Jump to content
playmaker

Golf 7 Που Βαδίζει Η Vw?

Recommended Posts

Εδώ μπορούμε να συζητήσουμε ήρεμα κ πολιτισμένα εντυπώσεις μας απο το νέο golf αλλα κ γενικοτερους προβληματισμούς για τη πορεία της vw τα τελευταία χρόνια !επιτυχημενη εμπορικά αλλα ειναι το golf π ξέραμε παλια ;η πλεον μιλαμε για 1 μοντέλο π απλά ακολουθεί τη μόδα για ν πουλήσει ;

Link to comment
Share on other sites

Βαδίζει στον δρόμο της καταστροφής? Βαδίζει και παραμιλά? Βαδίζει σαν τον Τζιοβάνι  μεταξύ σέντρας και μεγάλης περιοχής? έλα μου ντε....  ...λες απλά να έριξαν λευκή πετσέτα μπροστά στο μεγαθήριο την ΚΙΑ, ΛΙΑ, ΣΙΑ ή όπως την λένε τέλος πάντων...?!

 

Που αποσκοπεί τώρα αυτό το θέμα βρε Playmaker δεν καταλαβαίνω, δηλαδή θες να ανοίξω εγώ θέμα σαν πρώην κάτοχος Polo 6N2 που βαδίζει η VW με το 6R και τα προβλήματα που βγάζει?? Τι θα καταφέρω εκτός από το να πικάρω τα παιδιά με τα νέα Polo?

 

Tόσο φανατισμός πια ήμαρτον...   ...και μην είμαστε υποκριτές, κάνε τον τίτλο "Εχω Golf 5 και όλα τα υπόλοιπα ωχριούν μπροστά του" για να είσαι σωστός, γιατί εκεί θα καταλήξει η κουβέντα, στην σύγκριση...  ...που κανέναν δεν ενδιαφέρει όταν θέλει να πάρει καινούριο αμάξι. Το να συγκριθεί το mk7 με άλλα μοντέλα παραγωγής άλλων εταιρειών ναι αλλά όχι με προγενέστερες γενιές..

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση στο θέμα ειναι ότι το νέο 7αρι θα λέγαμε πως ειναι ένα αξιόλογο αυτοκίνητο προσεγμένο όσο κανένα αλλο προηγούμενο μοντέλο και κατασκευαστικά και απο σχεδίαση αλλά και σε καθε αλλο τομέα πολυ πιο εξελιγμενο. Τα τυχόν προβλήματα που θα βγάλει θα φανούν απο τα θέματα αν και είμαι πολυ σίγουρος ότι τα τεράστια προβλήματα του πενταριου(μιας και πρώτη εφαρμογή του κινητήρα TSI έγινε σε αυτή την έκδοση οπότε και λογικό αν υπάρχουν προβλήματα ) έχουν ξεπεραστεί ήδη με την έκτη έκδοση της σειράς! Το μόνο που μένει να κριθεί ειναι το ΑCT.

Αν τελεί όσοι είστε αντίθετοι κανε πρώτα μια δοκιμή μιας και απο μακρυά όλα ειναι αυθαίρετα. Και ας μην μιλήσουμε για τις οικονομίες που έκανε η vw γιατί αυτό ήταν αναγκαίο κακό είτε μας αρέσει είτε όχι. Αλλιώς δεν θα βλέπαμε golf ούτε ζωγράφιστο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τελικα η Vw βαδιζει στον σωστο δρομο με το  Golf 7!Εχουμε  και λεμε  golf 5,6  1400cc  χαμηλη φορολογια  εριχνες και  ενα προγραμμα και τα απαραιτητα περιφεριακα    και  τσουκ  μεχρι  270hp.H χαρα  του νοτιοευρωπαιου  και ξεπουλαγε  η  εταιρια! Δεν  λεω ομορφο,γρηγορο αλλα και ζημιαρικο ΑΡΚΕΤΑ  αλλα δεν πειραζει  και δωσαμε  οι περισοτεροι ενα  σκασμο λεφτα  για   επισκευες  εχουμε  ενα  wanna be  gti στα  1400cc ομως(δεν ειναι κακο)!!Και φυσικα πουλησαν  ανα τον κοσμο σαν τρελα αλλα κοιταξτε  ποιες εκδοσεις  και  σε ποιες  χωρες...Το golf 7 λοιπον επαναφερει μια  ορθη φιλοσοφια  που λεει .Θες 1400cc ? μαλιστα !! σου δινω νεες  τεχνολογιες ηλεκτρονικες /μηχανικες, αλλα φιλαρακο  θα εχεις  μικροτερη τουρμπινα  να  σπουλαρει  απο χαμηλα , θα  σου βγαλω καποια καλουδια  σε αυτες τις λαικες "εκδοσεις¨"Μην σε βαζω και σε εξοδα  θες να το κρατησεις  10 χρονια καψερε"  (καδενες,κομπρεσορ, πολλαπλους συνδεσμους. κτλπ) και θα   ριχω και την καταναλωση γιατι ειναι και ακριβες οι βενζινες με  τοσες τροικες απανταχου στην ευρωπη.Αν θες φυσικα  υπαρχει και η εκδοση GTI  που απο οσα  γραφονται ειναι η κορυφαια ολων των golf.

