Jump to content
pi03b331

Polo 6R - Αλλαγή Αμορτισέρ & Ελατήριων [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά έχω μια απορία, εχω βάλει στο tdi μου τα ελλατήρια απο το gti, τι αμορτισέρ πρέπει να βάλω μιας και τα ελλατηρια ειναι μόνο 1,5 ποντο χαμηλότερα απο τα μανίσια

Edited by Lampak
Link to comment
Share on other sites

Τα μαμά ελατήρια του GTI ίσως; Επίσης το GTI έχει άλλο βάρος. Έχει συνυπολογιστεί στις ρυθμίσεις;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτο ενοώ.Τα ελλατήρια εχουν κατσει μια χαρά, απλα λενε οτι τα αμορτισερ χαμηλωματος ειναι για 3 ποντους χαμηλωμα και πανω, εμενα χαμηλωσε 1,5 ποντο

Edited by Lampak
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλοι μου! Ειμαι νεο μελος στο κλαμπακι και πραγματικα να συγχαρω ολους του φιλους που μας παρεχουν τις γνωσεις τους για το καλυτερο δυνατο . Θα ηθελα την βοηθεια σας. Εχω ενα vw polo 6r 1.2 tsi 2010 και ηρθε η ωρα να αλλαξω τα μαμα αμορτισερ στις 73000 χλμ πλεον .Για να σας βοηθησω για το τι περιπου ψαχνω θελω να σας πω οτι το αυτοκινητου κινειται απο την μητερα μου και εμενα ως επι το πληστον σε αστικο περιβαλλον .Τα μαμα αμορτισερ προσωπικη μου γνωμη ηταν απαραδεκτα μαλακα και το αμαξι γινοταν ακρως επικιινδυνο σε επιθετικη οδηγηση. Αναζητω σε αμορτισερ κατι σαφως σκληροτερο αλλα οχι πολυ για να μην χασω την ανεση και κοπαναει απο τις κακοτεχνιες των δρομων .Θελω τα αμορτισερ να ειναι  ενα σταδιο σκληροτερα αλλα οχι υπερβολικα  σκληρα για να μπαινω σε πεταλα με 200. Δεν εχω σκοπο να αλλαξω ελατηρια ( ακομη τουλαχιστον). απλα να γινει πιο στιβαρο απο τις εργοστασιακες. Εκανα μια ερευνα δικη μου και κοιταξα τα kayaba exel-g me 300ευρω και ως ακριβοτερα τα koni sport τα κιτρινα σε τιμη 560ευρω. Τα 560 ειναι η τιμη ταβανι που βαζω. Ενας υπαλληλος γνωστου κεντρου ελαστικων μου τα προτινε αν και δεν ηταν συζητησιμος ωστε να μου εξηγησει για τη καθε μαρκα συγκεκριμενα θετικα και αρνητικα. Καθε προταση η σχολιασμος θα με βοηθουσε να καταληξω μιας και θελω εντος 2 εβδομαδων να τα τοποθετησω .Ευχαριστω για το χρονο και την υπομονη σας και ζητω συγγνωμη εαν εγινα κουραστικος!

Link to comment
Share on other sites

φιλε λαθος αμαξι πηρες για να μπαινεις σε πεταλα και στροφες με πολλα.βαλε μια απλη αναρτηση ΜΑΖΙ με ελατηρια για να δουλεψει σωστα (πχ eibach—bilstein) και θα γινει λιγο καλυτερο το αμαξι απο οτι ειναι.μην ζητας πολλα απο ενα αμαξι καθαρα πολης που προοριζεται κατα κυριο λογο για οικονομικη οδηγηση και χαλαρους ρυθμους.να το θεσω αλλιως εχεις ενα προβατο και του βαζεις στολη λυκου.οτι και αλλο να του κανεις προβατο θα παραμεινει.ελπιζω να καταλαβες τον παραλληλισμο μου και να μην με παρεξηγησες

Link to comment
Share on other sites

φυσικα και καταλαβα τι εννοεις ξερω οτι το αμαξι δεν ειναι για επιθετικη οδιγηση απλως θελω ενα κλικ σφικτο απο το εργοστασιακο αμορτισερ.Απο τιμες 300- 500 τι καλυτερο μπορω να βαλω ( ποιοτητα, αξιοπιστια , και περισσοτερα κμ) τι θα μου προτεινες αν αλλαζες στο δικο σου αυτοκινητο?

