Jump to content
sierra_sotiropoulos

Golf Vii 1.2 Tsi (85 Ps)

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

 

Θα ήθελα τα "φώτα" σας. 

Μέχρι προχτές ήμουν ο ικανοποιημένος οδηγός ενός Polo 1.0 του 1998 με 255.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα! Δυστυχώς κάποιος άλλος οδηγός αποφάσισε ότι ήταν ώρα να αλλάξω αυτοκίνητο κι έτσι έπεσε επάνω στο δικό μου και το έκανε αγνώριστο! :-(

 

Έτσι, αναγκαστικά, μπήκα στη διαδικασία αγοράς νέου.

Όντας απόλυτα ικανοποιημένος τόσα χρόνια από το Polo πήγα με κλειστά (σχεδόν) μάτια να αγοράσω το νέο. 

Το μάτι μου όμως έπεσε πάνω στο Golf Generation 1.2 TSI με τους 85 ίππους.

 

Ήθελα να σας ρωτήσω λοιπόν ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον κινητήρα.

Έχοντας διαβάσει σε αυτό, αλλά και σε άλλα φόρουμ, πολλά αρνητικά για τον 1.4 TSI (προβλήματα αξιοπιστίας, καδένες, κλπ) είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός για τους turbo κινητήρες της VW!

 

Πιστεύετε - γνωρίζετε- εάν ο συγκεκριμένος είναι αξιόπιστος;;

Από άποψη κατανάλωσης, πιστεύετε ότι μπορεί να πλησιάσει έστω τις εργοστασιακές τιμές;;

 

 

Σας ευχαριστώ.

 

 

Σωτήρης

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

 

Θα ήθελα τα "φώτα" σας. 

Μέχρι προχτές ήμουν ο ικανοποιημένος οδηγός ενός Polo 1.0 του 1998 με 255.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα! Δυστυχώς κάποιος άλλος οδηγός αποφάσισε ότι ήταν ώρα να αλλάξω αυτοκίνητο κι έτσι έπεσε επάνω στο δικό μου και το έκανε αγνώριστο! :-(

 

Έτσι, αναγκαστικά, μπήκα στη διαδικασία αγοράς νέου.

Όντας απόλυτα ικανοποιημένος τόσα χρόνια από το Polo πήγα με κλειστά (σχεδόν) μάτια να αγοράσω το νέο. 

Το μάτι μου όμως έπεσε πάνω στο Golf Generation 1.2 TSI με τους 85 ίππους.

 

Ήθελα να σας ρωτήσω λοιπόν ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον κινητήρα.

Έχοντας διαβάσει σε αυτό, αλλά και σε άλλα φόρουμ, πολλά αρνητικά για τον 1.4 TSI (προβλήματα αξιοπιστίας, καδένες, κλπ) είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός για τους turbo κινητήρες της VW!

 

Πιστεύετε - γνωρίζετε- εάν ο συγκεκριμένος είναι αξιόπιστος;;

Από άποψη κατανάλωσης, πιστεύετε ότι μπορεί να πλησιάσει έστω τις εργοστασιακές τιμές;;

 

 

Σας ευχαριστώ.

 

 

Σωτήρης

ΚΑλος μας ηρθες...

 

α) ο 1,2 τσι δεν  καδενα οτι συνεπαγετε αυτο

β) τουρμπο η vw  ειχε απο το '96.....οποτε μονο ασχετη δεν την λεςγ) οι καταναλώσεις που ανακοινωνόταν ηταν τουλάχιστον κατα 2-3 λιτρα πανω στην πραγματικοτητα αρα γιατι να μην συνεχιζει την ιδια πρακτικη και τωρα!...