 Eν κατακλειδη δεν κρινουμε  ενα  αυτοκινητο απο την εκδοση  του!!GOLF ειναι και το gti και το fsi και το tsi.Στην τελικη παρα πολυς κοσμος  θελει ενα  αυτοκινητο στα 1200/1400 να ειναι  αξιοπιστο και απροβληματιστο και σχετικα γρηγορο.Εμας  μας χαλασε οτι δεν  φτανει στα  250hp?

  Ο γερμανος ,σουηδος λοιπον θα  παρει το 1400ρι για την γυναικα του για τα ψωνια και αυτος θα εχει την διλιτρη εκδοση για  τα  γκαζια του

Αποκατασταθηκε η ισορpοπια=Golf 7

 

Y.Γ Εκφραζω προσωπικη γνωμη χωρις καμια  διαθεση αντιπαραθεσης, trolling ,απαντησης

 jim75 κατοχος golf 5 205HP WANNA BE GTI

Edited by jim75
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

ακολουθεί το πνευμα της εποχής ξεχωρίζοντας για μια άλλα φορά σε μηχανολογικές καινοτομίες και  ποιοτητα από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό -

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι ο jim ειπε οτι λεγαμε τοσο καιρο εμεις "οι κακοι με τα 5αρια"  η αλλιως τα "troll" η αλλιως η "κλικα" οπως χαρακτηριστηκαμε, με ευθυ τροπο καθως δεν γινοταν κατανοητο..
 

 

"θα  σου βγαλω καποια καλουδια  σε αυτες τις λαικες "εκδοσεις¨"Μην σε βαζω και σε εξοδα  θες να το κρατησεις  10 χρονια καψερε"  (καδενες,κομπρεσορ, πολλαπλους συνδεσμους. κτλπ)"

"Ο γερμανος ,σουηδος λοιπον θα  παρει το 1400ρι για την γυναικα του για τα ψωνια"



Ομως εγω αναρωτιεμαι το εξης.. Γιατι αφου εβγαλε τοσα καλουδια και επιστρεψαμε στο 2003 (εκτος απο το ACT) κι αφου το κοστος παραγωγης μειωθηκε Παααρα πολυυ να κοστιζει το ιδιο;; Δεν μπορει ενα εσωτερικο να κοστιζει τοοσο πολυ!! Εκει τονισα οτι η vw κανει βηματα πισω και ψαχνει για θυματα, ενω υπαρχουν εταιρειες που εξελισσονται συνεχως και ειναι ΤΙΜΙΕΣ.. Καποιοι προσβληθηκαν με το ακουσμα της ΚΙΑ, αλλα δεν αναγνωριζουν αυτο το γεγονος, που δεν ειναι τιποτα παραπανω απο την αληθεια. Υπαρχουν εταιριες σαν αυτη που σεβονται τον πελατη τους χωρις να τον αφηνουν ξεκρεμαστο απο after sale.. Διοτι  δεν μπορεις να λες οτι το Golf 7 ειναι ισαξιο με Α3, BMW 116, A Class προσπερνωντας ολα τα παραπανω.. Τουλαχιστον το 5αρι και το 6αρι δικαιολογουσαν τα χρηματα τους περισσοτερο και ειδικα το 5αρι ξανατονιζω εφερε πολυυ κοσμο στην VW..

Προσωπικη γνωμη, αυτο που θα κανει την διαφορα και παλι, θα ειναι το 8αρι..

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

  Ο γερμανος ,σουηδος λοιπον θα  παρει το 1400ρι για την γυναικα του για τα ψωνια και αυτος θα εχει την διλιτρη εκδοση για  τα  γκαζια του

 

Θα συμφωνήσω, αλλά να προσθέσω ότι θα πάρει και ο νότιος οικογενειάρχης το 1400 ή ακόμα καλύτερα το 1.6 TDI (γιατί με βενζίνη δεν βγαίνει πλέον) και θα ευχαριστηθεί πολύ τους μεγαλύτερους χώρους, αλλά και τα μισά λεφτά που θα δίνει σε καύσιμα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν καταλαβαίνω που ειναι τα βήματα πίσω ειλικρινά. Πέρα απο την πολλαπλών συνδέσμων που και αυτό δεν είναι τρελό πισωγύρισμα αιωνων, δεν νομίζω να είδαμε κάτι τόσο απαράδεκτο όπως τα προβαλλετε! Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Και για τα καλουδια που λέει ο jim75 εννοείτε εξοπλισμό; Γιατί το 7αρι στις λαϊκές εκδόσεις του ειναι πιο πλήρες απο τους προκατόχους του.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

Όλοι Golf mk5, BMW E36 και Mercedes E190.. Οτιδήποτε βγήκε μετά από όλες τις εταιρίες είναι απάτη παιδιά τόσα χρόνια μας δουλεύουν..

