Jump to content
Panagiotis_

Χρόνος Παράδοσης Golf 7

Recommended Posts

Έχει κανείς λίστα με τα extra που μπορεί κάποιος να βάλει στο 7, ειδικά για την έκδοση generation και πάνω? Χοντρικά τιμές?

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι τα extra και οι τιμές τους τον Ιανουάριο που το είχα παραγγείλει. Με πρόλαβε ο Λευτέρης τα ανεβάζω και εγώ μια σε pdf. :good:

vw golf 7 extra.pdf

Link to comment
Share on other sites

Από 27.700 το νέο GTI....   ....αξίζει τον όποιο χρόνο παράδοσης....!!!!!

 

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=56&art_id=15323

 

Υ.Γ. Το performance με 29.000 είναι μεγάλη πρόκληση......!!!!

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Από 27.700 το νέο GTI....   ....αξίζει τον όποιο χρόνο παράδοσης....!!!!!

 

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=56&art_id=15323

 

Υ.Γ. Το performance με 29.000 είναι μεγάλη πρόκληση......!!!!

 

Τον όποιο χρόνο παράδοσης τον αξίζει.. το τόσο άδειασμα της τσέπης δεν αξίζει..  Και βασικά αν διαθέσεις από 25.000 και πάνω αξίζει να πας σε άλλη κατηγορια..

Link to comment
Share on other sites

Τον όποιο χρόνο παράδοσης τον αξίζει.. το τόσο άδειασμα της τσέπης δεν αξίζει..  Και βασικά αν διαθέσεις από 25.000 και πάνω αξίζει να πας σε άλλη κατηγορια..

 

Η μόνη ανώτερη κατηγορία είναι το S3 στα χατς. Εκτός αν εννοείς από θέμα μεγέθους αλλά οι μαούνες δεν συγκινούν ιδιαίτερα. Για κουπέ (πραγματικό κουπέ όχι ψευτοκουπέ τύπου Α5) αξίζει να αλλάξεις κατηγορία, όπως και για roadster πισωκίνητο...

 

...σε σχέση πάντως με την τιμή του GOLF 6 GTI είναι καλύτερο το mk7 και έχει πολλά περισσότερα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να βάλει την λίστα προαιρετικού εξοπλισμού για το 7 1.6TDI Generation..?  :acute:

Edited by Panagiotis_
Link to comment
Share on other sites

Ο κατάλογος με τα extra για TDI 1.6 Generation (sorry για την ανάλυση της εικόνας):

 

 

Ευχαριστώ πολύ, μια χαρά είναι η ανάλυση  :acute:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν βλέποντας την παραπάνω λίστα προαιρετικού εξοπλισμού για το 1.6 TDI Generation κατέληξα στα παρακάτω έξτρα, για πείτε γνώμες

 

1) Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι

2) Light & Sight

3) Discover Media

4) Προβολείς ομίχλης

5) Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες

6) Ζάντες Dijon 17''

7) Μεταλλικό χρώμα

 

Σύνολο έξτρα: 2.676 €

Edited by Panagiotis_
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν βλέποντας την παραπάνω λίστα προαιρετικού εξοπλισμού για το 1.6 TDI Generation κατέληξα στα παρακάτω έξτρα, για πείτε γνώμες

 

1) Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι

2) Light & Sight

3) Discover Media

4) Προβολείς ομίχλης

5) Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες

6) Ζάντες Dijon 17''

7) Μεταλλικό χρώμα

 

Σύνολο έξτρα: 2.676 €

Τι σε κάνει και επιλέγεις το 1,6TDI και όχι τι 1,4TSI 140ps Highline?

