Jump to content
vlachos

Πρόβλημα Μετάδοσης Στο Vw Up

Recommended Posts

Καλησπέρα, γράφω σε αυτήν την κατηγορία γιατί από ότι είδα δεν υπάρχει για το VW up. Έχω ένα VW up 75hp 1000cc εκδοσή black up!,μπαίνω στο θέμα ..τις προάλλες πήγα να ταξίδι Λαμία και ανακάλυψα το εξής. Σε μια από τις κατηφόρες στην εθνική οδό με ταχύτητα γύρω στο 120 χλμ/ω έβαλα νεκρά για εξοικονόμηση καυσίμου(ο κινητήρας δούλευε ρελαντί) και όταν χρειάστηκε να ξαναβάλω την πέμπτη δεν μου έμπαινε, την κούρευε..Έπρεπε να κόψω κάτω από τα 100 χλμ/ω να την πάρει. Ενώ όταν είμαι στην  τετάρτη περίπου στα 110 χλμ/ω την και βάλω πέμπτη θα την πάρει(έχει στροφές ο κινητήρας κατά την διάρκεια τις αλλαγής).

Το πήγα στην αντιπροσωπεια που το πήρα και το κοιτάμε..Απλώς θα ήθελα και γνώμη δεύτερη. Εγώ υποψιάζομαι ότι είναι το σαζμαν. 

 

ps1: Από τότε που το πήρα η πρώτη και η όπισθεν κάποιες φόρες δεν μπαίνουν. Επίσης όταν είμαι σταματημένος και πατάς συμπλέκτη (χωρίς να βάζεις ταχύτητα) και τον αφήσεις "ψιλό απότομα" ακούγετε ένας μεταλλικός ήχος.

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη δε γνωρίζω κάτι πάνω στο πρόβλημα σου, απλά μια επισήμανση θέλω να κάνω. Ή απόλυτη οικονομία επιτυγχανεται με κουμπωμένη ταχύτητα στο κιβώτιο αφήνοντας το γκάζι, η πεταλούδα παραμένει πάντα κλειστεί και αν έχεις trip computer θα δεις την κατανάλωση στο απόλυτο μηδέν.

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη δε γνωρίζω κάτι πάνω στο πρόβλημα σου, απλά μια επισήμανση θέλω να κάνω. Ή απόλυτη οικονομία επιτυγχανεται με κουμπωμένη ταχύτητα στο κιβώτιο αφήνοντας το γκάζι, η πεταλούδα παραμένει πάντα κλειστεί και αν έχεις trip computer θα δεις την κατανάλωση στο απόλυτο μηδέν.

Sent from my XT910 using Tapatalk

Συμφωνώ μαζί σου άλλα σου κόβει και την ταχύτητά σου.

Link to comment
Share on other sites

μην το κάνεις αυτό παντα ταχυτητα στο κιβωτιο και ασ μην έχεις καθόλου γκαζι

Link to comment
Share on other sites

Φίλε με χιλιόμετρα και νεκρό στο σασμάν,άν ο μη γεννητώ γίνει κάτι δεν θα προλάβεις να κουμπώασεις ταχύτητα για να χρησιμοποιήσεις το γκάζι.

 

Επίσης και στο Micra που είχα αν στην εθνική έβαζα νεκρό,με 120 χιλιόμετρα πολλές φορές δεν μου έπαιρνε την πέμπτη και έπρεπε να πεσω στα 90-100.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε με χιλιόμετρα και νεκρό στο σασμάν,άν ο μη γεννητώ γίνει κάτι δεν θα προλάβεις να κουμπώασεις ταχύτητα για να χρησιμοποιήσεις το γκάζι.

 

Επίσης και στο Micra που είχα αν στην εθνική έβαζα νεκρό,με 120 χιλιόμετρα πολλές φορές δεν μου έπαιρνε την πέμπτη και έπρεπε να πεσω στα 90-100.

Ασχέτως αν είναι σωστό αυτό που κάνω έπρεπε να τη παίρνει..σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, γράφω σε αυτήν την κατηγορία γιατί από ότι είδα δεν υπάρχει για το VW up. Έχω ένα VW up 75hp 1000cc εκδοσή black up!,μπαίνω στο θέμα ..τις προάλλες πήγα να ταξίδι Λαμία και ανακάλυψα το εξής. Σε μια από τις κατηφόρες στην εθνική οδό με ταχύτητα γύρω στο 120 χλμ/ω έβαλα νεκρά για εξοικονόμηση καυσίμου(ο κινητήρας δούλευε ρελαντί) και όταν χρειάστηκε να ξαναβάλω την πέμπτη δεν μου έμπαινε, την κούρευε..Έπρεπε να κόψω κάτω από τα 100 χλμ/ω να την πάρει. Ενώ όταν είμαι στην τετάρτη περίπου στα 110 χλμ/ω την και βάλω πέμπτη θα την πάρει(έχει στροφές ο κινητήρας κατά την διάρκεια τις αλλαγής).