Link to comment
Share on other sites

Alex, ποιος θα ενδιαφερθεί για τους πολλαπλούς συνδέσμους στις μικρές εκδόσεις? Ο παππούς που πηγαίνει με 80km maximum, η κυρία μέχρι το super market ή ο φοιτητής - νέος οδηγός που δεν παίρνει χαμπάρι την διαφορά αφού δεν έχει οδηγήσει πάνω από 2-3 αυτοκίνητα? Δεν είναι σημαντική διαφορά αυτή.

 

Το εσωτερικό του ειναι μακράν το καλύτερο των τελευταίων Golf.  Το tsi 140 έχει καλύτερες επιδόσεις από ένα mk5 2.0lt FSI 150ps με πολύ πιο οικονομική κατανάλωση. Εξακολουθεί δηλαδή το μοντέλο με 1.400cc να ανταγωνίζεται ατμοσφαιρικά δίλιτρα, προσφέροντας επιδόσεις, οικονομία και χαμηλά κόστη συντήρησης, άλλο 240 τέλη κυκλοφορίας και άλλο 660+440 + ότι άλλο προκύψει στους φόρους του 2014.

 

Μια χαρά είναι το αυτοκίνητο, στο πνεύμα της εποχής όπως γράφει και ο Δημήτρης.

Edited by ACE2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι ο jim ειπε οτι λεγαμε τοσο καιρο εμεις "οι κακοι με τα 5αρια"  η αλλιως τα "troll" η αλλιως η "κλικα" οπως χαρακτηριστηκαμε, με ευθυ τροπο καθως δεν γινοταν κατανοητο..

 

 

Ομως εγω αναρωτιεμαι το εξης.. Γιατι αφου εβγαλε τοσα καλουδια και επιστρεψαμε στο 2003 (εκτος απο το ACT) κι αφου το κοστος παραγωγης μειωθηκε Παααρα πολυυ να κοστιζει το ιδιο;; Δεν μπορει ενα εσωτερικο να κοστιζει τοοσο πολυ!! Εκει τονισα οτι η vw κανει βηματα πισω και ψαχνει για θυματα, ενω υπαρχουν εταιρειες που εξελισσονται συνεχως και ειναι ΤΙΜΙΕΣ.. Καποιοι προσβληθηκαν με το ακουσμα της ΚΙΑ, αλλα δεν αναγνωριζουν αυτο το γεγονος, που δεν ειναι τιποτα παραπανω απο την αληθεια. Υπαρχουν εταιριες σαν αυτη που σεβονται τον πελατη τους χωρις να τον αφηνουν ξεκρεμαστο απο after sale.. Διοτι  δεν μπορεις να λες οτι το Golf 7 ειναι ισαξιο με Α3, BMW 116, A Class προσπερνωντας ολα τα παραπανω.. Τουλαχιστον το 5αρι και το 6αρι δικαιολογουσαν τα χρηματα τους περισσοτερο και ειδικα το 5αρι ξανατονιζω εφερε πολυυ κοσμο στην VW..

Προσωπικη γνωμη, αυτο που θα κανει την διαφορα και παλι, θα ειναι το 8αρι..

Το 5άρι έφερε κόσμο και έδιωξε κ κόσμο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το 5άρι έφερε κόσμο και έδιωξε κ κόσμο

To 5άρι μπορεί να έβαλε την VW σε άλλα παιχνίδια....

Ωστόσο απο το 5άρι και μετά η vw με την λέξη αξιοπιστία χώρισαν οριστικα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι ο jim ειπε οτι λεγαμε τοσο καιρο εμεις "οι κακοι με τα 5αρια"  η αλλιως τα "troll" η αλλιως η "κλικα" οπως χαρακτηριστηκαμε, με ευθυ τροπο καθως δεν γινοταν κατανοητο..

