Jump to content
rivol

Service Air Condition

Recommended Posts

Έκανα πριν λίγες μέρες service στο Air Condition του αυτοκινήτου μου και πραγματικό εξεπλάγην από τις χαμηλές τιμές.

 

Είπα να το μοιραστώ εδώ ώστε να το μάθουν και τα άλλα μέλη. ΟΚ ο Θανάσης είναι φίλος από παλιά αλλά οι τιμές ισχύουν για

 

όλους. Το service του A/C κοστίζει 30 € + ΦΠΑ. Το μαγαζί βρίσκεται στην Συγγρού 239 και το τηλέφωνο του είναι 210 9404695

 

 

Για άλλη μια φορά Θανάση σε ευχαριστώ για την άψογη δουλειά σου και το άνοιγμα αυτού του θέματος ήταν το λιγότερο

 

που μπορώ να κάνω από την πλευρά μου αλώστε είμαι πάντα της λογικής ότι οι σωστοί επαγγελματίες πρέπει να επαινούνται

 

δημόσια.  

Link to comment
Share on other sites

Το συνδέει στο μηχάνημα, αφαιρεί το παλαιό φρέον  κάνει καθαρισμό κενού για 45 λεπτά της ώρας, συμπληρώνει λάδι και γεμίζει με νέο φρέον.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα συμβούλευα αν δεν έχετε πρόβλημα μην κάνετε τίποτα.Δεν είναι μόνο πεταμένα λεφτά αλλά να ξέρετε ότι όλοι δουλεύουν πλέον με κινέζικο φρέον.Σου βγάζει δηλ το καλό και σου βάζει κινέζικο φρέον με όλα τα επακόλουθα.

Link to comment
Share on other sites

Η τιμη ειναι πολυ καλη.

Ομως για οποιον εχει θεμα με την αποδοση κτλ. και θα συμφωνησω με τον Professor, οτι αμα δεν εχεις θεμα το air condition δεν το πειραζεις. (για κινεζικα δεν ξερω)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα συμβούλευα αν δεν έχετε πρόβλημα μην κάνετε τίποτα.Δεν είναι μόνο πεταμένα λεφτά αλλά να ξέρετε ότι όλοι δουλεύουν πλέον με κινέζικο φρέον.Σου βγάζει δηλ το καλό και σου βάζει κινέζικο φρέον με όλα τα επακόλουθα.

 

Ρε συ Γιώργη, ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΦΡΕΟΝ :crazy:

 

θα τρελαθούμε!!!

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Γιώργη, ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΦΡΕΟΝ :crazy:

 

θα τρελαθούμε!!!

Κι όμως Νικόλα, ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ.....

Link to comment
Share on other sites

...και τι να κανουμε τωρα, υπάρχει περιπτωση αυτος να μας πει τι φρεον βαζει?

 

 

 

ή τελος παντως ποιες ειναι οι προδιαγραφές του φρεον που παίρνουν τα vw ξέρουμε?

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

...και τι να κανουμε τωρα, υπάρχει περιπτωση αυτος να μας πει τι φρεον βαζει?

 

 

 

ή τελος παντως ποιες ειναι οι προδιαγραφές του φρεον που παίρνουν τα vw ξέρουμε?

..σιγά να μην σου το πει. Η κρίση έχει οδηγήσει τους πάντες σε προμήθεια υλικών μειωμένης αξιοπιστίας και χαμηλού κόστους.Εδώ δεν βλέπεις με τα λάστιχα τι γίνεται???!!!!Διάφορες κινέζικες μάρκες που ούτε τις αγγίζαμε κάποτε και πλέον τις βλέπεις κατά κόρον να αγοράζονται από ανυποψίαστους οδηγούς λόγω χαμηλότερου κόστους.

Link to comment
Share on other sites

Τα ποιο πολλά επώνυμα κλιματιστικά στην Κίνα φτιάχνονται και φαντάζομαι θα έχουν και αντίστοιχο κινέζικο φρέον.

