madrivermadonus Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 Χαιρετώ το forum Ενδιαφέρομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο το Tiguan 1.4 Tsi λόγω της συνολικής ποιότητας του αλλα και των επιδόσεων χωρίς να έχω πολλές δαπάνες σε εφορία,ασφάλεια,τέλη λόγω του 1400άρη κινητήρα. Ωστόσο, το μόνο που με φρεναρει είναι το tsi για το οποία έχω διαβάσει διάφορα περι αξιοπιστίας... Θα ήθελα τις εμπειρίες-γνώμες σας όσο πιο αντικειμενικά γίνεται καθώς δεν θέλω να έχω τρεξίματα στην καρέντα και να μου βγει ο κουκος αηδόνι σε τυχών πρόβλημα. Επίσης, απο service και συντήρηση ποιο ειναι πανω κατω το κοστος; παντα ειχα τουοτα και εδινα λογικα ποσα. Τα ελαστικά ποσο κοστίζουν περίπου για 17αρα ζάντα; Γενικά προσπαθώ να μην βρεθώ προ εκπλήξεως... Ευχαριστώ και ελπίζω να μην σας κούρασα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Τα προβληματα π εβγαλε ή κ ακομα π ισως να βγαζει ηταν οι "παιδικες αρρωστιες" που τις λενε πολλοι που πλεον στο συνολο τους αποτελουν παρελθον. Βεβαια υπαρχει κ η εγγυηση τα πρωτα 2 χρονια (μικρη ) Τα σερβις του παιζουν απο 80 ευρω μεχρι κ 300.. Εχω ακουσει απιστευτα ποσα! Π.χ ενας κανει Φιλτρα / λαδια με 100 ευρω (εκτος αντιπροσωπειας φυσικα.. αλλα εξουσιοδοτημενο επισης) κ αλλος τα ιδια ακριβως τα πληρωνει 250-300..Τωρα οσον αφορα στα λαστιχα δν εχω ιδεα.. αλλα νομιζω για κανονικης ποιοτητας λαστιχα οχι τπτ τρελα αλλα ουτε κ "σαπια" παιζουν στο 400-500! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madrivermadonus Posted June 14, 2013 Author Report Share Posted June 14, 2013 η αλήθεια είναι οτι παρουσιάστηκε σε πολλούς το φαινόμενο ενεργοποίησης safe mode με κλεδωμα των στροφών μέγιστο στις 3000 στροφές και απενεργοποίηση του τουρμπο. Επειδή ψάχνω για μεταχειρισμένο tiguan χρονολογίας 2007 ως 2010 έχω τις εξής απορίες: 1.Όσο αφορά τις εκδοσεις έχω μπερδευτεί καθώς σε μοντέλα που βλέπω απο 2007 ως 2010 trendline και escape φαίνονται σχεδόν ίδιες ενώ σε κάποια έχει αλλο ράδιο, σε καποια 16αρα ζαντα και σε αλλα (ιδια έκδοση ) 17αρα ζαντα. Πρέπει να προσέξω κάτι; 2.Ενταξει το book service αλλα υπαρχει και διαγνωαστικος έλεγχος απο συνεργειο ωστε να ξερω αν εχουν πειραχτει χιλιομετρα η αν εχει παρουσιαστει βλαβη παλιοτερα; 3.Τέλος, πως ξέρω ποια έκδοση είναι αυτη με τα 122 άλογα και ποια με τα 150; μπορω να ξεγελαστώ ; Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 η αλήθεια είναι οτι παρουσιάστηκε σε πολλούς το φαινόμενο ενεργοποίησης safe mode με κλεδωμα των στροφών μέγιστο στις 3000 στροφές και απενεργοποίηση του τουρμπο. Επειδή ψάχνω για μεταχειρισμένο tiguan χρονολογίας 2007 ως 2010 έχω τις εξής απορίες: 1.Όσο αφορά τις εκδοσεις έχω μπερδευτεί καθώς σε μοντέλα που βλέπω απο 2007 ως 2010 trendline και escape φαίνονται σχεδόν ίδιες ενώ σε κάποια έχει αλλο ράδιο, σε καποια 16αρα ζαντα και σε αλλα (ιδια έκδοση ) 17αρα ζαντα. Πρέπει να προσέξω κάτι; 2.Ενταξει το book service αλλα υπαρχει και διαγνωαστικος έλεγχος απο συνεργειο ωστε να ξερω αν εχουν πειραχτει χιλιομετρα η αν εχει παρουσιαστει βλαβη παλιοτερα; 3.Τέλος, πως ξέρω ποια έκδοση είναι αυτη με τα 122 άλογα και ποια με τα 150; μπορω να ξεγελαστώ ; Ευχαριστώ! οι διαφορές στον κινητήρα είναι εμφανείς αν δεις συγκρίσεις των δυο κινητήρων θα καταλάβεις. Εδω είναι ο 150αρης http://www.caranddriver.com/photos-07q3/52287/2009-volkswagen-tiguan-14-liter-tsi-engine-photo-53651 και εδώ ο 120αρης http://www.google.gr/search?hl=el&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=699&q=tsi&oq=tsi&gs_l=img.3..0l3j0i10j0j0i10l3j0l2.1260.2040.0.2405.3.3.0.0.0.0.149.399.0j3.3.0...0.0...1ac.1.17.img.nFNkdlKQMKE#hl=el&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=tsi+122+engin&oq=tsi+122+engin&gs_l=img.3..0i24.43168.43168.5.43346.1.1.0.0.0.0.144.144.0j1.1.0...0.0...1c.1.17.img.xcDgf0hO2LM&bav=on.2,or.r_qf.