 

 

Ομως εγω αναρωτιεμαι το εξης.. Γιατι αφου εβγαλε τοσα καλουδια και επιστρεψαμε στο 2003 (εκτος απο το ACT) κι αφου το κοστος παραγωγης μειωθηκε Παααρα πολυυ να κοστιζει το ιδιο;; Δεν μπορει ενα εσωτερικο να κοστιζει τοοσο πολυ!! Εκει τονισα οτι η vw κανει βηματα πισω και ψαχνει για θυματα, ενω υπαρχουν εταιρειες που εξελισσονται συνεχως και ειναι ΤΙΜΙΕΣ.. Καποιοι προσβληθηκαν με το ακουσμα της ΚΙΑ, αλλα δεν αναγνωριζουν αυτο το γεγονος, που δεν ειναι τιποτα παραπανω απο την αληθεια. Υπαρχουν εταιριες σαν αυτη που σεβονται τον πελατη τους χωρις να τον αφηνουν ξεκρεμαστο απο after sale.. Διοτι  δεν μπορεις να λες οτι το Golf 7 ειναι ισαξιο με Α3, BMW 116, A Class προσπερνωντας ολα τα παραπανω.. Τουλαχιστον το 5αρι και το 6αρι δικαιολογουσαν τα χρηματα τους περισσοτερο και ειδικα το 5αρι ξανατονιζω εφερε πολυυ κοσμο στην VW..

Προσωπικη γνωμη, αυτο που θα κανει την διαφορα και παλι, θα ειναι το 8αρι..

 

 

Δεν μιλαμε για την τιμη αγορας.Ειναι καθαρα υποκειμενικος παραγοντας .Σιγουρα  πληρωνεις και Brand Name  δεν διαφωνει κανεις.Παντως οταν  πηρα το δικο μου 20900 το 2006 ο κουμπαρος μου μετα  απο μηνες πηρε το Fiat bravo  με τα 120 στα 19300 δεν το λες φτηνο για ΦΙΑΤ.

 Σιγουρα  ομως τα εξοδα συντηρησης  θα ειναι πολυ πιο λιγα απο το 5 και 6 .Εμεις δεν ειμαστε αλλωστε που φωναζαμε για το κοστος  καδενας π.χ (ασχετως κατασκευαστικου λαθους  η μη).Για το after sales  ειναι πιστευω κατα  90% θεμα  Ελληνικης νοοτροπιας

 

Πιστευω οτι ο jim ειπε οτι λεγαμε τοσο καιρο εμεις "οι κακοι με τα 5αρια"  η αλλιως τα "troll" η αλλιως η "κλικα" οπως χαρακτηριστηκαμε, με ευθυ τροπο καθως δεν γινοταν κατανοητο..

 

 

Ομως εγω αναρωτιεμαι το εξης.. Γιατι αφου εβγαλε τοσα καλουδια και επιστρεψαμε στο 2003 (εκτος απο το ACT) κι αφου το κοστος παραγωγης μειωθηκε Παααρα πολυυ να κοστιζει το ιδιο;; Δεν μπορει ενα εσωτερικο να κοστιζει τοοσο πολυ!! Εκει τονισα οτι η vw κανει βηματα πισω και ψαχνει για θυματα, ενω υπαρχουν εταιρειες που εξελισσονται συνεχως και ειναι ΤΙΜΙΕΣ.. Καποιοι προσβληθηκαν με το ακουσμα της ΚΙΑ, αλλα δεν αναγνωριζουν αυτο το γεγονος, που δεν ειναι τιποτα παραπανω απο την αληθεια. Υπαρχουν εταιριες σαν αυτη που σεβονται τον πελατη τους χωρις να τον αφηνουν ξεκρεμαστο απο after sale.. Διοτι  δεν μπορεις να λες οτι το Golf 7 ειναι ισαξιο με Α3, BMW 116, A Class προσπερνωντας ολα τα παραπανω.. Τουλαχιστον το 5αρι και το 6αρι δικαιολογουσαν τα χρηματα τους περισσοτερο και ειδικα το 5αρι ξανατονιζω εφερε πολυυ κοσμο στην VW..

Προσωπικη γνωμη, αυτο που θα κανει την διαφορα και παλι, θα ειναι το 8αρι..

 

 

Δεν μιλαμε για την τιμη αγορας.Ειναι καθαρα υποκειμενικος παραγοντας .Σιγουρα  πληρωνεις και Brand Name  δεν διαφωνει κανεις.Παντως οταν  πηρα το δικο μου 20900 το 2006 ο κουμπαρος μου μετα  απο μηνες πηρε το Fiat bravo  με τα 120 στα 19300 δεν το λες φτηνο για ΦΙΑΤ.

 Σιγουρα  ομως τα εξοδα συντηρησης  θα ειναι πολυ πιο λιγα απο το 5 και 6 .Εμεις δεν ειμαστε αλλωστε που φωναζαμε για το κοστος  καδενας π.χ (ασχετως κατασκευαστικου λαθους  η μη).Για το after sales  ειναι πιστευω κατα  90% θεμα  Ελληνικης νοοτροπιας

 

Δεν μιλαμε για την τιμη αγορας.Ειναι καθαρα υποκειμενικος παραγοντας .Σιγουρα  πληρωνεις και Brand Name  δεν διαφωνει κανεις.Παντως οταν  πηρα το δικο μου 20900 το 2006 ο κουμπαρος μου μετα  απο μηνες πηρε το Fiat bravo  με τα 120 στα 19300 δεν το λες φτηνο για ΦΙΑΤ.

