Jump to content
Panagiotis_

Golf 7 - 1.6 Tdi Bluemotion [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Διάβασα σήμερα ότι αναμένεται η εν λόγω έκδοση στην Ελλάδα μέσα στον Ιούνιο(αν και το κόβω για Ιούλιο, 26/6 σήμερα). Στο ελληνικό site της vw δεν το αναφέρει πουθενά ούτε και σε άλλα site μπόρεσα να βρω τεχνικά χαρακτηριστικά. Παραθέτω κάτω τα τεχνικά

 

χαρακτηριστικά όπως τα έχει το γερμανικό site της vw σε μετάφραση. Κατά τη γνώμη μου πολύ βασική είναι η προσθήκη 6 σχέσης στο κιβώτιο πράγμα που έλλειπε από το κλασικό 1.6 TDI. Η ροπή παραμένει ίδια, αυξάνετε λίγο η τελική. Μου φαίνεται πιο ολοκληρωμένο από το κλασικό πάντως ελπίζω να έχουμε πληροφορίες για Ελλάδα σύντομα.

 

 

 

 

 

Συνδυασμένη κατανάλωση 3,2 l/100km

 

 

Εκπομπές CO2 85 g / 100km

 

 

Κατηγορία ενεργειακής απόδοσης: A +

 

 

Τύπος κινητήρα: 4-κύλινδρος κινητήρας ντίζελ, 4 βαλβίδες / κύλινδρο

 

 

Κυβισμός 1.598 cc

 

 

Μέγιστη ισχύς: 81 kW (110 hp) στις 3200 - 4000 / min

 

 

Μέγιστη ροπή: 250 Nm / 1500 - 3000 /min

 

 

Πρότυπο καυσαερίων: Euro 5

 

 

Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 ταχυτήτων

 

 

Μπαταρία: 380 A (68 Ah)

 

 

Γεννήτρια: 140 A

 

 

Κενό βάρος: 1265 κιλά

 

 

Τελική ταχύτητα: 200 χλμ/ώρα

 

 

Επιτάχυνση των 0-100 km/h -> 10,5 sec

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Γερμανία άρχισε να κυκλοφορεί αυτό το μοτέρ. Εγώ είναι να πάρω τώρα το νέο Golf υπάρχει περίπτωση να το παραγγείλω και να έρθει με αυτό το μοτέρ;

Στάλθηκε από το GT-P3110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Γερμανία άρχισε να κυκλοφορεί αυτό το μοτέρ. Εγώ είναι να πάρω τώρα το νέο Golf υπάρχει περίπτωση να το παραγγείλω και να έρθει με αυτό το μοτέρ;

Στάλθηκε από το GT-P3110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

 

Δεν ξέρω, και εγώ αυτό αναρωτιέμαι και ελπίζω να γίνεται..

Link to comment
Share on other sites

Σε καλύτερες μισθολογικές εποχές θα το τσίμπαγα ασυζήτητα! τώρα και τα 1200 είναι ζόρι με 540 φραγκοδίγραφκα μισθό το μήνα... Να φανταστώ η κατανάλωση θα είναι γύρω στο 4,5 πρακτικά? έχει και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίδρων? γιατί με 100 και cruise control το βλέπω να φτάνει 3 λίτρα το πολύ με το ζόρι!

Edited by naruel
Link to comment
Share on other sites

Σε καλύτερες μισθολογικές εποχές θα το τσίμπαγα ασυζήτητα! τώρα και τα 1200 είναι ζόρι με 540 φραγκοδίγραφκα μισθό το μήνα... Να φανταστώ η κατανάλωση θα είναι γύρω στο 4,5 πρακτικά? έχει και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίδρων? γιατί με 100 και cruise control το βλέπω να φτάνει 3 λίτρα το πολύ με το ζόρι!

 

Όχι δεν πιστεύω να έχει το ACT, δεν πρέπει να έχει περάσει σε tdi κινητήρα ακόμα..

Link to comment
Share on other sites

Είμαι και εγώ στη διαδικασία αγοράς του νέου Golf 7 1.6 TDi BlueMotion ...
 

Σε αντιπροσωπία στη Θεσσαλονίκη, που ρώτησα, ακόμα δεν έχει έρθει ο καινούριος κινητήρας .

Τον περιμένουν θεωρητικά μέσα στο καλοκαίρι .

