Jump to content
gramacar

Polo 1.2 Tsi Comfortline

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους
Αυτές τις μέρες σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά ενός Polo 1,2 TSI (105PS) Comfortline του 2010. H τιμή του είναι 9500 με 28000Km στη πλάτη.
Καταρχήν θα ήθελα να πάρω τη γνώμη σας για το κάτα πόσο η τιμή του είναι καλή. Επίσης θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζετε βέβαια, κατά πόσο είναι δυνατόν
να αλλαχθεί το τιμόνι του με αυτό της έκδοσης Highline γιατί αυτό που έχει τώρα το αυτοκίνητο δεν είναι δερμάτινο και είναι ξενέρωμα σε αυτό το αμάξι.
Επίσης το ηχοσύστημα RCD510 μπάινει εκ των υστέρων στο αυτοκίνητο? ή καλύτερα να μπει κάτι άλλο?
Τέλος τί είναι αυτό που πρέπει κυρίως να ψάξω πριν προχωρήσω στην αγορά. Θέλω να πω, υπάρχει κάποιο ή κάποια σημεία που να πονάει το αυτοκίνητο και θα πρεπει να τα κοιτάξω
με ιδιαίτερη προσοχή?
Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

me 12500 ευρω το παιρνεις καινουριο φιλε μου...μην μπεις στην διαδικασια να δωσεις 9500 ευρω για μεταχειρισμενο..με 3000 ευρω ακομη το παιρνεις του κουτιου

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος? Στον κατάλογο στο site της vw βλέπω το TSi με τα 90 άλογα 14300 και με τα 105  (αν υφίσταται η εκδοση) με 15300. Υπάρχει βέβαια και -900 από απόσυρση αλλά δεν έχω αυτοκίνητο να αποσύρω

Επίσης αν βάλεις και το χρώμα άλλα 400 και έξοδα πινακίδων άλλα 400 τότε πάμε πάνω από 15000 τα οποία δε μπορώ να διαθέσω. Ακόμα και στα 9500 είμαι πολύ οριακός γιατί το δικό μου που πουλάω φεύγει με 6500.

Edited by gramacar
Link to comment
Share on other sites

να αναλυτικά οι τιμές για τα μοντέλα βενζίνης φίλε! http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/common/pdf.Par.0016.File.pdf/vw_pricelist_petrol.pdf

Link to comment
Share on other sites

Γιώργη νομίζω ότι έχει δίκιο ο φίλος μας.

 

Αγαπητέ gramcar, επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι κι επειδή λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν αυτό που θα κάνεις είναι ευθαρσώς :

 

α. Να δεις αν έχει γίνει η αναβάθμιση λογισμικού και η τοποθέτηση ροδέλλας στη wastegate της τουρμπινας. Συνήθως μπάινει αυτοκόλλητο κάτω από τη μοκέτα του χώρου αποσκευών, αριστερά της ρεζέρβας όπως κοιτάμε εμείς. Στη Skoda εκεί το βάζουν. Η οδηγία είναι αν θυμάμαι καλά η 24w6 και αν δεν το έχουν κάνει, με το που θα το πάς σε αντιπροσωπεία θα σου το κάνουν εκεί και δωρεάν.

 

β. Θα πάρεις τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου (κάτω αριστερά στον εμπρός ανεμοθώρακα, δεξιά όπως κοιτάμε από εμπρός το αυτοκίνητο στη γωνία του ανεμοθώρακα - παρμπριζ) και θα πας σε μια αντιπροσωπεία και θα ζητήσεις να δεις αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο υπόκειται σε κάποια ανάκληση ή αλλη καμπάνια. Το χειρότερο είναι να υπόκειται στην περίπτωση που πρέπει να αλλαχθεί η καδένα χρονισμού και να μην έχει ήδη γίνει, οπότε εκεί το παίζεις κορώνα γράμματα αν θα σου την αλλάξουν χωρίς καμία συμμετοχή σου στο κόστος, με μικρή συμμετοχή σου στο κόστος ή με ολική αποπληρωμή από μέρους σου.

