Jump to content
Mdgeorge

Καταλύτης - Αλλαγη

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλη ανάσταση να εχουμε !

Εστειλα το αμάξι για service ( passat b6 2006 fsi 1,6 ) και στον έλεγχο που έγινε επειδή εχω πρόβλημα οτι δεν τραβάει πανω απο 120 χιλιομετρα , μου είπανε για αλλαγη καταλύτη επειδή φενεται μπουκομενος !!

( είχα ένα θέμα με καμένο πολλαπλασιάστη και έκανα χιλιόμετρα έτσι )

Τι κάνω ? μιλάνε για 1000 ευρώ αλλαγη

Ευχαριστω !!!

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη ανάσταση να εχουμε !

Εστειλα το αμάξι για service ( passat b6 2006 fsi 1,6 ) και στον έλεγχο που έγινε επειδή εχω πρόβλημα οτι δεν τραβάει πανω απο 120 χιλιομετρα , μου είπανε για αλλαγη καταλύτη επειδή φενεται μπουκομενος !!

( είχα ένα θέμα με καμένο πολλαπλασιάστη και έκανα χιλιόμετρα έτσι )

Τι κάνω ? μιλάνε για 1000 ευρώ αλλαγη

Ευχαριστω !!!

Sent from my iPad using Tapatalk

Καλησπέρα φίιλε μου.Βάλε 200άρι μεταλλικό και είσαι οκ.Και μιας και θα το κάνεις βγάλε και τον προκαταλύτη και θα είσαι τζετ.Κόστος ούτε το μισό απ όσο σου ζητήσανε στην αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Και τον προκαταλυτη ! Για μεγαλύτερη ελευθερία !! Απο,καυσαέρια πως θα πηγαίνω ???

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και τον προκαταλυτη ! Για μεγαλύτερη ελευθερία !! Απο,καυσαέρια πως θα πηγαίνω ???

Sent from my iPad using Tapatalk

Δεν θα έχεις καυσαέρια.Αν σου πρότεινα να βγάλεις τελείως το καταλύτη τότε θα είχες πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Τα αυτοκίνητα στα οποία αφαιρείται ο καταλύτης ή μπαίνει ένας πιο ελεύθερος (ο 200άρης πχ), μετά επαναπρογραμματίζονται, ώστε να μη βγάζει σφάλμα ο λάμδα. Τα καυσαέρια αλλάζουν, κι επειδή οι μετρήσεις του λάμδα είναι διαφορετικές, βγαίνει ως σφάλμα στο καντράν με Check Engine, αν το αμάξι δεν επαναπρογραμματιστεί. Έχω μια επιφύλαξη γιατί για 1.6FSI δεν το έχω τσεκαρισμένο, αλλά σε όλα τα TFSI/TSI ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

Για το check βαζουν αποστατη και βγαινει ο λαμδα πιο εξω και δν αναβει.

Ναι Σταύρο ακριβώς αυτό κάνουν.O Bil4gr που το έχει κάνει μπορεί να μας το επιβεβαιώσει.

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτά μου λένε ότι θα πρέπει να βρω συνεργείο που να ξέρει καλα Την δουλειά του!! :)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα για πρώτη φορά, μετα απο πολυ καιρο πήρα το αμάξι κ πήγα μια βόλτα μέχρι σουνιο !

Αυτο που είδα ειναι οτι σε κάθε ταχύτητα το αμάξι στις 4000 στροφές περίπου αρχίζει και κάνει θόρυβο σαν να φυσά πολυ δυνατά ανεμιστήρας βουιζει και δίνει την εντύπωση οτι ζόριζεται το λέω αυτο για να επιβεβαίωσω μην τυχόν και ειναι κανένας δίσκος το θέμα και τρέχω τζάμπα για καταλύτη μιας και ένδειξη στο κατραντ δεν έχει ανάψει καμία !!

Ευχαριστώ και να εχουμε καλη ανάσταση !!!

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σα να στροβιλιζεται ο αερας εννοεις; Κατ'αρχας ποσα χιλιομετρα εχεις; Και κατι ακομη, πως διεγνωσαν οτι ειναι ο καταλυτης, ανοιξαν καποιο "παραθυρακι" στο κουφαρι του και ειπαν οτι φαινεται μπουκωμενος; Στα δικα μας εμφανιζει ενδειξη αν εχει προβλημα στην κατηγορια engine του εγκεφαλου σε περιπτωση που δεν αναψει λαμπακι, απο εκει το ειδαν;

υγ. Βενζινη 95αρα χρησιμοποιεις;
 

Link to comment
Share on other sites

Αυτήν την αποροια είχα κ εγώ !! Πως το είδαν,

ένδειξη δεν έχει άναψαν καμία,

έχω 81000 χιλιόμετρα

κ βάζω 100άρα bp το μόνο ότι πιεσα πολύ το αμάξι όταν είχε καεί ένας πολλαπλασιαστης Προ καιρού πριν τον αλλάξω!

Ναι βουήζει πολύ μετά τις 4000 κάθισαν να μην παει πάω από 120

Link to comment
Share on other sites

Αυτήν την αποροια είχα κ εγώ !! Πως το είδαν,

ένδειξη δεν έχει άναψαν καμία,

έχω 81000 χιλιόμετρα

κ βάζω 100άρα bp το μόνο ότι πιεσα πολύ το αμάξι όταν είχε καεί ένας πολλαπλασιαστης Προ καιρού πριν τον αλλάξω!

Ναι βουήζει πολύ μετά τις 4000 κάθισαν να μην παει πάω από 120

Ετσι εξηγειται.... Τοτε πολυ πιθανον φιλε μου να εχουν δικιο... Πηγαινε σε εναν εξατμισα, ομως, να σου το τεσταρει για σιγουρια κι οπως ειπε ο professor πιο πανω αν κανεις αυτα γλυτωνεις το χιλιαρικο που σου ειπαν και την βγαζεις αρκετα πιο φθηνα.. 

Εισαι τυχερος παντως που δεν σου ετυχε κατι αλλο... Ειναι εγκλημα να πιεζεις το αυτοκινητο με καμμενο πολλαπλασιαστη...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις πολύτιμες κια ευστοχες πληροφορίες που δίνετε !!!

Θέλω να ρωτήσω, αν και off topic λίγο, τι άλλο μπορω να ελεγξω σε κυλινδρο, ελατηρια, κλπ για να δω μη εχω πάθει κάποια πιο μεγάλη ζημια στο αμάξι! Οταν θα πάω για έλεγχο - αλλαγη καταλύτη ?

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο καταλυτης ειναι μην ελεγχεις τπτ αλλο δν επαθε τιποτα αν παθαινε κατι στον κυλινδρο θα ακουγονταν περιεργα και θα εκαιγε λαδι επειδη ειχες ενα καμμενο πολλαπλασιαστη περναγε ακαυτη και εσπασε τον καταλυτη .

Link to comment
Share on other sites

Εγινε αλλαγη καταλυτη !! Euro 4 μεταλικος το αμάξι αναπνεύσε !!!

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγινε αλλαγη καταλυτη !! Euro 4 μεταλικος το αμάξι αναπνεύσε !!!

Sent from my iPad using Tapatalk

Σωστός!!!!Πόσο σου βγήκε??

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση τώρα με νέο καταλυτη τίποτε να προσέχω για να μην την πατησω πάλι ??

Γιατι έχετες σε απότομο φρενάρισμα έσβησε η μηχανή και το φοβήθηκα !!

:)))

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.