Jump to content
Nikosber

Ζαντες Για Τα Polo....

Recommended Posts

56 λεπτά πριν , Vassilis63 said:

Αυτό που έχεις γράψει αλλού αν δεν κάνω λάθος , δηλ. ότι δοκίμασες με ίδιο αυτοκίνητο που φορούσε 185 60 15 και πηγαίνατε το ίδιο  ισχύει ?

 

 

Ναι με ιδιο polo 1.6tdi 105ps ανοιξαμε μεχρι τα 180 σχεδον το οποιο φορουσε 185/60/15 με σιδερενιες και χιονολαστιχα συγκεκριμενα και πηγαιναμε κοπιο 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φοράω σιδερένιες με τάσι 175/70/14.Σε 16 άρες η μαμά διάσταση είναι 215/45/16. Αν βάλω 195/55/16 είναι λάθος; Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

Να βαλω και εγω μια φοτο απτις δικες μου ζαντουλες 56b7b1d2ef0786522475542840a6842d.jpgμε τα τασια!95b7bf47d051f1e09dbbe4fdc1607d42.jpg και μετα.τα τασια ηταν 185 65 R14 και οι oxigin ειναι 195 45 R16 οι μπροστα και οι πισο 205 45 R16! Θελουν βεβαια ενα βαψιματακι οι ζαντες αλλα για τιν τιμη που τοις βρικα ηταν ευκαιρια

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , karxas said:

Φοράω σιδερένιες με τάσι 175/70/14.Σε 16 άρες η μαμά διάσταση είναι 215/45/16. Αν βάλω 195/55/16 είναι λάθος; Ευχαριστώ 

νομίζω τελικά πως η σωστή διάσταση είναι 195/50/16

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε ολους,καινουριος κατοχος κ εγω ενος polo 1.2 tsi του 2011 κ ειμαι σε αναζητηση αλλαγης των μαμα σιδερενιων ζαντων 15'...σε μια πρωτη επισκεψη που εκανα ειδα αυτη της φωτο σε 16' κ μου προτειναν σε ελαστικο η το 205/45/16 η το 195/50/16 κ συγκεκριμενα το pirelli pzero...ποια η αποψη σας για το ελαστικο αλλα κ την διασταση?

20170404_131944.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2017 at 5:55 PM, XristosBak said:

Καλησπέρα σε ολους,καινουριος κατοχος κ εγω ενος polo 1.2 tsi του 2011 κ ειμαι σε αναζητηση αλλαγης των μαμα σιδερενιων ζαντων 15'...σε μια πρωτη επισκεψη που εκανα ειδα αυτη της φωτο σε 16' κ μου προτειναν σε ελαστικο η το 205/45/16 η το 195/50/16 κ συγκεκριμενα το pirelli pzero...ποια η αποψη σας για το ελαστικο αλλα κ την διασταση?

20170404_131944.jpg

ωραια ζαντα.
εγω για λαστιχα ειμαι στα dunlop sportmaxx 2 και ειναι πολυ καλα ως τωρα..

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω εχω το polo 12 tsi R line 110 ιππων!Του εβαλα προγραμμα Apr ,και ζαντες 18!ειμαι πολυ ευχαριστημενος!!Απλα θελει χαμηλωμα και ειμαι στο ψαξιμο τι να βαλω!!

IMG_8011.PNG

IMG_8012.PNG

Link to comment
Share on other sites

οι νέες μου ζάντες από vw cross polo 2008 7.5*17 32 offset με 205/45/17 kumho le sport ku 39 που έχουν συνδυαστεί με 3ποντα ελατήρια χαμηλώματος eibach !!!θα βαφτεί και η δαγκάνα σε χρώμα μπλε σαν του αυτοκινήτου και θα δέσει καλύτερα.ακουω απόψεις!!!!

