Jump to content
Panagiotis_

Χρόνος Παράδοσης Golf 7

Recommended Posts

οχι ρε φιλε. εκτος απο το τζαμι που ανοιγοκλεινει, ειναι και αρκετα σκουρο απ οσο ξερω, εχει και κατι αλλο σαν καπακι ντυμενο με την ταπετσαρια του υπολοιπου ουρανου, που οταν το εχεις κλειστο σχεδον δεν καταλαβαινεις οτι εχεις ηλιοροφη. αλλα καλυτερα να πας σε μια αντιπροσωπια να δεις απο κοντα πως ειναι. ολο και καποιο αυτοκινητο θα εχουν με ηλιοροφη για να δεις

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι (τουλάχιστον στο mk6). Το κρύσταλλο της οροφής είναι πιο σκούρο, υπάρχει η επένδυση η οποία είναι συρόμενη με το χέρι και αν θες την ανοίγεις ή αν θες μένει κλειστή. Έχει κάποιες γρίλλιες τόσο για να περνάει αέρας όχι όμως ήλιος. Ο διακόπτης είναι περιμετρικός και δεξιά είναι η ανάκλιση, αριστερά είναι το οριζόντιο άνοιγμα. Σημαντικό είναι ότι και με τους 2 τρόπους ανοίγματος υπάρχουν σκάλες. Για παράδειγμα προχθές που μπήκα σε Insignia Opel έχει διακόπτη / κουμπί με τον οποίο ανοίγει η οροφή κατευθείαν τέρμα. Στο Golf όπως είπα ανοίγει κλιμακωτά, ανάλογα με την σκάλα που θα γυρίσεις τον διακόπτη, ανοίγει δηλαδή όσο θες.

 

Εννοείται ότι κλείνει από το χειριστήριο του συναγερμού.

 

 

Στο παρακάτω βίντεο στο 11.05 φαίνεται η λειτουργία της οροφής :

http://www.youtube.com/watch?v=W0qdPQCHhps

Edited by ACE2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το dsg κανει παλι σαν τενεκες παντως αλλα διαβαζει το δρομο καλυτερα (ανηφορες - κατηφορες)και ισως αλλα  μπορει να ειναι και η ιδεα μου εχει πιο αμεσες αλλαγες οταν το θελησεις..Γενικα εδω και ενα μηνα που το εχω το αμαξι χαιρομαι και γουσταρω να το οδηγω και πιστευω οσοι το εχουν θα συμφωνησουν 8) Απο πλευρας καταναλωσης ειμαι ευχαριστημενος εχωντας μεσα στην πολη 7-8 και εκτος 5 - 5.5  με cruise control παντα :lazy:  μιλαω για τον 1,4 tsi act

οσο για οροφη σιγουρα αξιζει αλλα εγω δεν την εβαλα γιατι δεν ειμαι και πολυ fan προτιμησα να βαλω αλλα πραγματα πιο χρησιμα κατα την αποψη μου.

Edited by master2785
Link to comment
Share on other sites

2 diesel στο σοι με πανω απο 150K χιλ το καθε ενα . Focus 1.8tdci 2007 και golf 6 vi 1.6tdi(90ps)  2009 Δεν ζητησαν τιποτα περα απο service ,ουτε αντλιες ουτε τιποτα  το focus  μαλιστα κακομεταχειριζεται ξεκιναει με 2ρες και τρωει ζορια. Σκυλια τα diesel απλα θελουν  τακτικο ξεκαπνισμα....αν και τα καινουρια εχουν αισθητηρα και οσυ λεει πατα το να ξεμπουκωσω. Τα νεα diesel ισως να ειναι ποιο ευαισθητα δεν το γνωριζω . Απαραιτητη η επεκταση εγγυησης !

Link to comment
Share on other sites

το dsg κανει παλι σαν τενεκες παντως αλλα διαβαζει το δρομο καλυτερα (ανηφορες - κατηφορες)και ισως αλλα  μπορει να ειναι και η ιδεα μου εχει πιο αμεσες αλλαγες οταν το θελησεις..Γενικα εδω και ενα μηνα που το εχω το αμαξι χαιρομαι και γουσταρω να το οδηγω και πιστευω οσοι το εχουν θα συμφωνησουν 8) Απο πλευρας καταναλωσης ειμαι ευχαριστημενος εχωντας μεσα στην πολη 7-8 και εκτος 5 - 5.5  με cruise control παντα :lazy:  μιλαω για τον 1,4 tsi act

οσο για οροφη σιγουρα αξιζει αλλα εγω δεν την εβαλα γιατι δεν ειμαι και πολυ fan προτιμησα να βαλω αλλα πραγματα πιο χρησιμα κατα την αποψη μου.

Είχες προηγουμενης γενιας DSG7 και τώρα εχεις DSG7 του νεου Golf?

Λογικο να κανει σαν τενεκες , το ιδιο κιβωτιο ειναι επιβεβαιωμενο μεσω ETKA . Και εμενα σαν τενεκες κανει DSG7 του 2012 , ας το ξεπερασουμε ειναι feature οχι προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήμερα πήρε το μάτι μου το νέο Seat Leon SC, στην MQB πλατφόρμα και αυτό. Και πάνω που είχα καταλήξει στο 7αρι μας (Golf 7) άρχισα να ξανά-σκέπτομαι.. Από αξιοπιστία είναι ίδια με το golf λέτε..? οι κινητήρες tdi λέει αλλά είναι οι ίδιοι? και γιατί δεν βγαίνουν και στο golf με αντιστοιχείς ιπποδυνάμεις? Άντε πάλι σκέψη και αναζήτηση από την αρχή.. Δώστε τα φώτα σας γιατί μέσα στην εβδομάδα θα πάω για παραγγελία (για πιο άραγε..  :search: )

Link to comment
Share on other sites

Είχες προηγουμενης γενιας DSG7 και τώρα εχεις DSG7 του νεου Golf?