Άλλωστε, γιατί να μην τον φέρουν βλέποντας τις πωλήσεις του προηγούμενου μοντέλου να είναι χαμηλές λόγω του 5-τάχυτου κιβωτίου και της σχετικά χαμηλής ιπποδύναμης ...

Για το ACT δε νομίζω ότι έχει πρακτική ισχύ σε κινητήρα Diesel .

 

Η τιμή του πάντως, για Diesel, είναι άκρως δελεαστική :

20900 ευρώ για την έκδοση Generation

+ μεταλλικό χρώμα και όλα τα έξοδα φακέλου

+ αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω 

+ ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες

+ πακέτο αισθητήρων βροχής και φώτων 

 

Και αυτά για το μοντέλο που δίνεται τώρα ...

Για τιμή στο μοντέλο με τον καινούριο κινητήρα δεν έχουν ούτε αυτοί ( αντιπρόσωποι ) ιδέα ...

 

Αναμένουμε 2 μήνες ακόμα ...

Link to comment
Share on other sites

Σε ποια αντιπροσωπία πηγές;

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο γερμανικό site της vw μπορείς να διαλέξεις αυτήν την version κινητήρα με μικρή διαφορά τιμής, οπότε ίσως αξίζει η αναμονή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το πήρα τώρα με το 5αρι σασμάν. Εξάλλου ήταν να πάρω το αυτόματο οπότε έχει και 5 ταχύτητες να αλλάζω βαριέμαι να αλλάζω 6 :lol: Οι 5 ταχύτητες είναι πολύ καλά κλοιμακομενες οπότε η διαφορά στην κατανάλωση με το μοτέρ με τα 110 άλογα οφηλετε κύριος σε αλλαγές στο αμάξωμα και σε αλλαγές στο μοτέρ.

Στάλθηκε από το GT-P3110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Μαγκες η 6 χρειαζεται , το 5αρι κιβωτιο ηταν "απαραδεξια" σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο ,hundai,kia,ford,γαλλικα ιταλικα σε τετοιες εκδοσεις και αμαξωματα ειχαν 6αρι και βεβαιως στην εθνικη η 6η ριχνει ενα 0.3-0,5Λ. Αρχες σεπτεβριου λενε θα ειναι εδω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μαγκες η 6 χρειαζεται , το 5αρι κιβωτιο ηταν "απαραδεξια" σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο ,hundai,kia,ford,γαλλικα ιταλικα σε τετοιες εκδοσεις και αμαξωματα ειχαν 6αρι και βεβαιως στην εθνικη η 6η ριχνει ενα 0.3-0,5Λ. Αρχες σεπτεβριου λενε θα ειναι εδω

Εμένα μου είπαν το 1 τρίμηνο του 14. Η κλιμάκωση του σασμάν είναι μεγάλη υπόθεση. Ας μην ανοίγουμε θέμα, πάντως όπως είπα η 5η στο golf είναι αρκετά μακριά 2000rpm/~120km/h

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

@ maximosm :

 

Ποιος σου είπε για πρώτο τρίμηνο του 2014 ?

 

Το έμαθες από αντιπρόσωπο , γιατί εμένα μου είπαν για τέλος καλοκαιριού και ότι θα με ειδοποιήσουν όταν έρθει για να το παραγγείλω ...

Είχα πάει να το πάρω και μόνοι τους μου είπαν να περιμένω τέλος καλοκαιριού για τον καινούριο κινητήρα με το 6-άρι σασμάν ...

Link to comment
Share on other sites

@ maximosm :

 

Ποιος σου είπε για πρώτο τρίμηνο του 2014 ?

 

Το έμαθες από αντιπρόσωπο , γιατί εμένα μου είπαν για τέλος καλοκαιριού και ότι θα με ειδοποιήσουν όταν έρθει για να το παραγγείλω ...

Είχα πάει να το πάρω και μόνοι τους μου είπαν να περιμένω τέλος καλοκαιριού για τον καινούριο κινητήρα με το 6-άρι σασμάν ...

Από την κεντρική αντπροσωπεία kosmocar.Εγώ πάλι επειδή το έκανα παραγγελια θα περιμένω 3 μήνες οποτε δεν έλεγε να περιμένω ποτε θα έρθει και μετά να παραγγείλω.Όπως είπα η μεγάλη διαφορα είναι στο αμάξωμα και στο μοτέρ το σασμάν το 6 ari απλά κάνει το μοτέρ να είναι λίγο πιο ξεκούραστο στο ταξίδι.Σε επιδόσεις το 5ari έχει καλύτερο 0-100.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά δεν παίρνεις diesel για επιδόσεις σαν πρώτο πλάνο

Πάντως ναι όλα στ μυαλό ειναι

Καλά σίγουρα αλλά που ξέρεις καμιά φορά..

