AntonisK Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Golf gt 37000km βάζω μπροστά κρύος κινητηρας αναβοσβηνει η ενδειξη κινητηρα μολις έπεσε το ρελαντι έσβησε. Οταν είναι κρυο συμβαίνει πάντα το ίδιο. Βαζω το scangauge και βγάζει σφάλμα 300, 302, 304 που σημαίνει κακη καύση στον δεύτερο και τεταρτο κύλινδρο. Στην Karenta τα παιδιά μου λένε πως είναι από βενζίνη και να ρίξω κανενα βελτιωτικό βενζίνης και πιθανον θα στρώσει. Για πειτε καμια ιδέα. Thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 το προβλημα που εχεισ ειναι οτι εχουν ποιαση παρα πολυ καπνα οι βαλβηδεσ και γιαυτι σου το παρουσηαζη .εχεισ δυο επηλογεσ η πρωτη ειναι να βαλησ ενυσχητηκο βενζηνασ μηποσ και καθαρησουναι και η δευτερη ειναι να ανοιχτη το καπακι και να καθαρηστουναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Ασχετο αλλα πως ποιανουν καπνα οι βαλβηδες?και ειδικα σε τοσα λιγα χιλιομετρα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Η βενζίνη και τα καθαριστικά ή πρόσθετα βενζίνης στο αυτοκίνητο σου δεν κάνουν απολύτως τίποτα στο καθάρισμα των βαλβίδων. Πεταμένα λεφτα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted July 4, 2013 Author Report Share Posted July 4, 2013 (edited) Ειναι δυνατον σε τοσο λιγα χιλιομετρα να χρειαστει να ανοιχτει το καπακι για καθαρισμο? Δηλαδή αποκλειεται το ενδεχομενο να ειναι από κακη βενζίνη? Edited July 4, 2013 by golf gtV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 4, 2013 Report Share Posted July 4, 2013 Και ομως ναι Ψαξε υπάρχει έτοιμο θεμα με ολες τις λύσεις "καθαρισμός βαλβίδων" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 5, 2013 Report Share Posted July 5, 2013 μπορεί και με τόσα χλμ να γίνουν επικαθήσεις στις βαλβίδες ,αν το αυτοκίνητο δεν ανοίγει και γενικότερα δουλεύει για μικρές αποστάσεις και μέσα στην κίνηση είναι πολύ πιθανό- τα καθαριστικά βενζίνης δεν κάνουν τίποτα γιατί πολύ απλά δεν περνάνε από τις βαλβίδες ... αν ρίξεις καθαριστικό μόνο από την εισαγωγή με αναμένη την μηχανη ,υπάρχει σχετικό τόπικ - επίσης δούλευε το αυτοκίνητο πιο συχνά σε στροφές πάνω από 3500 για λίγη ώρα ,βοηθάει στο συγκεκιμένο πρόβλημα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted July 5, 2013 Author Report Share Posted July 5, 2013 Καλημέρα Το αυτοκινητο δουλεύει μονο στην Εθνική και με στροφές επάνω από 3500. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted July 6, 2013 Report Share Posted July 6, 2013 Καλημέρα Το αυτοκινητο δουλεύει μονο στην Εθνική και με στροφές επάνω από 3500. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 7, 2013 Report Share Posted July 7, 2013 Δοκιμασε να πας σε καποιο σοβαρο συνεργειο , αυτο με τις επικαθησεις εχει καταντησει αστικος μυθος. Υπαρχει gt στην θεσσαλονικη με 250χιλ χιλιομετρα και ακομα δεν εχει κανει κανενα καθαρισμο , ουτε αλλαγη τουρμπινας ουτε ολα αυτα που κατα καιρους εχουν λεγχει. Μηπως ειναι προβλημα στις βαλβιδες στα μπεκ κατι τετοιο ? Ειδικα αν λες οτι το ανοιγεις το αμαξι αποκλειεται να ειναι επικαθησεις , αν ειχες το αμαξι στην πολη και εκανες 10-20χιλ καθημερινα ισως να ειχες θεμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted July 7, 2013 Author Report Share Posted July 7, 2013 Οχι παιδια.το αυτοκινητο χρησιμοποιειται ως.δευτερο.γι αυτο εχει και τοσο λιγα.χλμ. Ολα.ειναι στην.εθνικη.και με.δουλεμα πολυ.καλο.Θα σας πω απο εβδομαδα που θα βαλω τα τρια μπουκαλακια βελτιωτικα βενζινης.και θα σας πω αποτελεσματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 7, 2013 Report Share Posted July 7, 2013 Δοκιμασε να πας σε καποιο σοβαρο συνεργειο , αυτο με τις επικαθησεις εχει καταντησει αστικος μυθος. Υπαρχει gt στην θεσσαλονικη με 250χιλ χιλιομετρα και ακομα δεν εχει κανει κανενα καθαρισμο , ουτε αλλαγη τουρμπινας ουτε ολα αυτα που κατα καιρους εχουν λεγχει. Μηπως ειναι προβλημα στις βαλβιδες στα μπεκ κατι τετοιο ? Ειδικα αν λες οτι το ανοιγεις το αμαξι αποκλειεται να ειναι επικαθησεις , αν ειχες το αμαξι στην πολη και εκανες 10-20χιλ καθημερινα ισως να ειχες θεμα. Γιατι Θανο ειναι αστικος μυθος? πραγματικοτητα ειναι οτι ενα ποσοστο tsi εχουν θεμα !Εμενα μου αναψε πρωτη φορα check engine στα 40000 χλμ με αριστη χρηση μονο εκτος πολης, 100ron καυσιμο παντα και ολα τα συναφη.