 Λαμβάνοντας υπόψη τη μέση κατανάλωση που αναφέρει η vw τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλεια το DTI είναι περίπου 450-500 ευρώ πιο οικονομικό σε ετήσια βάση κάνοντας 18000χλμ το χρόνο. Προσωπική άποψη αν δεν κάνεις πάνω από 25000χλμ ετησίως δεν συμφέρει το πετρέλαιο. Επίσης στα 3-7 χρόνια στο πετρέλαιο θέλεις αλλαγή ιμάντα και αντλία-τρόμπα κόστους περίπου 2500-3000 ευρώ έτσι τουλάχιστον μου είπαν στην αντιπροσωπία όταν πήγα για τη παραγγελία και ήταν ένας από τους λόγους που κατέληξα στη βενζίνη. Επιπλέον το tsi είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο σε σχέση με το πετρέλαιο τον κινητήρα του οποίου σε ένα χρόνο θα τον αντικαταστήσει η VW.

Επιπλέον έχεις στάνταρ το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, composition media (οι χάρτες ελλάδας στο άλλο είναι άστα να πάνε), προβολείς ομίχλης, ambiente εσωτερικό φωτισμό (πολύ γαμάτο) αλκαντάρα σπορ καθίσματα, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (πάρα πάρα πολύ σημαντική διαφορά) και άλλα πολλά.

Πάντα βέβαια προσωπική απόψη εκφράζω....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

φίλε κοίτα για ηλιοροφή ,είναι κάτι που ζηλέυω πολύ και θα θυσίαζα κάτι άλλο προκειμένου να την έχω

Link to comment
Share on other sites

Τι σε κάνει και επιλέγεις το 1,6TDI και όχι τι 1,4TSI 140ps Highline?

 Λαμβάνοντας υπόψη τη μέση κατανάλωση που αναφέρει η vw τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλεια το DTI είναι περίπου 450-500 ευρώ πιο οικονομικό σε ετήσια βάση κάνοντας 18000χλμ το χρόνο. Προσωπική άποψη αν δεν κάνεις πάνω από 25000χλμ ετησίως δεν συμφέρει το πετρέλαιο. Επίσης στα 3-7 χρόνια στο πετρέλαιο θέλεις αλλαγή ιμάντα και αντλία-τρόμπα κόστους περίπου 2500-3000 ευρώ έτσι τουλάχιστον μου είπαν στην αντιπροσωπία όταν πήγα για τη παραγγελία και ήταν ένας από τους λόγους που κατέληξα στη βενζίνη. Επιπλέον το tsi είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο σε σχέση με το πετρέλαιο τον κινητήρα του οποίου σε ένα χρόνο θα τον αντικαταστήσει η VW.

Επιπλέον έχεις στάνταρ το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, composition media (οι χάρτες ελλάδας στο άλλο είναι άστα να πάνε), προβολείς ομίχλης, ambiente εσωτερικό φωτισμό (πολύ γαμάτο) αλκαντάρα σπορ καθίσματα, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (πάρα πάρα πολύ σημαντική διαφορά) και άλλα πολλά.

Πάντα βέβαια προσωπική απόψη εκφράζω....

οι διαφορα στην τιμη απο τα αμαξια που προτεινεις δεν ειναι μεγαλη αλλα κατα τη γνωμη μου το ποιο αμαξι θα διαλεξει λογικα θα εξαρτηθει απο τα χλμ που κανει καθε χρονο, οπως ειπες και συ. βεβαια εκτος οτι το tdi θα καιει τουλαχιστον 1,5 λιτρο στα 100 λιγοτερο απο το tsi να υπολογισεις και την διαφορα της τιμης μεταξυ βενζινης και πετρελαιου. πριν λιγο καιρο ειχε φτασει εως και 40 λεπτα το λ να ειναι πιο φθηνο το πετρελαιο. τωρα ειναι σιγουρα στα 25 με 30 πιο φθηνο. οσο για τις ζημιες που μπορει να βγαλει  το tdi οπως σου ειπανε, τοσο μπορει να βγαλει και το tsi καποιες αλλες ζημιες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και εγώ αν ήταν να πάρω τώρα καινούριο, με 24-25000 km τον χρόνο που κάνω δεν νομίζω ότι θα σκεφτόμουνα κάτι άλλο από diesel.

 

Σχετικά με τον νέο κινητήρα TDI, τί έχει ακουστεί? Είναι ο TDI που έχει βγει τώρα με την έκδοση TDI bluemotion με 110 PS και 3.2 lt /100km που βγήκε τώρα ή κάτι αλλό? 