Το πήγα στην αντιπροσωπεια που το πήρα και το κοιτάμε..Απλώς θα ήθελα και γνώμη δεύτερη. Εγώ υποψιάζομαι ότι είναι το σαζμαν.

ps1: Από τότε που το πήρα η πρώτη και η όπισθεν κάποιες φόρες δεν μπαίνουν. Επίσης όταν είμαι σταματημένος και πατάς συμπλέκτη (χωρίς να βάζεις ταχύτητα) και τον αφήσεις "ψιλό απότομα" ακούγετε ένας μεταλλικός ήχος.

Καλησπερα φιλε! Το ιδιο προβλημα εχει και η κοπελαμου με το white up! 1.0 me 75ps. Μερικες φορες σαν να "σκαλωνει" τιν πρωτη και την οπισθεν!!! Και οταν ειναι κρυο το αυτοκ. Και εχεις νεκρο ακουγετε κατι μεσα στο σασμαν σαν το ρουλεμαν του "τρελου" που λενε! Το πηγαμε στην vw 2 φορες και μας ρυθμισανε τις επιλογες στο σασμαν, το προβλημα Ελαττωθηκε αλλα ακομα το κανει καπου καπου!!! Το up εχει τωρα περιπου 8000 χιλιομετρα! Στην vw μας ειπανε να γραψουμε ενα e-mail στα κεντρικα vw Wolfsburg με το προβλημα και τι ακριβως κανει στα αγγλικα ή Γερμανικα για να βρουνε λυση!!! Να σημειωσω οτι ειμαι μονημος κατοικος γερμανιας και αυτα μου τα ειπανε Σε γερμανικη αντιπροσωπεια!!

Edited by Christos Milk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, γράφω σε αυτήν την κατηγορία γιατί από ότι είδα δεν υπάρχει για το VW up. Έχω ένα VW up 75hp 1000cc εκδοσή black up!,μπαίνω στο θέμα ..τις προάλλες πήγα να ταξίδι Λαμία και ανακάλυψα το εξής. Σε μια από τις κατηφόρες στην εθνική οδό με ταχύτητα γύρω στο 120 χλμ/ω έβαλα νεκρά για εξοικονόμηση καυσίμου(ο κινητήρας δούλευε ρελαντί) και όταν χρειάστηκε να ξαναβάλω την πέμπτη δεν μου έμπαινε, την κούρευε..Έπρεπε να κόψω κάτω από τα 100 χλμ/ω να την πάρει. Ενώ όταν είμαι στην τετάρτη περίπου στα 110 χλμ/ω την και βάλω πέμπτη θα την πάρει(έχει στροφές ο κινητήρας κατά την διάρκεια τις αλλαγής).

Το πήγα στην αντιπροσωπεια που το πήρα και το κοιτάμε..Απλώς θα ήθελα και γνώμη δεύτερη. Εγώ υποψιάζομαι ότι είναι το σαζμαν.

ps1: Από τότε που το πήρα η πρώτη και η όπισθεν κάποιες φόρες δεν μπαίνουν. Επίσης όταν είμαι σταματημένος και πατάς συμπλέκτη (χωρίς να βάζεις ταχύτητα) και τον αφήσεις "ψιλό απότομα" ακούγετε ένας μεταλλικός ήχος.

Καλησπερα φιλε! Το ιδιο προβλημα εχει και η κοπελαμου με το white up! 1.0 me 75ps. Μερικες φορες σαν να "σκαλωνει" τιν πρωτη και την οπισθεν!!! Και οταν ειναι κρυο το αυτοκ. Και εχεις νεκρο ακουγετε κατι μεσα στο σασμαν σαν το ρουλεμαν του "τρελου" που λενε! Το πηγαμε στην vw 2 φορες και μας ρυθμισανε τις επιλογες στο σασμαν, το προβλημα Ελαττωθηκε αλλα ακομα το κανει καπου καπου!!! Το up εχει τωρα περιπου 8000 χιλιομετρα! Στην vw μας ειπανε να γραψουμε ενα e-mail στα κεντρικα vw Wolfsburg με το προβλημα και τι ακριβως κανει στα αγγλικα ή Γερμανικα για να βρουνε λυση!!! Να σημειωσω οτι ειμαι μονημος κατοικος γερμανιας και αυτα μου τα ειπανε Σε γερμανικη αντιπροσωπεια!!