Link to comment
Share on other sites

Guest πανος-gti

φιλε αφου πας για καινουριο δεν το πολο 1.2 tdi .πιστευω ειναι καλυτερη επιλογη αυτες τις επχες απο θεμα καταναλωσης.τωρα αν δεν φτανουν τα χρηματα εσυ αποφασιζεις .παντως στη θεση θα κοιτουσα μονο πετρελαιο.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αυτό ο κινητήρας είναι με ιμάντα αντί για καδένα;

Είναι ο ίδιος που φοράνε τα Α3 με τα 105 άλογα;

 

Το είδα το Polo 1.2 tdi. από τιμή είναι σχεδόν ίδιο με το Polo 1.2 tsi (90 ps). Στο σύντομο test drive που έκανα όμως δεν με ενθουσίασε. Πέρναγε αρκετός θόρυβος στην καμπίνα αλλά το κυριότερο είναι πως κάτω από τις 1.700-2.000 στροφές το αμάξι είναι ψόφιο. Σε διασταυρώσεις έπρεπε συνέχεια να βάζω 1η εκεί που έστω και με το παλιό μου αμάξι με τα ταπεινά 50 αλογάκια (μετά από τόσα χλμ ίσως να είχαν μείνει και λιγότερα) έφευγες αέρα με τη 2η.

 

Σίγουρα βέβαια θα είναι εξαιρετικά οικονομικό και αυτό στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό πλεονέκτημα.

Τελικά όμως η συντήρηση των diesel συμφέρει ή όχι; Γνωρίζω πως τα διαστήματα του service είναι πιο αραιά και δεν έχουν πολλά αναλώσιμα (μπουζί, κλπ), άκουσα όμως ότι θέλουν αλλαγή στην αντλία πετρελαίου κάθε 70-100.000 χλμ η οποία έχει σημαντικό κόστος. 

 

Η τσέπη μου αυτή τη στιγμή μπορεί να ανεχτεί πάντως ένα αμάξι με μέση κατανάλωση μέχρι 7.5 λτ/100 χλμ (σε τιμή βενζίνης) γι αυτό και κοίταζα μέχρι το Golf 1.2.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε θ σ λέγα ν κοιτάξεις κ αλλου κ ειδικά αυτήν περίοδο άλλες μάρκες έχουν πολύ καλές προσφορές σε diesel κτλ οι εποχές άλλαξαν και φοβάμαι θ απογοητεύσεις άπο τη vw

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αυτό ο κινητήρας είναι με ιμάντα αντί για καδένα;

Είναι ο ίδιος που φοράνε τα Α3 με τα 105 άλογα;

 

Το είδα το Polo 1.2 tdi. από τιμή είναι σχεδόν ίδιο με το Polo 1.2 tsi (90 ps). Στο σύντομο test drive που έκανα όμως δεν με ενθουσίασε. Πέρναγε αρκετός θόρυβος στην καμπίνα αλλά το κυριότερο είναι πως κάτω από τις 1.700-2.000 στροφές το αμάξι είναι ψόφιο. Σε διασταυρώσεις έπρεπε συνέχεια να βάζω 1η εκεί που έστω και με το παλιό μου αμάξι με τα ταπεινά 50 αλογάκια (μετά από τόσα χλμ ίσως να είχαν μείνει και λιγότερα) έφευγες αέρα με τη 2η.

 

Σίγουρα βέβαια θα είναι εξαιρετικά οικονομικό και αυτό στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό πλεονέκτημα.

Τελικά όμως η συντήρηση των diesel συμφέρει ή όχι; Γνωρίζω πως τα διαστήματα του service είναι πιο αραιά και δεν έχουν πολλά αναλώσιμα (μπουζί, κλπ), άκουσα όμως ότι θέλουν αλλαγή στην αντλία πετρελαίου κάθε 70-100.000 χλμ η οποία έχει σημαντικό κόστος. 

 

Η τσέπη μου αυτή τη στιγμή μπορεί να ανεχτεί πάντως ένα αμάξι με μέση κατανάλωση μέχρι 7.5 λτ/100 χλμ (σε τιμή βενζίνης) γι αυτό και κοίταζα μέχρι το Golf 1.2.

Πάρε το golf φίλε μου και θα είσαι απροβλημάτιστος. Στο 7αρι η καδένα είναι εφ όρου ζωής. Μην ακούς μερικούς εδώ μέσα γιατί μόλις βλέπουν ότι ο κόσμος θέλει να πάρει το 7αρι βγάζουν σπυριά από τη ζήλια τους και τραυλίζουν όταν γράφουν..... :clapping:  :clapping:  :clapping:

Link to comment
Share on other sites

για πες μας mk7 man ποια τσι μοτερ απο αυτα που φοραει το μκ7 εχουν καδενα!?........