Link to comment
Share on other sites

σου ειπα βαλε αναρτηση eibach bilstein που ειναι πιο σκληρη απο την μαμα χαμηλωνει και κανα 3αρι ποντους και θα εισαι κομπλε.ρυθμιζομενες αναρτησεις μην τις σκεφτεσαι καν δεν αξιζουν καν να βαλεις.βαλε και ενα καλο λαστιχο και εχεις τελειωσει απο στησιμο

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

φυσικα και καταλαβα τι εννοεις ξερω οτι το αμαξι δεν ειναι για επιθετικη οδιγηση απλως θελω ενα κλικ σφικτο απο το εργοστασιακο αμορτισερ.Απο τιμες 300- 500 τι καλυτερο μπορω να βαλω ( ποιοτητα, αξιοπιστια , και περισσοτερα κμ) τι θα μου προτεινες αν αλλαζες στο δικο σου αυτοκινητο?

 

Και η δική μου πρόταση είναι να κινηθείς στο γνωστό συνδιασμό Bilstein-Eibach (ή H&R). Βέβαια αυτό δεν είναι μόνο ενα κλίκ πιο σφιχτό απο το εργοστασιακό αλλά θα είσαι τραίνο. Και 50 άλογα να έχεις, ενα καλό αμορτισέρ πάντα χρειάζεται. Το στρίψιμο είναι στρίψιμο ασχέτως αυτοκινήτου. Στα Ελληνικά μαγαζιά μάλλον δεν θα τα βρείς αυτα κάτω απο 500. Ψάξου κι αλλού

Αγόρασα πρόσφατα σε πολύ σούπερ τιμές απο εδώ: http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/ Αν θες ρίξε μια ματιά.

Εκ των υστέρων, βρήκα ακόμα πιο φθηνά λιγάκι σε άλλο Γερμανικό κατάστημα που δεν έχω πρόχειρο τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας απλα αν ειναι ευκολο πειτε μου τα bielstein αμαρτησερ ποιο μοντελο β ποσο δηλαδη και ελατηρια πιο μοντελο- ποντους?

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας απλα αν ειναι ευκολο πειτε μου τα bielstein αμαρτησερ ποιο μοντελο β ποσο δηλαδη και ελατηρια πιο μοντελο- ποντους?

 

Θα επιλέξεις το μοντέλο του αυτοκινήτου και θα σου εμφανίσει ποια μπορει να πάρει. Τα Β6 δεν ειναι για χαμήλωμα, τα βάζουν όσοι θέλουν να κρατήσουν τα μαμά ελατήρια. Θα κοιτάξεις για τα Β8 με ελατήρια Eibach 30mm. Αν ψάξεις στους καταλόγους θα βρεις και τους κωδικούς τους που είναι για το αυτοκίνητό σου.

 

http://www.bilstein.de/en-uk/products/search-service/online-catalogue/

http://eibach.com/global/en/

 

Ο συνδιασμός των 2 πωλείται και σαν κιτ, θα το βρεις σαν ''Β12 Pro-Kit'' είναι το ίδιο πράγμα είτε τα πάρεις χωριστά είτε ολα μαζί σαν Β12.

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

bilstein spint αν θυμαμαι καλα την ονομαζει την σειρα και τα eibach αυτα που χαμηλωνουν 25μμ μπροστα και 30 πισω αν θυμαμαι καλα.

οπως και να εχει αμα πας σε γνωστο μαγαζι και τους πεις θελω eibach bilstein θα σου δωσουν τα sprint με τριποντα ελατηρια.κοιτα ομως να ειναι τα sprint σιγουρα, μην σου δωσουν τα μαυρα που ειναι σαν τα μαμα.

και προς θεου μην παρεις ελατηρια αλλα εκτος απο eibach δεν θα δουλεψουν σωστα ποτε με τα bilstein.

ακομα κατι σημαντικο μην χαμηλωσεις πανω απο 3 ποντους μαξ γιατι αν θυμαμαι καλα βγαινουν και 5ποντα ελατηρια!!τιγκα χαμηλο δεν σημαινει και πιο καλο.αλλαζει η γεωμετρια του αμαξιου παρα πολυ!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σαςευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις σας θα ξανακοιταξω και το μπατζετ και αναλογως θα πραξω αλλα πιο πολυ κλεινω σε κονι σπορτ κιτρινο. Οταν τοποθετησω αμορτισερ θα κανω μια αναρτηση να σας πω τη γνωμη μου. Και παλι χιλια ευχαριστω για τη βοηθεια σας 

Link to comment
Share on other sites

Αυτον εδω πως τον βλεπετε; Καλη η τιμη;

http://www.ebay.com/ulk/itm/261509086515

Ειναι απαραιτητο να αλλαχτουν και τα 4 μαζι;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα στα μέλη

 

Εχω ενα Cross Polo 1.2 tsi. Απο το κτεο μου ειπαν οτι τα αμορτισερ μου ειναι τελειωμενα (γενικα πηγαινε σαν βαρκα).