 

 

P71104-110650.jpg

P71104-110619.jpg

IMG_20171106_125403.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία ζάντα!!! επίσης και το χαμήλωμα!!!   λίγο με χαλάει η επιλογή της διάστασης του ελαστικού που μακραίνει το βήμα κατά 3% που ίσως σου δώσει την αίσθηση ο το αυτοκίνητο "έκοψε" στις επιταχύνσεις. Η σωστή διάσταση είναι η 215/40/17 , υποθέτω ότι θα είχαν μεγάλη διαφορά τιμής με τα 205/45/17 γι' αυτό και δεν τα έβαλες. Τέλος οι μπροστινές δισκόπλακες (νομίζω 257mm) φαίνονται πλέον στη 17άρα πολύ μικρές, αργότερα ψάξε μήπως βρεις 288mm από POLO GTI.

Link to comment
Share on other sites

ξέρω ότι μακραίνει το βήμα(για την ακρίβεια είναι 2.2% πιο μακρύ) αλλά 215/40/17 θα κοπαναγε σαν τρελό.η διάφορα στην τιμή ήταν ούτε 10ευρω.ντιζελ έχω έχει και πρόγραμμα οπότε δεν είδα καμία διαφορά στην επιτάχυνση.τα φρένα είναι υπεραρκετά για το αμάξι δεν χρειάζεται αναβάθμιση.θα μου πεις και οι 15αρες μια χαρά ήταν οκ δεν διαφωνώ αλλά για να βάλω 288 ή και μεγαλύτερα θέλω όλο το μπροστινό σύστημα από το gti και πάει ψηλά το μαλλί!!

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

Όταν συνειδητά από το 70άρι προφίλ πας σε 45άρι και με σκληρότερα ελατήρια περιμένεις σίγουρα ότι η αίσθηση της προηγούμενης άνεσης θα είναι οριστικά παρελθόν, οπότε τι 45άρι τι 40άρι και τα δυο σκληρά θα είναι (πόση διαφορά στην άνεση να έχουν ?).

 

Ένα converter που βρήκα μου βγάζει 3%

https://tiresize.com/comparison/

Αν δεν σου "έκοψε" καθόλου, ΟΚ.

 

Για τα φρένα μη βιάζεσαι κάτι θα βρεις αν ψάχνεις.

 

Αυτό που θέλω να μου πεις είναι αν σταμάτησε να κολυμπάει σαν βάρκα και αν το τιμόνι απέκτησε κοφτερή αίσθηση. Αυτή την αναβάθμιση με τις 17άρες την έχω και εγώ κατά νου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Vassilis63 said:

Όταν συνειδητά από το 70άρι προφίλ πας σε 45άρι και με σκληρότερα ελατήρια περιμένεις σίγουρα ότι η αίσθηση της προηγούμενης άνεσης θα είναι οριστικά παρελθόν, οπότε τι 45άρι τι 40άρι και τα δυο σκληρά θα είναι (πόση διαφορά στην άνεση να έχουν ?).

 

Ένα converter που βρήκα μου βγάζει 3%

https://tiresize.com/comparison/

Αν δεν σου "έκοψε" καθόλου, ΟΚ.

 

Για τα φρένα μη βιάζεσαι κάτι θα βρεις αν ψάχνεις.

 

Αυτό που θέλω να μου πεις είναι αν σταμάτησε να κολυμπάει σαν βάρκα και αν το τιμόνι απέκτησε κοφτερή αίσθηση. Αυτή την αναβάθμιση με τις 17άρες την έχω και εγώ κατά νου.

 

 

κοφτερή αίσθηση;μμμμμ αν προέρχεσαι από αμάξι με τιμόνι κατάνα όλα τα υπόλοιπα σου φαίνονται βάρκες γιαλό.λιγο έφτιαξε αλλά μην νομίζεις βάρκα ακόμα είναι η αίσθηση.

πριν φόραγα 185/60/15 η διαφορά με με τα 205/45/17 είναι παρακάτω στην φώτο!!