 

http://www.carscoops.com/2013/05/volkswagen-super-fuel-efficient-golf.html

Link to comment
Share on other sites

Τι σε κάνει και επιλέγεις το 1,6TDI και όχι τι 1,4TSI 140ps Highline?

 Λαμβάνοντας υπόψη τη μέση κατανάλωση που αναφέρει η vw τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλεια το DTI είναι περίπου 450-500 ευρώ πιο οικονομικό σε ετήσια βάση κάνοντας 18000χλμ το χρόνο. Προσωπική άποψη αν δεν κάνεις πάνω από 25000χλμ ετησίως δεν συμφέρει το πετρέλαιο. Επίσης στα 3-7 χρόνια στο πετρέλαιο θέλεις αλλαγή ιμάντα και αντλία-τρόμπα κόστους περίπου 2500-3000 ευρώ έτσι τουλάχιστον μου είπαν στην αντιπροσωπία όταν πήγα για τη παραγγελία και ήταν ένας από τους λόγους που κατέληξα στη βενζίνη. Επιπλέον το tsi είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο σε σχέση με το πετρέλαιο τον κινητήρα του οποίου σε ένα χρόνο θα τον αντικαταστήσει η VW.

Επιπλέον έχεις στάνταρ το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, composition media (οι χάρτες ελλάδας στο άλλο είναι άστα να πάνε), προβολείς ομίχλης, ambiente εσωτερικό φωτισμό (πολύ γαμάτο) αλκαντάρα σπορ καθίσματα, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (πάρα πάρα πολύ σημαντική διαφορά) και άλλα πολλά.

Πάντα βέβαια προσωπική απόψη εκφράζω....

 

Τo TDI το περνώ πρώτον διότι είμαι φαν της πετρελαιοκίνησης. Οποιαδήποτε στιγμή και αν έπαιρνα καινούργιο diesel θα έπαιρνα και δεν το κάνω λόγω της συγκυρίας. Σίγουρα μας ενδιαφέρει όλους οι οικονομία καυσίμου και δεν το παίζω υπεράνω αλλά δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος. Αν ήθελα παραπάνω δύναμη θα πήγαινα σε GTD. Όσο για τις φθορές που μου είπες, (φιλικά πάντα) μάλλον είχε κάποιο TSI σε καμιά έκθεση ο αντιπρόσωπος και ήθελε να το δώσει..

Τώρα όσον  αφορα τον TDI που λες ότι θα αλλάξει, δεν βρίσκω κάτι παράλογο σε αυτό, οι TSI δεν αλλάζουν πότε..? Αλίμονο αν δεν εξελισσόταν.. Με αυτήν την λογική όσοι πήρανε γκολφ πριν το 7 ας πούμε είναι κορόιδα.. Τι μου πήρανε mk1-6 αφού θα έβγαινε το 7 τώρα..  

 

Φιλικά πάντα

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου καταρχάς να διευκρινίσω ότι δεν είμαι κατά της πετρελαιοκίνησης. Επιπλέον δεν μίλησα για φθορά αλλά για κόστος επισκευής κάτι που πολύ απλά μπορείς να το ρωτήσεις και εσύ σε οποιοδήποτε συνεργείο της vw. Για την αλλαγή του κινητήρα φημολογείται ότι σύντομα ίσως και μέχρι το τέλους του χρόνου θα βγάλει νέο 1600αρι με 115-125 άλογα. Γιαυτό και μόνο στο ανέφερα.  Ότι και να πάρεις πάντως καλοτάξιδο να είναι

ΥΓ Πάρε με ηλιοροφή, dsg καί όχι εργοστασιακό navi.

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου καταρχάς να διευκρινίσω ότι δεν είμαι κατά της πετρελαιοκίνησης. Επιπλέον δεν μίλησα για φθορά αλλά για κόστος επισκευής κάτι που πολύ απλά μπορείς να το ρωτήσεις και εσύ σε οποιοδήποτε συνεργείο της vw. Για την αλλαγή του κινητήρα φημολογείται ότι σύντομα ίσως και μέχρι το τέλους του χρόνου θα βγάλει νέο 1600αρι με 115-125 άλογα. Γιαυτό και μόνο στο ανέφερα.  Ότι και να πάρεις πάντως καλοτάξιδο να είναι

ΥΓ Πάρε με ηλιοροφή, dsg καί όχι εργοστασιακό navi.