 Σιγουρα  ομως τα εξοδα συντηρησης  θα ειναι πολυ πιο λιγα απο το 5 και 6 .Εμεις δεν ειμαστε αλλωστε που φωναζαμε για το κοστος  καδενας π.χ (ασχετως κατασκευαστικου λαθους  η μη).Για το after sales  ειναι πιστευω κατα  90% θεμα  Ελληνικης νοοτροπιας

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν καταλαβαίνω που ειναι τα βήματα πίσω ειλικρινά. Πέρα απο την πολλαπλών συνδέσμων που και αυτό δεν είναι τρελό πισωγύρισμα αιωνων, δεν νομίζω να είδαμε κάτι τόσο απαράδεκτο όπως τα προβαλλετε! Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Και για τα καλουδια που λέει ο jim75 εννοείτε εξοπλισμό; Γιατί το 7αρι στις λαϊκές εκδόσεις του ειναι πιο πλήρες απο τους προκατόχους του. Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ρε αλεξανδρε στο αλλο θεμα ανελυσα ολα τα specs εκτενως.. Δεν ειναι μονο ο πολλαπλων συνδεσμων! Ειναι το οτι το μοτερ ειναι εξολοκληρου ΞΑΝΑ αλουμινιου οπως τα FSI (μια τουρμπινα τα χωριζει).. Ειναι το οτι επεστρεψαν στον ιμαντα που πρεπει να τον χρυσοπληρωνεις καθε 90 000χλμ και να χρονιζεις το μοτερ ( δεν το γνωριζω ακριβως καθε ποτε , με επιφυλαξη το λεω) αντι να εξελιξουν την καδενα που αν εξαιρεσεις καποια μοντελα οπου υπηρχε καταασκευαστικο λαθος απο ενα γραναζακι ειναι εφόρου ζωης part.... Και γενικα ειναι ενα πολυ περιορισμενο αυτοκινητο που απευθυνεται εκει που ανελυσε ο jim..

Ace, αν προσπερναμε του πολλαπλους συνδεσμους που φοραει το nissan almera του 1994  με δικαιολογιες του τυπου ποιος θα ενδιαφερθει γι'αυτο κλπ τοτε τι να πω.. Ειναι σαν να λες θυματα τους πελατες, σωστα; Επισης συνεχως συγκρινεις 7αρι με 5αρι στις fsi εκδοσεις του.. Συγκρινε μου το με το 140αρι, το 170αρι ή το δικο σου το 160αρι που ειναι σχεδον ιδιο με το 5αρι αλλα σε αλλο περιτυλιγμα.. Υπαρχει συγκριση και με τελη που αναφερεις κλπ κλπ;; Για το εσωτερικο δεν διαφωνει ΚΑΝΕΙΣ ειναι οτι καλυτερο μεχρι στιγμης για ενα Golf, αν και BMWδιζει... Για ολο το γενικο συνολο ομως δεν διεκδικει δαφνες πρωτης επιλογης.. Ισως μια συμβιβαστικη λυση για καποιον που θελει ενα καλο αυτοκινητο..

Edited by Billgr4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε αλεξη στο αλλο θεμα ανελυσα ολα τα specs εκτενως.. Δεν ειναι μονο ο πολλαπλων συνδεσμων! Ειναι το οτι το μοτερ ειναι εξολοκληρου ΞΑΝΑ αλουμινιου οπως τα FSI (μια τουρμπινα τα χωριζει).. Ειναι το οτι επεστρεψαν στον ιμαντα που πρεπει να τον χρυσοπληρωνεις καθε 90 000χλμ και να χρονιζεις το μοτερ ( δεν το γνωριζω ακριβως καθε ποτε , με επιφυλαξη το λεω) αντι να εξελιξουν την καδενα που αν εξαιρεσεις καποια μοντελα οπου υπηρχε καταασκευαστικο λαθος απο ενα γραναζακι ειναι εφόρου ζωης part.... Και γενικα ειναι ενα πολυ περιορισμενο αυτοκινητο που απευθυνεται εκει που ανελυσε ο jim..

Έχεις δίκιο βασιλη. Δικό μου λάθος δεν το διατύπωσα σωστά. Δεν αμφισβητω οτι εκαναν κάποιες αλλαγές οι οποίες θυμίζουν πισωγύρισμα. Απλά θεωρώ πως με τισ αλλαγές αυτές δεν έχασε την αξιοπιστία του το αυτοκίνητο. Και όλη η αντιπαράθεση μας βασίζεται εκει και εγω διαφωνώ με την άποψη σας. Λογικο όμως ειναι να έγιναν αυτά για οικονομία.( Και να τονίσω εδώ πως η οικονομία για μια πολυεθνική δεν αφορά τον τελικό καταναλωτή αλλά την ίδια την εταιρία. )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το δήλωσε και ο πρόεδρος της VW, το Golf ακολουθεί την εξέλιξη και τις τάσεις της αυτοκίνησης :

http://www.autoblog.gr/2013/06/15/volkswagen-builds-the-30-millionth-golf/

 

