Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
blugosi

Αντικατάσταση Αμορτισέρ 6R Tsi 1.2

Recommended Posts

Στις 68.000 χλμ. αισθάνομαι τα αμορτισέρ να τα παίζουν....

Έχει αλλάξει κανείς αμορτισέρ; Έχω βρεί αρκετές λύσεις π.χ.

Monroe , πίσω 28.5 Ευρώ και εμπρός 34.5 ευρώ

Monroe Reflex, πίσω 78 Ευρώ και εμπρός 74 ευρώ

 

Τι λέτε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Αυτές είναι λύσεις για χαμηλώματα, πιο σφικτή ανάρτηση κλπ.

 

Δε με ενδιαφέρουν καθόλου, και είναι και πιο ακριβές....

 

Σε απλό αμορτισέρ αντικατάσταση του μαμά καμιά πρόταση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν είσαι ευχαριστημένος με τα εργοστασιακής εφαρμογής γιατί δεν τα ξαναβάζεις; Έχω την εντύπωση ότι είναι τα Bilstein B4, δηλαδή τα μαύρα, που είναι η απλή σειρά. Για κάτι πιο σφιχτό, χωρίς χαμηλώματα κι αλλαγή ελλατηρίων μπορείς να δοκιμάσεις και τα Β6 τα κίτρινα, τα οποία όμως μάλλον ξεφεύγουν αρκετά σε τιμές.

 

Όμως πριν προβείς σε αλλαγή αμορτισερ, θα σε συμβούλευα να επισκευθείς ένα ΚΤΕΟ (μάλλον ιδιωτικό) που να διαθέτει αμορτισερ-ο-μετρο και να τα μετρήσεις, ώστε να μην μπαίνεις και τζάμπα σε έξοδα. Δε νομίζω να δώσεις πάνω από 10 - 15 ευρώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως τα λέει ο Χρήστος,sachs φοράει από το εργοστάσιο.Αυτά πόσο κοστίζουν εκτός αντιπροσωπείας?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως τα λέει ο Χρήστος,sachs φοράει από το εργοστάσιο.Αυτά πόσο κοστίζουν εκτός αντιπροσωπείας?

Τα Sachs τα  βρίσκω 43 ευρώ το κομμάτι....172 ευρώ και τα 4, συν μεταφορικά από Γερμανία.....

Τα απλά μονρόε έρχονται στα 126 , τα reflex στα 170 και τα bilstein B4 στα 240...

Τα Β4 τα φοράω στο mercedes και είμαι ευχαριστημένος. Είναι καλύτερα από τα μαμά Sachs.

Λέω να βάλω τα monroe reflex , διαβάζω πολύ καλές κριτικές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για monroe απλα μη το συζητας ουτε για bilstein μαυρα για τα reflex εχω ακουσει καλα λογια αλλα και παλι δεν τα εμπιστευομαι βαλε sachs να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Στο κτεο η αμορτισερομετρηση ειναι τζαμπα ειναι σαν τυπικος ελεγχος εγω το εχω παει πολλες φορες ετσι για την πλακα γιατι δουλευουν 2 φιλαρακια μου και παω και πινω κανα καφε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Bilstein τα μαύρα (Β4) τα είχα βάλει στο 106 και τα πεταξα άρον άρον μετά από μια εβδομάδα. Το αυτοκίνητο δεν ήταν αυτοκίνητο ήταν βαρκούλα στον ωκεανό, λες και είχε μόνο ελαττήρια. Τα αντικατέστησα με τα κίτρινα (B6) κι έγινε και πάλι αυτοκίνητο. Ευτυχώς τότε πλήτωσα τη διαφορά της τιμής. Με είχε προβλήματίσει πολύ τοτε το γεγονός και με έχει κάνει πάρα πολύ επιφυλακτικό ως προς τον συγκεκριμένο τύπο αμορτισέρ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλος μου πιτσιρικάς που έχει 106 rallye μου είπε ότι είχε βάλει τα bilstein τα κίτρινα και κοπανουσε τρελά και τα άλλαξε σε μαύρα, και ησύχασε, είναι όντως τόσο σκληρά; Γιατι σκέφτομαι να τα βαλω στο αμαξι μου όταν έρθει η ώρα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλος μου πιτσιρικάς που έχει 106 rallye μου είπε ότι είχε βάλει τα bilstein τα κίτρινα και κοπανουσε τρελά και τα άλλαξε σε μαύρα, και ησύχασε, είναι όντως τόσο σκληρά; Γιατι σκέφτομαι να τα βαλω στο αμαξι μου όταν έρθει η ώρα...

