sodimitris Posted June 17, 2013 Report Share Posted June 17, 2013 1.4 tsi 140ps BMY καλησπερα στην παρεα ανοιγω αυτο το θεμα για τις γνωμες σας,εχω το παραπανω αυτοκινηο που γραφω και μιας και εχς 100.000χλμ εχς μπει σε σκεψη να κανω καθαρισμο ολης της εισαγωγης (εχω καυθαρισει παλι πεταλουδα και πλαστικο σοληνα) αλλα κατα κυριο λογο καθαρισμο βαλβιδων εισαγωγκς επανω στην κεφαλη και καθαρισμο την πολλαπλης,εχω εν αμικρο τρεμουλο στο ρελαντι και το πρωι που το βαζω εμπρος εχω για 3-4 δευτερολεπτα λιγη καπνα .ολα αυτα με προβληματισαν και διαβαζοντας και σε αλλα φορουμ μπερδευτικα μιλαω ΠΑΝΤΑ ΧΩΡΙΣ Ν ΑΛΥΣΩ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ.θα ηθελα αν καπιος εχει κανει κατι παρομοιο να μου πειτε γνωμες καλες ή κακες και τις διαφορες που ειδατε σε καυσιμο-τρεμουλο-καπνα κλπ.παρακαλω τρις γνωμεσας και ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted June 17, 2013 Report Share Posted June 17, 2013 (edited) Γιατι κατα κυριο λογο καθαρισμο βαλβιδων εισαγωγης?Εχω την εντυπωση πως οι βαλβιδες εξαγωγης εχουν μεγαλυτερη καταπονιση(καπνα).Δεν νομιζω να κερδισεις κατι αν δεν λυσεις καπακι.Το ψαχνω και εγω μιας και θα χρειαστω να κολησω ψευτοκαπακο και σκεφτομαι να κανω ολικο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ(βαλβιδες εισαγωγης/εξαγωγης,ελατηρια βαλβιδων εξαγωγης απο golf 6 tsi 160,οδηγους βαλβιδων αν χρειαστει και καθαρισμο μπεκ) Ποσο θα σου κοστισει αυτη η λυση που προτεινεις?και με τι αποτελεσμα?Μηπως δωσεις τα μισα εργατικα για μια λυση αναποτελεσματικη?Παραδειγμα μπορεις να βρεις καλο μαστορακο πλεον εκτος vw και με 400ε εργατικα + κανα 150 με 200 ανταλλακτικα και να εχεις καινουργιο αμαξι για αλλα 150000χλμ Φιλος που ελυσε καπακι για καθαρισμο βαλβιδων στα 120000 χλμ TSI 170 GT οι βαλβιδες εξαγωγης αλλαχθηκαν .. Edited June 18, 2013 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted June 18, 2013 Author Report Share Posted June 18, 2013 μονος θα το κανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muppetshow Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Γιατι κατα κυριο λογο καθαρισμο βαλβιδων εισαγωγης?Εχω την εντυπωση πως οι βαλβιδες εξαγωγης εχουν μεγαλυτερη καταπονιση(καπνα).Δεν νομιζω να κερδισεις κατι αν δεν λυσεις καπακι.Το ψαχνω και εγω μιας και θα χρειαστω να κολησω ψευτοκαπακο και σκεφτομαι να κανω ολικο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ(βαλβιδες εισαγωγης/εξαγωγης,ελατηρια βαλβιδων εξαγωγης απο golf 6 tsi 160,οδηγους βαλβιδων αν χρειαστει και καθαρισμο μπεκ) Ποσο θα σου κοστισει αυτη η λυση που προτεινεις?και με τι αποτελεσμα?Μηπως δωσεις τα μισα εργατικα για μια λυση αναποτελεσματικη?Παραδειγμα μπορεις να βρεις καλο μαστορακο πλεον εκτος vw και με 400ε εργατικα + κανα 150 με 200 ανταλλακτικα και να εχεις καινουργιο αμαξι για αλλα 150000χλμ Φιλος που ελυσε καπακι για καθαρισμο βαλβιδων στα 120000 χλμ TSI 170 GT οι βαλβιδες εξαγωγης αλλαχθηκαν .. Έχω και εγώ ένα Golf GT 170 και σκέφτομια να το κάνω. Να σε ρωτήσω βαλβίδες εξαγωγής γιατί άλλαξε??? Και γιατι ελατήρια βαλβίδων εξαγωγής από golf 6 tsi?? Έχω και εγώ ένα Golf GT 170 και σκέφτομια να το κάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Έχω και εγώ ένα Golf GT 170 και σκέφτομια να το κάνω. Να σε ρωτήσω βαλβίδες εξαγωγής γιατί άλλαξε??? Και γιατι ελατήρια βαλβίδων εξαγωγής από golf 6 tsi?? Έχω και εγώ ένα Golf GT 170 και σκέφτομια να το κάνω. Μου ειπε ειχαν" αρπαξει" ειχαν αλλαξει δηλαδη χρωμα..