Πάντως μην προτρέχουμε, μπορεί να ακολουθήσουν νέες εκδόσεις του μοντέλου. Bill προσαρμόζει τις εκδόσεις ανάλογα με το κοινό ή την τσέπη που απευθύνεται η VW, είναι προφανές αυτο, για αυτό έχει εκδόσεις με ή χωρίς συνδέσμους, από την άλλη το κοινό οφείλει να ξέρει συνειδητά τι αγοράζει. Στο βωμό του να είναι πιο αξιόπιστο το αυτοκίνητο καλώς το δικό μου είναι -10ps από το 5 GT 170ps και το mk7 είναι 140ps με άλλη λειτουργία και με προσανατολισμό και στην οικονομία. Το συγκρίνω με το FSI 150ps γιατί ακόμα εξακολουθεί να είναι γρήγορο το 14άρι μοτέρ.

 

Το ότι BMWδίζει δεν το λες και μείον...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το δήλωσε και ο πρόεδρος της VW, το Golf ακολουθεί την εξέλιξη και τις τάσεις της αυτοκίνησης :

http://www.autoblog.gr/2013/06/15/volkswagen-builds-the-30-millionth-golf/

 

Πάντως μην προτρέχουμε, μπορεί να ακολουθήσουν νέες εκδόσεις του μοντέλου. Bill προσαρμόζει τις εκδόσεις ανάλογα με το κοινό ή την τσέπη που απευθύνεται η VW, είναι προφανές αυτο, για αυτό έχει εκδόσεις με ή χωρίς συνδέσμους, από την άλλη το κοινό οφείλει να ξέρει συνειδητά τι αγοράζει. Στο βωμό του να είναι πιο αξιόπιστο το αυτοκίνητο καλώς το δικό μου είναι -10ps από το 5 GT 170ps και το mk7 είναι 140ps με άλλη λειτουργία και με προσανατολισμό και στην οικονομία. Το συγκρίνω με το FSI 150ps γιατί ακόμα εξακολουθεί να είναι γρήγορο το 14άρι μοτέρ.

 

Το ότι BMWδίζει δεν το λες και μείον...

Αυτο θα εγραφα αλλα με προλαβες.. Αυτοι κοιτανε το συμφερον τους σαν πολυεθνικη εταιρια, αλλα εμεις οφειλουμε να ειμαστε ενημερωμενοι για ολα σαν πελατες..

Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω, ασχετο αλλα και σχετικο.. Γνωριζετε οτι αλλη μια εξελιξη τους 7αριου ειναι η πολλαπλη εξαγωγης η οποια βρισκεται μεσα στον κορμο; Αν για τον Α ή Β λογο ραγισει, τι γινεται;; :p

Link to comment
Share on other sites

το golf 7 κατά την προσωπική μου άποψη είναι ποιο όμορφο από το golf v συγκρίνοντας την πρώτη έκδοση και των δύο μοντέλων. εσωτερικά το 7 παίζει σε άλλη κατηγορία μακράν ποιοτικότερο και ποιο όμορφο. η αλήθεια είναι ότι αφήνοντας την πολλαπλών συνδέσμων για τα μοντέλα με περισσότερα από τα 105 άλογα (το ίδιο κάνει και η audi) μειώνει η ίδια τα απλά μοντέλα της. όσο αφορά την καδένα το μόνο πράγμα που βασικά επηρεάζει τον καταναλωτή είναι η αύξηση του κόστους των service.

 

η επαφή μου με το 7 είναι μόνο σε μια αντιπροσωπεία που το είδα και μπήκα μέσα το 5 το έχω και μπορώ να πω ότι εάν δεν έβγαζαν την έκδοση gt sport δεν θα το έπαιρνα γιατί  το θεωρούσα κακάσχημο εκτός του GTI που δεν είχα την δύναμη να το αγοράσω.

 

γενικώς ισχύει ότι κάθε νέο μοντέλο είναι καλύτερο του απερχόμενου. το 6 ήταν ένα βελτιωμένο στα σημεία του το 7 όμως είναι ότι είναι εξολοκλήρου καινούριο golf μπορεί οι κινητήρες που έβγαλε να μην "κάνουν" για όσους θέλουν την περαιτέρω βελτίωση του, εκτός του GTI, αλλά πιστεύω ότι είναι σαφώς καλύτερο από το 5αρι.

 

το μεγάλο πρόβλημα της vw είναι το after sales της για παράδειγμα και η BMW στην 116 είχε θέμα με την καδένα (σχεδόν το ίδιο με το 5αρι) και βρήκε το πρόβλημα το διόρθωσε και έκανε ανάκληση η vw μας έγραψε κανονικά προφανώς για το κόστος γιατί οι πωλήσεις του golf είναι πολλαπλάσιες της 116.

