Jump to content
meletiad

1.2 Tsi Software Απο Revo. Αξιζει Την Αναμονη?

Recommended Posts

Το scirocco δηλαδη γιατι γραφουν πως παιρνει 50 αλογα μονο προγραμμα και σου φαινονται πολλα τα 30 στο polo ?

http://www.cargate.gr/blocks/InRevoSoftware/InRevoSoftware.php?id=162

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αν δείς τι τουρμπίνα φοράει το Scirocco και τι παροχή έχει (240-250άλογα) τότε θα καταλάβεις.

 

Η μικρή τουρμπινίτσα του 1.2 με προγραμμα ΔΕΝ φτάνει 145 άλογα πόσο μάλλον με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Αν μιλάγαμε για κάτι τσιτάρισμένο custom να το συζητήσουμε.

 

Με ένα προγραμματάκι υπολογίστε περίπου 130-133 άλογα για να είστε μέσα.

Και ξαναλέω:

 

Μπορεί στα χαρτιά,στο δυναμομετρο,στα λόγια να ειναι 145,και να πηγαινει χειροτερα απο 120 άλογα.

 

Περιμένω κάποιο παιδί που θα βάλει να δούμε στο δρόμο και στο δυναμομετρο τι έβγαλε/κανει.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για μοτέρ με τουρμπίνα όσο ένα σαλιγκάρι,2 βαλβίδες ανα κύλινδρο και ένα εκκεντροφόρο στα 1.200κ.εκ. Τί να κάνει το καημένο; :p

Το 1000αρι ecoboost απο την αλλη,αν και τρικυλινδρο,έχει 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο και 2εκκ και πλέον θα βγαινει απο το εργοστάσιο και με 140 άλογα.

Δε γνωρίζω αν οι διαφορες αυτές δίνουν πλεονέκτημα στο 2ο,πιο πολύ τα λέω για αυτους που ασχολούνται και ξέρουν κάτι παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αν δείς τι τουρμπίνα φοράει το Scirocco και τι παροχή έχει (240-250άλογα) τότε θα καταλάβεις.

Η μικρή τουρμπινίτσα του 1.2 με προγραμμα ΔΕΝ φτάνει 145 άλογα πόσο μάλλον με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Αν μιλάγαμε για κάτι τσιτάρισμένο custom να το συζητήσουμε.

Με ένα προγραμματάκι υπολογίστε περίπου 130-133 άλογα για να είστε μέσα.

Και ξαναλέω:

Μπορεί στα χαρτιά,στο δυναμομετρο,στα λόγια να ειναι 145,και να πηγαινει χειροτερα απο 120 άλογα.

Περιμένω κάποιο παιδί που θα βάλει να δούμε στο δρόμο και στο δυναμομετρο τι έβγαλε/κανει.

Δεν σου λεω πως η τουρμπινα του 1.2 ειναι τεραστια!

Απλα σου λεω πως 30 αλογα πανω δεν μου φαινονται υπερβολικα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω πως μονο με το προγραμμα παιζει κοντα στα 130-135 αλογα και φουλ πρωτο σταδιο (δλδ εισαγωγη και φουλ εξατμιση) κοντα στα 145.

Link to comment
Share on other sites

Αρα με λιγα λογια τα αλογα που λεει η Revo ειναι φουλ πρωτο στάδιο .
Επισης αν με φουλ πρωτο παει 145 αλογα , δυσκολο μονο με προγραμμα να το εχουν στα 135(τοσο τσιτα)
Επισης μην κολλάτε στα νούμερα αυτο που μετράει ειναι το φάσμα και αυτό λείπει απο τα revo , τουλαχιστον στα 1.4 TSI .
Τι εννοω? Οτι τα αλογα τα βγαζει πολυ ψηλά και για μικρο φάσμα ισα ισα για να λες ειμαι τόσα άλογα .
Πχ 1.4 TSI Revo 235-240 αλογα με 1.4 TSI X -Προγραμμα 235-240 αλογα αλλα με ΦΑΣΜΑ αυτο που θα ειναι ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ θα ειναι το Χ προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

επιση μιλησα με την cargate .πηρα δυο φορες χωρις να ξερουν ποιος ειναι και ενω την μια μου ειπανε 144 αλογα μετα ο αλλος που σηκωσε τ τηλ 135 με 14ο ουτε ξερουν ποσα βγαζει..εγω παντως το ακυρωσα για revo.

