Jump to content
Quattro81

Τι Παιζει Μετα Νεα Συστηματα Του Golf 7?

Recommended Posts

MHN συγκρινετε tdi περασμενης γενιας με τους νεους 1.2 και 1.6. Η EURO4 γενια ειχε απιστευτη αξιοπιστια οι κινητηρες εγραφαν στα ταξι 1.5εκ χιλ . Οι νεοι 1.2-1.6 αναμενεται καθε 150.000 να χρειαζονται τρομπα και ιμαντα αλλα οχι καθε 3 χρονια, αν και θα δουμε πως θα τα πανε...γιατι το θεμα ειναι οι επικαθησεις θειου...

Το diesel καρασυμφερει μαγκες... το focus 1.8 tdci του πατερα μου εχει 6.2μεση και το παει γρηγορα. Οποτε παιρνει το δικο μου γραφει 8.5 στις ιδιες διαδρομες...μεσα στην πολη δεν το συζηταω...το diesel εκει υπερεχει 2.5Λ κατω. Εχει 200.000Χιλ και μονο τα προβλεπωμενα ,δεν το αλλαζει  με τιποτα ! 

Φίλε επειδή ο πατέρας μου ετοιμάζεται για το καινούργιο Octavia 2.0 ΤDI 150HP,Έχεις στοιχεία οτι κάθε 150.000 θα θέλει τρομπα?γενικά οτι δεν ειναι αξιοπιστος?

Link to comment
Share on other sites

1 στοιχείο υπαρχει κ φοβιζει γ μενα ελληνικό πετρέλαιο

Κάθε 2 μέρες φουλάρει "ελληνικό" πετρέλαιο,στα μετά απο μισο εκατομμυριο χιλιόμετρα δεν έχει τιποτα...πάμε παρακατω

Link to comment
Share on other sites

Φίλε επειδή ο πατέρας μου ετοιμάζεται για το καινούργιο Octavia 2.0 ΤDI 150HP,Έχεις στοιχεία οτι κάθε 150.000 θα θέλει τρομπα?γενικά οτι δεν ειναι αξιοπιστος?

Μιλαω για 1.2 και 1.6 το αναφερω κιολας, οι 2.0 ειναι βραχος και οπως στην περασμενη εκδοση (140ps)  βγηκε διαμαντι , απο ενα ψαξιμο που εκανα οχι μονο προβληματα δεν εχει αλλα εχει καταπληκτικη καταναλωση και η νεα εκδοση οσο ναναι θα ειναι καλυτερη ,επισης χρησιμοποιει  αντι για piezo μπεκ ,solenoid τα οποια ειναι τελευταιας γενια βελτιωμενα και ποιο αξιοπιστα απο τα piezo (στην τελευταια γενια). Οι 2.0 του group εχουν μεγαλη ιστορια στην αξιοπιστια . Φοβερο αμαξι το octavia και με αυτο το μοτερ...δεν θα κατεβαινει απο τη θεση του οδηγου. Και εθνικες ανετα θα γραφει 140-150Κμ με 5.5Λ... 

Link to comment
Share on other sites

passatouko  για το διλιτρο octavia πετρελεο λες?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες,

να ρωτήσω κάτι μήπως ξέρει κανένας, γιατί απο τις εδώ αντιπροσωπείες δεν βγάζω άκρη (ίσως και να μην ξέρουν βέβαια).

Βρήκα ένα άρθρο που αναλύει μέχρι αηδίας το VW Golf 7. Σε κάποιο σημείο αναφέρει ότι προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί

και "inductive exterior antenna" για καλύτερο σήμα του κινητού μέσα στο αυτοκίνητο. Ξέρει κανείς τίποτα γι'αυτό? Το έχει βάλει κανένας?

 

 

 

For the first time in a Volkswagen, there is also an inductive exterior antenna connection. The cell phone is placed in a universal holder on the centre armrest where the cell phone antenna inductively “couples” and connects to the vehicle’s external antenna. It offers the same advantages as those of a stationary telephone system:

· Better reception and signal strength because an external antenna is used.
· Less drain on the cell phone battery. By coupling to an external antenna, the cell phone only needs minimal power to send and receive
· Minimal radiation in the passenger compartment.

 

 

 

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα αν τους το είπες έτσι, είναι λογικό :p.

 

Είναι η προεγκατάσταση κινητού με σύνδεση του κινητού σου με bluetooth, όχι όμως με Hands Free Profile αλλά με SAP (Sim Access Profile). Με λίγα λόγια συνδέεται το κινητό σου, αλλά το σήμα προέρχεται από την κεραία του αυτοκινήτου (επιπρόσθετος εξοπλισμός) και όχι του κινητού σου. Αυτό έχει πολλά θετικά, όπως ότι δεν έχεις την ακτινοβολία του κινητού.

 

Ο εξοπλισμός αυτός προύποθέτει και την συσκευή-αντάπτορα στο ταμπλό δεξιά απ την κεντρική κονσόλα, οπότε ρώτα απλά για προεγκατάσταση κινητού με την βάση κινηττού και τον αντάπτορα και θα καταλάβουν.