Edited by gtse
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το golf 7 κατά την προσωπική μου άποψη είναι ποιο όμορφο από το golf v συγκρίνοντας την πρώτη έκδοση και των δύο μοντέλων. εσωτερικά το 7 παίζει σε άλλη κατηγορία μακράν ποιοτικότερο και ποιο όμορφο. η αλήθεια είναι ότι αφήνοντας την πολλαπλών συνδέσμων για τα μοντέλα με περισσότερα από τα 105 άλογα (το ίδιο κάνει και η audi) μειώνει η ίδια τα απλά μοντέλα της. όσο αφορά την καδένα το μόνο πράγμα που βασικά επηρεάζει τον καταναλωτή είναι η αύξηση του κόστους των service.

 

η επαφή μου με το 7 είναι μόνο σε μια αντιπροσωπεία που το είδα και μπήκα μέσα το 5 το έχω και μπορώ να πω ότι εάν δεν έβγαζαν την έκδοση gt sport δεν θα το έπαιρνα γιατί  το θεωρούσα κακάσχημο εκτός του GTI που δεν είχα την δύναμη να το αγοράσω.

 

γενικώς ισχύει ότι κάθε νέο μοντέλο είναι καλύτερο του απερχόμενου. το 6 ήταν ένα βελτιωμένο στα σημεία του το 7 όμως είναι ότι είναι εξολοκλήρου καινούριο golf μπορεί οι κινητήρες που έβγαλε να μην "κάνουν" για όσους θέλουν την περαιτέρω βελτίωση του, εκτός του GTI, αλλά πιστεύω ότι είναι σαφώς καλύτερο από το 5αρι.

 

το μεγάλο πρόβλημα της vw είναι το after sales της για παράδειγμα και η BMW στην 116 είχε θέμα με την καδένα (σχεδόν το ίδιο με το 5αρι) και βρήκε το πρόβλημα το διόρθωσε και έκανε ανάκληση η vw μας έγραψε κανονικά προφανώς για το κόστος γιατί οι πωλήσεις του golf είναι πολλαπλάσιες της 116.

Καλά για την ομορφιά του 5 δεν το συζητώ ότι δεν υπάρχει κάποιος να  αμφισβητήσει αυτό που είπες. Ευτυχώς το σώσανε στο GT sport και Gti. 

 

Για τις υπηρεσίες της after sales, θεωρώ πως χάριν φήμης ακολουθεί αυτήν την τακτική, δλδ δίνει γενναιόδωρες εκπτώσεις για  να καλύψει τις ζημιές και τα ελλατωματικά της προιόντα. Λαθος μεγάλο για μένα που δεν παραδέχεται λάθη της, αλλά υπάρχει και αυτή η τακτική. Στην τελική μια ανάκληση επίσημη δυσφημίζει την εταιρία και την αξιοπιστία της. 

Link to comment
Share on other sites

Εδω δεν κανανε ανακληση  σε κατι που δεν κοστιζε τπτ(software) !!Βλεπε επανορθωτικη αναβαθμιση 24m3 για  BMY/BLG μοτερ  και αναβαθμiσεις 9974+ ecu.Kαι καλα να εισουν σε κανα  forum η να στο ελεγε καποιος(αν δεν πηγαινες στην vW για service).Πολλες αντιπροσωπειες τις  χρεωνουν κιολας!!!

Link to comment
Share on other sites

η VW η καλυτερα ο ομιλος VAG ομογενοποιησε τα μοντελα του(εξωτερικα) και τα εκανε απλα μηχανολογικα -αυτοκινητα πολης και μονο (για μενα αυτο σημαινει οτι ειναι για τους μπαρμπαδες κ τις κυριες να πηγαινουν super market) οταν μιλαμε πλεον για απουσια υλικων οπως ματεμια χυτοσιδηροι καδενες πολλαπλων συνδεσμων,

αντε καθε περσυ κ καλυτερα το εχω μαθει αυτο καλα στην εποχη που ζουμε

ναι το εσωτερικο ειναι ετη μπροστα απο το ηλιθιο εσωτερικο του 5ριου.το γεγονος οτι εγινε πιο απλο τεχνολογικα αυτο δε το βλεπω σαν εξελιξη να βγαλουμε κ τα esp abs να τα κανουμε οπως παλια να αντεχουν 4 ροδες κα δρομο.

το περιτυλιγμα ειναι υποκειμενικο.εμενα μου αρεσουν οι καμπυλες κ οχι οι γωνιες

Edited by leonenero
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον είσαι αδιάβαστος φίλε μου. Το 7αρι και καδένα έχει και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων απο 140ps και πάνω. Στα 85 και 105 άλογα τι να τους κανεις τους πολλαπλούς συνδέσμους? σου ειναι άχρηστοι.

