Jump to content
dim.konst

Πρόβλημα Με Τον Κλιματισμό Polo 9N 1.4 16V 2003 Με Κλιματιστικό (Climatic)

Recommended Posts

Έχω ένα polo 9n 1.4  16V 2003 με κλιματιστικό (climatic), πέρυσι το καλοκαίρι άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα με τον κλιματισμό. Όταν έκανε ζέστη σταματούσε  το κλιματιστικό, μόλις δρόσιζε άρχιζε ξανά να δουλεύει. Το πήγα σε μάστορα εκτός αντιπροσωπίας και μου έκανε έλεγχο και ανακύκλωση ψυκτικού υγρού. Δούλεψε 2 μέρες και ξανά τα ίδια, όταν ξαναπήγα μου είπε χωρίς να το ψάξει ιδιαίτερα να αλλάξουμε τον κομπρέσορα με αρκετό κόστος. Μήπως υπάρχει καλύτερη λύση ή δεν φταίει ο κομπέρορας αλλά κάποιος αισθητήρας ή βαλβίδα, γιατί δεν έχω την οικονομική δυνατότητα για τέτοια έξοδα αυτή την εποχή Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα  καταρχην πρεπει να βαλησ διαγνοστηκο να δησ εαν βγαζη σφαλμα στο climatic εαν δεν βγαζη σφαλμα στο αισθητηρα του εξατμηστη και του μοτερ ζεστου κρυου .να ειναι απο το κομπρεσερ του   a/c.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα το έχω από πέρυσι και πριν ένα μήνα που το έβαλα στο διαγνωστικό δεν έδειξε πρόβλημα, τέλος την βδομάδας που θα ξαναέχω δυνατότητα διαγνωστικού ελέγχου θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

Χθες που το δοκίμασα δούλευε κανονικά. Σήμερα όμως που κάνει περισσότερη ζέστη δεν δουλεύει, (Παρατήρησα ότι με κρύα μηχανή μόλις προσπάθησα να ανάψω το κλιματιστικό δεν ξεκίνησαν τα βεντιλατέρ)

Edited by dim.konst
Link to comment
Share on other sites

οταν δεν δουλευη το κομπρεσερ δεν σικονη πιεσησ με αποτελεσμα να μην δουλευουν τα βεντηλατερ .δοκιμασε αυτο που θα σου πο παρε ενα λοστο μεγαλο και την ωρα που δεν δουλευη χτηπατο δυο τρεισ φορεσ ενο λειτουργη ο κινητηρασ με a/c anameno μην του αλλαξησ τα φωτα ωμοσ και παρατηρησε εαν ξεκινηση να βγαζη ψυξη .εαν βγαλη τοτε θελει στανταρ αλλαγη το κομπρεσερ του a/c.κατι τελευτεο δεν σου εχει συκοση ποτε θερμοκρασια ο κινητηρασ??

Edited by electric doctor
Link to comment
Share on other sites

οταν δεν δουλευη το κομπρεσερ δεν σικονη πιεσησ με αποτελεσμα να μην δουλευουν τα βεντηλατερ .δοκιμασε αυτο που θα σου πο παρε ενα λοστο μεγαλο και την ωρα που δεν δουλευη χτηπατο δυο τρεισ φορεσ ενο λειτουργη ο κινητηρασ με a/c anameno μην του αλλαξησ τα φωτα ωμοσ και παρατηρησε εαν ξεκινηση να βγαζη ψυξη .εαν βγαλη τοτε θελει στανταρ αλλαγη το κομπρεσερ του a/c.κατι τελευτεο δεν σου εχει συκοση ποτε θερμοκρασια ο κινητηρασ??

ποτέ δεν έχει ανεβάσει θερμοκρασία όσο για το άλλο θα το δοκιμάσω και θα σε ενημερώσω, Ευχαριστώ για τη απάντηση !!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το ίδιο πρόβλημα είχα πριν δύο χρόνια. Όταν άφηνα το αμάξι στον ήλιο δε δούλευε το a/c με τίποτα. Την επόμενη μέρα το πρωί με τη δροσούλα, όλα μια χαρά!

Φίλε μου δε γλιτώνεις το ξήλωμα ταμπλό. Είναι ένας αισθητήρας περίπου στη μέση του ταμπλό, κάτω από εκεί που πατάει το παρμπρίζ. Βγαίνει όλο σου λέω. Ο αισθητήρας αυτός όταν διαβάσει μία τιμή θερμοκρασίας πάνω από αυτή που πρέπει, κόβει! Όταν η τιμή θερμοκρασίας που πρέπει να κόβει ο αισθητήρας χαμηλώσει, τότε σημαίνει ότι "τα 'παιξε".  Γι'αυτό και όταν έχει ζέστη ή το αμάξι είναι πολύ ώρα στον ήλιο, δε δουλέυει το a/c. Πρέπει να έχω κρατήσει τον αισθητήρα και τη διεύθυνση του ηλεκτρολόγου (κάπου στη Φραντζή). Άνέμενε...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, και εγώ με τον φίλο τεχνικό που θα προσπαθήσουμε να το φτιάξουμε,  εκεί έχουμε καταλήξει, στον αισθητήρα κάτω από το ταμπλό, επειδή όμως το φρέον που είχε μέσα μετρήθηκε και έλειπε μια ποσότητα προσθέσαμε και ακόμα βάλαμε μια αμπούλα με ειδικό χρώμα για να δούμε μετά από μια βδομάδα αν έχει διαρροή (αν φυσικά μέχρι τότε χάσει φρέον) και πάλι όμως το πρόβλημα παρέμεινε οπότε μετά τον νέο έλεγχο φρέον θα ξηλώσουμε το ταμπλό.

Εδώ θα ήθελα τη βοήθεια όσων γνωρίζουν για το από πού αρχίζει και πως γίνεται το ξήλωμα του ταμπλό γιατί ο φίλος μηχανικός ειδικεύεται σε Ρενο αυτοκίνητα και δεν το έχει ξανακάνει σε Πολο.

Ακόμα αν κάποιος ξέρει περίπου τιμή για το αισθητήρα

Και πάλι ευχαριστώ !!!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ο φίλος μου άλλαξε το θερμοστάτη κάτω από το ταμπλό και όπως φαίνεται μέχρι τώρα λύθηκε το πρόβλημα, δεν ήμουνα μπροστά αλλά δυσκολεύτηκε να τον αλλάξει και το κατάφερε χωρίς να βγάλει όλο το ταμπλό, το ανασήκωσε, έλυσε γκάζι , έβαλε το χέρι μέσα και τον άλλαξε στα τυφλά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.