Jump to content
Billgr4

Billgr4'S Golf Mkv - Η Ολικη Μεταμορφωση

Recommended Posts

    Αρχικα να πω οτι το αυτοκινητο αποκτηθηκε την 27η Δεκεμβριου 2004 περιμενοντας λιγες μερες για να μπει το 2005 και να αποκτησω την αδεια κυκλοφοριας. Η εκδοση ειναι Sportline με το γνωστο, τελειος απλο και για πολλους εμετικο, περιτυλιγμα αφου ηταν απο τα πρωτα 5αρια. Ο κινητηρας δεν ειναι αλλος απο το, εκ των πραγματων σκυλι, 1.6 FSI με 210.000χλμ πλεον.. Για 2 περιπου χρονια το μονο που ειχα βαλει ως πινελια ηταν οι φιμε μεμβρανες, καθως δεν ειχα την προθεση να αχοληθω (ισως τελικα τοτε να ειχα πιο πολυ μυαλο).. 

   Εφτασε ο καιρος και ξαφνικα εκει που εψαχνα στο internet, για διαφορα σχετικα με το αυτοκινητο μου. “πεφτω”  στο ελληνικο vw club.. Ευκαιρια, λεω να μπω σε μια κοινοτητα και να γνωρισω μελη με κοινα ενδιαφεροντα, αφου καποιοι γνωστοι μου με αλλες μαρκες ηταν ηδη στις δικες τους κοινοτητες.. Δεν ξερω αν ηταν λαθος (με την καλη εννοια) αλλα επηρεαστικα πολυ και ως λατρης του καλου γουστου, στην ομορφια κυριως ενος αυτοκινητου, ξεκινησε ενα μεγαλο ταξιδι που λεγεται tuning..

 

   Αν και περασα απο πολλα σταδια εως να καταληξω στην τωρινη εμφανιση του Golf μου, θα παρουσιασω κατευθειαν το πως ειναι τωρα και μηχανολογικα αλλα και εμφανισιακα με προθεση καθαρα ενημερωτικη και συμβουλευτικη σε οποιον εχει κατι παρομοιο για να ασχοληθει (αν και στην περιοδο που ζουμε υποτονισαν τα παντα) μιας και νομιζω οτι πλεον εχει ολοκληρωθει.

 

 

Μηχανολογικες βελτιωσεις:

 

     Αρχικα και πριν ιεραρχησω τις βελτιωσεις στην κατηγορια αυτη, θα ηθελα να πω πως ξεκινησα το tuning στα 120.000 χλμ και η φιλοσοφια ηταν καθαρα δικου μου σκεπτικου μετα απο μελετη καθως αξιοποιω το χομπυ μου που ειναι η μελετη μηχανολογικων γνωσεων και με την βοηθεια του μηχανικου-εξατμισα-προγραμματιστη υλοποιηθηκαν.

 

  •           Εισαγωγη custom made τυπου S  75-70 με φιλτρο ελευθερας Apexi για τον χειμωνα και σκουπα Simota για Peugeot 206 2.0cc 65mm με φιλτρο BMC twin cone για το καλοκαιρι (σε αυτο το τομεα νομιζω οτι η δουλεια γινεται το ιδιο καλα με μια πχ τυπου carbonio αφου ειναι σχεδον ιδιες...  πολυ μπροστα η Peugeot σε αυτα τα θεματα εδω και  10 χρονια χαχα)
  •          Εξατμιση απο χταποδι εως τελικο με χταποδι 4-2-1  55mm χωρις προκαταλυτη, καταλυτη 200αρι και 50αρι catback με μεγαλο μεσαιο χωρις τελικο για backpressure..
  •          Προγραμμα Overload.. Εδω να σημειωσω οτι δεν ηθελα κατι ιδιαιτερο καθως το αυτοκινητο ειχε ηδη 170.000 χλμ κι απλα ηθελα να ρυθμιστει για να δουλευει σωστα για 100αρα βενζινη που βαζω παντα απο την αγορα του αυτοκινητου.. Υπαρχουν ακομη περιθωρια για update αλλα προτιμησα να εχω το κεφαλι μου ησυχο καθως το αμαξι χρησιμοποιειται καθημερινα για την δουλεια.
  •          Custom made quick shift
  •          Ενισχυμενες κατω βασεις μηχανης με Sikaflex κοστος μονο 4 ευρω  (αρχικα ειχα powerflex και καταλαβα οτι εκανα μλκια διοτι σε 50 000χλμ μαλακωσε και με τοσο μικρο κοστος η δουλεια γινεται ιδια και οσο σκληρη θελεις εσυ)  :p
  •         Αντλια υψηλης απο TSI 140
  •         Και προσφατως εγινε κατι που ειλικρινα ηταν ρισκο καθως οσους ειδικους ρωτησα μου ειπαν οτι δεν γινεται και οτι υπηρχαν μεγαλες διαφορες.. :S  Μπηκε λοιπον σασμαν απο EOS 1.6 fsi, διοτι ειχα ενα θεματακι λογω χιλιομετρων (210.000 χλμ) και ακουγοταν το ρουλεμαν του πρωτευον αξονα (για πολλους ισως κατι ασημαντο).. Κοστος ανταλλακτικων-εργατικων, ανεβασματος και κατεβασματος ηταν ισο με την αποκτηση του σασμαν αυτου οποτε προτιμησα να προχωρησω στην μετατροπη αυτη..  Για οποιον γνωριζει απο σασμαν θεωρω οτι ηταν ισως η καλυτερη βελτιωση αφου η καταναλωση με τις 18αρες που φορω ειναι 1 λιτρο κατω.  Και εχει μια κλιμακωση...   :whistle:

 

       Επειδη καποιοι διαβαζοντας  fsi θα αδιαφορησουν αλλα και καποιοι θα αναρωτηθουν για τα νουμερα να πω ότι σε οποιαδηποτε αλλαγη γινοταν μετριοταν παντα με vag com και στο τελος ταυτοποιηθηκε με τα νουμερα του δυναμομετρου.. Ετσι, λοιπον, το αυτοκινητο ξεκινησε με 116 αλογακια (κι όχι 127 που λεγανε και καλα ολοι) και 15,7 κιλα ροπης..  Εφτασε με όλα αυτά στα 137 αλογα με 17,2 κιλα ροπης (τοσο στο vag com οσο και στο δυναμομετρο).. Βεβαια σε μια δοση μετα από μια μικρη μετατροπη για δοκιμη στην εξατμιση ειδα τα 143 αλογα με 18,3 κιλα ροπης που συμφωνα με καποια επιβεβαιωτικα πατηματα εδειχναν αληθινα, αλλα εγω θα κρατησω τα 130 αλογακια πλεον αφου ο «γερακος» βγαινει στη  συνταξη και δυστυχως του εκοψαν πολλα με τις περικοπες..

 

Αναρτηση:

  •         Bilstein Sprint με ελατηρια ομως Eibach 50-35mm.. Ρυθμισμενη στον Κυρλαγκιτση jamsport.
  •         Αντιστρεπτικες απο Leon Cupra
  •         Σινεμπλοκ ψαλιδιων TTRs
  •         Ρυθμιζομενα μπαρακια αντιστρεπτικης απο την K-sport
  •         Τop mounts απο Polo 6n (καλα διαβαζετε..)
  •         Camper -1.25 εμπρος  με -2 πισω

 

Εσωτερικη εμφανιση:

  •       Τιμονι απο R32
  •        Καντραν GTI
  •        Πεταλιερες R32
  •        Λεβιες ταχυτητων απο GTI
  •        Σαλονι ολοκληρο με πλαϊνες ταπετσαριες  Recaro R32
  •        Οργανακι μετρησης A/F της Daemon

 

Hχοσυστημα:

  •        Οθονη 2din Pioneer AVH-4200DVD
  •        Ηχεια 6,5inch Βeyma 6mi90
  •        Κορνες Boss και tweeter Pioneer σειρα TS
  •        Ενισχυτης Magnat RX 44
  •        Woofer 10'' Kicker Comp c10

 

Εξωτερικη εμφανιση:

  •         Μπροστα Look GTI με Votex Lip
  •         Φαναρια Hella Xenon Look
  •         Πλαϊνα GTI
  •         Πισω Look R32 με 100αρες μπουκες
  •         Αεροτομη Rline Golf 5
  •         Πισω φαναρια Look R32 Smoked
  •         Φιμε τζαμια

 

Ζαντες-Ελαστικα:

  •         BBS CK Brilliant Silver (original) 18'' x 8j   ET44
  •         Continental Sport Contact 2  (μακραν ακομη και τωρα τα καλυτερα κατα την δικη μου γνωμη)  

 

 

 

Φωτογραφιες:

 

 

4929.jpg

 

 

m4jr.jpg
 

 

r0fh.JPG
 

 

gl39.jpg

 

 

bqv7.jpg

 

x9hn.jpg
 

 

a9ba.jpg
 

 

xtg3.jpg
 

 

xh98.jpg
 

 

tf47.jpg
 

 

fn27.jpg


 

Edited by Billgr4
  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε φίλε για την παρουσίαση, άψογος και άψογο το αυτοκίνητο! Με μια λέξη ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς! Από τα πιο όμορφα 5αρια, εύγε!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πανέμορφο Βασίλη!!