για τα φρένα δεν χρειάζεται μεγαλύτερα 117 άλογα έχει και είναι υπεραρκετά αυτά που έχει!!!

S71118-155316.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago , vasilisrx8 said:

κοφτερή αίσθηση;μμμμμ αν προέρχεσαι από αμάξι με τιμόνι κατάνα όλα τα υπόλοιπα σου φαίνονται βάρκες γιαλό.λιγο έφτιαξε αλλά μην νομίζεις βάρκα ακόμα είναι η αίσθηση.

πριν φόραγα 185/60/15 η διαφορά με με τα 205/45/17 είναι παρακάτω στην φώτο!!

για τα φρένα δεν χρειάζεται μεγαλύτερα 117 άλογα έχει και είναι υπεραρκετά αυτά που έχει!!!

S71118-155316.jpg

OK, νόμιζα ότι είχες 14άρες πριν. Κρίμα πάντως που λες ότι δεν έγινε ξυράφι , με προβλημάτισες.

Τα φρένα σε γενικές γραμμές είναι πράγματι καλά με καλή αίσθηση στο πως δαγκώνει η δαγκάνα σε ταχύτητες πόλης, αν όμως κατεβείς γρήγορα σε κάποια στριφτερή κατηφορική διαδρομή ζεσταίνονται υπερβολικά γρήγορα και καπνίζουν (τα τακάκια τα μαμίσια). Τέλος πάντων όσο σε καλύπτουν τα κρατάς , αν στην πορεία οι απαιτήσεις σου ανέβουν το ξαναβλέπεις.

Link to comment
Share on other sites

κοίτα για στροφοδιαδρομες έχω το rx8 που με γεμίζει όσο δεν πάει.το polo είναι καθαρά εργαλείο καθημερινό.

τα φρένα ναι είναι καλά για την κατηγορία του αυτοκινήτου άμα δεν θες να καπνίζουν τα τακάκια απλά βάζεις ένα καλύτερο τακάκι με σωληνάκια υψηλής και καλό υγρό φρένων και ξεμπερδευεις μια και καλή.

τώρα όσο αφορά το τιμόνι ειλικρινά δεν είμαι ο κατάλληλος να σου πω ότι έχει διαφορά διότι το rx8 είναι 10 επίπεδα υψηλότερα από τα μπροστοκινητα όσο αφορά αίσθηση στρίψιμο και φρένα.ενταξει για να είμαι αντικειμενικός έχει φτιάξει λίγο το τιμόνι για τα δεδομένα των σουπερμινι είναι αρκετά καλό.αξιζει να βάλεις 17αρα και με ένα καλό σετ ελαστικών μαζί με ανάρτηση σίγουρα αλλάζει πολύ το αμάξι!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 23/5/2018 at 1:01 ΠΜ, Polakias2017 said:

Γεια σας παιδια ειμαι καινούριος στο φόρουμ  εχω το πολο 1,2 tdi του 2013 και θελω να βαλω ζάντες τι προτείνετε 

Τί "φοράει" τώρα;

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρέα.

 

Εγώ στο polo 6r το 2010 το είχα αγοράσει με την αρκετά σπάνια ζάντα την 16αρα 

 

Σας βάζω φωτογραφία από το δικό μου. Με την ζάντα αυτή.

 

 

2W.thumb.jpg.2ec9896b61b47024e70683465092348f.jpg

:rock:

 

 

 

Πράγματι τόσα χρόνια πολλή λίγα έως και ελάχιστα κυκλοφόρησαν με αυτή την ζάντα.

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

On 27/5/2018 at 1:57 ΜΜ, OMINUS said:

Καλησπερα στην παρέα.

 

Εγώ στο polo 6r το 2010 το είχα αγοράσει με την αρκετά σπάνια ζάντα την 16αρα 

 

Σας βάζω φωτογραφία από το δικό μου. Με την ζάντα αυτή.