Λογικο να κανει σαν τενεκες , το ιδιο κιβωτιο ειναι επιβεβαιωμενο μεσω ETKA . Και εμενα σαν τενεκες κανει DSG7 του 2012 , ας το ξεπερασουμε ειναι feature οχι προβλημα

ειχα polo gti το οποιο τελικα πηγε για κιτ πολυδισκου :clapping: μετα την επισκευη εκανε λιγοτερο θορυβο αποτι κανει το golf τωρα..επισης κατεβαζει απο τριτη σε δευτερα αποτομα μερικες φορες πραγμα που με ανησυχει...

Edited by master2785
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάτε όμως και την αξία μεταπώλησης  :search: 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις σήμερα πήρε το μάτι μου το νέο Seat Leon SC, στην MQB πλατφόρμα και αυτό. Και πάνω που είχα καταλήξει στο 7αρι μας (Golf 7) άρχισα να ξανά-σκέπτομαι.. Από αξιοπιστία είναι ίδια με το golf λέτε..? οι κινητήρες tdi λέει αλλά είναι οι ίδιοι? και γιατί δεν βγαίνουν και στο golf με αντιστοιχείς ιπποδυνάμεις? Άντε πάλι σκέψη και αναζήτηση από την αρχή.. Δώστε τα φώτα σας γιατί μέσα στην εβδομάδα θα πάω για παραγγελία (για πιο άραγε..  :search: )

Αν θέλεις ποιότητα και τιμή μεταπώλησης το 7αρι είναι μονόδρομος. Ακόμα και το καινούργιο octavia είναι πιο ποιοτικό από το leon πάντα προσωπική άποψη. Από κινητήρες ίδια πράγματα παντού με καλύτερη απόδοση στο 7αρι. Κοιτάς την τσέπη σου και επιλέγεις

Link to comment
Share on other sites

Εχω το Leon II tsi 125 έκδοση Stylance 10/2010 με leasing. Κατά την γνώμη μου είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο και πολύ τίμιο σε αυτά που σου προσφέρει σε σχέση με την τιμή του, αν θυμάμαι καλά η συγκεκριμένη έκδοση είχε 17.000 ευρώ, ήταν αρκετά πλούσια (διζωνικό κλιμά, 17άρες ζάντες, ανακλινόμενους καθρέπτες, δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι, direct θύρα usb κλπ) και ένα κλικ πριν την Sport. Το αυτοκίνητο εκτός από 2 χαζοπροβλήματα με το φως της πλαφονιέρας και με τον αναπτήρα (κλασσικό πρόβλημα στα ενοικιαζόμενα λόγω συχνής χρήσης φορτιστή κινητού και gps) δεν έχει βγάλει τίποτα το σοβαρό. Το πρότεινα και σε γνωστό που έψαχνε για καινούριο πριν 1,5 χρόνο σε αυτά τα επίπεδα τιμής, αφού είχα άριστες εντυπώσεις και ήταν αρκετά καλύτερο σε σχέση με το Astra 1.4 που είχα πριν από την Hertz. Όμως το αυτοκίνητο δεν είναι Golf, είναι ένα κλικ πιο κάτω σε ηχομόνωση, υλικά καμπίνας, λεπτομέρειες όπως ο τεμπέλης στο πίσω κάθισμα, θήκες για μικροαντικείμενα, εργονομία, ορατότητα πίσω λόγω της κολώνας κλπ.

Ακόμα και η βαφή του (το έχω σε μαύρο χρώμα) δεν έχει την ίδια ποιότητα - ανθεκτικότητα με του Golf. Θεωρώ επίσης ότι η γραμμή του είναι μεν πιο μοντέρνα αλλά την βαριέσαι ή ξεπερνιέται πιο εύκολα από την διαχρονική γραμμή του Golf. Πιστεύω ότι ακόμα και σήμερα ένα Golf 4 (που κυκλοφορούν πολλά στον δρόμο) στέκεται σχεδιαστικά πολύ καλύτερα από το πολύ καμπυλωτό Leon I που δείχνει αρκετά ξεπερασμένο όποτε το συναντάς στον δρόμο.

 

Για 3 χρόνια με leasing είναι μια χαρά, ακόμα καλύτερα μία Alfa Romeo Gulietta (κάνεις τα κέφια σου και καλύπτει άλλος τις βλάβες..) δεν είναι όμως αυτοκίνητο που θα έκανα αγορά με προοπτική δεκαετίας. Για την μεταπώληση επίσης συμφωνώ όπως αναφέρθηκε ότι το σήμα παίζει το ρόλο του και η Seat υστερεί σε σχέση με την VW.

 

Υ.Γ. Το θεωρώ πάντως 100 φορές πιο όμορφο από το καινούριο Auris που είδα σήμερα παρκαρισμένο από κοντά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπαν 3 μήνες παράδοση. Για να δούμε. Άλλος το έχει πάρει να μας πει πόσο καιρό κάνει;

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Edited by maximosm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.