Προσεγμένη και μελετημένη η κάθε σου κίνηση...!!!

 

Τα καθίσματα είναι από άλλο πλανήτη! :heart:  :heart: 

Να το χαίρεσαι κάθε μέρα! :spiteful:  :good:

Link to comment
Share on other sites

ωραιο λοοκ γτι εφτιαξες,μαλλον ψαρωτικο για πολλους....τι αλλο σκεφτεσαι να πραγματοποιησεις σαν αλλαγη?

Link to comment
Share on other sites

Μερακλής ο φίλος

Σαν τον παπαγάλο του  Λουμίδη :drinks:

 

ierotelestia_kafes.jpg

Μπράβο και για την υπομονή σου :thumbsu:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια Βασίλη!!!!Πανέμορη η γκολφάρα σου!!! Επειδή γνωρίζω από κοντά το αυτοκίνητο και όλη τη σταδιακή του εξέλιξη το μόνο που μπορώ να πω είναι:ΑΨΟΓΟ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε φίλε για την παρουσίαση, άψογος και άψογο το αυτοκίνητο! Με μια λέξη ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς! Από τα πιο όμορφα 5αρια, εύγε!

 

Να 'σαι καλα Mist..

 

απο τα πιο ομορφα αν και πιστευω το μονο που λειπει....... ειναι.....1.6 cc ακομα

 

Για να το λες κατι ξερεις... χαχαχα

 

Α ρε βασιλαρα!!αρχοντας ρε φίλε!!αρχοντας!!αντε και ένα μοτέρακι 32αρι και τελειωσες!!

 

Γεια σου ρε Ανε! Δυστυχως στον καιρο που ζουμε πανε τα μεγαλα ονειρα.. Κι ως εδω που εφτασε το tuning παρα πολυ ηταν!  Κανονισε ρε συ ανεβαινοντας προς τα μερη μας να βρεθουμε..

 

Πανέμορφο Βασίλη!!

Προσεγμένη και μελετημένη η κάθε σου κίνηση...!!!

 

Τα καθίσματα είναι από άλλο πλανήτη! :heart:  :heart:

Να το χαίρεσαι κάθε μέρα! :spiteful:  :good:

 

Μακη, σ'ευχαριστω πολυ φιλε! Κι εσυ να χαιρεσαι το δικο σου.. Σειρα σου στο μελλον :whistle:

 

ωραιο λοοκ γτι εφτιαξες,μαλλον ψαρωτικο για πολλους....τι αλλο σκεφτεσαι να πραγματοποιησεις σαν αλλαγη?

Λευτερη χαθηκαμε! Που βρισκεσαι τωρα; Οσον αφορα το αυτοκινητο, νομιζω οτι ολοκληρωθηκε..  Σκεψεις για μοτερ υπηρχαν προ καιρου για να ειναι η επομενη αλλαγη, αλλα το πιθανοτερο ειναι να το αποχωριστω παρα να μπω σε μια τετοια διαδικασια..

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο!!! το μονο που λειπει μια καλη μετατροπη κινητηρα κ θα ειναι super!!!

 

Ευχαριστω φιλε μου! Οπως ειπα πιο πανω, ημουν κοντα στο να γινει κι αυτο αλλα προς το παρων δεν το σκεφτομαι.. Το αυτοκινητο δυστυχως καθημερινα γραφει χιλιομετρα και θα ηταν κριμα αν εκανα κατι τετοιο..

 

πολύ όμορφο και δυνατό ,μπράβο για τις πετυχημένες αλλαγές :clapping:

Να εισαι καλα, dimiv, ευχαριστω.. Βεβαια ειναι σε αλλη κατηγορια για να το πεις δυνατο.. χαχα  

 

Βασίλη πρέπει να έχω ΠΟΛΥ καιρό να σε δω, γιατί δεν το θυμάμαι ΚΑΘΟΛΟΥ έτσι!!!! :)

 

Νικο χαθηκαμε ΤΕΛΕΙΩΣ.. Καποτε τα λεγαμε και στο msn.. Ελπιζω να συναντηθουμε για καποιον καφε αυτο το διαστημα να θαυμασω απο κοντα και το δικο σου.. Νομιζω οτι ο Professor πρεπει να οργανωσει κατι! χαχα