 

Πάντως όπως πολύ σωστά είπε ο professor αν δεν βλέπετε πτώση στην απόδοση του A/C δεν υπάρχει λόγος να τρέχετε.

 

Στο δικό μου Golf πάντως είχε την μισή ποσότητα φρέον μέσα και δούλευε μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

μην παιζετε με τα φρεον εχουμε ευαισθητα κομπρεσερ. vw 50 eyro αντιπροσοπια

 

 

Ναι άλλοι αυτοί!!

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν έκανα και γω χθες έλεγχο στο κλιματισμό γιατι "δεν κρύωνε" αρκετά γρήγορα.

 

απαραίτητη-απαιτούμενη ποσότητα φρέον στο δικό μου (BMY 140ps του 2008)    525 γραμμάρια.

 

είχε μέσα 250 γραμ.  (ουτε τα μισά).  απ ότι μου εξήγησαν στο συνεργείο (το συστήνω),    το μηχάνημα  βγάζει την υπάρχουσα ποσότητα, την περνάει απο φίλτρο καθαρισμού, και εν συνεχεία την επανατοποθετεί στο κύκλωμα προσθέτοντας και την υπόλοιπη απαιτούμενη ποσότητα.

διάρκεια συντήρησης κανά μισάωρο.

Συνολικό κόστος 30€  για τα 275 γραμμ. φρέον συμπεριλαμβανομένης και της εργασίας (που είναι σχεδόν μηδενική) καθώς ήμουν παρόν.

τώρα για κινέζικα φρέον δεν γνωρίζω...αλλά δεν μπορώ να αμφισβητήσω οταν μάλιστα προ καιρού δεν υπήρχε καν φρέον στην αγορά.

 

σιγά...και γιατί να μην είναι και κινέζικο το φρέον ?  

εδώ εμείς κοντεύουμε να γίνουμε κινέζοι με όλα αυτά που μας συμβαίνουν... :crazy:  :crazy:  :crazy:

 

πάντως ανά 2 έτη συστήνεται ο έλεγχος του κλιματισμού, υπάρχει κίνδυνος αν έχει μικρή ποσότητα να ζοριστεί ο κομπρέσορας και να τα παίξει...

Στην αντιπροσωπεία.. :lazy: , ούτε απ έξω δεν περνάω...  δεν μας χαιρετάνε λεω γω... μην τους ρίξω κανα γαλλικό... :diablo:

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

εαν το a/c δεν εχει μειομενη αποδοση δεν υπαρχη λογοσ να βαζεται και να βγαζεται φρεον ,οταν το φρεον ειναι R134 οποια προελευση και εαν ειναι δεν επειρεαζη το κυκλομα και το κομπρεσερ του a/c.ο μονοσ ελεγχοσ που μπορηται να κανεται καθε χρονο ειναι 1] ελεγχοσ ψυκτικησ αποδοσησ να ειναι περιπου 5 βαθμουσ και κατω με κλειστη ανακυκλοση και θερμοκρασια στο low παντα.2] εαν σασ μυριζη παρα πολυ να κανεται απολυμανση a/c 3] αλλαγη φιλτρου καμπηνασ εαν εχει παρα πολυ σκονη και μπηχλα γενικοσ. καθε τεσσερα χρονια περιπου οποιοσ θελει μπορη να κανει μια εξαγωγη και επαναπληροση φρεον για να συμπληροση λιγο λαδακι στο κυκλομα του a/c. αυτοι ειναι συνηθοσ οι ελενχει που πρεπει να γεινονται σε καθε ξεκηνημα καλοκαιριου κατα το τελοσ μαιου γιατι πρεπει να εχει τουλαχηστον 28 με 30 βαθμουσ εξωτερικη θερμοκρασια για να δησ την σωστη αποδοση του a/c.

