kostas_fsi Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω βοήθεια και μάλλον άλλον μηχανικό. Με το που έπιασαν οι ζέστες, να την η ένδειξη check engine. Ωραία λέω, αισθητήρα ΝΟΧ. Συνεργείο, υπολογιστής και ευτυχώς η βλάβη είναι στον αισθητήρα θερμοκρασίας κινητήρα. Τίποτα μου λέει ο μηχανικός 35 €. Το αλλάζω. Σβήνει και η βλάβη. 5 μέρες μετά νά τη πάλι. Φαντάζομαι ελαττωματικό ανταλλακτικό. Ξανά συνεργείο, ξανά αλλαγή, αχρέωστη. 2 μέρες μετά πάλι το ίδιο. Η ίδια βλάβη. Αλλαγή ψυκτικού υγρού, έλεγχος τίποτα. Δεν διακρίνω βλάβη λέει ο μηχανικός. και εγώ θα αναγκαστώ να πάω στους απατεώνες της ΕΤ*Α (δεν έγραψα όνομα). Επιπλέον να σας αναφέρω ότι το διάστημα αυτό το βεντιλατέρ ανάβει αμέσως. Ακόμα και στις 5 το πρωί, αν ξεκινήσω το αυτοκίνητο, το βεντιλαντέρ λειτουργεί με την έναρξη. Εκτός από άλλο μηχανικό, τι να προσέξω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω βοήθεια και μάλλον άλλον μηχανικό. Με το που έπιασαν οι ζέστες, να την η ένδειξη check engine. Ωραία λέω, αισθητήρα ΝΟΧ. Εκτός από άλλο μηχανικό, τι να προσέξω? μου παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα πριν απο λίγες εβδομάδες... τελικά εκανα αλλαγή του αισθητήρα οπως και εσυ και ολα καλα. δυο πραγματάκια 1) απο ότι εχω διαβασει σε κατι "σημειώσεις" της vw ο κινητήρας έχει δυο αισθητήρες (εισοδος-εξοδος) απο το ψυγείο. 2) ο μηχανικός μου ειχε πει ότι αν το ξανακάνει τότε θα πρέπει να δει την καλωδίωση γιατι μπορει να προέρχεται απο εκεί το πρόβλημα.... ΥΓ ο ανεμιστήρας δούλευε κατ' ευθείαν στο ΦΟΥΛ αλλά δεν είχα ενδειξη check engine..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_fsi Posted June 25, 2013 Author Report Share Posted June 25, 2013 Δηλαδή να είναι βραχυκύκλωμα και να τον καίει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Δηλαδή να είναι βραχυκύκλωμα και να τον καίει? δε μου εξήγησε αν τον καει, και δε ρωτησα να σου πω γιατι βιαζόμουν, απλά μου είχε πει αυτό ότι ΙΣΩΣ δεν είναι θεμα αισθητηρα αλλα καλωδίωσης.... Βέβαια αν θεωρήσουμε οτι δουλευει για λιγο και μετα τα ίδια ίσως να συμβαινει αυτό που λες.... δες και εδώ (σελίδα 41) http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_fsi Posted June 25, 2013 Author Report Share Posted June 25, 2013 Έχει διαφορά ότι έχω το fsi 1,6? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Παιδια βαλβιδα ψυχρης βρειτε που ειναι εχει μια φυσα με 2 καλωδια και κοιταξτε καποιο απο τα 2 ειναι κομμενο και δεν δινει εντολη για αυτο αναβει το βεντιλατερ με το που μπει μπροστα το αμαξι την επαθε ενα φιλος μου και ηταν το βεντιλατερ αναμμενο συνεχεια και μεχρι να το βρουμε ειχαμε βγαλει τη φυσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Στο δικό μου 1,6 FSI είχα αντίστοιχο πρόβλημα (δούλευαν τα βεντιλατέρ στο φούλ) ήταν ο αισθητήρας G 62 άπλα πρόσεξε γιατί φοράει δυο ίδιους έναν στο ψυγείο και έναν στην μηχανή. Αυτή ήταν η βλάβη που έβγαζε το VCDS Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03C 906 056 