 

Μερακλής ο φίλος

Σαν τον παπαγάλο του  Λουμίδη :drinks:

 

ierotelestia_kafes.jpg

Μπράβο και για την υπομονή σου :thumbsu:

Γεια σου ρε Βαγγελη! Ξερεις ποσο τιμησα τον Λουμιδη για να υπομενω και να φτασω εως εδω; ΧΑΧΑΧΑ

 

Συγχαρητήρια Βασίλη!!!!Πανέμορη η γκολφάρα σου!!! Επειδή γνωρίζω από κοντά το αυτοκίνητο και όλη τη σταδιακή του εξέλιξη το μόνο που μπορώ να πω είναι:ΑΨΟΓΟ!!!!

Συναδελφε, σ'ευχαριστω!! Εσυ σαν μοτεροσυμπασχων ξερεις την καθε λεπτομερεια... Κρατα το ειναι σκυλι λεμε...  Σ'ευχαριστω πολυ και περιμενω μια δικη σου παρουσιαση διοτι κι εσυ...  :whistle:

μπραβο φιλε να το χαιρεσαι ωραιο :)

Να εισαι καλα φιλε μου.. Κι εσυ το δικο σου..

 

Πανω απο ολα υγεια να υπαρχει κι ασφαλη χιολιομετρα σε ολους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest πανος-gti

ΓΕΙΑ ΣΟΥ φιλε βασιλη απλα τελειο το αμαξι σου πολυ ωραιο να το χαιρεσαι οσο περισσοτερο μπορεις .χαθηκαμε φιλε.να τα πουμε οταν κατεβεις.

Link to comment
Share on other sites

Κουκλι κουκλι και τα καθισματα ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ για την υπομονη σου και την επιμονη σου...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασιλάκη το αμάξι το χαρακτηρίζει μια λέξη : ΚΑΥΛ!!.......

 

Απο δύναμη θέλεις λίγο ακόμα για να έχει νοήμα  :db:

Link to comment
Share on other sites

Τι λες τώρα!Το είδα σε φώτο και νόμιζα ότι ήταν GTI!Πολύ όμορφο πολλά μπράβο γιατί είναι αρκετά ψαγμένο!Οσο για τα sport contact2 είναι λαστιχάρες!

Link to comment
Share on other sites

Kαι στο φιναλε ρε παιδια δεν ειναι ολα μοτερ!!ο Βασιλης το γουσταρει αυτο που εχει και αυτο εχει μεγαλυτερη σημασια!!οπως και εμεις γουσταρουμε Βασιλη και το αμαξι του!Αδερφε κανονησε καμια καλη συναντηση απο αυτες που κανονιζες παλια!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΟΥ φιλε βασιλη απλα τελειο το αμαξι σου πολυ ωραιο να το χαιρεσαι οσο περισσοτερο μπορεις .χαθηκαμε φιλε.να τα πουμε οταν κατεβεις.

Ελα ρε Πανο, ευχαριστω πολυ.. Οντως χαθηκαμε! Πρεπει να κανονισουμε τιποτα.. :)

 

Κουκλι κουκλι και τα καθισματα ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ για την υπομονη σου και την επιμονη σου...

Να εισαι καλα φιλε μου.. Η επιμονη ειναι κατι που οντως ειχα αρκετες φορες.. Εγιναν καποια πραγματα ειδικα με το σασμαν που ισως, επειδη πηγα καθαρα με ρισκο και βαδιζοντας στο πουθενα, καποιος αλλος στην θεση μου να τα παρατουσε..

 

Βασιλάκη το αμάξι το χαρακτηρίζει μια λέξη : ΚΑΥΛ!!.......

 

Απο δύναμη θέλεις λίγο ακόμα για να έχει νοήμα  :db:

 

Να 'σαι καλα ρε τρελε.. Οσο για την δυναμη, αν και με το σασμαν αυτο το αυτοκινητο εχει αερα +10 αλογων, θα το προσπερασω και θα σου πω οτι δεν με απασχολει τοσο οσο η ευχαριστηση που μου δινει το ολο συνολο εμφανισιακα.. Γιατι ενταξει, δεν ειναι ολα μια κοντρα οπως και να το κανουμε...

 

Τι λες τώρα!Το είδα σε φώτο και νόμιζα ότι ήταν GTI!Πολύ όμορφο πολλά μπράβο γιατί είναι αρκετά ψαγμένο!Οσο για τα sport contact2 είναι λαστιχάρες!