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε θ σ λέγα ν κοιτάξεις κ αλλου κ ειδικά αυτήν περίοδο άλλες μάρκες έχουν πολύ καλές προσφορές σε diesel κτλ οι εποχές άλλαξαν και φοβάμαι θ απογοητεύσεις άπο τη vw

 

Εγώ φίλε θα σου έλεγα να πάρεις δρόμο απο το Club γιατί μόνο εμετό προκαλείς με τις μαλακίες που γράφεις.

 

Mod,admin κλπ είναι δυνατον να γράφει τέτοια π%π%αριλίκι@ και να τον αφήνετε έτσι????......

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε θα σου έλεγα να πάρεις δρόμο απο το Club γιατί μόνο εμετό προκαλείς με τις μαλακίες που γράφεις.

 

Mod,admin κλπ είναι δυνατον να γράφει τέτοια π%π%αριλίκι@ και να τον αφήνετε έτσι????......

γιατι!? μια χαρα τα λεει.....ισα ισα....με 15000 περνεις i30 diesel και 5χρονια εγγυηση και ολοι μας θυμομαστε τι ειχε πει ο CEO της vw.... 

 

ααα και πισω πολλαπλούς  συνδέσμους και οχι ημιάκαμπτο

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε θα σου έλεγα να πάρεις δρόμο απο το Club γιατί μόνο εμετό προκαλείς με τις μαλακίες που γράφεις.

 

Mod,admin κλπ είναι δυνατον να γράφει τέτοια π%π%αριλίκι@ και να τον αφήνετε έτσι????.

εχει πει αρκετες λαλακιες κατα καιρους ο συμφορουμιτης, αλλα σ αυτο δεν εχει κι αδικο

Link to comment
Share on other sites

Ιμάντα τα νέα TSI και το 1.2TSI του Golf7 είναι 16βάλβιδο με ιμάντα, δεν έχει καμία σχέση με τα παλιά 8βάλβιδα με καδένα. Έχω οδηγήσει VII 1.2ΤSI 85ps, κινείται αξιοπρεπέστατα και δεν καίει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ο νεος 1.2 16V ειναι με ιμαντα...(ο οποιος κατα τη vw δεν θελει αλλαγη και ισως να ειναι ετσι καθως μιλαμε για υλικο εξαιρετικης τεχνολογιας νεου τυπου), για μενα παρε το golf 7 και μην το συγκρινεις με το Polo...διαφερουν κατα πολυ ειδικα στην ακουστικη τους και στην κυλιση. Diesel στα vw μονο απο 1.6 και πανω τα αλλα ειναι απιστευτα ψοφια. ο 1.2tsi αν εξαιρεσουμε καποια θεματα με καδενες συγκεκριμενης παρτιδας και ενα θεματακι με καποιες westgate ειναι ενα αξιοπιστο συνολο ,ποσο μαλλον ο καινουριος που ειναι βελτιωμενος και δεν εχεις να φοβασαι κατι απο αυτα. Το πηρε φιλος μου το 1.2 mk7 85 και εχει ξετρελαθει αλλα για 1χιλιαρικο αξιζει το 105 το οποιο ειναι ακομα καλυτερο και θα το μετανιωσεις!. Η καταναλωση ειναι γυρω στα 5.5Λ μεικτη και οντως δεν καιει τιποτα ειδικα σε εθνικες βλεπεις ανετα 4.5. με 100-110

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε θα σου έλεγα να πάρεις δρόμο απο το Club γιατί μόνο εμετό προκαλείς με τις μαλακίες που γράφεις.

 

Mod,admin κλπ είναι δυνατον να γράφει τέτοια π%π%αριλίκι@ και να τον αφήνετε έτσι????......

 

Θα επιβάλεις λογοκρισία στο φορουμ, δεν κατάλαβα τι να κάνουν οι Mod και οι admin, μάθε να είσαι δημοκράτης και να ενέχεστε την γνώμη του άλλου, σαφώς και εχει χάσει την αξιοπιστία της η vw, τι να λέμε τώρα.