Ρωτωντας σε δυο εξουσιοδοτημενα μου ειπαν απο 500-600€. Επειδη το ποσο ειναι πολυ μεγαλο για τα βαλαντια μου βαλθηκα να ψαξω στην αγορα. Κ εδω ξεκιναει το χαος. 

 

Αντιπροσωπεια καρεα 600€

Αντιπροσωπεια χαλκιδας 500€

 

Βρηκα ενα συνεργειο στην Χαλκιδα που φτιαχνει μονο VW group κ μου ζηταει 300€ για τα γνησια (?).

 

Λογω φορτου εργασιας δεν προχωρησα στην αντικατασταση. 

 

Σε μια κοινη παρεα επεσα πανω σε μηχανικο μιας τριτης εξουσιοδοτημενης αντιπροσωπειας ο οποιος μου ειπε μονο εργοστασιακα γιατι ολα τα αλλα του εμποριου ειναι επικινδυνα κ δεν κρατανε και μονο το εργοστασιο ξερει και η μονη "παραχωρηση" που κανει ειναι για τα bilstein τα κιτρινα τα οποια ομως θα κοπανανε. Αρνειται πεισματικα να μου πει τι φοραει το αμαξι. Επισης μου ειπε οτι με 300€ αποκλειεται ο αλλος να μου βαλει αυθεντικα γιατι δεν γινεται λεει να αγοραζει φτηνοτερα απο τις αντιπροσωπειες.

 

Σαν τελευταια λύση πήγα σε μεγαλο μαγαζι της Χαλκιδας που εχει ανταλλακτικα αυτοκινητου. Βρηκε μεσω του αριθμου πλαισιου τι φοραει (οχι μαρκα, μονο χαρακτηριστικα) και βαση αυτων μου προτεινε ή zachs ή bilstein μαυρα με 210€ (μονο αγορα. Μου ειπε κιολας οτι ειναι τα αντιστοιχα (παραπλησια) εργαστασιακα κ οτι δεν θα εχω κανενα προβλημα. Για τα εργοστασιακα μου ζηταει 385€...

 

Προφανως κ εχω μπλεχτει. Θα εβαζα τα κιτρινα bilstein αλλα με 45αρι προφιλ και 17αρα ζαντα που εχει απο τη μανα του το αυτοκινητο δεν θα μεινει λαστιχο για λαστιχο ορθιο ( εχω παρει δυο ελαστικα στο χερι και εχω ισιωσει ηδη 2 φορες τις ζαντες).

 

 

Καμια ιδεα κανεις????

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Π@@@ες σου ελεγαν και οι δυο..Παρε τα sachs με τα 210 μια χαρα  ειναι, ιδια με τα εργοστασιακα απλα δεν εχουν το αυτοκολλητο vw..Ο αλλος που αρνειται να σου πει τι φοραει ειναι γιατι δεν ξερει

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω economist. 

 

Σε αυτη την λύση προσανατολιζομαι κ εγω.

 

Χειροτερα απο τα τελειωμενα που εχω τωρα, αλλωστε, αποκλειεται να ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη τι εννοει ο ποιητης οτι το μαυρο sachs και το bilstein θα κρατησει καλυτερα απο ενα πιο ενισχυμενο που φορανε τα πιο ακριβα αυτοκινητα ? και πιο κοπανημα σου ειπε ειμαι τερμα σκληρος με 3.5αρια h&r κοκκινα και το αμαξι μονο χοροπηδαει δεν ακουγεται τιποτα φιλε βαλε οτι θελεις εσυ μην ακους κανεναν και bilstein b8 sprint και koni ρυθμιζομενα κιτρινα και χαμηλωμα και θα εισαι αρχηγος τελειο στριψιμο σε στροφες μεγαλης διαρκειας με πολλα χιλιομετρα και σε πεταλα αλλιως βαλε μαυρα για να εχεις την ανεση που θελεις εσυ. Οσο για τα sachs τα μαυρα εβαλα στο ματιζ της μανας μου την προηγουμενη βδομαδα με 160 ευρω και το αμαξακι ειναι αφρος περνας απο ταφους και δεν καταλαβαινεις τιποτα.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Αποφασισα να φορεσω τα sachs τα μαυρα.  Θα επιστρεψω με εντυπωσεις μολις κανω μερικα χλμ. 

Οπως κ να εχει σας ευχαριστω κ τους δυο για την γνωμη σας.

 

Συντομα παλι κοντα σας!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Αποφασισα να φορεσω τα sachs τα μαυρα.  Θα επιστρεψω με εντυπωσεις μολις κανω μερικα χλμ. 

Οπως κ να εχει σας ευχαριστω κ τους δυο για την γνωμη σας.

 

Συντομα παλι κοντα σας!

φίλε μου ενημέρωσε απο πού και πόσο τα έβαλες γιατι ψάχνω άμεσα να τα αλλάξω και εγώ με sachs μαύρα.

