Jump to content
meletiad

1.2 Tsi Software Απο Revo. Αξιζει Την Αναμονη?

Recommended Posts

φιλε μπεκαμ κανεις μεγαλο λαθος τα προγραμματα etuners και overload ειναι επισης custom και δεν ειναι του τυπου κονσερβα-FIX ΟΠΩς ΤΟ αναφερες εσυ .και επισης αναλογως τα περιφερειακα στο ρυθμιζουν ωστε να μμπορεις να κερδισεις τα μεγιστα απο το μοτερ

φιλε τασο δεν το πα για να παρεξηγηθεις απλα ετσι εχω ακουσει ρε συ ..οταν ο αλλος φοραει περιφερειακα δουλευει 1.3 πιεση bar και εχει απο overload προγραμμα επανω μονο 135 αλογα για αυτο το πα φιλε...

Eιναι και αυτη http://www.bb-automobiltechnik.de/deutsch/fahrzeugtyp/vw/vw-polo/vw-polo-6r/motorentechnik/vw-polo-1.2-tsi/index.html .

Παλιοτερα ειχε και stage 3 που πηγαινε τον 1.2 tsi στα 170 αλογα,αλλα το βγαλανε.

με αλλαγη turbo γινεται να παει παιδια 170 αλογα το εχω ψαξει αλλα θα ειναι πολυ επικυνδινο για τα αμαξια μας οποτε ας κατσουμε στα αυγα μας δεν βγαζουνε και σφιριλατα εμβολα να τα βαλουμε επανω μας μεχρι και στην αμερικη πηραμε τηλ να ρωτησουμε αλλα καμια απαντηση ουτε και απο κει ....:-(((

Link to comment
Share on other sites

Ποιος δουλευει 1.3?

Τo overload δουλέυει 1.1 over 1-0.9 σταθερό.

Όποτε θες υπάρχει ένα με "μονο" 135 άλογα ;)

φιλε τασο δεν το πα για να παρεξηγηθεις απλα ετσι εχω ακουσει ρε συ ..οταν ο αλλος φοραει περιφερειακα δουλευει 1.3 πιεση bar και εχει απο overload προγραμμα επανω μονο 135 αλογα για αυτο το πα φιλε...


 

Link to comment
Share on other sites

Σφυριλατα φυσικα και υπάρχουν δοξα το θεο εχουμε Ελληνες που φτιαχνουν σφυριλατα καλύτερα και απο τα Αμερικλανακια (CP-Carillo)
Και φυσικα θα σου φτιαξουν οτι πιστονι τους πεις ακομα και για 1.2 TSI

Link to comment
Share on other sites

φιλε τασο δεν το πα για να παρεξηγηθεις απλα ετσι εχω ακουσει ρε συ ..οταν ο αλλος φοραει περιφερειακα δουλευει 1.3 πιεση bar και εχει απο overload προγραμμα επανω μονο 135 αλογα για αυτο το πα φιλε...

με αλλαγη turbo γινεται να παει παιδια 170 αλογα το εχω ψαξει αλλα θα ειναι πολυ επικυνδινο για τα αμαξια μας οποτε ας κατσουμε στα αυγα μας δεν βγαζουνε και σφιριλατα εμβολα να τα βαλουμε επανω μας μεχρι και στην αμερικη πηραμε τηλ να ρωτησουμε αλλα καμια απαντηση ουτε και απο κει ....:-(((

φιλε μπεκαμ δεν παρεξηγηθηκα απλα σου λεω πως ειναι τα πραγματα απο εκει και περα παλι κανεις ενα λαθος μεγαλο .ποιο ειναι αυτο ? Θα στο εξηγησω τωρα λοιπον οπου πιεση δεν σημαινει παντα δυναμη να ξες δεν σημαινει οτι επειδη εσυ σηκωνεις 1, 3 οβερ το τονιζω οβερ και ο αλλος σηκωνει 1, 1 εσυ εισαι και πιο γρηγορος.ξες ο αλλος τη αβανς σηκωνει ? Οχι δεν ξες ξες τη σταθερη εχει οχι δεν ξες .αρα μη βγαζεις ευκολα συμπερασματα βλεποντας μονο το οβερ του αμαξιου σου .τωρα εαν εχετε ιδιο αβανς και εσυ εχεις πιο πολυ πιεση τοτε ναι παιζει να εισαι πιο δυνατος εαν ομως ο αλλος σηκωνει πιο πολυ αβανς ενω εσυ σηκωνεις πιο λιγο αλλα εχεις πιο πολυ πιεση εσυ τοτε ειστε πανω κατω στα ιδια .επισης παιζει ρολο ποσο επιθετικο ειναι το vvt (δεν ξερωω εαν εχετε εσεις απλα το αναφερω)και διαφορα αλλα που παιζουν στο προγραμματισμο.αρα κρατα μια πισινη γιατι δεν ξες τι παιζει με το αλλο προγρμμα και τη φιλοσοφια ακολουθει ο καθε προγραμματιστης για να το κανει. Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον Τασο!! Παίζουν πολλα στον προγραμματισμό όχι μονο άλογα και πίεση !