Εγώ προτείνω AL-KO sport με G&M ελατήρια. Κοπανάει ελαφρώς αλλά δεν έχει τριγμόυς το ταμπλό μου(το αμάξι μου είναι 15ετίας) και στρίβει τάπα!Βέβαια υπάρχουν και τα απλά της AL-KO τα μαύρα αν δεν θές χαμήλωμα :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, υπάρχει κάποιος που έχει βάλει τα bilstein τα κίτρινα, σε συνδυασμό με ελατηρια χαμηλωματος, να μας πει εντυπώσεις;

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω εχω τα bilstein b8 κιτρινα με ελατηρια χαμηλωματος eibach.χτυπαει περισσοτερο σε σχεση με τα μαμα αλλα τωρα ειναι αλλο αμαξι μπαινει σφαιρα στις στροφες χωρις ταλαντωσεις!!!αμα μπει και ενα καλυτερο λαστιχακι θα ειναι κομπλε!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά έβαλα τα Monroe Reflex, ακούγοντας και τη σύσταση του μάστορα.

 

Είχα δίκιο ότι τα μαμίσια είχαν χαλάσει, το ένα μπροστινό είχε δακρύσει κιόλας.

 

Τα Reflex είναι λίγο πιο σκληρά από τα μαμίσια, χτυπάνε λίγο περισσότερο σε εγκάρσιες ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα.

 

Από την άλλη , σε μεγάλες ταχύτητες είναι το ίδιο άνετα με αυτά που έβγαλα αλλά κρατάνε το αμάξωμα καλύτερα από τα μαμά όπως τα θυμάμαι καινούργια.

 

Περιορίστηκε σημαντικά και το μπρουμύτισμα στο φρενάρισμα.

 

Κοντολογής, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος σε σχέση με αυτό που ήθελα και με 300 ευρώ έκανα τη δουλειά μου μια χαρά!

Θα δούμε πόσο θα κρατήσουν , αλλά δεν έχω ακούσει αρνητικά σχόλια για την αξιοπιστία της Monroe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπόν, σήμερα πήρα μερικές προσφορές..

al-ko sport 280

koni κίτρινα 430

bilstein b8 470

τα bilstein τα βρίσκω από αυτά που διαβάζω πιο σκληρά από τι θα τα ηθελα και ότι με Τον καιρό γίνονται χειρότερα.

για τα koni τα πορτοκαλί θα πήγαινα, αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχουν τώρα για το δικό μου.

για τα al-ko δεν έχω ιδέα, ειναι πόλυ πιο οικονομικά και μου είπε ότι ειναι λίγο πιο μαλακά από τα αλλά 2

θα πήγαινα κατευθείαν στα al-ko λόγω της τιμης τους, αλλά δεν τα ξέρω..

καμία ιδέα;

Edited by kkoletsis

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπόν, σήμερα πήρα μερικές προσφορές..

al-ko sport 280

koni κίτρινα 430

bilstein b8 470

τα bilstein τα βρίσκω από αυτά που διαβάζω πιο σκληρά από τι θα τα ηθελα και ότι με Τον καιρό γίνονται χειρότερα.

για τα koni τα πορτοκαλί θα πήγαινα, αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχουν τώρα για το δικό μου.

για τα al-ko δεν έχω ιδέα, ειναι πόλυ πιο οικονομικά και μου είπε ότι ειναι λίγο πιο μαλακά από τα αλλά 2

θα πήγαινα κατευθείαν στα al-ko λόγω της τιμης τους, αλλά δεν τα ξέρω..

καμία ιδέα;

Αδερφέ εγώ φοράω AL-KO κίτρινα(sport) με ελατήρια G&M προοδευτικά 4 πόντων.Ο συνδιασμός αυτός είναι ο ενδεδειγμένος μιας και τα AL-KO συνεργάζονται άψογα με αυτά τα ελατήρια.

Εντυπώσεις:

Το αυτοκίνητο κοπάναει σε φυσιολογικές συνθήκες μέσα στις κακοτεχνίες των δρόμων της πόλης.Παρόλο που είναι 15+ χρονών δεν έχει εμφανίσει τριγμούς οπότε δεν θα τα έλεγα hardcore!Σε ορεινές διαδρομές στρίβει υποδειγματικά,είναι βιδωμένο κάτω!Γενικά επειδή την είχα ψάξει κ γω πρίν από σένα στο θέμα φτηνό και καλό αμορτισέρ(μιας και τα Bilstein-Eibach,H&R) μου βγαίνανε στο 700άρι κατέληξα σε αυτον τον συνδιασμό. Να ξέρεις οτι η AL-KO φασονάρει και την KW, είναι κολοσσός στη Γερμανία.Απλά δεν είναι γνωστή στους περισσότερους λόγω περιορισμένης διαφήμισης.Από την άλλη μου φαίνεται περίεργο που δεν βγάζει η Koni αμορτισέρ για το δικό σου.Ψάξτο λίγο παραπάνω!Φίλος είχε σε Ibiza Koni-Eibach και είχε πάθει την πλάκα του! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

οκ, θα το ψάξω..

