Jump to content
Panagiotis_

Golf 7 - 1.6 Tdi Bluemotion [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Χαίρετε....

 

κάποιο νεότερο υπάρχει για το συγκεκριμένο μοντέλο  του θέματος , για το πότε θα έρθει;

.....

 

υπάρχουν όμως και δημοσιεύσεις για νέους κινητήρες (και πετρελαίου 1.4  !! ) που θα εξοπλίσουν το ανανεωμένο Polo...

Αυτοι οι κινητήρες μήπως εξοπλίσουν σύντομα στο μέλλον και το Golf ;

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα βρισκόμουν σε αντιπροσωπεία κ ρώτησα για το εν λόγω θέμα, μου είπαν ότι μόνο ο 1.6tdi 105 ps (εκτός φυσικά του GTD) έρχεται στην Ελλάδα κ δεν υπάρχει τίποτα περί νέων κινητήρων για το Golf

Link to comment
Share on other sites

φυσικα και δεν θα ερθει ποτε κανενας αλλος κινητηρας στην ελλαδα

και πολυ λογικο να μην εχουν ακουσει τιποτα για νεους κινητηρες η αντιπροσωπεια.

επισης πολυ λογικο η οποια προσφορα να ισχυει αν κλεσεις αυτοκινητο μεχρι τις 15 του μηνα...

Link to comment
Share on other sites

5.2λιτρα για diesel με 130 είναι ΘΕΙΚΗ ΤΙΜΗ. 6.1 ΓΙΑ Tsi με 140 ίππους είναι καταπληκτικό !!!

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μας πεις Ερμή  κάποιες λεπτομέρειες για την έλευση του νέου μοντέλου;

 

Επίπεδο εξοπλισμού, τιμή, κ.λ.π.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=2&art_id=16108 ήρθε το Golf 7 Bluemotion...

Προσωπικά, αν και όντως μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον το μοντέλο αυτό, αγόρασα τελικά προσφατα το "απλό" 1.6 TDI ΒΜΤ. Αναμένω όμως με μεγάλη περιέργια, σχόλια για το pure Bluemotion μοντέλο από κάποιον που θα το αγοράσει στην Ελλάδα.

 

Απλά να συμπληρώσω κι εγώ, στα προηγούμενα σχόλια των μελών, ότι σε γενικές γραμμές είμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Κι εγώ, όπως και άλλοι παραπάνω, νομίζω ότι η μη-προσθήκη 6ης σχέσης στο κιβώτιο δεν αποτελεί ιδιαίτερη έλλειψη σε μεγάλες ταχύτητες (σε αντίθεση με τις δοκιμές που αναφέρονται σε όλα (!) τα περιοδικά, και μόνο εδώ στο forum είδα απόψεις διαφορετικές), διότι η 5η σχέση είναι αρκετά μακρια. Αν είχε μια ακόμα σχέση, μάλλον θα προτιμούσα να είναι μεταξύ 4ης και 5ης, παρά μετά την 5η...). Επίσης, η έλλειψη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, μαλλον περνά απαρατήρητη στον μέσο οδηγό.

Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι (οπως επίσης ανέφεραν και ανωτέρω), η μεγαλύτερη απο τα αναμενόμενα κατανάλωση. Σαφώς και δεν περίμενα 3,8 lt/100km, αλλά με συντηρητική οδήγηση έχω δει μέσα στην πόλη άνετα το 8 (με κίνηση βέβαια), σε εθνική οδό με 120 max (όχι απότομες επιταχύνσεις κλπ) 5,5 χαλαρά και σε επαρχιακή μόνο οδό χωρίς καμία κίνηση, πιάνω 4-4,5... Και αναφέρω τα τελευταία κυρίως επειδή (επίσης) στα περιοδικά ανφέρουν οτι "πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να ανέβει πάνω από το 6 η κατανάλωση"... Μάλλον δεν είναι και τόσο "πολλή" η προσπάθεια που απαιτείται τελικά...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=2&art_id=16108 ήρθε το Golf 7 Bluemotion...

Προσωπικά, αν και όντως μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον το μοντέλο αυτό, αγόρασα τελικά προσφατα το "απλό" 1.6 TDI ΒΜΤ. Αναμένω όμως με μεγάλη περιέργια, σχόλια για το pure Bluemotion μοντέλο από κάποιον που θα το αγοράσει στην Ελλάδα.