Το θεμα ειναι οτι οι καπνισμενες βαλβιδες ειναι,η ελατηρια βαλβιδων,οι οδηγοι βαλβιδων κτλπ ,πρεπει να βγει καπακι!!ολα τα αλλα τα ματζουνια ειναι να 'χαμε να λεγαμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted July 18, 2013 Author Report Share Posted July 18, 2013 Επανερχομαι. Εβαλα τα βελτιωτικα βενζινης και μεχρι στιγμής (ειμαι στη μεση του ρεζερβουαρ) βγαζει μονο στο τεταρτο κυλινδρο προβλημα και αυτο οταν ειναι κρυο. Μου ειπαν για καθαρισμό μπεκ αν δεν στρωσει στο δευτερο γεμισμα. Για πειτε γνωμες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 19, 2013 Report Share Posted July 19, 2013 (edited) Επανερχομαι. Εβαλα τα βελτιωτικα βενζινης και μεχρι στιγμής (ειμαι στη μεση του ρεζερβουαρ) βγαζει μονο στο τεταρτο κυλινδρο προβλημα και αυτο οταν ειναι κρυο. Μου ειπαν για καθαρισμό μπεκ αν δεν στρωσει στο δευτερο γεμισμα. Για πειτε γνωμες. Κανε τραμπα μπουζι μια φορα 1-4 κυλινδρο. Κυκλοφορησε το, αν κανει missfires στον 1ο βαλε καινουργια μπουζι. Αν κανει στο 4 , βαλε τα μπουζι οπως ηταν και κανε τραμπα πολλαπλασιαστες 1-4. Αν κανει missfires στον 1ο αλλαξε πολλαπλασιαστη. Αν ξανακανει 4ο παμε γι σλλα.. Καντα και βλεπουμε Edited July 19, 2013 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted July 21, 2013 Author Report Share Posted July 21, 2013 Παντως συμπιεση που μετρησα ηταν ενταξει. Δοκιμαζω και τα ξαναλεμε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Παντως συμπιεση που μετρησα ηταν ενταξει. Δοκιμαζω και τα ξαναλεμε.ΟκΠεριμενω να μου πεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted July 25, 2013 Author Report Share Posted July 25, 2013 Σημερα είναι η πρώτη ημέρα που κρυο το αυτοκινητο δεν αναψε καμια ενδειξη. Αρα μάλλον δουλευουν αυτα τα βελτιωτικά βενζίνης. Θα δούμε, θα κάνω και την τραμπα με πολλαπλασιαστες και μπουζι και βλεπουμε... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted August 11, 2013 Author Report Share Posted August 11, 2013 Kαλημερα Μετά από 4 μπουκαλακια βελτιωτικά βενζίνης (και αλλαγη βενζιναδικου) που μου εδωσαν τα παιδια στην karenta τελειωσαν τα misfire που εβγαζε το αυτοκινητο όταν ήταν κρύο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakos75 Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Βελτιωτικο βενζινης εβαλες η υγρο για καθαρισμα βαλβιδων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Kαλημερα Μετά από 4 μπουκαλακια βελτιωτικά βενζίνης (και αλλαγη βενζιναδικου) που μου εδωσαν τα παιδια στην karenta τελειωσαν τα misfire που εβγαζε το αυτοκινητο όταν ήταν κρύο. Μήπως το βελτιωτικο βενζίνης που προμηθευτηκες είχε κωδικό G001770A2 και ήταν της Volkswagen?? Τα τέσσερα μπουκαλακια τα έριξες το ένα μετά το άλλο, δηλαδη τέσσερα γεμισματα και τέσσερα μπουκαλακια βελτιωτικο?? Σε ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted August 20, 2013 Author Report Share Posted August 20, 2013 Δεν έχω μπροστά μου τον κωδικό. Θα το δω και θα σου πω αύριο. Είναι όντως βελτιωτικο βενζίνης της Vw και οχι καθαριστικο βαλβιδων. Ετσι αναγράφεται επάνω στην ετικέτα. Η διαδικασία είχε ως εξής: Δυο μπουκαλακια σε κάθε γέμισμα για δυο φορες. Εχω πάρει αλλά δυο για να βάλω τώρα ένα σε κάθε γέμισμα. Πάντως μετά το δεύτερο γεμισμα σταμάτησαν τα misfire. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted August 20, 2013 Report Share Posted August 20, 2013 Πολύ ενδιαφέρον! Αν μπορείς να δεις τον κωδικό με βοηθάς, έχω ένα golf gt με 120.000 χιλιόμετρα και μου κάνει ακριβώς τα ίδια. Απο συνεργείο δεν βρήκαν κάτι μεμπτό παρά μόνο πως μάλλον έχει πιάσει καπνια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted August 26, 2013 Report Share Posted August 26, 2013 Θέλει αλλαγή το φιλτρο βενζίνης πριν το βελτιωτικο; Κάτι τέτοιο λένε ειδικά στα καθαρίστηκα μπεκ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted February 17, 2014 Report Share Posted February 17, 2014 Αυτός ειναι ο κωδικος. Αν το πήρε απο την vw ο φίλος. Αλλα το κάθε μπουκαλάκι ειναι για γέμισμα ως 70 λίτρα Τα δυο μπουκαλάκια ειναι πολυ νομίζω και δεν ξέρω μηπως του κάνει περισσότερο κακο παρά καλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted February 28, 2014 Author Report Share Posted February 28, 2014 Εγω παιδια τελείωσα με αυτο το πρόβλημα. Όλα πλέον είναι καλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...