 

κάποιος μου είπε οτι στα καινουρια vw δεν χρειάζεται ευθυγράμμιση, γιατι μπαίνουν χωνευτά τα αμορτισερ, ισχυει?

Share this post


Link to post
Share on other sites

οκ, θα το ψάξω..

 

κάποιος μου είπε οτι στα καινουρια vw δεν χρειάζεται ευθυγράμμιση, γιατι μπαίνουν χωνευτά τα αμορτισερ, ισχυει?

Αυτό δεν το γνωρίζω φίλε μου και δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου.Απλά δεν καταλαβαίνω τι εννοεί χωνευτά!

Share this post


Link to post
Share on other sites

οκ, θα το ψάξω..

 

κάποιος μου είπε οτι στα καινουρια vw δεν χρειάζεται ευθυγράμμιση, γιατι μπαίνουν χωνευτά τα αμορτισερ, ισχυει?

Αυτό ισχύει μόνο για τα πίσω. Ο άξονας έχει σταθερά σημεία που συνδέεται στο αμάξωμα.

 

Το δικό μου ήθελε κάποια ρύθμιση μπροστά και με τη διαδικασια αντικατάστασης των αμορτισέρ μου το ευθυγράμμισε ο Διονυσόπουλος και τώρα είναι τέλειο.

 

Παρεπιπτόντως όταν είχα πάει το αμάξι στο εξουσιοδοτημένο μου είχαν πει ότι έχει στραβώσει το μπροστινό ψαλίδι και ότι πρέπει να μου το αλλάξουν, με σημαντικό κόστος φυσικά. Όπου σε πιάσουν!! Ευτυχώς δεν το έχαψα!!!

 

Επειδή διαβάζω εμπειρίες συμφορουμιτών με διάφορα αμορτισέρ, θα σημειώσω το εξής.

 

Αν ένα αμορτισερ της Χ εταιρίας ταίριαζε η δεν ταίριαζε με το polo του 1993, δε σημαίνει ότι τα αντίστοιχα αμορτισέρ για το τρέχων φερειπείν μοντέλο έχουν ίδια συμπεριφορά.

 

Είχα τα B6 στο παλιό Mondeo και τα δοκίμασα και στο καινούργιο. Καμία απολύτως σχέση μεταξύ τους, στο παλιό ήταν καρότσι και στο νέο είναι μια χαρά...

 

Πιο συγκρίσιμες είναι απόψεις για το ίδιο μοντέλο, τουλάχιστον ίδια καρότσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό ισχύει μόνο για τα πίσω. Ο άξονας έχει σταθερά σημεία που συνδέεται στο αμάξωμα.

 

Το δικό μου ήθελε κάποια ρύθμιση μπροστά και με τη διαδικασια αντικατάστασης των αμορτισέρ μου το ευθυγράμμισε ο Διονυσόπουλος και τώρα είναι τέλειο.

 

Παρεπιπτόντως όταν είχα πάει το αμάξι στο εξουσιοδοτημένο μου είχαν πει ότι έχει στραβώσει το μπροστινό ψαλίδι και ότι πρέπει να μου το αλλάξουν, με σημαντικό κόστος φυσικά. Όπου σε πιάσουν!! Ευτυχώς δεν το έχαψα!!!

 

Επειδή διαβάζω εμπειρίες συμφορουμιτών με διάφορα αμορτισέρ, θα σημειώσω το εξής.

 

Αν ένα αμορτισερ της Χ εταιρίας ταίριαζε η δεν ταίριαζε με το polo του 1993, δε σημαίνει ότι τα αντίστοιχα αμορτισέρ για το τρέχων φερειπείν μοντέλο έχουν ίδια συμπεριφορά.

 

Είχα τα B6 στο παλιό Mondeo και τα δοκίμασα και στο καινούργιο. Καμία απολύτως σχέση μεταξύ τους, στο παλιό ήταν καρότσι και στο νέο είναι μια χαρά...

 

Πιο συγκρίσιμες είναι απόψεις για το ίδιο μοντέλο, τουλάχιστον ίδια καρότσα.

