dim.konst Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 Έχω ένα polo 9n 1.4 16V 2003 με κλιματιστικό (climatic), πέρυσι το καλοκαίρι άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα με τον κλιματισμό. Όταν έκανε ζέστη σταματούσε το κλιματιστικό, μόλις δρόσιζε άρχιζε ξανά να δουλεύει. Το πήγα σε μάστορα εκτός αντιπροσωπίας και μου έκανε έλεγχο και ανακύκλωση ψυκτικού υγρού. Δούλεψε 2 μέρες και ξανά τα ίδια, όταν ξαναπήγα μου είπε χωρίς να το ψάξει ιδιαίτερα να αλλάξουμε τον κομπρέσορα με αρκετό κόστος. Μήπως υπάρχει καλύτερη λύση ή δεν φταίει ο κομπέρορας αλλά κάποιος αισθητήρας ή βαλβίδα, γιατί δεν έχω την οικονομική δυνατότητα για τέτοια έξοδα αυτή την εποχή Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted June 23, 2013 Report Share Posted June 23, 2013 καλημερα καταρχην πρεπει να βαλησ διαγνοστηκο να δησ εαν βγαζη σφαλμα στο climatic εαν δεν βγαζη σφαλμα στο αισθητηρα του εξατμηστη και του μοτερ ζεστου κρυου .να ειναι απο το κομπρεσερ του a/c. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.konst Posted June 23, 2013 Author Report Share Posted June 23, 2013 (edited) Το πρόβλημα το έχω από πέρυσι και πριν ένα μήνα που το έβαλα στο διαγνωστικό δεν έδειξε πρόβλημα, τέλος την βδομάδας που θα ξαναέχω δυνατότητα διαγνωστικού ελέγχου θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα. Χθες που το δοκίμασα δούλευε κανονικά. Σήμερα όμως που κάνει περισσότερη ζέστη δεν δουλεύει, (Παρατήρησα ότι με κρύα μηχανή μόλις προσπάθησα να ανάψω το κλιματιστικό δεν ξεκίνησαν τα βεντιλατέρ) Edited June 23, 2013 by dim.konst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted June 24, 2013 Report Share Posted June 24, 2013 (edited) οταν δεν δουλευη το κομπρεσερ δεν σικονη πιεσησ με αποτελεσμα να μην δουλευουν τα βεντηλατερ .δοκιμασε αυτο που θα σου πο παρε ενα λοστο μεγαλο και την ωρα που δεν δουλευη χτηπατο δυο τρεισ φορεσ ενο λειτουργη ο κινητηρασ με a/c anameno μην του αλλαξησ τα φωτα ωμοσ και παρατηρησε εαν ξεκινηση να βγαζη ψυξη .εαν βγαλη τοτε θελει στανταρ αλλαγη το κομπρεσερ του a/c.κατι τελευτεο δεν σου εχει συκοση ποτε θερμοκρασια ο κινητηρασ?? Edited June 24, 2013 by electric doctor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.konst Posted June 24, 2013 Author Report Share Posted June 24, 2013 οταν δεν δουλευη το κομπρεσερ δεν σικονη πιεσησ με αποτελεσμα να μην δουλευουν τα βεντηλατερ .δοκιμασε αυτο που θα σου πο παρε ενα λοστο μεγαλο και την ωρα που δεν δουλευη χτηπατο δυο τρεισ φορεσ ενο λειτουργη ο κινητηρασ με a/c anameno μην του αλλαξησ τα φωτα ωμοσ και παρατηρησε εαν ξεκινηση να βγαζη ψυξη .εαν βγαλη τοτε θελει στανταρ αλλαγη το κομπρεσερ του a/c.κατι τελευτεο δεν σου εχει συκοση ποτε θερμοκρασια ο κινητηρασ?? ποτέ δεν έχει ανεβάσει θερμοκρασία όσο για το άλλο θα το δοκιμάσω και θα σε ενημερώσω, Ευχαριστώ για τη απάντηση !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zzgiannis Posted July 1, 2013 Report Share Posted July 1, 2013 Λοιπόν, το ίδιο πρόβλημα είχα πριν δύο χρόνια. Όταν άφηνα το αμάξι στον ήλιο δε δούλευε το a/c με τίποτα. Την επόμενη μέρα το πρωί με τη δροσούλα, όλα μια χαρά! Φίλε μου δε γλιτώνεις το ξήλωμα ταμπλό. Είναι ένας αισθητήρας περίπου στη μέση του ταμπλό, κάτω από εκεί που πατάει το παρμπρίζ. Βγαίνει όλο σου λέω. Ο αισθητήρας αυτός όταν διαβάσει μία τιμή θερμοκρασίας πάνω από αυτή που πρέπει, κόβει! Όταν η τιμή θερμοκρασίας που πρέπει να κόβει ο αισθητήρας χαμηλώσει, τότε σημαίνει ότι "τα 'παιξε". Γι'αυτό και όταν έχει ζέστη ή το αμάξι είναι πολύ ώρα στον ήλιο, δε δουλέυει το a/c. Πρέπει να έχω κρατήσει τον αισθητήρα και τη διεύθυνση του ηλεκτρολόγου (κάπου στη Φραντζή). Άνέμενε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS12 Posted July 2, 2013 Report Share Posted July 2, 2013 δεν χρειαζετε να ξηλωσει το ταμπλο βγαινει και χωρις απλος θα πεδευτει λιγακι..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.konst Posted July 2, 2013 Author Report Share Posted July 2, 2013 Παιδιά Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, και εγώ με τον φίλο τεχνικό που θα προσπαθήσουμε να το φτιάξουμε, εκεί έχουμε καταλήξει, στον αισθητήρα κάτω από το ταμπλό, επειδή όμως το φρέον που είχε μέσα μετρήθηκε και έλειπε μια ποσότητα προσθέσαμε και ακόμα βάλαμε μια αμπούλα με ειδικό χρώμα για να δούμε μετά από μια βδομάδα αν έχει διαρροή (αν φυσικά μέχρι τότε χάσει φρέον) και πάλι όμως το πρόβλημα παρέμεινε οπότε μετά τον νέο έλεγχο φρέον θα ξηλώσουμε το ταμπλό. Εδώ θα ήθελα τη βοήθεια όσων γνωρίζουν για το από πού αρχίζει και πως γίνεται το ξήλωμα του ταμπλό γιατί ο φίλος μηχανικός ειδικεύεται σε Ρενο αυτοκίνητα και δεν το έχει ξανακάνει σε Πολο. Ακόμα αν κάποιος ξέρει περίπου τιμή για το αισθητήρα Και πάλι ευχαριστώ !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.konst Posted August 3, 2013 Author Report Share Posted August 3, 2013 Τελικά ο φίλος μου άλλαξε το θερμοστάτη κάτω από το ταμπλό και όπως φαίνεται μέχρι τώρα λύθηκε το πρόβλημα, δεν ήμουνα μπροστά αλλά δυσκολεύτηκε να τον αλλάξει και το κατάφερε χωρίς να βγάλει όλο το ταμπλό, το ανασήκωσε, έλυσε γκάζι , έβαλε το χέρι μέσα και τον άλλαξε στα τυφλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...