Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
tasossline

Καθαρισμος Βαλβιδων Σε 1.8Tfsi

Recommended Posts

μετα απο 78500 χιλιομετρα ειπα να κανω και εγω ενα καθαρισμο βαλβιδων στις βαλβιδες εισαγωγης .καθαριστηκε και η πεταλουδα και η πολλαπλη εισαγωγης και τα φλαπς .

 

φωτο πριν το καθαρισμο

 

http://imageshack.us/photo/my-images/826/20130514181113.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/526/20130514175327.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/40/20130514175254.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/844/20130514175230.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/96/20130514175210.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/29/20130514175129.jpg/

 

και μετα το καθαρισμο

 

http://imageshack.us/photo/my-images/547/20130514194255.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/850/20130514192330.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/17/20130514192305.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/24/20130514190549.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/803/20130514184459.jpg/

 

 

ενα μεγαλο ευχαριστω στην APR TUNED THESSALONIKIS για το καθαρισμο 

Edited by tasossline t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραιος!
Η κυλινδροκεφαλη αν κρινω απο τις φωτογραφιες δεν βγηκε για "βουτηγμα-τριψιμο", σωστα;  

Εντυπωσεις απο το αυτοκινητο μετα τον καθαρισμο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως απορία το έχω πως και δεν την έχει βαλει στο πρόγραμμα συντήρησης την εν λόγω εργασία η VW... όταν σαφέστατα υπάρχει θεματάκι μετά τα 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον φιλε βιλλ δεν εβγαλα κεφαλι εβγαλα μονο πολλαπλη εισαγωγη και καθαρισα μονο της βαλβιδες εισαγωγης καθαρισαμε πεταλουδα καθαρισαμε τα φλαπς της εισαγωγης καο εσωτερικα ολη τη πολλαπλη εισαγωγης.εντυπωσεις τωρα απλα καμια σχεση με πριν αλλο αμαξι δεν ζοριζεται πλεον τοσο πολυ οταν πατας απο χαμηλα το μοτερ δουλευει πολυ υσηχα και ηρεμα και ψηλα μετα τις 5000 στροφεε το αμαξι ανοιγει πιο καλα χωρις να ζοριζετε , γενικως δουλευει πιο αερατα.σιμο σωστη η παρατηρηση σου αλλα φαινεται δεν την εχουν μοιριστει τη δουλεια ακομα αλλιως θα το ειχαν βαλει μεσα στο σερβις και αυτο χαχαχαχαχαχαχχαχα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά τα 50000χλμ δεν χρειάζεται αυτός ο καθαρισμός?

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα τις 60000 καλα θα ηταν να καθαριστουν οχι οτι εαν ξεφυγεις πιο πολυ θα γινει κατι απλα χανεις λιγο αποδοση και ανεβαινει και η καταναλωση 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τάσο το ανέφερα σαν προβληματισμό γιατι πχ άλλο 60000χλμ με ταξιδια, εθνικη οδό... και άλλο πχ 30000χλμ μεσα στην πολη μονο. Εκεί λίγο το χάνω κάπου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου δεν αντιλεει κανεις ενοειται πως εαν ειναι και τα 60000 εκτος πολης θα ειναι πιο καθαρες λογικα γιατι κινησε με μεγαλυτερες ταχυτητες ενω μεσα στη πολη λογικο ειναι να μαζεψει πιο πολυ .το θεμα ειναι οτι μετα τις 60000 καλο ειναι να καθαριστουν ειτε το δουλευεις εντος πολης ειτε εκτος 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιμο, αυτο που μπορουμε να κανουμε οσο ειναι φρεσκος ο κινητηρας ειναι να ψεκαζουμε ανα 10.000χλμ απο την εισαγωγη τα ειδικα καθαριστικα καθαρισμου βαλβιδων εισαγωγης και να ριχνουμε στο ντεποζιτο καθαριστικα συστηματος τροφοδοσιας (τα καλα κι οχι τυπου NOS και πρασινα αλογα).. Επειτα, τουλαχιστον 2 φορες τον μηνα ενα καλο ξεκαπνισμα.. Κατ' αυτον τον τροπο προλαμβανουμε και παρατεινουμε σε υψηλο βαθμο την αναγκη καθαρισμου βαλβιδων..