BP HW: Hardware No Component: MED9.5.10 G00 9266 Revision: 00000000 Serial number: VWZ7Z0D0257236 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00000 785 00200 VCID: 72E05F3E14C71 Fault Found:16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ONReadiness: 0000 0000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasth Posted August 7, 2013 Report Share Posted August 7, 2013 φιλε κοιτα και τον θερμοστατη μην ειναι κολημεnosssss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexandros Xatzakos Posted July 23, 2018 Report Share Posted July 23, 2018 παιδιά καλησπέρα διαβασα προσκτικα αυτα που γράφετε και θέλω να σας πω ότι έχω και εγω ένα παρομοιο πρόβλημα. έχω a class a150 . το αμάξι δεν έχει θεμα κανένα αλλο αλλα όταν πιάνουν οι δυνατές οι ζέστες με το που το βάλω μπροστά παιρνει και το βεντιλατερ. δλδ σε σκιά 34 βαθμούς το βεντιλατερ θα πάρει αμέσως. ο μάστορας μου είπε οτι δεν έχει θέμα οτι αυτά έτσι δουλευουν αλλα επειδή λεώ φύλαγε τα ρούχα να έχεις τα μισα νομιζω ότι είναι Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού , λεω να κοιτάξω πρώτα αυτόν και μετα αν παλι συνεχίσει να το κάνει να δωτον θερμοστάτη, το θέμα είναι όμως ότι το αμάξι δε ρετάρει και η θερμοκρασία θα ανέβει ελαφρά αν ανάψω αι κοντισιον δλδ αν τα φυσιολογικά του είναι 90 βαθμούς αυτό θα ανεβάσει με το αιρ κοντισιον 95 . δεν έχω προβλημα στην εκκίνηση .απλα τρωω τρελό σκάλωμα με το βεντιλατερ. υποψιν το αμάξι το έφερε απο γερμανία κυκολφόρησε εκεί 3 μήνες το έιχε ο θείος μου το πήρε καινούργιο και μετα το αγόρασα εγω. και λέω μήπως είναι προδιαγραφές γερμανιας . μπας και παίζει κάτι αυτό και δε χρειάζεται να κάνουμε τπτ αλλο. θα ήθελα τα σχόλια σας και την γνώμη σας, υποψιν δεν έχει ανεβάσει θερμοκράσία ακόμη και στις πιο τρελες ανηφόρες με κλιμαστιμό μέσα και 5 άτομα είναι σκυλι μαύρο . το αμάξι είναι το a 150 μοντέλο του 08. 15αρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted September 9, 2018 Report Share Posted September 9, 2018 Για να μην ανοιγω αλλο θεμα, golf 4 1,6 16v χτες μου ανεβασε θερμοκρασια και εβγαλε μυνημα stop στην οθονη, εκανα στην ακρη και το εσβησα, ανοιξα καπο, αλλα απο τα παγουρι δεν πεταγε νερα, και ανοιγοντας το καπακι αυτα δεν εδειχναν να βραζουν για ανεβαζμενη θερμοκρασια. Οπως μου ειχε τυχει μια φορα που μου ξανανεβασε θερμοκρασια και ηταν απο το καβουκι του θερμοστατη, που σπαει και μενει κλειστος ο θερμοστατης, τοτε το ιδιο μυνημα στην οθονη και τα νερα βραζανε και βγενανε απο το δοχειο με κλειστο το καπακι. Σημερα, ελενξα για βλαβες, καμια κατεγραμενη, τεσταρα τον ανεμηστηρα με vagcom, δουλεψε, το εβαλα να δουλευει ρελαντι, κανονικα ανοιξε ο θερμοστατης πηρε και το βεντιλατερ κανονικα, το κυκλοφορησα καμια 20km τιποτα ολα κανονικα η θερμοκρασια καρφι 90 βαθμους. Να ηταν λαθος σημα απο τον αισθητηρα θερμοκρασιας?? Το ειχα αλλαξει μια φορα καπου στις 145000km με γνησιο, τωρα εχει 260000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...