Jump to content
pipis13

Προβλημα Peugeot 206

Recommended Posts

το αμαξι της κοπελας μου παρουσιασε ενα θεμα. οταν παω μεσα στην πολη με πρωτη δευτερα ανεβαζει θερμοκρασια. οταν παω πιο χαλαρα με μεγαλυτερες ταχυτητες πεφτει η θερμοκρασια σε κανονικα επιπεδα.

προβλημα με θερμοστατη? αν ναι ποσο παει το μαλλι?τι αλλο μπορει να ειναι?

απο οτι ειδα δεν ειναι ακριβοι....κανω λαθος?\

 

καπου ειδα οτι μπορει να θελει εξαερωσει.ισχυει?και αν ναι απο τι μπορει να προκληθηκε?

Edited by pipis13
Link to comment
Share on other sites

Pipis ο θερμοστατης όταν κολλησει ανεβάζει θερμοκρασία είτε πας χαλαρά είτε όχι. Ποιό μοτέρ φοραει; 1.1 , 1.4 , 1.6 ; Το 1.4 και το 1.6 ξέρω οτι όταν συμπληρώσεις νερό, θέλουν εξαερωση. Για το 1.1 δεν ξέρω. Το βεντιλατερ δουλεύει κανονικά;

Link to comment
Share on other sites

το 1.4 εχει. το βιρωτιλαντερ η αληθεια ειναι οτι δεν το ακουσα να δουλεψει

Link to comment
Share on other sites

ακου μολις σκεφτηκα οτι πριν κανα 2 βδομαδες ειχα πατησει μια γατα και μετα κρεμασε ενα καλωδιο απο κατω απο τον προφυλακτηρα αλλα δεν εδωσα σημασια γιατι λεω το καλωδιο απο τα προβολακια θα ειναι. απο εκεινη την μερα δεν ξαναδουλεψε το βερντιλατερ. μαλλον θα εφυγε κανα καλωδιο.τελος παντων αυριο το πρωι το παω συνεργειο και βλεπουμε

Link to comment
Share on other sites

Σπύρο είχα ένα 106 xn 1.4 8v 75hp που μου έκανε ακριβώς το ίδιο. Βασικά το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο για τη σύζυγο με 53.000 κι όταν το έδωσα είχε 117.000χλμ. Το έκανε από την πρώτη στιγμή. Όσες φορές κι αν είχα ζητήσει να μου πουν γιατί το κάνει, κανείς δεν μου έδωσε απάντηση. Ούτε και η αντιπροσωπεία. Εικάζω ότι πρέπει να ήταν ο θερμοστάτης, δεν έκαιγε λάδι, δεν έχανε υγρά από το ψυγείο, δεν είναι μαγιονέζα στο καπάκι του ψυγείου. ΔΕΝ του άλλαξα θερμοστάτη και μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο που το παρέδωσα δούλευε ρολόι και "πήγαινε" σα διάολος.

 

Εϊχα ρωτήσει κι ένα συνάδελφο που είχε ένα 306 κι εκείνος είχε το ίδιο θέμα. Πάντως αν τύχει κι αλλάξετε θερμοστάτη, γράψε μια ενημέρωση να μου λυθεί κι εμένα η απορία.

 

Κάποια στιγμή μου έκανε το ίδιο και το Octavia, εκεί η διάγνωση ήταν άμεση. Θερμοστάτης. Αλλαγή και τέλος του παιξίματος της θερμοκρασίας.

Link to comment
Share on other sites

Είχα παρόμοιο πρόβλημα παλιά στο Polo. Άλλαξα θερμοστάτη (γύρω στα 15 ευρώ είχε νομίζω) αλλά δεν διορθώθηκε. Τελικώς κόλλαγε το βεντιλατέρ στην 2η σκάλα, αν το χτυπούσες με ένα κατσαβίδι ξεκόλλαγε και δούλευε κανονικά, όπως είναι φυσικό είναι αδύνατον να οδηγάς στην κίνηση και ταυτόχρονα να ανοίγεις καπό και να χτυπάς το βεντιλατέρ να ξεκολλήσει!!

Το άλλαξα τελικώς και έβαλα Γερμανικό non VW με 55 ή 60 ευρώ ελάχιστα μικρότερο από το εργοστασιακό, το γνήσιο είχε 80 νομίζω, πάντως το θέμα λύθηκε. Όταν μιλάμε για υψηλές θερμοκρασίες,προσέγγιζε τους 120-125 βαθμούς από 90 που έπρεπε να δουλεύει..!

 

Οπότε σε ένα καλό ηλεκτρολογείο κάνε έναν έλεγχο μην πετάξεις λεφτά τσάμπα για τον θερμοστάτη.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Σπύρο είχα ένα 106 xn 1.4 8v 75hp που μου έκανε ακριβώς το ίδιο. Βασικά το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο για τη σύζυγο με 53.000 κι όταν το έδωσα είχε 117.000χλμ. Το έκανε από την πρώτη στιγμή. Όσες φορές κι αν είχα ζητήσει να μου πουν γιατί το κάνει, κανείς δεν μου έδωσε απάντηση. Ούτε και η αντιπροσωπεία. Εικάζω ότι πρέπει να ήταν ο θερμοστάτης, δεν έκαιγε λάδι, δεν έχανε υγρά από το ψυγείο, δεν είναι μαγιονέζα στο καπάκι του ψυγείου. ΔΕΝ του άλλαξα θερμοστάτη και μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο που το παρέδωσα δούλευε ρολόι και "πήγαινε" σα διάολος.

 

Εϊχα ρωτήσει κι ένα συνάδελφο που είχε ένα 306 κι εκείνος είχε το ίδιο θέμα. Πάντως αν τύχει κι αλλάξετε θερμοστάτη, γράψε μια ενημέρωση να μου λυθεί κι εμένα η απορία.

 

Κάποια στιγμή μου έκανε το ίδιο και το Octavia, εκεί η διάγνωση ήταν άμεση. Θερμοστάτης. Αλλαγή και τέλος του παιξίματος της θερμοκρασίας.

 

Ξέχασα να γράψω πως το δικό μου βεντιλατέρ δούλευε κανονικότατα.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

το πηγα χθες σε συνεγειο που δουλευει συγγενης μου. τα εψαξε ολα και δεν βρηκε κατι να εχει προβλημα...τωρα θα δειξει με τον καιρο

Link to comment
Share on other sites

Στης γυναίκας μου το έκανε στο 206 , (1.4) όταν είχαμε αλλάξει το ψυγείο και είχαμε επάνω τον παλίο μαμά θερμοστάτη.

όταν τελικά βάλαμε άλλον όλα οκ.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ειναι ακριβώς αυτό που λες. Και το σαξο μας το κανει μετά απο αλλαγή του εργοστασιακού ψυγείου με τον παλιό θερμοστάτη! Ενας καλος τροπος ειναι να ελεγχετε οτι δουλευουν κ οι δυο σκαλες του βεντιλατερ κομπλαροντας τον κλιματισμό και δευτερον αν κανει πολλά τρελά ανοιξε το καπω και τσεκαρε δυο φυσσες στο πλαι του μοτερ (στα citroen μια πρασινη στον κορμο και μια μπλε επανω) οτι πατανε καλα γτ ενιοτε μπερδευουν απ αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.