 

Από μικρός μέσα στα πετρέλαια είμαι(πσσ τι είπα πάλι  :suicide: ) και σε επιβατικά και σε βάρια μηχανήματα,  ξέρω τα κόστη επισκευής και έχεις δίκαιο σε αυτό, αλλά είναι άλλο το κόστος επισκευής σε περίπτωση βλάβης και άλλο έτσι όπως το αναφέρεις εσύ πριν σαν πάγιο έξοδο, σαν να λες στην βενζίνη αλλάζεις μπουζί στο diesel αντλία.. 

Για την ηλιόρφη πολλοί το λέτε ρε παιδιά είναι τόσο καλή..? μήπως θα με στραβώνει ο ήλιος μέσα? το navi δεν είναι καλό?

Link to comment
Share on other sites

να σου πω και γω τη γνωμη μου για την ηλιοροφη. αν δεν εισαι κολλημενος με την ηλιοροφη ( με την καλη την ενοια το λεω, μην παρεξηγηθω ) ειναι περιτη. ειδικα αν δεν καπνιζεις κιολας. οταν θα κανει καλο καιρο θα θελεις να την ανοιξεις αλλα θα σε βαραει ο ηλιος κατακουτελα και θα περιμενεις η να μπει κανενα συννεφο μπροστα η να πεσει ο ηλιος. ειχα και γω στο προηγουμενο μου αμαξι και στα λεω εμπειρικα. το ειχα παρει με ηλιοροφη γιατι αν το επερνα χωρις θα επρεπε να περιμενω κανενα 4μηνο. το αμαξι το ειχα 7 χρονια και ζητημα ειναι να την ανοιξα 30 φορες, απο αυτες οι περισσοτερες ηταν για να δουν οι αλλοι πως ειναι.

Link to comment
Share on other sites

να σου πω και γω τη γνωμη μου για την ηλιοροφη. αν δεν εισαι κολλημενος με την ηλιοροφη ( με την καλη την ενοια το λεω, μην παρεξηγηθω ) ειναι περιτη. ειδικα αν δεν καπνιζεις κιολας. οταν θα κανει καλο καιρο θα θελεις να την ανοιξεις αλλα θα σε βαραει ο ηλιος κατακουτελα και θα περιμενεις η να μπει κανενα συννεφο μπροστα η να πεσει ο ηλιος. ειχα και γω στο προηγουμενο μου αμαξι και στα λεω εμπειρικα. το ειχα παρει με ηλιοροφη γιατι αν το επερνα χωρις θα επρεπε να περιμενω κανενα 4μηνο. το αμαξι το ειχα 7 χρονια και ζητημα ειναι να την ανοιξα 30 φορες, απο αυτες οι περισσοτερες ηταν για να δουν οι αλλοι πως ειναι.

 

και γω ακριβώς την ίδια γνώμη έχω..  8)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι είναι έτσι, τουλάχιστον όχι για όλους. Είναι ένα έξτρα που το βάζεις για να το χαίρεσαι, π.χ. στο δικό μου μπορεί να είναι και 60 ή 90 φορές στο τρίμηνο του καλοκαιριού ανοιχτή. Σίγουρα στο οριζόντιο άνοιγμα δεν είναι για όλες τις ώρες, αλλά στην ανάκλιση μπορεί να είναι σχεδόν πάντα ανοιχτή. Ντάλα μεσημέρι δεν την ανοίγεις αλλά από τις 19.00 και μετά είναι must...

Link to comment
Share on other sites

φυσικα και δεν ειναι ετσι για ολους φιλε μου. τη γνωμη μου ειπα απο προσωπικη εμπειρια. οσο για την ανακληση παλι κατα τη γνωμη μου αν δεν καπνιζεις μεσα στο αμαξι, δεν εχει νοημα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.