 

Απλά να συμπληρώσω κι εγώ, στα προηγούμενα σχόλια των μελών, ότι σε γενικές γραμμές είμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Κι εγώ, όπως και άλλοι παραπάνω, νομίζω ότι η μη-προσθήκη 6ης σχέσης στο κιβώτιο δεν αποτελεί ιδιαίτερη έλλειψη σε μεγάλες ταχύτητες (σε αντίθεση με τις δοκιμές που αναφέρονται σε όλα (!) τα περιοδικά, και μόνο εδώ στο forum είδα απόψεις διαφορετικές), διότι η 5η σχέση είναι αρκετά μακρια. Αν είχε μια ακόμα σχέση, μάλλον θα προτιμούσα να είναι μεταξύ 4ης και 5ης, παρά μετά την 5η...). Επίσης, η έλλειψη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, μαλλον περνά απαρατήρητη στον μέσο οδηγό.

Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι (οπως επίσης ανέφεραν και ανωτέρω), η μεγαλύτερη απο τα αναμενόμενα κατανάλωση. Σαφώς και δεν περίμενα 3,8 lt/100km, αλλά με συντηρητική οδήγηση έχω δει μέσα στην πόλη άνετα το 8 (με κίνηση βέβαια), σε εθνική οδό με 120 max (όχι απότομες επιταχύνσεις κλπ) 5,5 χαλαρά και σε επαρχιακή μόνο οδό χωρίς καμία κίνηση, πιάνω 4-4,5... Και αναφέρω τα τελευταία κυρίως επειδή (επίσης) στα περιοδικά ανφέρουν οτι "πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να ανέβει πάνω από το 6 η κατανάλωση"... Μάλλον δεν είναι και τόσο "πολλή" η προσπάθεια που απαιτείται τελικά...

 

από φίλο με diesel αυτό που μου μετέφερε για την κατανάλωση είναι ότι μετά από 20000km είδε αισθητή μείωση στην κατανάλωση. Στην αττική οδό ενω στην αρχή ήταν κοντά στα 5 μετά τα 20000Km είδε κοντά στο 4.

δεν έχει golf αλλα πιστευω οτι τα diesel για να αποδόση αυτά που μπορεί ο  κινητήρας χρειάζετε πολλά περισσότερα χιλιόμετρα μέχρη να "στρώση" ο κινητήρας"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με gtse!!!! Ορίστε κ ένα άρθρο από το ΑΥΤΟΤΡΙΤΗ για το θέμα του αυτοκινήτου http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Sthn-Ellada-to-neo-VW-Golf-BlueMotion-me-3,2-lt-100-xlm-_117549.asp

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και η 6η χρειαζοταν μην λεμε τωρα παραμυθια. Η 6η δεν συμαινει οτι η 5η κρατηθηκε ιδια... απλα μικρυνε η 5η και εβαλαν μια 6η Overdrive οπως και να εχει το αμαξι την ηθελε εβλεπες οτι ειχε ροπη να την σηκωσει πολυ ανετα ειδικα μετα τα 130Χιλ....

Link to comment
Share on other sites

Τι αναρτήσεις φοράει πίσω το   Golf bluemotion;

Δεν νομίζω ότι έχω ακούσει κάτι επίσημο, αλλά μιας κ στοχεύει στην οικονομία, πιστεύω ότι προτιμήθηκε ο ελαφρύτερος ημιάκαμπτος

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τελευταία έχω συζητήσει με ορισμένους το θέμα του αριθμού των σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων και της κλιμάκωσης αυτού στο Golf VII 1.6 TDI BMT vs. 1.6 TDI Bluemotion, υπάρχει κανείς που να έχει αγοράσει το τελευταίο, να μας πει εντυπώσεις; Είναι όντως η ύπαρξη της 6ης σχέσης σηματική παράλειψη από το απλό TDI;