Edited by electric doctor
Link to comment
Share on other sites

εαν το a/c δεν εχει μειομενη αποδοση δεν υπαρχη λογοσ να βαζεται και να βγαζεται φρεον ,οταν το φρεον ειναι R134 οποια προελευση και εαν ειναι δεν επειρεαζη το κυκλομα και το κομπρεσερ του a/c.ο μονοσ ελεγχοσ που μπορηται να κανεται καθε χρονο ειναι 1] ελεγχοσ ψυκτικησ αποδοσησ να ειναι περιπου 5 βαθμουσ και κατω με κλειστη ανακυκλοση και θερμοκρασια στο low παντα.2] εαν σασ μυριζη παρα πολυ να κανεται απολυμανση a/c 3] αλλαγη φιλτρου καμπηνασ εαν εχει παρα πολυ σκονη και μπηχλα γενικοσ. καθε τεσσερα χρονια περιπου οποιοσ θελει μπορη να κανει μια εξαγωγη και επαναπληροση φρεον για να συμπληροση λιγο λαδακι στο κυκλομα του a/c. αυτοι ειναι συνηθοσ οι ελενχει που πρεπει να γεινονται σε καθε ξεκηνημα καλοκαιριου κατα το τελοσ μαιου γιατι πρεπει να εχει τουλαχηστον 28 με 30 βαθμουσ εξωτερικη θερμοκρασια για να δησ την σωστη αποδοση του a/c.

+1

σωστός ο doctor !

Link to comment
Share on other sites

@doctor Λες να προσθέσουμε λάδι, που το προσθέσουμε στο κύκλωμα του φρεον ή κάπου αλλου

Link to comment
Share on other sites

εσεισ  δεν μπορητε να το κανεται αυτο το λαδι μπενει μονο οταν τραβανε το φρεον κανουνε κενο και επειτα μπενει ιδικο λαδι κυκλοματοσ ψυξησ και γυνεται πληροση φρεον.

το οτι δεν το ηδεσ δεν σημενι οτι δεν σου βαλανε γιατι το λαδι  αυτο τα μηχανηματα που βαζουν φρεον εχουν ενα ενσοματομενο μπουκαλακι και ο τεχνιτησ που το φτιαχνη ριχνη την μικροποσοτητα που χρειαζεται  υπαρχουν και μηχανηματα που το κανουν αυτοματα .

Link to comment
Share on other sites

έτσι είναι.  ο μάστορας είπε οτι το μηχάνημα που έχει και έβαλε το φρέον κάνει 3.500 €. και όντως πίσω αριστερά χαμηλά στο μηχάνημα, είδα 1 ενσωματομένο άσπρο μπουκαλάκι περίπου μισό λίτρο το οποίο έμοιαζε με λάδι.  φρέον δεν ήταν γιατί το μηχάνημα παίρνει μεγάλη μπουκάλα φρέον.

άρα μάλλον συμπληρώθηκε αυτόματα και λαδάκι όπως λες.

προσδοκούμε πάντα να έχουμε σωστή επαγγελματική αντιμετώπιση στα συνεργεία που πηγαίνουμε.

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52041&p=496077

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52041&p=496328

 