Αβανς, μείγμα , ν75, στιγμή ανάφλεξης μπλα μπλα !!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εψαξα και βρηκα http://www.digi-tec.de/cars/1-2-tsi-77-kw-105-ps-17/ και http://www.superchips.co.uk/search?make=38&fueltype=3&model=156&variant=2677.

Η overload το δινει 135ps αλλα η ροπη ειναι στα 250 n.m.!!!!!!Πρεπει να ειναι πολυ δυνατο.

Το θεμα ειναι πως η vw λεει οτι το σασμαν μας(mq200) αντεχει μεχρι 200 n.m. http://www.vaglinks.com/Docs/VW/mt_02t_1.pdf

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο, εγώ που πήρα την supechips μου είπε ότι δεν έχει βγει ακόμα κάτι και μου άρεσε αυτό το πρόγραμμα γιατι φαίνεται πιο ήπιο από τα αλλά...

Edited by kkoletsis
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα το ξαναπω, δεν υπαρχει σειριακο προγραμμα για το 1.2

Δηλαδη ολοι οι βελτιωτες χρησιμοποιουν παραλληλα εγκεφαλακια?Μαλλον λαθος κανεις http://www.overload-performance.gr/forum/viewtopic.php?f=56&t=633

Link to comment
Share on other sites

ετσι

 

και επισης κατι που μου λεγαν εμενα οτι θα χρειαστει ανοιγμα του εγκεφαλου ηταν ολα τριχες.

περαστηκε απο την obd2 και δουλεψε ρολοι οπως επισης τωρα περαστηκε το προγραμμα decat και παλι δουλευει ρολοι απο την πρωτη στιγμη.

πιστευω για τα λεφτα του ειναι οτι καλυτερο.

ακομα δεν το εχω δυναμομετρησει το αμαξι για να μπορω να πω με σιγουρια τα αλογα του αλλα θελω να πιστευω οτι ειναι 135-140.

Edited by ntemis21
Link to comment
Share on other sites

Και στα 1.4 TSI με το τελευταίο update ο εγκέφαλος κλειδώνει και θέλει άνοιγμα ο εγκέφαλος ! Το ότι δεν περνάει μέσω obd δεν λέει κάτι !

Ο Παραλληλος σε τέτοια μοτέρ δεν συστήνεται ! Πανε δικλείδες ασφάλειες για overboost condition πανε οι δικλείδες σε περιπτωση που χαλάσει κανα μπεκ μπαίνει κανονικα σε safe mode πανε όλα ! Ο εγκέφαλος δεν ξέρει τι γίνεται στο μοτέρ όταν δουλεύεις παράλληλο εγκέφαλο !

Να μιλαγαμε για κανένα πιστόλι ιαπωνικό ναι Αγραφος !

Γνώμη μου είναι οποίος θέλει προγραμμα overload/etuners

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ποιος δουλευει 1.3?

Τo overload δουλέυει 1.1 over 1-0.9 σταθερό.

Όποτε θες υπάρχει ένα με "μονο" 135 άλογα ;)

ο γνωστος mitsotakis που εχει φτιαξει και ηχοσυστημα στο πολο και τον ξερω και προσωπικα 1.3 bar δουλευει φιλε..

Σφυριλατα φυσικα και υπάρχουν δοξα το θεο εχουμε Ελληνες που φτιαχνουν σφυριλατα καλύτερα και απο τα Αμερικλανακια (CP-Carillo)

Και φυσικα θα σου φτιαξουν οτι πιστονι τους πεις ακομα και για 1.2 TSI

το θεμα ειναι ποσο θα στοιχιζουνε για να τα φτιαξεις εδω ελλαδα τα σφυριλατα..

Link to comment
Share on other sites

Βeck δεν έχει να κάνει η πίεση.

Μπορεί να την ζήτησε ο ίδιος και να πήρε την ευθύνη των συνέπειων.

Εγώ σαν χρήστος ρώτησα τον κώστα απο Overload και μου είπε 1.1 over και 1 σταθερό περίπου.

Μπορεί να έχει μούφα μπαρόμετρο.

