Jump to content

Recommended Posts

Πολυ ωραιο το Golfaki σου φιλος τουμπανο....

Ευχομαι καλη συνεχεια στην βελτιωση σου και πολα απροβληματιστα χιλιομετρα να εχεις...

Κeep tunning.......:)

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιο το Golfaki σου φιλος τουμπανο....

Ευχομαι καλη συνεχεια στην βελτιωση σου και πολα απροβληματιστα χιλιομετρα να εχεις...

Κeep tunning....... :)

Να είσαι καλά φίλε . Σε ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Είχαμε εργασίες σήμερα :D

 

Έγινε τοποθέτηση των ελατηρίων της VWR & χαμηλώσαμε επιτέλους !

 

erpeto.JPG

Edited by George_th
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ωραιο φιλε αξιοζηλευτο

πολυ γκαζιαρηδες τελικα ειμαστε οι ελληνες 

Να είσαι καλά φίλε σε ευχαριστώ.  Είμαστε μακάρι να είχαμε 600cc παραπάνω και τετρακίνηση τι ζητήσαμε δηλαδή;  :D:crazy:

Link to comment
Share on other sites

Πλεον εδεσε με το χαμηλωμα.. Ξεχωριστο χρωμα, να το χαιρεσαι George! Καλα χιλιομετρα..

Link to comment
Share on other sites

Πλεον εδεσε με το χαμηλωμα.. Ξεχωριστο χρωμα, να το χαιρεσαι George! Καλα χιλιομετρα..

Να σαι καλά bill :D   !!!

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε !

Άντε φέρτο σε καμιά συνάντηση να το χαζέψουμε κι από κοντά!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο ειδικά και τώρα με το χαμήλωμα! Τα ελατήρια κοπανάνε, πως τα είδες σε σχέση με τα εργοστασιακά?

Link to comment
Share on other sites

Άντε φέρτο σε καμιά συνάντηση να το χαζέψουμε κι από κοντά!

Στην επόμενη σίγουρα !

Πολύ ωραίο ειδικά και τώρα με το χαμήλωμα! Τα ελατήρια κοπανάνε, πως τα είδες σε σχέση με τα εργοστασιακά?

Μια Χαρά τίποτα ιδιαίτερο 3,5 πόντους χαμήλωσε . Φυσικά και εχει διαφορα αλλα δεν μου φάνηκε μεγάλη θα δείξει τώρα στο ταξιδάκι το ΣΚ :)

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !

Link to comment
Share on other sites

γιατί δεν προτίμησες ρυθμιζόμενη ανάρτησή φίλε και πήγες κατευθείαν στα χαμηλότερα ελατήρια (εξαιρώντας τον ανασταλτικό παράγοντα $) ?

Link to comment
Share on other sites

γιατί δεν προτίμησες ρυθμιζόμενη ανάρτησή φίλε και πήγες κατευθείαν στα χαμηλότερα ελατήρια (εξαιρώντας τον ανασταλτικό παράγοντα $) ?

Καλημέρα φίλε μου διότι πριν λίγες μέρες μπήκε ένας στόχος που λέγεται μεγαλύτερο μοτέρ και νέο αμάξι αν τα καταφέρουμε φυσικά και δεν προκύψει κάτι άλλο !

 

Πολύ ωραίο φίλε Γιώργο να το χαίρεσαι!!!

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά  λόγια και σε σένα  βλέπω αλλάγές όμως :D

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου διότι πριν λίγες μέρες μπήκε ένας στόχος που λέγεται μεγαλύτερο μοτέρ και νέο αμάξι αν τα καταφέρουμε φυσικά και δεν προκύψει κάτι άλλο !