Τωρα οσον αφορα τον καθαρισμο, ουσιαστικα φιλε Τασο, καθαρισες πολλαπλη εισαγωγης με φλαπς κυριως και λιγο τριψιματακι τις θυριδες και επιφανειακα οσο γινοταν τις βαλβιδες.. Απο την στιγμη που ο κινητηρας, αν κρινω παλι απο τις φωτογραφιες, βρισκεται στο ΑΝΣ? καποιες ειναι κλειστες και καποιες ανοιχτες.. Ετσι δεν ελεγχονται το πως πατανε στην κεφαλη εσωτερικα... Δυστυχως μονο η αφαιρεση της κυλινδροκεφαλης ξεδιαλυνει το τοπιο για ακριβη συμπερασματα της καταστασης τους.. 
Οπως και να εχει, αυτο που βγαινει ως συμπερασμα της ολης υποθεσης, ειναι οτι βρισκοσουν στο πρωιμο σταδιο εμφανισης της λεγομενης καπνας (σχεδον 80.000χλμ οπως αναφερεις), οπου θα γινοταν εντονοτερο αν το αφηνες απο τη στιγμη που δημιουργειται η πρωτη στρωση...  Προβληματισμος για ολα τα μοτερ αμεσου ψεκασμου του Group οπως αναφερει και ο Σιμος..


Πιθανον να προβω στην διαδικασια αυτη  κι εγω προληπτικα μετα απο συμπληρωθεντα 206.000 χλμ με πληρη φωτογραφικο υλικο, για να δουμε τι γινεται σε μοτερ που ακολουθησε απο την αρχη τακτικη χρηση καθαριστικων και παγια χρηση 100αρας βενζινης... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι φιλε βιλλ ολες οι βαλβιδες καθαριστηκαν μια χαρα εφυγε εντελως η μακα απο πανω και τις γυαλισαμε μεχρι το σημειο που ειδες κουνουσαμε το στροφαλο και τις πηγαιναμε εκει που επρεπε ωστε να ειναι κλειστες για μην δημιουργηθει καποιο προβλημα και μετα απο αυτο καθαριστηκαν ολα τα αλλα που αναφερες.επισης οτι και να ψεκασεις δεν κανει δουλεια μονο εαν βαλεις συστημα ψεκασμου με μπεκ μεθανολης και ετσι λυνεται το προβλημα .επισης οτι βενζινα και να βαλεις οτι και να ριξεις μεσα στη βενζινα δεν βοηθαει πουθενα γιατι το συστημα ψεκασμου ειναι αμεσο και ψεκαζει απευθειας μεσα στο κυλινδρο .βενζινα δεν ψεκαζει καθολου μεσα στις βαλβιδες εισαγωγης με αποτελεσμα να δημιουργητε η μακα στις βαλβιδες .η μακα αυτη προερχεται απο τις αναθυμιασεις .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τασο συμφωνω, γι' αυτο ειπα οτι απλα παρατεινεις τον καθαρισμο.. Δηλαδη δεν το γλυτωνεις! :)

 

Οσον αφορα ομως για τα καθαριστικα, εδω εχω μια απορια.. Εφοσον ψεκαζεις εκ της εισαγωγης και ριχνεις στο ντεποζιτο οπως προανεφερα τα καλα (επαγγελματικα κι οχι το εμποριου) καθαριστικα τοτε δεν γινεται καθαροτερη καυση, αρα μειωμενες, βρωμικες για να το πω πολυ απλα, αναθυμιασεις που θα προκαλουσαν γρηγορα αυτο το φιλμ στην εισαγωγη-βαλβιδες;;

Τι θελω να πω.. Προσφατα καθαρισα EGR, γνωστη υπαιτιος για πολλα προβληματα στην πεταλουδα,πολλαπλη εισαγωγης, βαλβιδες εισαγωγης, αυξημενους ρυπους και και και...  Κι ομως, ηταν πεντακαθαρη η βαλβιδα αναλογικα με τα χιλιομετρα του κινητηρα.. Το μονο που παρατηρησα ηταν οτι στην συνδεση με την πολλαπλη ειχε λιγο μειωθει, απο την συγκεντρωση καποιων καταλοιπων, η ελευθερη διοδος που απλα με ενα τυπικο ψεκασμο εφυγαν ολα..

Μηπως τελικα συμβαλλουν θετικα κι αυτα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oxi φιλε βιλλ και ομως δεν βοηθουν πουθενα μονο λαδι παει στις βαλβιδες εισαγωγης απο τις αναθυμιασεις τιποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι μονο λάδι πηγαίνει στις βαλβίδες (αναθυμιάσεις). Ασε που αντικειμενικά μιλώντας, αν έχει πιασει ήδη "φιλμ" ΄δεν θα ήθελα με τίποτα να το "σπάσω" ενώ λειτουργεί το μοτέρ μου! Προτιμώ το "λύσιμο" και καθάρισμα, από το να περάσουν απο τις βαλβίδες μέσα στον κινητήρα τα "σπασμένα" κομμάτια από αυτό το χτίσιμο εκεί μεσα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λέω και εγώ γιατί ανέβηκε λίγο η κατανάλωση στο αμάξι μου.. Το καλοκαίρι θα κάνω ένα καθαρισμό της βαλβίδες. Έφτασα τα 142.000χλμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...