εαν τα εχεις βρει σε ηλεκτρονικο καταστημα σε παρακαλω στειλε το link.

περιμένουμε εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα.Ειπα να γραψω μια κριτικη για τα κονι τα κιτρινα που τοποθετησα για να εχετε και εσεις μια ιδεα και οποιος αλλος επιθυμει να τα τοποθετησει στο αυτοκινητο του . Τιμη 550 με φπα μεσα. ρυθμισμενα μπρος και πισω στην μεσαια κλιμακα παρατηρησα ενα αλλο αμαξι πραγματικα. Εσφυξε σημαντικα αλλα δεν κοπαναει ουτε ενοχλει σε δρομους με κακο οδοστωμα η λακουβες. Σε στροφες που τα δοκιμασα μπαινει ανετα με γρηγορη οδηγηση( οχι με 200) εκει που με τα εργοστασιακα θα ειχε φυγει η ουρα του αυτοκινητου. Γενικα η επιλογη που εκανα  με δικαιωσε και μου εδωσε οτι ακριβως επιθυμουσα απο αναρτηση και σε σκληροτητα και σε ανεση. Οποιος επιθυμει να τα τοποθετησει τα προτινω. Και κατι ακομα στο μαγαζι που τοποθετησα τα αμορτησερ τον ρωτησα τι παιζει με τα ελατηρια η απαντηση του ηταν πως ελατηρια χαμηλωματος βαζεις μονο σε χαμηλες αναρτησεις.Σε αυτες που εβαλα μου ειπε πως εχουν ιδιο μηκος με το κανονικο και δεν χρειαζεται ειναι αληθεια αυτα που μου ελεγε η μπαρουφες?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Εδω κανόνισα να τα βαλω :http://www.fitandgo-stathatos.gr/

 

250€ τοποθετημενα.

 

Μου φανηκε πολυ ενταξει τυπος, ειναι κ η καλυτερη τιμη που βρηκα (δεν εψαξα βεβαια κ τον μισο γαλαξια).

Για τα bilstein τα μαυρα μου ειπε κ αυτος κ ενας ακομα να μην τα σκεφτομαι καν γιατι ειναι μαπα (την ιδια φραση χρησιμοποιησαν κ οι δυο!)

 

Εκτος απροοπτου θα τα φορεσω την Παρασκευη. 

Θα επιστρεψω με εντυπωσεις εξυπηρετησης κλπ κλπ....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Η αλλαγή έγινε χτες. Απο χτες εχω κανει γυρω στα 300 χλμ. Εγινε αλλο αυτοκινητο. Δεν βρονταει και κραταει απολυτα της κινησεις του αυτοκινητου.  Καμια 50αρια μετρα που εκανα σε χωματοδρομο εργοταξιου τα αμορτισερ λειτουργησαν αψογα.

 

Σχετικα με την τοποθετηση δεν εχω κανενα παραπονο. Παροτι αργησα να παω, ο ανθρωπος με ξεκινησε αμεσως μολις πηγα, παροτι γινοταν χαμος. Τα αμορτισερ ηταν σφραγισμενα στα κουτια τους, ηταν ακριβως αυτα που ειχαμε κανονισει. Η μονη εμφανης διαφορα με τα εργοστασιακα την παρατηρησα στα πισω που ειναι λιγο λεπτοτερος ο κορμος τους σε σχεση με τα εργοστασιακα. Μου εκαναν ενα γενικο έλεγχο του συστηματος αναρτησης και διευθυνσης καθως κ ευθυγραμμιση (χωρις εξτρα κοστος).

 

Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, και απο το συνεργειο και απο τα αμορτισερ.

 

Για οποιαδηποτε διευκρινηση ειμαι στην διαθεση σας!

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση! Το polo gti τι αναρτηση φοραει ξερουμε? Και αν μπαινει σε polo 1.2 tdi του 11' αν ξερει καποιος ας μας πει..

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κοντεύει το σέρβις των 100.000km και πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ. Δεν ψάχνω εξεζητημένες λύσεις, τα μαμά κι όξω από την πόρτα.

 

Έχω το Polo TSI του 2010. Μου είχαν πει ότι το Highline που έχω έχει άλλα αμορτισέρ (πιο σπόρ και λίγο πιο σκληρά) από τις άλλες εκδόσεις Trendline και Comfortline. Είπατε ότι έχει Sachs από το εργοστάσιο. Αυτό ισχύει και για το δικό μου; Μπαρούφες μου έλεγαν από την αντιπροσωπεία για τα διαφορετικά αμορτισέρ σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις;

 

Και για να τελειώνω όπως είπα αρχικά για μαμά πάω όχι για bilstein, h&r κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.