 

Όσον αφορά στα υπόλοιπα που ρωτάς, θα πρέπει να ξέρεις πως όλα γίνονται αλλά συνήθως είναι λίγο αλμυρές οι τιμές τους. Αν το τιμόνι που έχει τώρα δεν έχει κουμπιά και αυτό που θέλεις να τοποθετήσεις εσεί έχει κουμπιά, δεν πρόκειται αυτά να δουλέψουν μιας και δεν θα υπάρχει ο αντίστοιχος ελεγκτής (controller) και η καλωδίως. Όμως όλα γίνονται και υπάρχει και ηλεκτρολόγος εδώ μέσα που είναι πολύ δυνατός. Οπότε αν τελικά σου κάτσει τον ρωτάς κι εκείνον, μιας κι εγώ ΔΕΝ έχω καμία παραπάνω σχέση με τα αυτοκίνητα, πέραν του ότι τα λατρεύω σαν κατασκευές και μου αρέσει να τα οδηγώ.

 

Αυτά!!

 

Κατά τα άλλα είναι ένα καταπληκτικό μοτεράκι που με το 6-αρι χειροκίνητο σαζμάν είναι και οικονομικότατο. Εδώ είναι οικονομικό το δικό μου με 5-αρι σαζμαν. Για το dsg δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί ούτε οδήγησα ποτέ αλλά ούτε και είμαι υπέρμαχος των αυτόματων κιβωτίων.

Edited by stratosg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε στράτο ευχαριστώ πολύ καταρχάς για τις συμβουλές σου. Σχετικά με την αναβάθμιση λογισμικού κάποια παιδιά εδώ είπαν ότι μετά κλειδώνει τον εγκέφαλο. Είναι αλήθεια αυτό? Από ότι μου είπε επίσης ο πωλητής το αυτοκίνητο έχει ακόμα εγγύηση (υποθέτω την επέκταση εγγύησης αφού εχει κλείσει τριετία) οπότε αν ισχύει αυτό η αλλαγή στη καδένα αν χρειαστεί δε πρέπει να γίνει δωρεάν? Για το θέμα του τιμονιού δε μιλάω για αυτό με τα χειριστήρια αλλά το απλό δερμάτινο οπότε και θα ρωτήσω σημερα αν μπαινει και πόσο κοστίζει, το ίδιο και για το RCD510.

Και κάτι ακόμα. Ρώτησα πόσο κοστίζει ο έλεγχος στη VW για να πάω το αμάξι εκεί να μου πουν και το ιστορικό του και μου είπαν 75 € :shok:  Αν είναι δυνατόν τη στιγμή που άλλες αντιπροσωπείες όπως η Toyota δε χρεώνουν τίποτα και άλλες 30 €. Ετσι σκέφτομαι να το πάω σε δικό μου συνεργείο αλλά το θέμα είναι πως μπορώ να μάθω το ιστορικό του αυτοκινήτου?

Α να μη ξεχάσω. Μπορείτε να μου πείτε εσείς που έχετε εμπειρία από το αυτοκίνητο πως είναι από πλευράς άνεσης ανάρτησης και εννοώ από απορρόφηση κραδασμών από  σαμάρια ανωμαλίες και κακοτεχνίες, γιατί το θέλω κυρίως για αστικές διαδρομές και αυτός είναι ενας τομέας που με ενδιαφέρει πολύ. Μιλάμε για την έκδοση comfortline που δεν έχει νομίζω sport ανάρτηση.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας.

Γιάννης

Edited by gramacar
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Γιάννη.

 

To τιμόνι μπαίνει. Το κόστος είναι άλλο θέμα, βέβαια παίζει να το βρεις κι από τρακαρισμένο αυτοκίνητο και να βάλεις τον δικό σου αερόσακκο επάνω. Έχω την αίσθηση πως τα καπάκια του αερόσακκου ταιριάζουν, εκτός κι αν το ένα είναι τετράκτινο και το άλλο τριάκτινο. Επίσης μπαίνει και το ηχοσύστημα που θέλεις, πάλι σε αλμυρή τιμή, εκτός κι αν το βρεις από αγγελία από εδώ μέσα ή από... τρακαρισμένο. Το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι να χρειάζεσαι κωδικό ξεκλειδώματος του ηχοσυστήματος, που αν δεν τον έχει ο πρηγούμενος κάτοχος θα πρέπει να σου το κάνει αντιπροσωπεία.

 

Αυτά ήταν τα εύκολα. Πάμε στα πιο δύσκολα.