:rock:

Πράγματι τόσα χρόνια πολλή λίγα έως και ελάχιστα κυκλοφόρησαν με αυτή την ζάντα.

 

 

 

Αυτό που θέλω να κάνω κι εγώ στο δικό μου (6C - 2016, το ίδιο αμάξωμα είναι με το 6R) που φοράει εργοστασιακά 14άρα σιδερένια. Ξέρω, τραγικό και άσχημο.

 

Το έψαξα αρκετά και κατέληξα, πως η σωστή και ασφαλής αναβάθμιση είναι η 16άρα σαν διάσταση.

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , spdrosin said:

Αυτό που θέλω να κάνω κι εγώ στο δικό μου (6C - 2016, το ίδιο αμάξωμα είναι με το 6R) που φοράει εργοστασιακά 14άρα σιδερένια. Ξέρω, τραγικό και άσχημο.

 

Το έψαξα αρκετά και κατέληξα, πως η σωστή και ασφαλής αναβάθμιση είναι η 16άρα σαν διάσταση.

Η 16 για το polo είναι ταμάμ.

Και ειδικά αν έχεις και sport αμορτισέρ είναι άλλο πράγμα.

 

Εγώ είχα την τύχη το αμάξι αυτό να το πάρω με τα εργοστασιακά αμορτισέρ του GTI polo.

 

Είχα άλλο αμάξι.

 

Να ξέρεις όμως ότι αν πας σε διάσταση ελαστικού VW το polo που βλέπεις στην φωτογραφία μου ήταν με λάστιχο 215/45/16 η τιμή για αυτή την διάσταση είναι πάνω από 580€ για τετράδα.

 

Αν βρεις καμία ζάντα σαν την δικιά μου χτυπά την μην το σκέφτεσαι από της ομορφότερες ζάντες για εκείνα τα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

On 29/5/2018 at 7:56 ΜΜ, OMINUS said:

Η 16 για το polo είναι ταμάμ.

Και ειδικά αν έχεις και sport αμορτισέρ είναι άλλο πράγμα.

 

Εγώ είχα την τύχη το αμάξι αυτό να το πάρω με τα εργοστασιακά αμορτισέρ του GTI polo.

 

Είχα άλλο αμάξι.

 

Να ξέρεις όμως ότι αν πας σε διάσταση ελαστικού VW το polo που βλέπεις στην φωτογραφία μου ήταν με λάστιχο 215/45/16 η τιμή για αυτή την διάσταση είναι πάνω από 580€ για τετράδα.

 

Αν βρεις καμία ζάντα σαν την δικιά μου χτυπά την μην το σκέφτεσαι από της ομορφότερες ζάντες για εκείνα τα χρόνια.

Χαίρομαι που το λες και το επιβεβαιώνεις. Γιατί μετά από αρκετό ψάξιμο και πονοκεφάλιασμα κατέληξα πως πρέπει να πάω σε 16άρες (όταν έρθει η ώρα).

Και καλά να είμαστε (εμείς το το αυτοκίνητο), όταν έρθει η ώρα, θα παίξει κι ένα χαμήλωμα με μια πιο σπορ ανάρτηση.

 

Είχα διαβάσει εδώ στο φόρουμ, πως παίζει θέμα με την τιμή των ελαστικών, όπως τα λες.

Η συγκεκριμένη διάσταση (η δική σου) είναι πολύ ακριβή ή μπορεί να παίξει κι άλλη διάσταση (που να ταιριάζει εννοείται στο Polo) πιο οικονομική; Και με άλλο παιδί που μιλούσα εδώ, την ίδια διάσταση είχε περάσει με τη δική σου (σε after market βέβαια ζάντες).

Edited by spdrosin
Link to comment
Share on other sites

Με την 16αρα δεν ξέρω τι περιθώριο έχεις για να παίξεις μπάλα.???

 

Το 45/R16 προφίλ είναι πολύ δύσκολο και πολύ ακριβω.