Τωρα ακριβως δεν ξερω αλλα δεν εχουν μεγαλο κοστος και δεν το σκεφτηκε. Τα ελατηρια βαλβιδων εξαγωγης απο το 6ρι ειναι πιο ενισχυμενα πιο σκληρα με αποτελεσμα οταν εχεις προγραμμα ειδικα στο αμαξι γλυτωνεις αρκετα Missfires.Στην ουσια ειναι μια αλλαγη που εκανε η VW γιατι εβλεπε που ποναγε το 5αρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Απο 6 άρα δηλαδή παίρνουμε μόνο ελατηρια; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muppetshow Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Μου ειπε ειχαν" αρπαξει" ειχαν αλλαξει δηλαδη χρωμα..Τωρα ακριβως δεν ξερω αλλα δεν εχουν μεγαλο κοστος και δεν το σκεφτηκε. Τα ελατηρια βαλβιδων εξαγωγης απο το 6ρι ειναι πιο ενισχυμενα πιο σκληρα με αποτελεσμα οταν εχεις προγραμμα ειδικα στο αμαξι γλυτωνεις αρκετα Missfires.Στην ουσια ειναι μια αλλαγη που εκανε η VW γιατι εβλεπε που ποναγε το 5αρι. Ξέρεις μήπως part number για τα ελατήρια από το 6άρι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Δεν τα εχω προχειρα θα τα βρω .Αν τα αλλαξεις ολα εισαγωγης/εξαγωγης περιπου στα 130ε κανουν.Υπολογησε τα μισα λεφτα για τα εξαγωγης.Το part number για τα ελατηρια εισαγωγης νομιζω ειναι ιδια με του 5 ριου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muppetshow Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 (edited) Δεν τα εχω προχειρα θα τα βρω .Αν τα αλλαξεις ολα εισαγωγης/εξαγωγης περιπου στα 130ε κανουν.Υπολογησε τα μισα λεφτα για τα εξαγωγης.Το part number για τα ελατηρια εισαγωγης νομιζω ειναι ιδια με του 5 ριου Να ρωτήσω εφόσον γίνει καθαρισμός βαλβίδων με λύσιμο καπακιού να φανταστώ πως ΠΡΕΠΕΙ να αλλαχτουν τα ελατήρια/εισαγωγής εξαγωγής?? Η τιμή αυτή είναι τιμή αντιπροσωπείας?? Edited June 18, 2013 by muppetshow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Οχι απραιτητα, μονο εαν κριθει οτι πρεπει να αλλαχθουν.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Να ρωτήσω εφόσον γίνει καθαρισμός βαλβίδων με λύσιμο καπακιού να φανταστώ πως ΠΡΕΠΕΙ να αλλαχτουν τα ελατήρια/εισαγωγής εξαγωγής?? Η τιμή αυτή είναι τιμή αντιπροσωπείας?? H γνωμη μου ειναι πως αν μπεις σε αυτη την διαδικασια ειναι κριμα να μην τα αλλαξεις , για 60ε.Αλλωστε καλο θα κανεις με κατι αποδεδειγμενα καλυτερο και ειδικα αν εχεις η θα βαλεις προγραμμα.Οι τιμες ειναι αντιπροσωπειας.Επισης καλο θα ειναι ο μηχανικος σου να δει σε τη κατασταση ειναι η καδενα σου με τα περελκομενα της και ειδικα το γραναζι του μεταβλητου αν το λεω σωστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muppetshow Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 H γνωμη μου ειναι πως αν μπεις σε αυτη την διαδικασια ειναι κριμα να μην τα αλλαξεις , για 60ε.Αλλωστε καλο θα κανεις με κατι αποδεδειγμενα καλυτερο και ειδικα αν εχεις η θα βαλεις προγραμμα.Οι τιμες ειναι αντιπροσωπειας.Επισης καλο θα ειναι ο μηχανικος σου να δει σε τη κατασταση ειναι η καδενα σου με τα περελκομενα της και ειδικα το γραναζι του μεταβλητου αν το λεω σωστα. Είμαι και για αλλαγή μεταβλητού (μαζί με τα παρελκόμενα καδένα κλπ)!Είπα εφόσον είναι να κάνω ένα από τα δυο ας τα κάνω μαζί να τελειώνω! Οχι απραιτητα, μονο εαν κριθει οτι πρεπει να αλλαχθουν.. Ποιά είναι τα δείγματα γραφής που θα μου δείξουν ότι πρέπει να αλλαχθούν?? Πρόγραμμα δεν σκοπεύω να βάλω!Ποτε δεν ξέρεις βέβαια αλλά μέχρι στιγμής nope... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...