 

 

Εκτός αν είσαι μέλος το ομίλου και πληρώνεσαι για να κάνεις πλάτες

Link to comment
Share on other sites

Θα επιβάλεις λογοκρισία στο φορουμ, δεν κατάλαβα τι να κάνουν οι Mod και οι admin, μάθε να είσαι δημοκράτης και να ενέχεστε την γνώμη του άλλου, σαφώς και εχει χάσει την αξιοπιστία της η vw, τι να λέμε τώρα.

 

 

Εκτός αν είσαι μέλος το ομίλου και πληρώνεσαι για να κάνεις πλάτες

 

Δεν νομίζω οτι χρειάζεται να απαντώ σε συνήγορους/δικηγόρους.

Σαφώς και έχει χάσει την αξιοπιστία της η VW,με τις λαδιέρες και τις φριτέζες....

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι χρειάζεται να απαντώ σε συνήγορους/δικηγόρους.

Σαφώς και έχει χάσει την αξιοπιστία της η VW,με τις λαδιέρες και τις φριτέζες....

 

Απάντησε ομως :crazy: :crazy: :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς σένα δημόσιο βήμα και προσπαθείς ν επιβαλεις τη γνώμη σου αν δεν αντιδράσουμε αύριο μεθαύριο θ έρθει η σειρά τους χαλάρωσε και λέγε τη γνώμη σου πολιτισμένα και μη προσπαθείς να την επιβαλεις . Θ μ πεις εσυ τ να φύγω απο τ κλαμπ ; Εσυ π θες ν βγάλεις τ καθίσματα απο αυτοκίνητο οικογενειακό Για ν ναι πιο γρήγορο ;

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Μιλάς σένα δημόσιο βήμα και προσπαθείς ν επιβαλεις τη γνώμη σου αν δεν αντιδράσουμε αύριο μεθαύριο θ έρθει η σειρά τους χαλάρωσε και λέγε τη γνώμη σου πολιτισμένα και μη προσπαθείς να την επιβαλεις . Θ μ πεις εσυ τ να φύγω απο τ κλαμπ ; Εσυ π θες ν βγάλεις τ καθίσματα απο αυτοκίνητο οικογενειακό Για ν ναι πιο γρήγορο ;

Και εσυ τι ζορι τραβας ρε φιλε τι κανω στο αμαξι μου?μαζι το χουμε?

Link to comment
Share on other sites

Δεν με νοιάζει καθόλου το κανείς μ γιατί τ κανείς παράδειγμα έδωσα για να δεις πως ειναι όταν το κανείς εσυ!τεσπα στο θέμα μας φίλε εγω θ λέγα ν δεις κ το polo το tdi

Link to comment
Share on other sites

Πάντως 85 άλογα για το αμάξωμα του Golf ακούγονται από λίγα έως ελάχιστα...  ... 85 άλογα = μηδαμινή ενεργητική ασφάλεια.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Γενικά δεν τρέχω πλέον με το αυτοκίνητο, οδηγό συνήθως μόνο με τη ροπή από 1.500-3.000 rpm. οπότε το 1.2 160 ροπή σε αυτές τις στροφές με ικανοποίησε στο test drive. Τώρα για την ισχύ του στις περισσότερες στροφές δεν ξέρω γιατί σε ένα απλό πεντάλεπτο test drive σε στενά δρομάκια δεν μπορείς να του βγάλεις τα μάτια ;-)

 

Άλλη μια ερώτηση:

 

Έχω βρεί μια καλή ευκαιρία, ένα Α3 1.2 Tsi (105 hp) μοντέλο του 2012. Ρώτησα και μου είπε ο ιδιοκτήτης ότι φοράει ακριβός τον ίδιο κινητήρα με το Golf 7. Κάποιος άλλος όμως μου είπε ότι δεν είναι ο ίδιος, ότι του Golf είναι αλουμινένιος και γενικά πολύ βελτιωμένος.

Εσείς τι γνωρίζετε;;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω τον παλιό 1.2Tsi με τα 105 8v και καδένα και είμαι ευχαριστημένος. Δεν μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω τους δυο κινητήρες μεταξύ τους, όμως θα σου πρότεινα, αν το αντέχει η τσέπη σου να προτιμήσεις αυτόν με τα 105 άλογα. Κι εγώ ταξιδεύω με χαμηλές ταχύτητες, αλλά μου είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και μου δίνει μια αίσθηση ασφάλειας παραπάνω, όταν στην προσπέραση δεν χρειάζεται να κατεβάσω ταχύτητα και την ολοκληρώνω γρήγορα.