Ο  κλιματισμός  είναι  η  δουλειά μου  εδώ  και  τριάντα  χρόνια. Έχω  μετεκπαιδευτεί  στις  ΗΠΑ  και  στην  πρώην  Δυτική  Γερμανία. 
Δεν  θα  αναφερθώ  στις  ανακρίβειες  σχετικά  με  τον  κλιματισμό  του  αυτοκινήτου  που  έχουν  παρατεθεί  ύστερα  από  τα  λεγόμενα  του  κάθε  ‘’ειδικού’’  που  το  μόνο  που  ζητάει  είναι  να  δημιουργήσει  πελάτες.
Το  ψυκτικό  κύκλωμα  είναι  ένα  ερμητικά  σφραγισμένο  δίκτυο  με  κάποιες  πιθανότητες  διαρροής  του  ψυκτικού  υγρού  λόγω  του  ότι  τα  σχετικά  εξαρτήματα  είναι  συνδεδεμένα  μεταξύ  τους  με  σπείρωμα.
Το  ψυκτικό  υγρό  δεν  χαλάει, δεν  μπαγιατεύει  και  δεν  έχει  κανένα  πρόβλημα  μετά  από  πολλά  χρόνια.
Σχετικά  με την  αλλαγή  του: γιατί  δεν  το  αλλάζουμε  και  σε  διάφορες    άλλες  ψυκτικές—κλιματιστικές  συσκευές  όπως  οικιακά  ψυγεία,  οικιακά  κλιματιστικά, εμπορική  ψύξη, βιομηχανική  ψύξη  κλπ.
Έχω  γράψει  και  άλλες  δημοσιεύσεις  σχετικά  με  τον  κλιματισμό  αυτοκινήτου.
Δεν  είναι  κάτι  το  ειδικό  και  το  εξωπραγματικό. Ο  κλιματισμός  αυτοκίνητου  στο  ψυκτικό  κομμάτι  μόνο,  είναι  από  τα  πιο  απλά  συστήματα, δεν  είναι  κάποια  ειδική  επιστήμη  και  δεν  χρειάζεται  ειδικές  γνώσεις  και  γι΄αυτό  το  λόγο  ο  καθένας  που  είχε  ηλεκτρολογείο  κάνει  και  τον  ειδικό  στον  κλιματισμό.
Κανείς  αμιγώς  ψυκτικός  δεν  ασχολείται  με  τον  κλιματισμό  αυτοκινήτου.
Για  το  φρέον  αφού  σας  πείσει  ότι  πρέπει  να  αλλαχτεί, γνωρίζει  την  ποσότητα  που  πρέπει  να  μπει  από  τα  στοιχεία  κλπ, το  λάδι  που  συμπληρώνει  από  που  γνωρίζει  ποια  ποσότητα  χάθηκε;
Εάν  το  κλιματιστικό  αποδίδει, μην  το  πειράζετε. Εάν  έχει  διαρροή, η  συμπλήρωση  της  χαμένης  ποσότητας  δεν  κάνει  τίποτα  από  μόνη  της  εάν  δεν  βρεθεί  και  το  σημείο  που  έγινε  η  διαρροή  και  δεν  αποκατασταθεί  η  στεγανοποίηση.

 

Edited by HN1984
Link to comment
Share on other sites

Είδα οτι ολα σου τα ποστ βγάζουν μάτια, χαμήλωσε την γραμματοσειρά και προσαρμόσου σε αυτό που γράφουν όλοι.

 

 

...και εγώ έχω πάει στην Αγγλία, αλλά δεν το φωνάζω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΗΝ1984  ρε μεγάλε διάβασε τα προηγούμενα ποστ μου !

 

ο μάστορας (που εσύ τον υποτιμάς) μέτρησε την υφιστάμενη ποσότητα που είχε μέσα και είχε 250 γραμμάρια.  Σε γκολφ 5 bmy  140 ps  του 2008.

 

εσύ τι λές  ?  επαρκούν τα 250 gr  που είχε μέσα ή ήθελε και συμπλήρωμα  ?

 

και ποιος σου είπε οτι  ο καθένας μας πηγαίνει σε όποιον να ναι ο ο οποίος το παίζει μάστορας κλιματισμού ?    βάλε σε ότι δοχείο θελεις οτι υγρό θες σφράγισέ το με όποιον τρόπο θες βάλτο να στεκεται σε καυσωνα και σε κρύο και έλα μετά να μου πεις οτι δεν έχει ΄χασει γραμμάριο.

είσαι σοβαρός ?  όσο και αν το φρέον έχει τις αντοχές του, μικροδιαρροές με την παροδο του χρόνου θα έχει.

ΕΛΕΟΣ.

 

 

δηλαδή  εσύ δεν έχεις ακούσει για φρέον σε οικιακά κλιματιστικά  που  θέλουν συμπλήρωμα ???  

κουφός είσαι ρε φιλαράκι ?

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.