πάπαλα, αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας γιατί το αμάξι είναι στην εγγύηση, εφόσον έχεις κάνει επέκταση. Τέλος, σε μια σχετική συζήτηση μου πρότειναν να συμπληρώσω ένα είδος ενισχυτικού λαδιού, που το χρησιμοποιούν πολύ σε αυτοκίνητα turbo, με αποτέλεσμα να κρατάει τη θερμοκρασία λαδιού σε κατώτερα όρια. Μου είπαν ότι θα δω μεγάλη διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted July 18, 2013 Report Share Posted July 18, 2013 Τελικά το ερώτημα για το ποιο είναι το όριο της ένδειξης Θερμοκρασίας λαδιού, παραμένει αναπάντητο. Πάντως, έχω παρατηρήσει σε ταξίδι, ότι η θερμοκρασία λαδιού ανεβαίνει εύκολα. Πρόσφατα, σε κανονικούς ρυθμούς ταξιδιού και όχι με πολλά χιλιόμετρα είδα τη θερμοκρασία να φτάνει 113 βαθμούς κελσίου, και αν δεν έκοβα θα ανέβαινε, ανέβαινε. Και μόνο που έχω την προσοχή μου στην ένδειξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, με κουράζει αφόρητα. Και τελικά, γιατί να υπάρχει η ένδειξη αυτή, όταν δεν ξέρεις που πρέπει να κυμαίνεται? Εξάλλου, δεν είχε πει ο κατασκευαστής μην το πιέζεις πολύ και πρόσεχε τη θερμοκρασία ώστε να κόβεις. Αν ήταν έτσι, γιατί πήρα το gti, για να προσέχω μην καεί ? Η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα από μεγάλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ήταν, μην σε απασχολεί καθόλου, αν είναι να γίνει κάτι θα ανάψει κόκκινη ένδειξη στο μοτέρ, οπότε πάπαλα, αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας γιατί το αμάξι είναι στην εγγύηση, εφόσον έχεις κάνει επέκταση. Τέλος, σε μια σχετική συζήτηση μου πρότειναν να συμπληρώσω ένα είδος ενισχυτικού λαδιού, που το χρησιμοποιούν πολύ σε αυτοκίνητα turbo, με αποτέλεσμα να κρατάει τη θερμοκρασία λαδιού σε κατώτερα όρια. Μου είπαν ότι θα δω μεγάλη διαφορά. Για το ενισχυτικο.....αστο μην βαλεις.Οσο για τη θερμοκρασια λαδιου.... δεν υπαρχει στανταρ νουμερο,παιζουν ρολο και τα λαδια που εχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIORGOS VR6 Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 Αφηστε τα λαδια να ζεσταθουν ,για να λιπαινει σωστα πρεπει η θερμοκρασια του να ειναι πανω απο 80 .Στο δικο μου ημεγαλυτερηπου εχω δει μετα απο 40χιλ με το κοντερ πανω απο 200 εφτασε η θερμοκρασια λαδιου 113. Απο φιλο που τρεχει αγωνες μου εχει πει πως εχει δει μεχρι 136 βαθμους οποτε πιστευω πως μεχρι τους 120 βαθμους δεν υπαρχει προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PanosVR6 Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 130 βαθμους δινει οριο ασφαλειας η vw εχω ρωτησει αρκετα χρονια πριν..τουλαχιστον για τη γενια του golf 3 που εχω..πιστευω πως εκει περιπου πρεπει να κυμαινεται σε ολα τα μοντελα της vw γενικοτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted July 20, 2013 Report Share Posted July 20, 2013 130 βαθμους δινει οριο ασφαλειας η vw εχω ρωτησει αρκετα χρονια πριν..τουλαχιστον για τη γενια του golf 3 που εχω..πιστευω πως εκει περιπου πρεπει να κυμαινεται σε ολα τα μοντελα της vw γενικοτερα! Αυτό συνεχίζουν να λένε και τώρα στους tsi . Μέχρι 130 ,λένε, ειναι καλά. Εχουν μείνει 4 γενιές πίσω.. Φαντασία πόσο ενημερωμένοι ειναι.... Και μετα νααααααααα τα καμένα λάδια παντού... Και μετα νααααα οι επικαθισεισ... Αποτυχημένος ο κινητήρας όσον αφορά τις θερμοκρασίες ... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Γιατι τραγικές οι θερμοκρασίες ; Μια χαρα σε λογικα πλαίσια είναι Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias_92 Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 Μπορει καποιος να μου πει τι θερμοκρασιες εβλεπε κατα το στρωσιμο και ποια ειναι τα ορια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitsos gti Posted May 3, 2015 Report Share Posted May 3, 2015 Με 7η και 225+ η θερμοκρασια ανεβαινε με ρυθμο ενα βαθμο καθε 10 δευτερολεπτα περιπου και στους 115 αφησα...σε κυνηγη ενος c200 με σπασμενη 6η στα 228 ειδα 119.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...