pipis13 Posted June 19, 2013 Report Share Posted June 19, 2013 (edited) το αμαξι της κοπελας μου παρουσιασε ενα θεμα. οταν παω μεσα στην πολη με πρωτη δευτερα ανεβαζει θερμοκρασια. οταν παω πιο χαλαρα με μεγαλυτερες ταχυτητες πεφτει η θερμοκρασια σε κανονικα επιπεδα. προβλημα με θερμοστατη? αν ναι ποσο παει το μαλλι?τι αλλο μπορει να ειναι? απο οτι ειδα δεν ειναι ακριβοι....κανω λαθος?\ καπου ειδα οτι μπορει να θελει εξαερωσει.ισχυει?και αν ναι απο τι μπορει να προκληθηκε? Edited June 19, 2013 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted June 19, 2013 Report Share Posted June 19, 2013 Pipis ο θερμοστατης όταν κολλησει ανεβάζει θερμοκρασία είτε πας χαλαρά είτε όχι. Ποιό μοτέρ φοραει; 1.1 , 1.4 , 1.6 ; Το 1.4 και το 1.6 ξέρω οτι όταν συμπληρώσεις νερό, θέλουν εξαερωση. Για το 1.1 δεν ξέρω. Το βεντιλατερ δουλεύει κανονικά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted June 20, 2013 Author Report Share Posted June 20, 2013 το 1.4 εχει. το βιρωτιλαντερ η αληθεια ειναι οτι δεν το ακουσα να δουλεψει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted June 20, 2013 Report Share Posted June 20, 2013 Για ψάξε το. Ίσως να είναι αυτό. Κανένα 30αρι υπόθεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted June 21, 2013 Author Report Share Posted June 21, 2013 ακου μολις σκεφτηκα οτι πριν κανα 2 βδομαδες ειχα πατησει μια γατα και μετα κρεμασε ενα καλωδιο απο κατω απο τον προφυλακτηρα αλλα δεν εδωσα σημασια γιατι λεω το καλωδιο απο τα προβολακια θα ειναι. απο εκεινη την μερα δεν ξαναδουλεψε το βερντιλατερ. μαλλον θα εφυγε κανα καλωδιο.τελος παντων αυριο το πρωι το παω συνεργειο και βλεπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 η γάτα τι ζημιά έπαθε ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 Σπύρο είχα ένα 106 xn 1.4 8v 75hp που μου έκανε ακριβώς το ίδιο. Βασικά το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο για τη σύζυγο με 53.000 κι όταν το έδωσα είχε 117.000χλμ. Το έκανε από την πρώτη στιγμή. Όσες φορές κι αν είχα ζητήσει να μου πουν γιατί το κάνει, κανείς δεν μου έδωσε απάντηση. Ούτε και η αντιπροσωπεία. Εικάζω ότι πρέπει να ήταν ο θερμοστάτης, δεν έκαιγε λάδι, δεν έχανε υγρά από το ψυγείο, δεν είναι μαγιονέζα στο καπάκι του ψυγείου. ΔΕΝ του άλλαξα θερμοστάτη και μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο που το παρέδωσα δούλευε ρολόι και "πήγαινε" σα διάολος. Εϊχα ρωτήσει κι ένα συνάδελφο που είχε ένα 306 κι εκείνος είχε το ίδιο θέμα. Πάντως αν τύχει κι αλλάξετε θερμοστάτη, γράψε μια ενημέρωση να μου λυθεί κι εμένα η απορία. Κάποια στιγμή μου έκανε το ίδιο και το Octavia, εκεί η διάγνωση ήταν άμεση. Θερμοστάτης. Αλλαγή και τέλος του παιξίματος της θερμοκρασίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 (edited) Είχα παρόμοιο πρόβλημα παλιά στο Polo. Άλλαξα θερμοστάτη (γύρω στα 15 ευρώ είχε νομίζω) αλλά δεν διορθώθηκε. Τελικώς κόλλαγε το βεντιλατέρ στην 2η σκάλα, αν το χτυπούσες με ένα κατσαβίδι ξεκόλλαγε και δούλευε κανονικά, όπως είναι φυσικό είναι αδύνατον να οδηγάς στην κίνηση και ταυτόχρονα να ανοίγεις καπό και να χτυπάς το βεντιλατέρ να ξεκολλήσει!! Το άλλαξα τελικώς και έβαλα Γερμανικό non VW με 55 ή 60 ευρώ ελάχιστα μικρότερο από το εργοστασιακό, το γνήσιο είχε 80 νομίζω, πάντως το θέμα λύθηκε. Όταν μιλάμε για υψηλές θερμοκρασίες,προσέγγιζε τους 120-125 βαθμούς από 90 που έπρεπε να δουλεύει..! Οπότε σε ένα καλό ηλεκτρολογείο κάνε έναν έλεγχο μην πετάξεις λεφτά τσάμπα για τον θερμοστάτη. Edited June 22, 2013 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted June 23, 2013 Report Share Posted June 23, 2013 (edited) Σπύρο είχα ένα 106 xn 1.4 8v 75hp που μου έκανε ακριβώς το ίδιο. Βασικά το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο για τη σύζυγο με 53.000 κι όταν το έδωσα είχε 117.000χλμ. Το έκανε από την πρώτη στιγμή. Όσες φορές κι αν είχα ζητήσει να μου πουν γιατί το κάνει, κανείς δεν μου έδωσε απάντηση. Ούτε και η αντιπροσωπεία. Εικάζω ότι πρέπει να ήταν ο θερμοστάτης, δεν έκαιγε λάδι, δεν έχανε υγρά από το ψυγείο, δεν είναι μαγιονέζα στο καπάκι του ψυγείου. ΔΕΝ του άλλαξα θερμοστάτη και μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο που το παρέδωσα δούλευε ρολόι και "πήγαινε" σα διάολος. Εϊχα ρωτήσει κι ένα συνάδελφο που είχε ένα 306 κι εκείνος είχε το ίδιο θέμα. Πάντως αν τύχει κι αλλάξετε θερμοστάτη, γράψε μια ενημέρωση να μου λυθεί κι εμένα η απορία. Κάποια στιγμή μου έκανε το ίδιο και το Octavia, εκεί η διάγνωση ήταν άμεση. Θερμοστάτης. Αλλαγή και τέλος του παιξίματος της θερμοκρασίας. Ξέχασα να γράψω πως το δικό μου βεντιλατέρ δούλευε κανονικότατα. Edited June 23, 2013 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted June 23, 2013 Author Report Share Posted June 23, 2013 το πηγα χθες σε συνεγειο που δουλευει συγγενης μου. τα εψαξε ολα και δεν βρηκε κατι να εχει προβλημα...τωρα θα δειξει με τον καιρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Στης γυναίκας μου το έκανε στο 206 , (1.4) όταν είχαμε αλλάξει το ψυγείο και είχαμε επάνω τον παλίο μαμά θερμοστάτη. όταν τελικά βάλαμε άλλον όλα οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 Νομίζω ειναι ακριβώς αυτό που λες. Και το σαξο μας το κανει μετά απο αλλαγή του εργοστασιακού ψυγείου με τον παλιό θερμοστάτη! Ενας καλος τροπος ειναι να ελεγχετε οτι δουλευουν κ οι δυο σκαλες του βεντιλατερ κομπλαροντας τον κλιματισμό και δευτερον αν κανει πολλά τρελά ανοιξε το καπω και τσεκαρε δυο φυσσες στο πλαι του μοτερ (στα citroen μια πρασινη στον κορμο και μια μπλε επανω) οτι πατανε καλα γτ ενιοτε μπερδευουν απ αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...