 Και εμένα μου κάνανε κάποιες ρυθμίσεις στον συμπλέκτη άλλα εξακολουθεί να κάνει τα ίδια.. και περιμένουμε απάντηση από το εργαστήριο όπως μας είπαν. Άλλα το να ασχοληθείς εσύ με το πρόβλημα του αυτοκίνητου μου δεν μου φαίνεται σωστό αυτοί είχαν την υποχρέωση να το κάνουν. Σας κάνει το ίδιο πρόβλημα με την πέμπτη, όπως και σε μένα; Λάβατε απάντηση από τα κεντρικά; 

Link to comment
Share on other sites

Οταν αφηνεις το γκαζι μπαινει σε εφαρμογη το λεγομενο cut off fuel system γι΄αυτο δειχνει μηδεν στην στιγμιαια...

Link to comment
Share on other sites

Εμας μας κανει σε πρωτη και οπισθεν. Ακομα δεν εχουμε λαβει απαντηση απο τα κεντρικα!!! Περιμενουμε!!! Για το θορυβο που ακουγεται οταν αφηνεις τον συμπλεκτη και οταν ειναι κρυο μας ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο λεει γιατι ειναι 3κυλινδο και οταν ειναι κρυο εχει Ταλαντευσεις το μοτερ και για αυτο ακουγετε ετσι το σασμαν!!! Αν και εγω δεν το πιστευω γιατι η μηχανει ταλαντευεται και οταν ειναι ζεστο!!! Παντως αυτη ειναι η απαντηση και οτι ειναι φυσιολογικο και δεν χρειαζεται να το παμε σε συνεργειο για να κανουν κατι!!!

Στειλε ομως και εσυ ενα e-mail στα κεντρικα δεν χανεις κατι κανε το παραπονοσου και τι κανει το αυτοκινητοσου!!!

Παντως στο γερμανικο φορουμ www.upsociety.de που ειναι μονο για vw up! Γινεται χαμος με αυτο το θεμα!! Σε αλους αλαξαν σασμαν σε αλλους δισκο πλατο και λυθηκε το προβλημα και σε αλλους λενε οτι και σε εμενα!! Αντε βγαλε ακρη τωρα!!! Περα βρεχη!!!

Εδω που τα λεμε ποτε ειχε η vw σωστα σασμαν για να εχει και τωρα??

Link to comment
Share on other sites

Πήγα και σημερα στη αντιπροσωπεια και τελικά θα αλλάξουμε σαζμαν.. Πάντως για το συμπλέκτη, το ίδιο είπε και σε μένα. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει η VW για όλα!Καταρχήν αυτό το νεκρό σε κατηφόρα και μετά να "αναγκάζεις" το σασμάν να πάρει την πέμπτη είναι ότι χειρότερο θα μπορούσες να κάνεις!Είπαμε οικονομία 1000άρι και τρικύλινδρο πόσο πιο οικονομικό!Να μην το ξανακάνεις αυτό στο σασμάν γιατί πέρα του ότι είναι επικίνδυνο για σένα εφόσον δεν θα εχεις αμάξι με νεκρά μέσα θα πάρεις όλο το κιβώτιο στα χέρια και δεν θα φτάιει καμία VW.Επίσης ισχύει για τα τρικύλινδρα ότι σαν μοτέρ έχουν μεγάλες ταλαντώσεις.Το ίδιο συμβαίνει και με τα τρικύλινδρα παλιότερα μοτέρ του Group.Το ξέρω προσωπικά από φίλο με Ibiza.Τέλος όσον αφορά την όπισθεν σε όλα τα σασμάν VW είναι ένα θέμα θέλει προσοχή,καλό πάτημα συμπλέκτη και ευλαβική μεταχείριση!