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

@ maximosm :

 

Τι ακριβώς παρήγγειλες ( έκδοση , χρώμα , έξτρα ) και πόσο σου βγαίνει "με το κλειδί στο χέρι" , δλδ με έξοδα φακέλου, πινακίδες, μεταφορά ?

Link to comment
Share on other sites

Hi :)http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/3189352/

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Χθες η AUDI ανακοίνωσε ότι θα φέρει το καινούριο μοτέρ με το όνομα ULTRA από αρχές Σεπτέμβρη στη Γερμανία και λίγο αργότερα <?> στην υπόλοιπη Ευρώπη ...

Εφόσον η VW πουλάει στη Γερμανία το καινούριο μοτέρ από τώρα , μήπως θα έρθει Ελλάδα αρχές Σεπτέμβρη-Οκτώβρη ;

 

http://www.newsbeast.gr/car/arthro/567655/neos-oikonomikoteros-1600aris-tdi-ultra-tis-audi/

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παίδες , τα πράγματα έχουν ως εξής :

Επειδή βαρέθηκα να περιμένω πήγα πάλι στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω πότε τελικά περιμένουν τον νέο κινητήρα .

Ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν ξέρει και ότι δεν έχει επίσημη ενημέρωση από τον επίσημο, και μοναδικό, εισαγωγέα (KOSMOCAR AE).

Το πρόβλημα είναι ότι το εργοστάσιο έχει παράξει πάρα πολλά αυτοκίνητα με τον παλιό 1.6 TDi (105ps 5-Speed Manual) με αποτέλεσμα να έχει μαζευτεί αρκετά μεγάλο stock.

Η KosmoCar έχει παραγγείλει πολλά από αυτά χωρίς τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία.

Έτσι, πρέπει πρώτα να πουλήσει αυτά και μετά να φέρει τα καινούρια.

Αν φέρει τα καινούρια 1.6 TDi (110ps , 6-Speed Manual) θα του μείνουν πολλά 1.6 TDi (105ps 5-Speed Manual) με αποτέλεσμα να τα βγάλει με μειωμένη τιμή, περίπου 1000 ευρώ.

Αυτό θα έχει τεράστια οικονομική ζημία για την KosmoCar την ίδια.

 

Έχοντας αυτά υπόψιν, επικοινώνησα με την KosmoCar στα κεντρικά της, κάνοντας την εξής ερώτηση :

   - Εφόσον στη Γερμανία έχει αποσυρθεί ο 1.6 TDi (105ps 5-Speed Manual) και πωλείται ΜΟΝΟ ο 1.6 TDi (110ps , 6-Speed Manual) πότε περίπου αναμένεται η εισαγωγή του εν λόγω κινητήρα στην Ελλάδα ?

Και η απάντηση που έλαβα ήταν :

   - Έχει δρομολογηθεί η εισαγωγή των νέων GOLF με το νέο  ο 1.6 TDi (110ps , 6-Speed Manual) για το Μάρτιο του 2014 , αλλά πιέζουμε το εργοστάσιο για ακόμα νωρίτερα !

 

Ως εκ τούτου, όποιος δε θέλει να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας και για το 2014 στο παλιό του αμάξι, συμβιβάζεται με το 1.6 TDi (105ps 5-Speed Manual) ...

Edited by Nikos P Thessaloniki
Link to comment
Share on other sites

Μια απορία: Εγώ στο www.vw.de (Γερμανία), γιατί δεν βρίσκω 1.6ΤDI με 6 ταχύτητες παρά μόνο το 4Motion (105ps πάλι); Βλέπω μόνο το BlueTDI1.6 TDI με 110ps, αλλά είναι και αυτό 5-τάχυτο.

 

http://www.volkswagen.de/de/CC5.html

 

Επίσης, γιατί λες ότι η Γερμανία έχει αποσύρει τον 1.6TDi 105ps/5-speed? Στο Configurator του VW.de υπάρχει κανονικά σαν επιλογή.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάποιος αν ο νέος κινητήρας TDI θα βγει και με DSG7 ή μόνο manual? Γιατί στο γερμανικό site δεν βλέπω dsg...

Μόνο manual...

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.