kkoletsis Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 Σας ευχαριστώ πόλυ και τους δυο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 φιλε μπεκαμ κανεις μεγαλο λαθος τα προγραμματα etuners και overload ειναι επισης custom και δεν ειναι του τυπου κονσερβα-FIX ΟΠΩς ΤΟ αναφερες εσυ .και επισης αναλογως τα περιφερειακα στο ρυθμιζουν ωστε να μμπορεις να κερδισεις τα μεγιστα απο το μοτερ φιλε τασο δεν το πα για να παρεξηγηθεις απλα ετσι εχω ακουσει ρε συ ..οταν ο αλλος φοραει περιφερειακα δουλευει 1.3 πιεση bar και εχει απο overload προγραμμα επανω μονο 135 αλογα για αυτο το πα φιλε... Eιναι και αυτη http://www.bb-automobiltechnik.de/deutsch/fahrzeugtyp/vw/vw-polo/vw-polo-6r/motorentechnik/vw-polo-1.2-tsi/index.html . Παλιοτερα ειχε και stage 3 που πηγαινε τον 1.2 tsi στα 170 αλογα,αλλα το βγαλανε. με αλλαγη turbo γινεται να παει παιδια 170 αλογα το εχω ψαξει αλλα θα ειναι πολυ επικυνδινο για τα αμαξια μας οποτε ας κατσουμε στα αυγα μας δεν βγαζουνε και σφιριλατα εμβολα να τα βαλουμε επανω μας μεχρι και στην αμερικη πηραμε τηλ να ρωτησουμε αλλα καμια απαντηση ουτε και απο κει ....:-((( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 11, 2013 Report Share Posted June 11, 2013 Ποιος δουλευει 1.3? Τo overload δουλέυει 1.1 over 1-0.9 σταθερό. Όποτε θες υπάρχει ένα με "μονο" 135 άλογα φιλε τασο δεν το πα για να παρεξηγηθεις απλα ετσι εχω ακουσει ρε συ ..οταν ο αλλος φοραει περιφερειακα δουλευει 1.3 πιεση bar και εχει απο overload προγραμμα επανω μονο 135 αλογα για αυτο το πα φιλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Σφυριλατα φυσικα και υπάρχουν δοξα το θεο εχουμε Ελληνες που φτιαχνουν σφυριλατα καλύτερα και απο τα Αμερικλανακια (CP-Carillo)Και φυσικα θα σου φτιαξουν οτι πιστονι τους πεις ακομα και για 1.2 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 (edited) φιλε τασο δεν το πα για να παρεξηγηθεις απλα ετσι εχω ακουσει ρε συ ..οταν ο αλλος φοραει περιφερειακα δουλευει 1.3 πιεση bar και εχει απο overload προγραμμα επανω μονο 135 αλογα για αυτο το πα φιλε... με αλλαγη turbo γινεται να παει παιδια 170 αλογα το εχω ψαξει αλλα θα ειναι πολυ επικυνδινο για τα αμαξια μας οποτε ας κατσουμε στα αυγα μας δεν βγαζουνε και σφιριλατα εμβολα να τα βαλουμε επανω μας μεχρι και στην αμερικη πηραμε τηλ να ρωτησουμε αλλα καμια απαντηση ουτε και απο κει ....:-((( φιλε μπεκαμ δεν παρεξηγηθηκα απλα σου λεω πως ειναι τα πραγματα απο εκει και περα παλι κανεις ενα λαθος μεγαλο .ποιο ειναι αυτο ? Θα στο εξηγησω τωρα λοιπον οπου πιεση δεν σημαινει παντα δυναμη να ξες δεν σημαινει οτι επειδη εσυ σηκωνεις 1, 3 οβερ το τονιζω οβερ και ο αλλος σηκωνει 1, 1 εσυ εισαι και πιο γρηγορος.ξες ο αλλος τη αβανς σηκωνει ? Οχι δεν ξες ξες τη σταθερη εχει οχι δεν ξες .αρα μη βγαζεις ευκολα συμπερασματα βλεποντας μονο το οβερ του αμαξιου σου .τωρα εαν εχετε ιδιο αβανς και εσυ εχεις πιο πολυ πιεση τοτε ναι παιζει να εισαι πιο δυνατος εαν ομως ο αλλος σηκωνει πιο πολυ αβανς ενω εσυ σηκωνεις πιο λιγο αλλα εχεις πιο πολυ πιεση εσυ τοτε ειστε πανω κατω στα ιδια .επισης παιζει ρολο ποσο επιθετικο ειναι το vvt (δεν ξερωω εαν εχετε εσεις απλα το αναφερω)και διαφορα αλλα που παιζουν στο προγραμματισμο.αρα κρατα μια πισινη γιατι δεν ξες τι παιζει με το αλλο προγρμμα και τη φιλοσοφια ακολουθει ο καθε προγραμματιστης για να το κανει. Edited June 12, 2013 by tasossline t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Συμφωνω με τον Τασο!! Παίζουν πολλα στον προγραμματισμό όχι μονο άλογα και πίεση ! Αβανς, μείγμα , ν75, στιγμή ανάφλεξης μπλα μπλα !! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Εψαξα και βρηκα http://www.digi-tec.de/cars/1-2-tsi-77-kw-105-ps-17/ και http://www.superchips.co.uk/search?make=38&fueltype=3&model=156&variant=2677. Η overload το δινει 135ps αλλα η ροπη ειναι στα 250 n.m.!!!!!!Πρεπει να ειναι πολυ δυνατο. Το θεμα ειναι πως η vw λεει οτι το σασμαν μας(mq200) αντεχει μεχρι 200 n.m. http://www.vaglinks.com/Docs/VW/mt_02t_1.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkoletsis Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 (edited) Περίεργο, εγώ που πήρα την supechips μου είπε ότι δεν έχει βγει ακόμα κάτι και μου άρεσε αυτό το πρόγραμμα γιατι φαίνεται πιο ήπιο από τα αλλά... Edited June 12, 2013 by kkoletsis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Εγω θα το ξαναπω, δεν υπαρχει σειριακο προγραμμα για το 1.2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Εγω θα το ξαναπω, δεν υπαρχει σειριακο προγραμμα για το 1.2 Eξήγησε φίλε τι θέλεις να πεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Εγω θα το ξαναπω, δεν υπαρχει σειριακο προγραμμα για το 1.2 Δηλαδη ολοι οι βελτιωτες χρησιμοποιουν παραλληλα εγκεφαλακια?Μαλλον λαθος κανεις http://www.overload-performance.gr/forum/viewtopic.php?f=56&t=633 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntemis21 Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 (edited) ετσι και επισης κατι που μου λεγαν εμενα οτι θα χρειαστει ανοιγμα του εγκεφαλου ηταν ολα τριχες. περαστηκε απο την obd2 και δουλεψε ρολοι οπως επισης τωρα περαστηκε το προγραμμα decat και παλι δουλευει ρολοι απο την πρωτη στιγμη. πιστευω για τα λεφτα του ειναι οτι καλυτερο. ακομα δεν το εχω δυναμομετρησει το αμαξι για να μπορω να πω με σιγουρια τα αλογα του αλλα θελω να πιστευω οτι ειναι 135-140. Edited June 12, 2013 by ntemis21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Και στα 1.4 TSI με το τελευταίο update ο εγκέφαλος κλειδώνει και θέλει άνοιγμα ο εγκέφαλος ! Το ότι δεν περνάει μέσω obd δεν λέει κάτι ! Ο Παραλληλος σε τέτοια μοτέρ δεν συστήνεται ! Πανε δικλείδες ασφάλειες για overboost condition πανε οι δικλείδες σε περιπτωση που χαλάσει κανα μπεκ μπαίνει κανονικα σε safe mode πανε όλα ! Ο εγκέφαλος δεν ξέρει τι γίνεται στο μοτέρ όταν δουλεύεις παράλληλο εγκέφαλο ! Να μιλαγαμε για κανένα πιστόλι ιαπωνικό ναι Αγραφος ! Γνώμη μου είναι οποίος θέλει προγραμμα overload/etuners Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Ποιος δουλευει 1.3? Τo overload δουλέυει 1.1 over 1-0.9 σταθερό. Όποτε θες υπάρχει ένα με "μονο" 135 άλογα ο γνωστος mitsotakis που εχει φτιαξει και ηχοσυστημα στο πολο και τον ξερω και προσωπικα 1.3 bar δουλευει φιλε.. Σφυριλατα φυσικα και υπάρχουν δοξα το θεο εχουμε Ελληνες που φτιαχνουν σφυριλατα καλύτερα και απο τα Αμερικλανακια (CP-Carillo) Και φυσικα θα σου φτιαξουν οτι πιστονι τους πεις ακομα και για 1.2 TSI το θεμα ειναι ποσο θα στοιχιζουνε για να τα φτιαξεις εδω ελλαδα τα σφυριλατα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Βeck δεν έχει να κάνει η πίεση. Μπορεί να την ζήτησε ο ίδιος και να πήρε την ευθύνη των συνέπειων. Εγώ σαν χρήστος ρώτησα τον κώστα απο Overload και μου είπε 1.1 over και 1 σταθερό περίπου. Μπορεί να έχει μούφα μπαρόμετρο. Οσο αναφορά τα 135 άλογα,νομίζω οτι είναι ΜΟΝΟ με πρόγραμμα,χωρίς δλδ εξάτμιση. Όποτε θέλεις μπορούμε να δούμε διαφορές πάντα σε φιλικό κλίμα και για χαβαλέ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Δηλαδη ολοι οι βελτιωτες χρησιμοποιουν παραλληλα εγκεφαλακια?