Edited by Mk7_man
Link to comment
Share on other sites

To 5άρι μπορεί να έβαλε την VW σε άλλα παιχνίδια....

Ωστόσο απο το 5άρι και μετά η vw με την λέξη αξιοπιστία χώρισαν οριστικα.

Πως να έχεις στο 100% αξιοπιστία όταν έχεις πειραματιστεί τόσο με ένα κινητήρα?? Πιο πολύ δεν παίρνει ειδικά με τα tsi, μιλάμε για 1.390 κυβικά με τούρμπο και κομπρέσσορα και όλη την περιπλοκότητα (εμπλοκή τούρμπο, απεμπλοκή κομπρέσσορα) που δεν έχει κανένα άλλο μοτέρ.

 

Θέλετε να μιλήσουμε για αξιοπιστία? Τότε βρείτε μου πιο σκυλί από τον m54 2.2 straight-six 170ps κινητήρα της BMW. Μιλάμε όμως για ένα αρκετά πιο απλό μοτέρ και αρκετά απαιτητικό σε βενζίνες. Τα ίδια άλογα κατάφερε να βγάλει και με καλύτερες ροπές η VW από ένα 14ρι μοτέρ, ε όλα έχουν το τίμημα τους, όταν πειραματίζεσαι ρισκάρεις... ...και μην μου πείτε ότι οι αγοραστές και κάτοχοι tsi δεν γνώριζαν ότι ρισκάρουν με την αγορά των εκδόσεων 170, 140 & 160ps. Όσο ρίσκο ήταν η αγορά αυτών των εκδόσεων στα mk5 & mk6 άλλο τόσο είναι σήμερα το tsi 140 είτε έχει μπλοκ από χυτοσίδηρο - είτε από οτιδήποτε άλλο. Φαντάζομαι όμως ότι με καμιά 50ρια άτομα R&D στο μηχανολογικό και άλλα τόσα στο Marketing δεν αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν εκεί στην VW και να σπάνε τα μοτέρ το ένα μετά το άλλο.

 

Ήθελα να δω πάντως αν η VW αντί για tsi 140 έβγαζε κανένα 2λιτρο, με ψευτο 140 ίππους και καμιά 15ρια κιλά ροπή με το ζόρι, πόσοι θα το αγόραζαν...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον είσαι αδιάβαστος φίλε μου. Το 7αρι και καδένα έχει και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων απο 140ps και πάνω. Στα 85 και 105 άλογα τι να τους κανεις τους πολλαπλούς συνδέσμους? σου ειναι άχρηστοι.

σε σενα μαλλον σε μενα οχι.κ το esp εδω που τα λεμε τι να το κανεις με λιγα αλογα...

Πως να έχεις στο 100% αξιοπιστία όταν έχεις πειραματιστεί τόσο με ένα κινητήρα?? Πιο πολύ δεν παίρνει ειδικά με τα tsi, μιλάμε για 1.390 κυβικά με τούρμπο και κομπρέσσορα και όλη την περιπλοκότητα (εμπλοκή τούρμπο, απεμπλοκή κομπρέσσορα) που δεν έχει κανένα άλλο μοτέρ.

 

Θέλετε να μιλήσουμε για αξιοπιστία? Τότε βρείτε μου πιο σκυλί από τον m54 2.2 straight-six 170ps κινητήρα της BMW. Μιλάμε όμως για ένα αρκετά πιο απλό μοτέρ και αρκετά απαιτητικό σε βενζίνες. Τα ίδια άλογα κατάφερε να βγάλει και με καλύτερες ροπές η VW από ένα 14ρι μοτέρ, ε όλα έχουν το τίμημα τους, όταν πειραματίζεσαι ρισκάρεις... ...και μην μου πείτε ότι οι αγοραστές και κάτοχοι tsi δεν γνώριζαν ότι ρισκάρουν με την αγορά των εκδόσεων 170, 140 & 160ps. Όσο ρίσκο ήταν η αγορά αυτών των εκδόσεων στα mk5 & mk6 άλλο τόσο είναι σήμερα το tsi 140 είτε έχει μπλοκ από χυτοσίδηρο - είτε από οτιδήποτε άλλο. Φαντάζομαι όμως ότι με καμιά 50ρια άτομα R&D στο μηχανολογικό και άλλα τόσα στο Marketing δεν αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν εκεί στην VW και να σπάνε τα μοτέρ το ένα μετά το άλλο.

 

Ήθελα να δω πάντως αν η VW αντί για tsi 140 έβγαζε κανένα 2λιτρο, με ψευτο 140 ίππους και καμιά 15ρια κιλά ροπή με το ζόρι, πόσοι θα το αγόραζαν...

τοτε θα μιλουσαμε για αλματα εξελιξης :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.