Οσο αναφορά τα 135 άλογα,νομίζω οτι είναι ΜΟΝΟ με πρόγραμμα,χωρίς δλδ εξάτμιση.

 

Όποτε θέλεις μπορούμε να δούμε διαφορές πάντα σε φιλικό κλίμα και για χαβαλέ ;)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ολοι οι βελτιωτες χρησιμοποιουν παραλληλα εγκεφαλακια?Μαλλον λαθος κανεις http://www.overload-performance.gr/forum/viewtopic.php?f=56&t=633

Mιλαω για επωνυμα προγραμματα και οχι handmade...

Link to comment
Share on other sites

ψηθηκα πολυ ασχημα για overload, θα παω μαλλον απο κει το σαββατο για να δοκιμασουμε..

 αυτος ο κωστασ που λετε ειναι στο περιστερι?

Link to comment
Share on other sites

 

το θεμα ειναι ποσο θα στοιχιζουνε για να τα φτιαξεις εδω ελλαδα τα σφυριλατα..

Πέρνα μια βόλτα απο τον Δράκο!Θεωρείται κορυφαίος

Link to comment
Share on other sites

τι να σου πω ρε συ σου λεω οτι μου λεει φιλε μου και εγω δεν πιστευω να δουλευει 1.3 bar ετσι του ειπανε απο την overload φιλτρο προγραμμα εξατμιση φοραει με 95 βεντζινη και παιζει στα 135 αλογα...

Link to comment
Share on other sites

Για μενα το προγραμμα πρεπει να ειναι σωστα προσαρμοσμενο στον καθε κινητηρα. Να ειναι προσεγμενο και πανω απολα γραμμικο. ουτε τρελα τιναγματα και "τρελα" overbooost και να δουλευει σταθερη πιεση η οποια ειναι ασφαλης για το μοτερ. Εκει εγγυται η αξιοπιστια του προγραμματος. Οχι αν κοστιζει 800€ αντι για 300-400.

Link to comment
Share on other sites

Εψαξα και βρηκα http://www.digi-tec.de/cars/1-2-tsi-77-kw-105-ps-17/ και http://www.superchips.co.uk/search?make=38&fueltype=3&model=156&variant=2677.

Η overload το δινει 135ps αλλα η ροπη ειναι στα 250 n.m.!!!!!!Πρεπει να ειναι πολυ δυνατο.

Το θεμα ειναι πως η vw λεει οτι το σασμαν μας(mq200) αντεχει μεχρι 200 n.m. http://www.vaglinks.com/Docs/VW/mt_02t_1.pdf

Εδώ πάντως στην superchips που πήρα τηλ μου είπαν ότι ακόμα δεν έχει βγει κατι...

http://www.rsmotorsports.gr/chiptuning/

Edited by kkoletsis
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μιλησα για κοστος, επωνυμο ειναι το προγραμμα απο οποιαδηποτε εταιρεια διαθετει iso & tuv για το προιον που εμπορευεται και καλυπτει τις προδιαγραφες Ευρωπης και κατασκευαστη. Εχει τμημα ερευνας, τεχνολογιας και δοκιμων. Οτι αλλο και να λεμε, ειναι λογια του αερα και πατεντες!

 

ΥΓ. Αν οι μεγαλες και γνωστες μαρκες δεν εχουν βγαλει κατι ακομα, και εχουν οι "δικοι" μας θα επρεπε να σας προβληματιζει, αλλα το αμαξι του καθενος ειναι περιουσια του και αποφασιζει μονος για την τυχη του.

Edited by GROUPA motorsport
Link to comment
Share on other sites

Και η ABT τον 1.4 TSI 160 του δινει μολις 200-210 αλογα . Τι σημαινει οτι οι αλλες εταιριες και οι Ελληνες καυτες οπως υποστηριζεις ειναι ασχετοι?

Απλα οπως πολυ σωστα ειπες για να παρει το προγραμμα TUV μιλαμε για ΓΕΡΜΑΝΙΑ ! Εκει τα παντα ειναι αυστηρα .
Και προφανως η ABT εχει την τεχνογνωσια και το τμημα ερευνας να κανει παπαδες σε οποιο μοτερ θελει ΑΛΛΑ υπάρχει το ΤUV εκει περα. Αντε μετα να βγάλει καρτα καυσαεριεων(καμια σχεση με ελλαδα) αντε να περασει το αμαξι tuv κλπ κλπ

Ας μην λεμε οτι να ναι ...Ναι αν ημουν Γερμανια θα κοιταζα να εχει TUV . Εδω ειναι Ελλαδα και περνας κτεο και decat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.