Link to comment
Share on other sites

http://www.revotechnik.com/product-details/software/volkswagen/polo/180/stage-1/#.VE--cohXeK0

ωραιες οι καμπυλες αλλα χωρις ακριβη νουμερα.

post-19814-14145122090998_thumb.jpgpost-19814-14145122255523_thumb.jpg

Επισης σε ειδικη τιμη απο την Cargate :

http://www.cargate.gr/tuning-projects/NEW-REVO-SOFTWARE/Tuning-Revo-VAG-1.2-TSi.html

Link to comment
Share on other sites

Για θεσσαλονίκη που ρώτησα η τιμή είναι στα 490 στην group tech!Ρώτησα και στην APR&μ είπαν εκεί κοντά στις γιορτές θα βγει το ντέμο προγραμμα και στη συνέχεια μέχρι το πάσχα θα διατίθεται κανονικά στην αγορά,μετά την ολόσωμη που έβαλα&συνιστώ ανεπιφύλακτα για όσους έχουν αμφιβολία για το τι επιδραση θα χει στο αμάξι,πλέον το πρόγραμμα ειναι επιτακτικη αναγκη :ike:

παρόλα αυτά παραθέτω ακόμα μια βελτιωτική που με βάση τα στοιχεια της το αμαξι μεταμορφώνεται σε κάτι που δε μπορεί ουτε σεναριο επιστημονικης φαντασιας να δεχθει οτι είναι 1200

 

http://www.bb-automobiltechnik.de/deutsch/fahrzeugtyp/vw/vw-polo/vw-polo-6r/leistungssteigerung/vw-polo-1.2-tsi/index.html#motor2

 

http://www.bb-automobiltechnik.de/deutsch/vw/motoren/polo/1.2-tsi-77kw-details.html

Edited by orker
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο τοσο καιρο εν τελη πριν μια βδομαδα περιπου ανηφορησα προς την cargate! Μπηκε το προγραμμα απο revo εντος της winter sales προσφορας. Οι πρωτες εντυπωσεις οι καλυτερες.!!

Link to comment
Share on other sites

Η προσφορά ίσως ενδιαφέρει κι άλλα μέλη, καλό θα ήταν να γράψεις τι αφορά.

 

Γενικά πάντως επειδή είδα διάφορα πριν με τους ονομαστικούς ίππους, η Revo σαν εταιρία

έχει δείξει στα turbo ότι ικανοποιεί τις τιμές που υπόσχεται.

 

Αν κάποιο μέλος βάλει Revo και κάνει και Dyno ας ρίξει φως στην υπόθεση..

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Το winter sales ληγει αν θυμαμαι καλα στις 11/1. Η τιμη ανερχεται στα €300 +φπα. Υπαρχει ειδικη σελιδα στο site τους με την προςφορα. Δυναμομετρηση δυστυχως δεν εχω κανει ακομα αλλα ειναι στα αμεσα σχεδια μου

Link to comment
Share on other sites

Γενικα τους παραλληλους εγκεφαλους δεν τους εμπιστευομαι τοσο. Και η τιμη αρκετα ακριβη για +17 αλογα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

βρηκα και πιο φθηνο εδω, αλλα εσεις δηλαδη προτεινετε καλυτερα προγραμμα απο πανω; δεν ειναι πιο καλα να υπαρχει και το αρχικο;

 

αλλιως μετα βλεπω της revo ειναι καλο; αξιζει τα λεφτα του;

Link to comment
Share on other sites

βρηκα και πιο φθηνο εδω, αλλα εσεις δηλαδη προτεινετε καλυτερα προγραμμα απο πανω; δεν ειναι πιο καλα να υπαρχει και το αρχικο;

 

αλλιως μετα βλεπω της revo ειναι καλο; αξιζει τα λεφτα του;

 

κοίτα φίλε και εγώ το 90 έχω που δεν είναι 90 είναι 98-102 εκεί κυμαίνεται.Τώρα επειδή έχω μιλήσει με revo μου είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα είναι το ίδιο προγραμματάκι και ότι συνεπάγεται αυτό.. το αρχικό γιατί είναι καλύτερο να υπάρχει? 