 

Έχει δύο εκδόσεις, Comfort και Premium με την διαφορά ότι στο Premium πακέτο μπορείς να βάλεις SIM κάρτα στην βάση αντί να κάνεις pair το κινητό σου.

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει το "composition media" στον εξοπλισμό που έχει bluetooth για το κινητό αλλά δεν ξέρω αν περιλαμβάνει και αυτή την κεραιούλα. Το αναμένω όπως καταλαβαινεις και ψάχνω διάφορα! χαχαχαχα :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Πιθανότατα θα έχει το HFP μόνο, αλλά πέραν το πλεονεκτημάτων της εξωτερικής κεραίας, λειτουργικά δεν αλλάζουν πολλά. Πάλι θα έχεις τους καταλόγους κλπ απ το κινητό στο αυτοκίνητο και θα μπορείς να κάνεις τα πάντα από το αυτοκίνητο. Βέβαια, έχει να κάνει και με την συσκευή/το κινητό σου, δεν είναι όλες συμβατές 100%, αλλά αυτό το θέμα υπήρχε κυρίως παλαιότερα. Προσωπικά νομίζω πως το composition media είναι πολύ καλό και value for money για τις δυνατότητες που έχει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρει κανένας αν το composition media εμφανίζει τα ονόματα του καταλόγου, όταν αυτά είναι γραμμένα στα Ελληνικά?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρει κανένας αν το composition media εμφανίζει τα ονόματα του καταλόγου, όταν αυτά είναι γραμμένα στα Ελληνικά?

Τα εμφανίζει (για σύνδεση με bluetooth), απλά επειδή το πληκτρολόγιο είναι στα αγγλικά δεν μπορείς να κάνεις search για επαφές που είναι στα ελληνικά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε πολύ για την απάντηση, ξέρεις αν ισχύει το ίδιο κ για τα τραγούδια, αν εμφανίζονται δηλαδή οι τίτλοι με ελληνικούς χαρακτήρες, τόσο με bt audio όσο κ από κάρτα sd ή usb???? 

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε πολύ για την απάντηση, ξέρεις αν ισχύει το ίδιο κ για τα τραγούδια, αν εμφανίζονται δηλαδή οι τίτλοι με ελληνικούς χαρακτήρες, τόσο με bt audio όσο κ από κάρτα sd ή usb???? 

Τίποτα ρε συ σιγά, ρώτα ότι θες. Από usb που έχω τραγούδια μου δείχνει κανονικά τα ελληνικά... βάζω και μια photo που έβγαλα :) :)

post-23867-0-56277300-1392313156_thumb.j

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τίποτα ρε συ σιγά, ρώτα ότι θες. Από usb που έχω τραγούδια μου δείχνει κανονικά τα ελληνικά... βάζω και μια photo που έβγαλα :) :)

Τέλεια, σ'ευχαριστώ κ πάλι φίλε μου, ωραίο playlist by the way ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια για εκεινους που εχουν diesel 1.6-105ps τι καταναλωση εχει με 140 και 4 ή 3ατομα  μεσα ?

Link to comment
Share on other sites

Με 140 δεν ξέρω, αλλά με 110-120 και 2 άτομα, έκανα ταξίδι με μέση 4.2lt/100Km. Σήμερα γύρισα από δουλειά με 4.5lt/100Km.

Σε μια νορμάλ διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας, με αρκετό σημειωτόν και χωρίς οικονομική οδήγηση, δύσκολα ξεπερνάω το 6-6.5lt/100Km

Συνολική μέση κατανάλωση μέχρι τώρα έχω 6lt/100Km και έχω κάνει 2.300Km με κίνηση εντός πόλης κατά 70%.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το σταρτ/στοπ πρέπει σε κάποιες περιπτώσεις να το απενεργοποιούμε ή όχι; Εγώ μέσα στην πόλη κάτω από 7 δύσκολα να δω. Αλλά έχω και λίγο βαρύ πόδι.

Link to comment
Share on other sites

γραφει στο βιβλιο του αυτοκινητου ποτε ειναι καλο να ειναι ενεργοποιημενο, νομιζω απο 10 δευπτερολεπτα και πανω. αν π.χ. φτανεις σε φαναρι και βλειπεις οτι θα μεινεις σταματημενος για 2 3 δευπερολεπτα μονο, το απενεργοποιεις. εγω ετσι κανω

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το σταρτ/στοπ πρέπει σε κάποιες περιπτώσεις να το απενεργοποιούμε ή όχι; Εγώ μέσα στην πόλη κάτω από 7 δύσκολα να δω. Αλλά έχω και λίγο βαρύ πόδι.

Εξαρτάται από τι κίνηση έχει ο δρόμος. Αν είσαι π.χ 8 η ώρα το πρωί στο περιφερειακό του Καρέα ή στην Ηλιουπόλεως προς Αθήνα με κίνηση και σταμάτα-ξεκίνα κάθε 2 δευτερόλεπτα γνώμη μου είναι να το έχεις off, εγώ προσωπικά το απενεργοποιώ

Link to comment
Share on other sites

Με 140 δεν ξέρω, αλλά με 110-120 και 2 άτομα, έκανα ταξίδι με μέση 4.2lt/100Km. Σήμερα γύρισα από δουλειά με 4.5lt/100Km.