Μαλλον λαθος κανεις http://www.overload-performance.gr/forum/viewtopic.php?f=56&t=633 Mιλαω για επωνυμα προγραμματα και οχι handmade... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkoletsis Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 ψηθηκα πολυ ασχημα για overload, θα παω μαλλον απο κει το σαββατο για να δοκιμασουμε.. αυτος ο κωστασ που λετε ειναι στο περιστερι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Mιλαω για επωνυμα προγραμματα και οχι handmade... Ποιο θεωρείς επώνυμο πρόγραμμα φίλε?αυτό που πληρώνεις 800 ευρώ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 το θεμα ειναι ποσο θα στοιχιζουνε για να τα φτιαξεις εδω ελλαδα τα σφυριλατα.. Πέρνα μια βόλτα απο τον Δράκο!Θεωρείται κορυφαίος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 τι να σου πω ρε συ σου λεω οτι μου λεει φιλε μου και εγω δεν πιστευω να δουλευει 1.3 bar ετσι του ειπανε απο την overload φιλτρο προγραμμα εξατμιση φοραει με 95 βεντζινη και παιζει στα 135 αλογα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meletiad Posted June 12, 2013 Author Report Share Posted June 12, 2013 Για μενα το προγραμμα πρεπει να ειναι σωστα προσαρμοσμενο στον καθε κινητηρα. Να ειναι προσεγμενο και πανω απολα γραμμικο. ουτε τρελα τιναγματα και "τρελα" overbooost και να δουλευει σταθερη πιεση η οποια ειναι ασφαλης για το μοτερ. Εκει εγγυται η αξιοπιστια του προγραμματος. Οχι αν κοστιζει 800€ αντι για 300-400. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Σωστός ο Νick !! σε οτι εγραψε ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkoletsis Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 (edited) Εψαξα και βρηκα http://www.digi-tec.de/cars/1-2-tsi-77-kw-105-ps-17/ και http://www.superchips.co.uk/search?make=38&fueltype=3&model=156&variant=2677. Η overload το δινει 135ps αλλα η ροπη ειναι στα 250 n.m.!!!!!!Πρεπει να ειναι πολυ δυνατο. Το θεμα ειναι πως η vw λεει οτι το σασμαν μας(mq200) αντεχει μεχρι 200 n.m. http://www.vaglinks.com/Docs/VW/mt_02t_1.pdf Εδώ πάντως στην superchips που πήρα τηλ μου είπαν ότι ακόμα δεν έχει βγει κατι...http://www.rsmotorsports.gr/chiptuning/ Edited June 12, 2013 by kkoletsis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 (edited) Εγω δεν μιλησα για κοστος, επωνυμο ειναι το προγραμμα απο οποιαδηποτε εταιρεια διαθετει iso & tuv για το προιον που εμπορευεται και καλυπτει τις προδιαγραφες Ευρωπης και κατασκευαστη. Εχει τμημα ερευνας, τεχνολογιας και δοκιμων. Οτι αλλο και να λεμε, ειναι λογια του αερα και πατεντες! ΥΓ. Αν οι μεγαλες και γνωστες μαρκες δεν εχουν βγαλει κατι ακομα, και εχουν οι "δικοι" μας θα επρεπε να σας προβληματιζει, αλλα το αμαξι του καθενος ειναι περιουσια του και αποφασιζει μονος για την τυχη του. Edited June 12, 2013 by GROUPA motorsport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 13, 2013 Report Share Posted June 13, 2013 Και η ABT τον 1.4 TSI 160 του δινει μολις 200-210 αλογα . Τι σημαινει οτι οι αλλες εταιριες και οι Ελληνες καυτες οπως υποστηριζεις ειναι ασχετοι? Απλα οπως πολυ σωστα ειπες για να παρει το προγραμμα TUV μιλαμε για ΓΕΡΜΑΝΙΑ ! Εκει τα παντα ειναι αυστηρα .Και προφανως η ABT εχει την τεχνογνωσια και το τμημα ερευνας να κανει παπαδες σε οποιο μοτερ θελει ΑΛΛΑ υπάρχει το ΤUV εκει περα. Αντε μετα να βγάλει καρτα καυσαεριεων(καμια σχεση με ελλαδα) αντε να περασει το αμαξι tuv κλπ κλπΑς μην λεμε οτι να ναι ...Ναι αν ημουν Γερμανια θα κοιταζα να εχει TUV . Εδω ειναι Ελλαδα και περνας κτεο και decat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...