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει η VW για όλα!Καταρχήν αυτό το νεκρό σε κατηφόρα και μετά να "αναγκάζεις" το σασμάν να πάρει την πέμπτη είναι ότι χειρότερο θα μπορούσες να κάνεις!Είπαμε οικονομία 1000άρι και τρικύλινδρο πόσο πιο οικονομικό!Να μην το ξανακάνεις αυτό στο σασμάν γιατί πέρα του ότι είναι επικίνδυνο για σένα εφόσον δεν θα εχεις αμάξι με νεκρά μέσα θα πάρεις όλο το κιβώτιο στα χέρια και δεν θα φτάιει καμία VW.Επίσης ισχύει για τα τρικύλινδρα ότι σαν μοτέρ έχουν μεγάλες ταλαντώσεις.Το ίδιο συμβαίνει και με τα τρικύλινδρα παλιότερα μοτέρ του Group.Το ξέρω προσωπικά από φίλο με Ibiza.Τέλος όσον αφορά την όπισθεν σε όλα τα σασμάν VW είναι ένα θέμα θέλει προσοχή,καλό πάτημα συμπλέκτη και ευλαβική μεταχείριση!

Δηλαδή  μου λες ότι το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα και ότι δεν μπαίνει η 5η από νεκρά λόγο τον ταλαντώσεων του τρικύλινδρου κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν φταίει η VW για όλα!Καταρχήν αυτό το νεκρό σε κατηφόρα και μετά να "αναγκάζεις" το σασμάν να πάρει την πέμπτη είναι ότι χειρότερο θα μπορούσες να κάνεις!Είπαμε οικονομία 1000άρι και τρικύλινδρο πόσο πιο οικονομικό!Να μην το ξανακάνεις αυτό στο σασμάν γιατί πέρα του ότι είναι επικίνδυνο για σένα εφόσον δεν θα εχεις αμάξι με νεκρά μέσα θα πάρεις όλο το κιβώτιο στα χέρια και δεν θα φτάιει καμία VW.Επίσης ισχύει για τα τρικύλινδρα ότι σαν μοτέρ έχουν μεγάλες ταλαντώσεις.Το ίδιο συμβαίνει και με τα τρικύλινδρα παλιότερα μοτέρ του Group.Το ξέρω προσωπικά από φίλο με Ibiza.Τέλος όσον αφορά την όπισθεν σε όλα τα σασμάν VW είναι ένα θέμα θέλει προσοχή,καλό πάτημα συμπλέκτη και ευλαβική μεταχείριση!

 

γιατι το να βαλεις 5η ρολλαροντας απο νεκρο ειναι ο,τι χειροτερο???που στηριζεται αυτο?δεν προσπαθησε να βαλει 1η..5η εβαλε..και εκτος αυτου οταν θα ηταν με νεκρο επρεπε να την παρει και αβιαστα..οχι να μην  μπαινει..αυτο με τις ταλαντωσεις ισχυει,αλλα δε γινεται να μην παιρνει μια ταχυτητα οταν γυριζει στο ρελαντι..καπου υπαρχει θεμα..

σημ:αν καπου κανω λαθος ζητω συγνωμη..

Edited by polodi
Link to comment
Share on other sites

γιατι το να βαλεις 5η ρολλαροντας απο νεκρο ειναι ο,τι χειροτερο???που στηριζεται αυτο?δεν προσπαθησε να βαλει 1η..5η εβαλε..και εκτος αυτου οταν θα ηταν με νεκρο επρεπε να την παρει και αβιαστα..οχι να μην  μπαινει..αυτο με τις ταλαντωσεις ισχυει,αλλα δε γινεται να μην παιρνει μια ταχυτητα οταν γυριζει στο ρελαντι..καπου υπαρχει θεμα..

σημ:αν καπου κανω λαθος ζητω συγνωμη..

Εσυ εαν τρεχεις ξεμπλετσωτος και σου πεταξουν 20 κιλα στην πλατη ξαφνικα δεν θα σκονταψεις?Λογικα δες το απο το 0 σε ολοκληρο το βαρος του αυτοκινητου οσο και να ειναι αυτο το ιδιο συμβαινει με το σασμαν σου δεν υπαρχει μια σταδιακη ομαλη μεταβαση...

Edited by Acidarrow
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε αυτο..το θεμα ειναι οχι τι γινεται αν του βαλεις 5η..αλλα το οτι δεν μπαινει η 5η!εγω λεω οτι η 5η θα επρεπε να μπαινει ασχετως αν τρωει ζορι η οχι το αμαξι..το ζορι θα το φαει οταν παρεις το ποδι σου απτο συμπλεκτη..το θεμα ειναι οταν πατας συμπλεκτη γυρνωντας στο ρελαντι γιατι να μην παιρνει την 5η??

αποτι καταλαβα δηλαδη αυτο συμβαινει εδω..δεν παιρνει την 5η..