Σε μια νορμάλ διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας, με αρκετό σημειωτόν και χωρίς οικονομική οδήγηση, δύσκολα ξεπερνάω το 6-6.5lt/100Km

Συνολική μέση κατανάλωση μέχρι τώρα έχω 6lt/100Km και έχω κάνει 2.300Km με κίνηση εντός πόλης κατά 70%.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Πολυ καλες καταναλωσεις , οποτε κανεις ταξιδι με 4 κυριως ατομα δες ποσο καιει στα 140-150 πιστευω οτι αν καταφερνει και μενει κατω απο 7 σε αυτα τα χιλιομετρα το αμαξι ειναι φανταστικο απλα. Μεσα στην πολη το 6.5 ειναι ονειρο... τοσο εχει και ο φιλος μου που το εχει στην αθηνα, επιβεβαιωνεις τα λεγομενα μου διοτι καποια μελη μου ελεγαν οτι 6.5 εχεις στην πολη αν εχεις βαριδια στα ποδια και μονο αν δεν ξερεις να οδηγας. Η Vw εχει παγια τακτικη με τις ψευδεις καταναλωσεις και εχει κατηγορηθει για αυτο. Εγω με golf tsi 160 εχω 8.5 με προσπαθεια, αλλιως 9 που ειναι πλεον πολυ απογοητευτικο νουμερο στην πολη. Στην εθνικη με 6.0L/100Km πετυχαινω με cruise στα 108-110Κμ και στα 120 η καταναλωση ειναι στα 6.5-6.6 με 2 ατομα αυτα και αποσκευες. Τα 2-2.5 λιτρα κατω ειναι τεραστια οικονομια ! Η μονη μου ενσταση ειναι το κιβωτιο γιατι στα 150km με μια 6η θα ειχε καλυτερη καταναλωση. Στην εγνατια που ειναι πολυ καλος δρομος τα 120 ειναι κουραστικα....και τα 150 ιδανικα.  Πιαδια να τα χαρειτε οσο δεν παει ! Και απροβληματιστα πανω απο ολα.

Edited by thanos katsas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται από τι κίνηση έχει ο δρόμος. Αν είσαι π.χ 8 η ώρα το πρωί στο περιφερειακό του Καρέα ή στην Ηλιουπόλεως προς Αθήνα με κίνηση και σταμάτα-ξεκίνα κάθε 2 δευτερόλεπτα γνώμη μου είναι να το έχεις off, εγώ προσωπικά το απενεργοποιώ

Σε κάποιες περιπτώσεις το σταρτ/στοπ δεν δουλεύει, πχ οταν το αμάξι είναι κρύο και δουλεύει στις 1.000 στροφές ρελαντί και σταματάω σε φανάρι δεν σβήνει , είναι λογικό αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιες περιπτώσεις το σταρτ/στοπ δεν δουλεύει, πχ οταν το αμάξι είναι κρύο και δουλεύει στις 1.000 στροφές ρελαντί και σταματάω σε φανάρι δεν σβήνει , είναι λογικό αυτό;

 πολυ λογικο και φυσιολογικο...δες παρακατω.... κατω απο ποιες συνθηκες ειναι ενεργο η ανενεργο :clapping:

 

 

Important preconditions for automatic engine switch-off

  • The driver is wearing their seat belt.

  • The driver door is closed.

  • The bonnet is closed.

  • The factory-fitted towing bracket is not attached electrically to a trailer.

A minimum engine temperature has been reached.

The windscreen heating is not switched on. Reverse gear is not engaged.

The park assist system (Park Assist) system is

198 I While driving

BSG-0005

was last switched off.

For vehicles with Climatronic: the temperatu inside the vehicle is within the pre-set temperat~e range.

The defrost function of the air conditioning sys. tem is not switched on.

• The charging state of the vehicle battery is suf. ficient.

• The temperature of the vehicle battery is not too low or too high.

  • The vehicle is not on a steep incline.

  • For vehicles with an automatic gearbox: the front wheels are not angled too sharply.

not active.

When the conditions for automatic engine switch- off are only fulfilled when the vehicle is stationary, the engine can also switch off subsequently:

• When the driver creates the required conditions by performing an action, e.g. by switching off the defrost function .

• If the @ button in the centre console is pressed twice ~Fig. 146.

• When selector lever position P is selected in vehicles with an automatic gearbox.

 

Conditions for an automatic restart

 

The engine can start automatically under the fol-

lowing conditions:

 

• If the temperature inside the vehicle substan-

tially increases or decreases.

  • If the vehicle rolls on.

  • If the voltage of the vehicle battery falls.

  • If the steering wheel is moved.

     

  •  

  • Conditions that require a manual engine start

    The engine must be started manually in the folloW· ing conditions:

    • If the driver unfastens their seat belt.

    • If the driver door is opened

και κατι για το καλοκαιρι !!!!!!!!!!!!!

 

If the start/stop system is used in very high outside temperatures over a long period, the vehicle battery can be damaged. 

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.