&fp=601f7653def29e12&biw=1280&bih=699&facrc=_&imgrc=d7yhZIYqyXCYgM%3A%3BwlmR9RXU4cemvM%3Bhttp%253A%252F%252Fcontent.worldcarfans.co%252F2007%252F5%252Fmedium%252F2070529.001.1M.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.worldcarfans.com%252F10705294254%252Fnew-vw-122-ps-tsi-engine-in-detail%3B500%3B333.Ο 150αρης έχει 4x4 ενώ ο άλλος όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madrivermadonus Posted June 16, 2013 Author Report Share Posted June 16, 2013 Φίλε konto ευχαριστω! Παιδια επειδή επιθυμώ πολύ την αγορά του, παρακαλώ για τις εμπειρίες-απόψεις σας. Το μόνο που με φρενάρει είναι η αξιοπιστία του. Τι πιθανότητες έχω να παρουσιαστεί πρόβλημα και αν παρουσιαστεί ποσο ευκολα λύνεται σε συνεργείο;(κοστος,αναμονη) Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 να σου δωσω μια φιλικη συμβουλη, μην παρεις με τα 150 αλογα που ειναι με τετρακινηση, καιει παρα πολυ. το εχει φιλος μου και μετανιωσε που το πηρε. σε εγνατια με 120 χλμ δυσκολα κατεβαινει κατω απο 9 λιτρα. μεσα σε πολη, αστα να πανε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted June 17, 2013 Report Share Posted June 17, 2013 Φίλε konto ευχαριστω! Παιδια επειδή επιθυμώ πολύ την αγορά του, παρακαλώ για τις εμπειρίες-απόψεις σας. Το μόνο που με φρενάρει είναι η αξιοπιστία του. Τι πιθανότητες έχω να παρουσιαστεί πρόβλημα και αν παρουσιαστεί ποσο ευκολα λύνεται σε συνεργείο;(κοστος,αναμονη) Ευχαριστω Το θέμα της αξιοπιστίας κανένας δεν μπορεί να στο εγγυηθεί. Μεταχειρισμένο αμάξι αγοράζεις, με ότι αυτό συνεπάγεται. Μπορεί να είναι τέλειο, μπορεί να έχει και κουσούρια που δεν φαίνονται. Το θέμα του κόστους και της αναμονής είναι και αυτό σχετικό. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις αυτοκίνητο εντός εγγύησης και αν προλαβαίνεις, να κάνεις και επέκταση εγγύησης για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Εγώ που έχω το ίδιο μοτέρ άλλαξα τις σκάστρες και την υδραντλία λόγο θορύβου εντος εγγύησης των 2 πρώτον χρόνων έκτοτε όλα καλά έχω σχεδόν 90000χιλ χλμ. Ποια έκδοση θα πάρεις εσύ θα το αποφασίσεις χρειάζεσαι την τετρακίνηση ή όχι επίσεις δες και ποια έκδοση θες, με τις υψηλές γωνίες προσεγγισης κ διαφυγήςhttp://www.google.gr/search?gs_rn=17&gs_ri=psy-ab&suggest=p&cp=5&gs_id=k&xhr=t&q=tiguan&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47883778,d.Yms&biw=1280&bih=699&um=1&ie=UTF-8&hl=el&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=fYDAUbr9OILmswbgk4DIBQ#facrc=_&imgrc=aICd9nVD3BddIM%3A%3Bq0qVYJwOQdni_M%3Bhttp%253A%252F%252Ftopismag.net%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F04%252FVolkswagen-Tiguan-India.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftopismag.net%252Fvolkswagen%252Fvolkswagen-tiguan-2013-mpg%252Fattachment%252Fvolkswagen-tiguan-2010%3B1300%3B881ή με της χαμηλές http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://encarsglobe.com/data_images/models/volkswagen-tiguan/volkswagen-tiguan-04.jpg&imgrefurl=http://encarsglobe.com/volkswagen-tiguan.html&h=947&w=1280&sz=111&tbnid=siQ5QOA7HWx3MM:&tbnh=91&tbnw=123&prev=/search%3Fq%3Dtiguan%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=tiguan&usg=__xd0a9y07258xaa9o7ik15OWtIUs=&docid=RAMKA0hFsMu3jM&sa=X&ei=p4DAUbDVF87KswaPqYDACg&sqi=2&ved=0CDwQ9QEwAw&dur=199.τωρα από κατανάλωση σαφώς το 122αρη ειναι ποιο οικονομικό αλλά με λίγο συνεση στο γκάζι πιστεύω ότι δεν θα ξεφύγεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...