 

Εγώ αναγκάστηκα να πάω μετά από καιρό σε 225/45/17 ειχα βρεί ένα σετ 17άρια μεταχειρισμένα με λάστιχα και τα έβαλε στο polo , μετά από λίγο καιρό το έδωσα το αμάξι.

 

Δεν ξέρω να σου πω τι διάσταση να βάλεις σε 16αρα στο polo 

 

To 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , OMINUS said:

Με την 16αρα δεν ξέρω τι περιθώριο έχεις για να παίξεις μπάλα.???

 

Το 45/R16 προφίλ είναι πολύ δύσκολο και πολύ ακριβω.

 

Εγώ αναγκάστηκα να πάω μετά από καιρό σε 225/45/17 ειχα βρεί ένα σετ 17άρια μεταχειρισμένα με λάστιχα και τα έβαλε στο polo , μετά από λίγο καιρό το έδωσα το αμάξι.

 

Δεν ξέρω να σου πω τι διάσταση να βάλεις σε 16αρα στο polo 

 

To 

Και μήπως δεν είναι και πολύ ασφαλές να "παίξει" κανείς σε άλλη διάσταση όσον αφορά το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Άρα αν θέλω να βάλω 16άρα, πρέπει να πληρώσω αδρά και λάστιχα. Βέβαια οκ λάστιχα κάθε πόσα χρόνια αλλάζεις;

Νομίζω είναι κρίμα να τσιγκουνευτεί κανείς +100-150ευρώ και να πας σε 15άρα (σιγά την αναβάθμιση). 17άρα θεωρώ πως είναι μεγάλη.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , spdrosin said:

Και μήπως δεν είναι και πολύ ασφαλές να "παίξει" κανείς σε άλλη διάσταση όσον αφορά το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Άρα αν θέλω να βάλω 16άρα, πρέπει να πληρώσω αδρά και λάστιχα. Βέβαια οκ λάστιχα κάθε πόσα χρόνια αλλάζεις;

Νομίζω είναι κρίμα να τσιγκουνευτεί κανείς +100-150ευρώ και να πας σε 15άρα (σιγά την αναβάθμιση). 17άρα θεωρώ πως είναι μεγάλη.

Εγώ το 2010 να σου πω την αλήθεια,  το αμάξι ήθελα να το πάρω με την 17αρα. 

 

Αλλά λόγο ότι έπρεπε να περιμένω 4 μήνες πήγα κατευθείαν στην 16αρα.

 

Η επιλογές που έχεις είναι 2 και δώσε προσοχή.

 

Η θα υπομείνεις το τίμημα της 16αρας (215/45/16) 

Και θα τα πληρώσεις "χρυσά" την διάσταση αυτή.

 

Η θα βάζεις ποιό φτηνά λάστιχα για να επωμιστεί το κόστος της 215/45/16.

 

Η θα πας σε 17 αρα για να έχεις ποιό πολλές επιλογές σε διάσταση και τύπους ελαστικόν.

 

Γιατί να ξέρεις ότι αν θέλεις sport ελαστικά ΔΥΣΤΥΧΏΣ στην διάσταση αυτή δεν θα βρεις γιατί δεν βγάζουν πολλές εταιρίες.

 

Το 2013 14 που έψαχνα εγώ για το δικό μου σε 215/45/16.

 

Το SPORT PILOT 3 που βγαίνει στην διάστασή αυτή κόστιζε 680€ 

Όταν αυτή την στιγμή το 225/45/17 κοστίζει τα μισά λεφτά.

 

Να σε ενημερώσω και για το αλλο που λες για τη  Αλλαγή της διάστασης ελαστικού. 

 

Το POLO 6R και GTI έβγαιναν με 17αρα ζάντα σε διάσταση 215/45/17.

 

Αργώτερα όμως η vw το νούμερο του ελαστικού το άλλαξε σε 215/50/17. 

 

Με το 45αρι είχαν όλη θέματα κοψίματα κτλ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.