NIKOLAS1970 Posted July 7, 2013 Report Share Posted July 7, 2013 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ....ΕΧΩ ΕΝΑ VW PASSAT 1.6 FSI MONT 7/2006 KAI ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.....ΤΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted July 7, 2013 Report Share Posted July 7, 2013 (edited) Δεν μας λες τι ζητας ομως χαμηλωμα και αν ναι ποσο θες στριψιμο ? απο τη στιγμη που θα χαμηλωσεις να ξερεις οτι η εργοστασιακη ανεση χανεται απο κει και περα απο αμορτισερ μπορεις να βαλεις koni κιτρινα ρυθμιζομενα blistein κιτρινα b8 sprint και ελατηρια h&r η eibach υπαρχουν και φθηνες coilover μεχρι 500 ευρω αλλα δεν ξερω τι παιζει με αυτες οποτε δεν θα σου τις συνιστουσα για ελληνικους δρομους. Εγω εχω ελατηρια h&r κοκκινα 3.5 ποντους και αμορτισερ χειροποιητα βασικα τα μανισια αλλα φτιαγμενα και ειναι κουτσουρο. Edited July 7, 2013 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 Καλησπερα και καλωσορισες. Αν θελεις κανε μας μια παρουσιαση σου στην Γνωριμια Νεων Μελων και γραφε με μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης.Τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις Στο ερωτημα σου,εχεις δυο κατευθυνσεις. Η μια να βαλεις αμορτισερ πχ bilstein μαυρα,τα οποια ειναι για τα μαμα ελατηρια και σιγουρα δεν χανεις το παραμικρο σε ανεση.Ειναι ''μαμα'' επιπεδου. Η αλλη επιλογη,να βαλεις αμπορτισερ παλι χωρις ελατηρια αλλα πιο σφιχτα απο τα μαμα,παλι δεν χανεις ιδιαιτερα σε ανεση και η τελευταια επιλογη ειναι να βαλεις αμορτισερ για χαμηλωμα σε συνδυασμο με ελατηρια χαμηλωματος.Εκει θα θυσιασεις λιγη ανεση (οχι υπερβολικα πραγματα αν και ειναι καθαρα υποκειμενικο) και θα κερδισεις σε αισθηση και κρατημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...