Μέχρι στιγμής εμένα (στο απλό TDI) δεν μου έχει κάνει ιδιαίτερη αίσθηση, αλλά ακούω και διαβάζω συχνά ότι πλέον με το 6τάχυτο κιβώτιο είναι ολοκληρωμένο και ότι πλεόν κυλάει πιο άνετα στο ταξίδι, και μου δημιουργείται έντονη περιέργεια... Δεν έχω βρεί πουθενά online και καμπύλες που απεικονίζουν ταχύτητα - Σ.Α.Λ. για κάθε σχέση κιβωτίου για τα δύο αυτά μοντέλα. Για παράδειγμα, στο δικό μου, με 5η σχέση, πιάνει τα 120 km/h με 2200 Σ.Α.Λ.. Στο Bluemotion πόσο άραγε να είναι τα αντίστοιχα νούμερα για 5η και 6η σχέση στα 120 km/h;

Link to comment
Share on other sites

Στις 2200 έχει 137km/h το 110cv 6gear manual. Ποιος είπε ότι δεν χρειαζόταν η 6η?

Link to comment
Share on other sites

Και στις 3.000 σ.α.λ έχει 160 χ/μ. με το 5άρι κιβώτιο. Νομίζω χάνουμε λίγο το νόημα, ούτε τα 5 παραπάνω άλογα κάνουν την διαφορά, ούτε η έλλειψη έκτης σχέσης (απο σχετικά μικρή εμπειρία που είχα στην Σουηδία και με τα δύο αυτοκίνητα). Το εκνευριστικό της υπόθεσης είναι ότι δεν το φέρνανε και δεν είχαμε την δυνατότητα της επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή και 13 γ@τ !!!!! Μια βόλτα και απόκτησα ένα φιλάκι με κοτσαδουρα στην πινακίδα ευτυχώς χωρίς κάτι το σοβαρο και ένα βαθούλωμα την πόρτα μικρό κάτω από το χερούλι ... Και μετά σου λέει δεισιδαιμονίες !!!

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή και 13 γ@τ !!!!! Μια βόλτα και απόκτησα ένα φιλάκι με κοτσαδουρα στην πινακίδα ευτυχώς χωρίς κάτι το σοβαρο και ένα βαθούλωμα την πόρτα μικρό κάτω από το χερούλι ... Και μετά σου λέει δεισιδαιμονίες !!!

Φίλε και γω εφαγα μισο εκατοστο ζαντα.... 

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς τι μάρκα λάστιχα έχει το 7αρι tdi bluemotion 110 ps; Ξέρω ότι φοράει 195/65/15.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, η μάρκα νομίζω είναι και λίγο θέμα τύχης, τι υπάρχει εκείνη τη στιγμή διαθέσιμο κατά τη συναρμολόγηση... Πάντως λέει ότι έρχεται με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οπότε ίσως έρχεται με τα Michelin Energy Saver όπως κάποια ACT 140/150ps που έχω δει...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από έρευνα που έκανα βρήκα ότι υπερ χαμηλής αντίστασης κύλισης λάστιχα είναι τα Bridgestone Ecopia (A στην αντίσταση κύλισης & Α στην βροχή). Τα Saver είναι Β & A αντίστοιχα. Αυτή την εβδομάδα το περιμένω και θα επανέλθω με στοιχεία καταναλώσεων κτλ. 

Link to comment
Share on other sites

Μετά από έρευνα που έκανα βρήκα ότι υπερ χαμηλής αντίστασης κύλισης λάστιχα είναι τα Bridgestone Ecopia (A στην αντίσταση κύλισης & Α στην βροχή). Τα Saver είναι Β & A αντίστοιχα. Αυτή την εβδομάδα το περιμένω και θα επανέλθω με στοιχεία καταναλώσεων κτλ. 

 

Με το καλό να σου έρθει φίλε μου!!!! Μπορείς σε παρακαλώ να με ενημερώσεις λίγο για τον προαιρετικό εξοπλισμό που επέλεξες, αν επέλεξες και την τιμή. Με ενδιαφέρει κ εμένα προσωπικά το συγκεκριμένο μοντέλο. Να μας γράφεις τις εντυπώσεις σου και όταν το έχεις στα χέρια σου! 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

Φάνης

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο το Bluemotion! Περιμένουμε νεότερα! Επιτέλους να πληροφορηθούμε από κάτοχο τα περί του μοντέλου αυτού!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.