 

Κανονικά το αυτοκίνητο πρέπει να έχει το δικό του βιβλίο service. Αν δεν υπάρχει κατά πάσα πιθανότητα κάτι δεν είναι όπως θα έπρεπε. Και λογικά το αυτοκίνητο δεν θα έχει περισσότερες από δυο επισκέψεις για service κι αυτές για αλλαγή λαδιών και φίλτρων.

 

Για έλεγχο τοποθέτησης ροδέλλας κι αναβάθμισης εγκεφάλου :

 

1. Ανοίγεις την πόρτα του χώρου αποσκευών

2. Σηκώνεις την μοκέτα του χώρου αποσκευών για να αποκαλυφθεί η ρεζέρβα.

3. Κοιτάς αριστερά αν έχει κολλημένο αυτοκόλλητο της αντιπροσωπείας με τον κωδικό 24w6.

4. Αν δεν έχει ανοίγεις την πόρτα του οδηγού και κοιτάς στην κολώνα αν είναι κολλημενο εκεί.

5. Αν δεν είναι ούτε εκεί, τότε ανοίγεις το καπό του αυτοκινήτου και κοιτάς να δείς τη ροδέλλα αν είναι τοποθετημένη, αν είναι θα γυαλίζει περισσότερο από τα υπόλοιπα μέταλλα. Μη ψάχνεις κάτι τεράστιο, είναι μια μεταλλική φλάντζα 2 χιλιοστών όπως στη φωτό.

 

turbopulu2.jpg

 

Αν ο εγκέφαλος κλείδωνε με το update τότε πως η εταιρεία θα συνέχιζε να βγάζει καινούριες εκδόσεις του λογιμικού του αυτοκινήτου; Ίσως να κλειδώνει ο εγκέφαλος στην περίπτωση που περάσεις στο αυτοκίνητο after market πρόγραμμα, αλλά μιας και δεν το έχω κάνει ποτέ δεν το λέω με σιγουριά.

 

Όσον αφορά στον έλεγχο μέσω VIN (αριθμού πλαισίου).

 

Αν είσαι Αθήνα ή Θεσσαλονίκη που υπάρχουν περισσότερες από μια αντιπροσωπείες, πήγαινε και ρώτησε τους για να ελέγξουν το πλαίσιο του αυτοκινήτου μήπως κι αυτό υπόκειται σε κάποια καμπάνια ή ανάκληση. Για να γίνει αυτό δεν είναι απαραίτητο να κουμπώσει στο αυτοκίνητο VAS ή VCDS, γίνεται και με απλή πληκτρολόγηση. Πιθανών να βρεις κι άλλες τιμές. Και ίσως να κατάλαβαν ότι θα το επιθεωρήσουν κι οπτικά το αυτοκίνητο.

 

Επίσης ευθαρσώς θα ρωτήσεις τον πωλητή τι είδους εγγύηση είναι αυτή που έχει το αυτοκίνητο και αν υπάρχει κάποιο παραστατικό που να την αποδεικνύει, γιατί το δικό μου το Skoda που είναι του 2010 ΔΕΝ έχει εγγύηση μιας και τότε έδιναν μόνο δυο έτη και δεν είχα κάνει επέκταση.

 

Αν το αυτοκίνητο είναι από μάντρα τότε πιθανόν να είναι η δική του εγγύηση που δεν εγγυάται κι αναγνωρίζει τίποτα, πέραν από τίποτα ευκολάκια τύπου μπάζει νερά η πόρτα, όπως είχε γίνει με το πρηγούμενο Fabia 1.2 που είχα πάρει μτχ από μάντρα, το οποίο παρυσιαε αυτό το πρόβλημα 10 μέρες μετά που το έπλυνα και που ο μαντράς με πήγε στην αντιπροσωπεία όπου οι άνθρωποι μου το έφτιαξαν χωρίς να πληρώσω κάτι εγώ. Μάλλον πλήρωσε ο μαντράς γιατί όταν τελείωσε η διαδικασία επισκευής εμφανίστηκε κι εκείνος στην αντιπροσωπεία.

 

Όπως καταλαβαίνεις αυτό είναι ακόμη μια ερώτηση προς την αντιπροσωπεία. Σε τελική ανάλυση πάρε ένα τηλέφωνο στα κεντρικά και θέσε τους τα ερωτήματα να δεις τι απαντήσεις θα πάρεις. Η μισή ντροπή επάνω τους και η άλλη μισή στο σβέρκο τους.