Συμφωνώ στις διαφορές που αναφέρεις από πλαίσιο σε πλάισιο απλά προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορώ γιατί το θέμα επιλογής αμορτισερ με είχε ταλαιπωρήσει κ μένα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ στις διαφορές που αναφέρεις από πλαίσιο σε πλάισιο απλά προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορώ γιατί το θέμα επιλογής αμορτισερ με είχε ταλαιπωρήσει κ μένα

Καλά κάνεις, προς Θεού δε σου έκανα κριτική.

 

Απλά επειδή όσα γράφονται τα διαβάζει και κόσμος που δεν έχει ειδικές γνώσεις, ίσως που δεν απαντάει καν στο θέμα, το έγραψα για να μην πάει κανένας τυφλά να βάλει το Monroe, το bilstein, το οποιοδήποτε επειδή δούλεψε αποδεδειγμένα σωστά στο προηγούμενο η στο επόμενο μοντέλο από το δικό του.

 

Όσο και αν τους κατηγορούμε, συχνά οι εγκαταστάτες έχουν τις γνώσεις και την εντιμότητα να σου προτείνουν κάτι που έχει δοκιμαστεί στο δικό σου αμάξι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά Καλησπέρα, αυτον τον καιρό είμαι σε αναζήτηση προσφοράς για αμορτισέρ bilstein b8.
ο καθενας που ρωτούσα μου έλεγε και κατι διαφορετικό, ο ενας μου έλεγε οτι βγαίνουν μονο με χοντρό καλάμι, ο άλλος μόνο με το λεπτό καλάμι και άλλος και με χοντρό και με λεπτό.

βοηθήστε με ρε παιδιά, με εχουν τρελάνει...
Καλά από τιμές ότι να ναι, ο καθένας ότι ήθελε έλεγε. ...

 

 

edit... ΕΝΤΑΞΕΙ μου λυθηκε η απορια...

Edited by kkoletsis

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα φιλοι μου! Ειμαι νεο μελος στο κλαμπακι και πραγματικα να συγχαρω ολους του φιλους που μας παρεχουν τις γνωσεις τους για το καλυτερο δυνατο . Θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω ενα vw polo 6r 1.2 tsi 2010 και ηρθε η ωρα να αλλαξω τα μαμα αμορτισερ στις 73000 χλμ πλεον .Για να σας βοηθησω για το τι περιπου ψαχνω θελω να σας πω οτι το αυτοκινητου κινειται απο την μητερα μου και εμενα ως επι το πληστον σε αστικο περιβαλλον .Τα μαμα αμορτισερ προσωπικη μου γνωμη ηταν απαραδεκτα μαλακα και το αμαξι γινοταν ακρως επικιινδυνο σε επιθετικη οδηγηση. Αναζητω σε αμορτισερ κατι σαφως σκληροτερο αλλα οχι πολυ για να μην χασω την ανεση και κοπαναει απο τις κακοτεχνιες των δρομων .Θελω τα αμορτισερ να ειναι  ενα σταδιο σκληροτερα αλλα οχι υπερβολικα  σκληρα για να μπαινω σε πεταλα με 200. Δεν εχω σκοπο να αλλαξω ελατηρια ( ακομη τουλαχιστον). απλα να γινει πιο στιβαρο απο τις εργοστασιακες. Εκανα μια ερευνα δικη μου και κοιταξα τα kayaba exel-g me 300ευρω και ως ακριβοτερα τα koni sport τα κιτρινα σε τιμη 560ευρω. Τα 560 ειναι η τιμη ταβανι που βαζω. Ενας υπαλληλος γνωστου κεντρου ελαστικων μου τα προτινε αν και δεν ηταν συζητησιμος ωστε να μου εξηγησει για τη καθε μαρκα συγκεκριμενα θετικα και αρνητικα. Καθε προταση η σχολιασμος θα με βοηθουσε να καταληξω μιας και θελω εντος 2 εβδομαδων να τα τοποθετησω .Ευχαριστω για το χρονο και την υπομονη σας και ζητω συγγνωμη εαν εγινα κουραστικος!

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε λαθος αμαξι πηρες για να μπαινεις σε πεταλα και στροφες με πολλα.βαλε μια απλη αναρτηση ΜΑΖΙ με ελατηρια για να δουλεψει σωστα (πχ eibach—bilstein) και θα γινει λιγο καλυτερο το αμαξι απο οτι ειναι.μην ζητας πολλα απο ενα αμαξι καθαρα πολης που προοριζεται κατα κυριο λογο για οικονομικη οδηγηση και χαλαρους ρυθμους.να το θεσω αλλιως εχεις ενα προβατο και του βαζεις στολη λυκου.οτι και αλλο να του κανεις προβατο θα παραμεινει.ελπιζω να καταλαβες τον παραλληλισμο μου και να μην με παρεξηγησες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...