Link to comment
Share on other sites

αν το παω στην αντιπροσωπεια δεν θα με βγαλουν εκτος εγγυησης με το προγραμμα; γιατι ειναι 5 μηνων το αμαξι!

 

98-102 τοτε δεν εχει ωφελος η vw να διαφημισει και παραπανω αλογα και το δινει 90;

 

εχεις πιστευετε αν περασω της revo προγραμμα θα δω διαφορα;

 

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

φυσικα και θα δεις διαφορα! εγω με το 105 ιππων με προγραμμα πανω εχω δει αισθητη διαφορα. +25 αλογα

Link to comment
Share on other sites

αν το παω στην αντιπροσωπεια δεν θα με βγαλουν εκτος εγγυησης με το προγραμμα; γιατι ειναι 5 μηνων το αμαξι!

 

98-102 τοτε δεν εχει ωφελος η vw να διαφημισει και παραπανω αλογα και το δινει 90;

 

εχεις πιστευετε αν περασω της revo προγραμμα θα δω διαφορα;

 

ευχαριστω!

 

δεν ξέρω γιατί τα βαφτίζουνε λιγότερα άλογα από τι είναι πάντως αυτό ισχύει και το 105 το polo είναι περίπου 116 άλογα. Κοίτα η αντιπροσωπεία δεν θα κάτσει να δει εάν φοράς πρόγγραμα ή όχι. ειδικά εάν είναι service ρουτίνας βέβαια μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο την cargate και να τους ρωτήσεις..

φυσικα και θα δεις διαφορα! εγω με το 105 ιππων με προγραμμα πανω εχω δει αισθητη διαφορα. +25 αλογα

απο καταναλωση πως πας? 

Link to comment
Share on other sites

τα βαφτιζουν λιγοτερα αλογα γιατι σε πολλες χωρες τα αυτοκινητα φορολογουνται αναλογα με τους ιππους. απο καταναλωση στο χαλαρο ποδι εχω δει μεση καταναλωση λιγοτερο απο πριν. στο πατημα βεβαια η καταναλωση ανεβαινει...

Link to comment
Share on other sites

Από ό,τι έχω ακούσει, δίνουν λιγότερα άλογα στα χαρτιά για διάφορους λόγους. Πρώτον, γιατί έχει πέσει γερό πρόστιμο στο παρελθόν σε αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες είχαν άλογα μόνο στα χαρτιά κ όταν γινόντουσαν δυναμομετρήσεις έβγαιναν αρκετά λιγότερα, με αποτέλεσμα πολλές μηνύσεις κ τεράστια ποσά σε πρόστιμα. Επιπλέον, σε διαφορετικές χώρες υπάρχουν διαφορετικά καύσιμα (ως προς τη ποιότητα, καθαρότητα κλπ.), οπότε δίνουν αυτά τα νούμερα ώστε να είναι καλυμμένοι κ να αποφύγουν τα παραπάνω. Σωστός είναι επίσης κ ο λόγος που αναφέρει ο φίλος Νίκος πιο πάνω, αφού έτσι χαμηλώνουν τα πάγια έξοδα των αυτοκινήτων σε κάποιες χώρες κ γίνονται πιο ελκυστικά! Νομίζω όλοι πάνω κάτω έχουμε ακούσει κάποια στιγμή ότι τα άλογα των VW δεν είναι όπως τα άλογα των άλλων αυτοκινήτων... 

Link to comment
Share on other sites

Επειδη διαβασα ολα τα θεματα και δεν βρηκα ακριβης απαντηση, ειδα οτι η vw εστελνε σε overload για αναβαθμιση...

Εσεις αναμεσα σε overload και revo ποια προτεινετε; Ειναι αποκλειστικα με χρηση 100σταρας;

Και η vw τωρα περναει καποιο προγραμμα εστω του 105ps ή οχι;

 

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το θέμα μιλάει για Revo, εγώ θα πρότεινα την Revo.

:D

 

To 100-200 για τέτοιας κλίμακας αυτοκίνητο είναι αρκετά καλό.

https://www.youtube.com/watch?v=dHMUqT0FiiM

 

Το 0-100 επίσης πολύ καλό

https://www.youtube.com/watch?v=iTymL2nMJcY

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.