Edited by polodi
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πράγμα δεν είναι άμα είσαι με 4η στα 110 χλμ/ω και βάλεις 5η; που κατά την διάρκεια της αλλαγής ο κινητήρας έχει ακόμα στροφές θα ασκηθεί μεγαλύτερη δύναμή από το να βάλεις την ταχύτητα με ρελαντι.

Link to comment
Share on other sites

 

Το ίδιο πράγμα δεν είναι άμα είσαι με 4η στα 110 χλμ/ω και βάλεις 5η; που κατά την διάρκεια της αλλαγής ο κινητήρας έχει ακόμα στροφές θα ασκηθεί μεγαλύτερη δύναμή από το να βάλεις την ταχύτητα με ρελαντι.

Δεν είναι το ίδιο.Ας πούμε ότι έχεις 3000 στροφές 4η και πατάς συμπλέκτη να βάλεις 5ή και επιταχύνεις.όλα φυσιολογικά.Αν πούμε απ την άλλη ότι είσαι ρελαντί με 900 στροφές κινητήρα δηλαδή και αναγκάζεις το μοτέρ να πάρει την πέμπτη το λιγότερο που θα κάνει θα είναι να σκορτσάρει

Edited by wolfsburg
Link to comment
Share on other sites

Στα 2 προηγούμενα αυτοκίνητα που οδηγούσα (kia ceed, citroen zx) την περνάνε την 5η από ρελαντί στα 120.Είναι μια συνήθεια που έχω να βάζω μερικές φορές σε μεγάλες κατηφόρες στην εθνική νεκρά.  Επίσης αυτό είναι το πρόβλημα που έχω και με αφορμή αυτό έγραψα στο forum.

Link to comment
Share on other sites

Και ξαναλεω ειναι και θεμα τον δυναμεων που ασκουνται στο αυτοκινητο και ποσο ορμη εχει παρει απο την αναλογη ταχυτητα...φυσικη ρε παιδια...

Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ δεν σε κατηγορεί κανένας ούτε στο παίζω έξυπνος.Να στο πω με απλά λόγια ότι δεν συνιστάται αυτή η "συνήθεια" και δεν είναι κ ότι καλύτερο για το σασμάν σου. Απο κει κ πέρα κάνε όπως νομίζεις απλά το να μην παίρνει το σασμάν την πέμπτη στα 120 το θεωρώ φυσιολογικό.

Link to comment
Share on other sites

Το αν είναι καλή  ή κακή συνήθεια μου είναι άλλο θέμα. Ούτε και έγω είμαι κάποιος ειδικός απλώς με την εμπειρία μου από τα άλλα δυο, όπως και είπα, θεωρώ ότι είναι κάποια αστοχία του σασμάν.  

Link to comment
Share on other sites

Το αν είναι καλή  ή κακή συνήθεια μου είναι άλλο θέμα. Ούτε και έγω είμαι κάποιος ειδικός απλώς με την εμπειρία μου από τα άλλα δυο, όπως και είπα, θεωρώ ότι είναι κάποια αστοχία του σασμάν.  

αν το πεις αυτο σε καποια αντιπρ. δεν θα στο καλύψουν σε εγγυηση....το βιάζεις ετσι με αυτη την συνήθια σου στο σασμαν!και φρόντισε να την αλλάξεις γιατι ειναι επικίνδυνο και για τους άλλους χρήστες του δρομου που χρησιμοποιεις περαν του οτι δεν ειναι πιο οικονομικο απ οτι με κουμπομενη ταχυτητα μεσα ....παντος θα σου πω ρυθμισεις τις ντιζες θα λυθει το προβλημα. με τον καιρο οσο θα περνει χλμ το αμαξι θα δεις οτι το σασμαν θα γινει πιο ελαστικο. και μιλαω γιατι εμενα ετσι εγινε με την 2ρα ομος

 

υ.γ. οσο καλο εσπ και να εχουν τα φαουβε δεν θα ηθελα ποτε να δω να χτυπαει ενα  VW UP (ψηλο ,μεγαλος τετραγωνος ογkος + μικρο πλατος,μικρο βαρος ,προσθιοκινητο και ισος  προσθοβαρο)  πλευρικος ανεμος ενω αυτο παει με 120 χωρις ταχυτητα μεσα 

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω ότι δεν κάνει καθόλου καλό στο σαζμαν να ακουμπάμε/ξεκουράζουμε το χέρι μας πάνω του, μια συνήθεια που λίγο πολύ την έχουμε οι περισσότεροι.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.