 

Όσον αφορά στην άνεση. Θεωρώ πως ένα αυτοκίνητο με μια κλασσική εργοστασιακή ανάρτηση η οποία δεν είναι με τίποτα σκληρή αλλά ούτε και πλέει σα βάρκα και με λάστιχα 185/60/15 θα είναι πάνω απο ικανοποιητική για τις ανωμαλίες της πόλης. Ίσως να γέρνει λίγο το αυτοκίνητο σε στρφές με υψηλές ταχύτητες. Δυστυχώς δεν μπορώ να σου πω κάτι περισσότερο γιατί το δικό μου το παγωτατζίδικο, έχει 195/55/15 λάστιχο που νομίζω ότι είναι ότι ακριβώς πρέπει για το αυτοκίνητο. Ούτε πλαγιάζει στις στροφές ούτε κοπανά στις ανωμαλίες.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και πάλι για τις αναλυτικότατες υποδείξεις σου.

Ρώτησα για το δερμάτινο τιμόνι και πράγματι μπαίνει με μόνο 490€

Επίσης για το RCD510 θέλουν μόνο 1400 € :shok:

Καλά τί τιμές είναι αυτές ρε παιδιά? Πάνε καλά οι άνθρωποι? Υπάρχει έστω και ενας που θα εδινε 1400€ για ενα ραδιο-Cd?

Και οι τιμές στα σερβις τους και στα υπόλοιπα ανταλλακτικά ετσι είναι? Προσωπικά μέχρι τώρα είχα κατά κύριο λόγο ιαπωνικά αυτοκίνητα των οποίως οι τιμές

στα σερβις και στα ανταλλακτικά ήταν λογικότατες.

Link to comment
Share on other sites

Όπως λοιπόν είδες και στο άλλο θέμα με το δερμάτινο τιμόνι, το παραγγέλνεις από το bay του e, δίνεις κι ένα 30-ρι σε ένα μηχανικό και σου το περνάει εκείνος κρατώντας τον δικό σου αερόσακκο. Το ίδιο θα κάνεις και για το rcd-510. Όσο για τα service, μάλλον θα είναι λίγο ακριβότερα από τα ιαπωνικά αλλά αν τα κάνεις εκτός αντιπροσωπείας είναι η μέρα με τη νύχτα οι τιμές.

 

Τελικά θα το πάρεις το κορίτσι;... εχμ! το πολάκι ήθελα να πω.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και πάλι για τις αναλυτικότατες υποδείξεις σου.

Ρώτησα για το δερμάτινο τιμόνι και πράγματι μπαίνει με μόνο 490€

Επίσης για το RCD510 θέλουν μόνο 1400 € :shok:

Καλά τί τιμές είναι αυτές ρε παιδιά? Πάνε καλά οι άνθρωποι? Υπάρχει έστω και ενας που θα εδινε 1400€ για ενα ραδιο-Cd?

Και οι τιμές στα σερβις τους και στα υπόλοιπα ανταλλακτικά ετσι είναι? Προσωπικά μέχρι τώρα είχα κατά κύριο λόγο ιαπωνικά αυτοκίνητα των οποίως οι τιμές

στα σερβις και στα ανταλλακτικά ήταν λογικότατες.

το rcd 510 το πηρα με 200 ευρω φιλε μου απο το  car εγω τσαμπα δλδ ...τοσο το πηρανε και αλλα δυο παιδια ..ψαξε να το παρεις απο κει φιλε μου...το δερματινο τιμονι παραγγηλετο απο το ebay θα σου ερθει πιο φθηνα..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλες σας. Τελικά αποφάσισα να μείνω ως έχω με το yaris γιατί η υπόθεση πήγαινε αρκετά ψηλά από ότι είδα (πάνω από 10000) και τα έξοδα χρήσης του αυτοκινήτου είναι υψηλά για μένα. Οπότε μένω έτσι και το βλέπω ξανά του χρόνου όπου πιθανώς να έχουν πέσει λίγο και οι απαιτήσεις. Ευχαριστώ και πάλι για τη συνεισφορά σας.

Παρακαλω ας κλειδωθεί το thread.

Καλο καλοκαίρι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.