 

Σκέψου μόνο ότι το δικό μου το αυτοκίνητο έχει 5-αρι κιβώτιο και στα 120χ.α.ω. είναι στις 2.700 ενώ με 80χ.α.ω πέφτει κάπου στις 1.500 με 1700. Κι εκεί είναι που δεν χρειάζεται να κατεβάσω ταχύτητα. Επίσης όταν χρειάστηκε το αυτοκίνητο κάλυψε απόσταση 100 χλμ με τον δείκτη καρφωμένο στα 190 (το μωρό στο νοσοκομείο).

 

Οι καταναλώσεις μου είναι μετρημένες πάντα με το αυτοκίνητο φορτωμένο για ταξίδι οικογένειας με δυο μικρά παιδιά σε καθισματάκια και με τον κλιματισμό αναμμένο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

 

α. Με 70 έως 90 χ.α.ω από 4.8 έως 5.5 ανάλογα το δρόμο.

β. Με 100 έως 120 χ.α.ω. από 5.9 έως 6.7 ανάλογα το δρόμο, αλλά συνηθέστερα 6.3 με 6.5.

γ. Στη μια και μοναδική φορά που τρέχαμε να προλάβουμε το παιδί, στα 190 έγραψε 9.2 λίτρα.

 

Φαντάζομαι ότι το Golf θα έχει και 6-αρι κιβώτιο οπότε θα είναι ακόμη πιο χαμηλά οι καταναλώσεις.

 

Το πρηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Octavia 1.6 του 2002, το οποίο με το ίδιο στυλ οδήγησης απαιτούσε ρίξιμο τουλάχιστο μιας σχέσης στο κιβώτιο, όπως και το Fabia 1.2 του 2006 που επίσης είχα. Το Octavia είχε ονομαστική ιπποδύναμη 102 ίππους, όμως συγκριτικά δεν έχει καμία σχέση το ένα αυτοκίνητο με το άλλο. Και για να προλάβω τυχόν παρατηρήσεις, το Roomster είναι κάτι τις βαρύτερο από το Octavia.

 

Όπως καταλαβαίνεις ψηφίζω ΥΠΕΡ στον κινητήρα των 105 ίππων, εφόσον μπορείς να καλύψεις την οικονομική διαφορά.

 

Στο ερώτημα για το Α3 του 2012, μπορείς να τους πείς ή ακόμη καλύτερα να πας εσύ και να δεις τι κωδικό έχει περασμένο στην άδεια κυκλοφορίας του. Αν είναι CBZB τότε είναι ο "παλιός" 1.2 Tsi 105 ίππων που είναι ίδιος με τον δικό μου. Εύκολα το διαπιστώνεις.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Γενικά δεν τρέχω πλέον με το αυτοκίνητο, οδηγό συνήθως μόνο με τη ροπή από 1.500-3.000 rpm. οπότε το 1.2 160 ροπή σε αυτές τις στροφές με ικανοποίησε στο test drive. Τώρα για την ισχύ του στις περισσότερες στροφές δεν ξέρω γιατί σε ένα απλό πεντάλεπτο test drive σε στενά δρομάκια δεν μπορείς να του βγάλεις τα μάτια ;-)

 

Άλλη μια ερώτηση:

 

Έχω βρεί μια καλή ευκαιρία, ένα Α3 1.2 Tsi (105 hp) μοντέλο του 2012. Ρώτησα και μου είπε ο ιδιοκτήτης ότι φοράει ακριβός τον ίδιο κινητήρα με το Golf 7. Κάποιος άλλος όμως μου είπε ότι δεν είναι ο ίδιος, ότι του Golf είναι αλουμινένιος και γενικά πολύ βελτιωμένος.

Εσείς τι γνωρίζετε;;

 

Το A3 2012 ( 8Ρ ) έχει τον "παλιό" 1.2, που είναι 8βάλβιδος με καδένα. Πιο απλός σχεδιαστικά από τον νέο.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.