 

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά  λόγια και σε σένα  βλέπω αλλάγές όμως :D

Ναι η αλήθεια είναι ότι κάτι έχω κάνει και γω.....Θέλω όμως λίγο χαμήλωμα και ζάντες. ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και μια φωτογραφία απο το εσωτερικό χωρίς να έχω κάνει κάτι το ιδιαίτερο! Αντικατάσταση λεβιε ταχυτήτων με του R20, ραδιοφώνου και πενταλ.

post-24149-137355981608_thumb.jpg

Edited by George_th
Link to comment
Share on other sites

Θα πρωτοτυπήσω και εγώ και θα πω πως το αυτοκίνητο τα σπάει!!! Τρομερή επιλογή οι μεμβράνες αλλαγής χρώματος αλλά και οι ζάντες.  :goodjob:

 

Ερώτηση: Το πρόγραμμα της Apr πώς είναι μέχρι τώρα; Ικανοποιημένος; Γιατί σκέφτομαι για πρόγραμμα και είμαι μεταξύ Apr και Revo. Αν μπορείς πες μου και μια τιμή. Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Θα πρωτοτυπήσω και εγώ και θα πω πως το αυτοκίνητο τα σπάει!!! Τρομερή επιλογή οι μεμβράνες αλλαγής χρώματος αλλά και οι ζάντες.  :goodjob:

 

Ερώτηση: Το πρόγραμμα της Apr πώς είναι μέχρι τώρα; Ικανοποιημένος; Γιατί σκέφτομαι για πρόγραμμα και είμαι μεταξύ Apr και Revo. Αν μπορείς πες μου και μια τιμή. Ευχαριστώ!

Γεία σου φίλε Ηλία και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια . Το πρόγραμμα το φοράω 1+ χρόνο και το αμάξι δεν έχει κάνει κιχ . Είναι πρόγραμμα που δουλεύει σε λογικά πλαίσια με αρκετή δύναμη χωρίς να σφάζει το μοτέρ. Μεταξύ των δύο που αναφαίρεις προσωπικά εγώ προτιμώ APR ! 650€ το πέρασα εγώ Θεσσαλονίκη, νομίζω ότι για λίγο έχασας το Sales που είχανε -20% :sorry: . Κάνε ένα τηλέφωνο κ αν θέλεις έχει και Demo η υπόθεση για κάποιες ώρες !

Link to comment
Share on other sites

Ίδια τιμή πάνω-κάτω με Revo. Το πιο σημαντικό πάντως είναι αυτό που λες "δουλεύει σε λογικά πλαίσια με αρκετή δύναμη χωρίς να σφάζει το μοτέρ"  Αυτό είναι που με ενδιαφέρει κυρίως. Απλά σκέφτομαι μετά το πρόγραμμα για εξάτμιση ολόσωμη (Μilltek) και εδώ Αθήνα παίζει πιο πολύ με Revo. H Apr δεν ξέρω με ποια εταιρεία συνεργάζεται για εξατμίσεις. 

Link to comment
Share on other sites

Η APR κάνει δικές της εξατμίσεις και γενικότερα όλες οι λύσεις που προσφέρει είναι ΟΕΜ και όχι πατέντες του κάθε μάστορα με τρομερό R&D. Βέβαια δεν ξέρω τι γίνεται με το μοτέρ σου αν δεν κάνω λάθος εξάτμιση VWR θα σου προτείνουν !

 

***μέχρι  πριν λίγο καιρό συνεργαζόταν με την Μilltek αλλά πλέον δεν νομίζω να ισχύει αυτό.

 

*** Νομίζω ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να ακούσεις κανέναν για το τι εξάτμιση θα φορέσεις εγώ φοράω DP της Milltek ¨οπως είδες  !

Edited by George_th
Link to comment
Share on other sites

H Milltek είναι από προσωπική επιλογή όχι για κάποιον άλλον λόγο. Πιστεύω ότι είναι από τις καλύτερες επιλογές για το Polo, μετά βέβαια τη Supersprint η οποία όμως ξεφεύγει πάαααρα πολύ οικονομικά.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.