Ευχαριστω πολυ φιλε μου.. Και +1000 για τα λαστιχα.. Ειχα και τα 3αρια καποτε κι απογοητευτηκα..

 

Kαι στο φιναλε ρε παιδια δεν ειναι ολα μοτερ!!ο Βασιλης το γουσταρει αυτο που εχει και αυτο εχει μεγαλυτερη σημασια!!οπως και εμεις γουσταρουμε Βασιλη και το αμαξι του!Αδερφε κανονησε καμια καλη συναντηση απο αυτες που κανονιζες παλια!

Ετσι ακριβως, Ανε!  Οσο για τις συναντησεις, κατι θα κανονισουμε με τον Στελιο...  :p

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Bill panemorfo τo golfaki sou poli prosegmeno kai kalostimeno.......polla like sto saloni tou autokinitou........ta kathismata se timi paizoun????????

Link to comment
Share on other sites

ε εντάξει τώρα, μία ο Bill μία ο Νίκος με το Passat μας κάνετε πλάκα με τα σαλόνια σας τώρα....   ....άλλη μία παρουσίαση με καθίσματα από R και δεν θα αντέξουμε άλλο!!!


 


Καταπληκτικό Bill να το χαίρεσαι, πολύ μελετημένες αλλαγές.! :good:


Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο βασιλη για το μερακι σου να βελτιωσεις το γκολφακι!

Χρημα ριχνουν πολλοι, το θεμα εινΑι να υπαρχει αξιολογο αποτελεσμα κι εσενα θα ελεγα το αποτελεσμα σε δικαιωνει!

Καλα χιλιομετρα!

Link to comment
Share on other sites

Bill panemorfo τo golfaki sou poli prosegmeno kai kalostimeno.......polla like sto saloni tou autokinitou........ta kathismata se timi paizoun????????

Σ'ευχαριστω πολυ.. Το σαλονι το πηρα περυσι κοντα στο Πασχα απο Γερμανια απο καποιον που πωλουσε κομματια ενα R32 (μεχρι και μοτερ).. Η τιμη του στα 3000+ ευρω full δερμα θερμαινομενα.. Ειναι λιγακι πιο ακριβα απο τα Αλκανταρα. Οι τιμες κατα εναν περιεργο λογο ανεβηκαν απο περυσι (μιλαμε παντα για ebay).. Σε περιπτωση που καποιος ενδιαφερθει για τα εμπρος μονο, πιθανον να τα βρει κοντα στα 1800 με 2800 ευρω αναλογα την κατασταση.. Θελει υπομονη κι εκει για να πετυχεις την καλυτερη δυνατη προσφορα

 

 

ε εντάξει τώρα, μία ο Bill μία ο Νίκος με το Passat μας κάνετε πλάκα με τα σαλόνια σας τώρα....   ....άλλη μία παρουσίαση με καθίσματα από R και δεν θα αντέξουμε άλλο!!!

 

Καταπληκτικό Bill να το χαίρεσαι, πολύ μελετημένες αλλαγές.! :good:

 

χαχαχαχα..  Να εισαι καλα Ace.. Κι εσυ να χαιρεσαι το δικο σου!!

 

Μπραβο βασιλη για το μερακι σου να βελτιωσεις το γκολφακι!

Χρημα ριχνουν πολλοι, το θεμα εινΑι να υπαρχει αξιολογο αποτελεσμα κι εσενα θα ελεγα το αποτελεσμα σε δικαιωνει!

Καλα χιλιομετρα!

Νικ, μπορει για πολλους να μην αξιζε (πριν ξεκινησω να το βελτιωνω) και ισως να εχουν δικιο, αλλα ειπες την σωστη λεξη: μερακι..

Ναι χαιρεσαι κι εσυ το δικο σου που εχεις κανει πολλες μελετημενες αλλαγες με πολλα ασφαλη χιλιομετρα.

Να σημειωσω κατι που εκ παραδρομης παρελειψα στις μηχανικες βελτιωσεις..

Πλεον τοποθετηθηκαν μπουζι ιριδιου-πλατινας της Denso με κωδικο VK20.. Επισης, εγινε ακομη μια μετατροπη στην εισαγωγη τοποθετοντας πεταλουδα γκαζιου απο tsi 160.. Η διαφορα μετα τις 5000+ στροφες ειναι τεραστια αφου στροφαρει μεχρι τις 7100 πιο ανετα, ομως πλεον επειδη το ριξαμε λιγακι στην οικονομια εβαλα παλι την παλια που αυξανει την ροπη στα χαμηλα (καθως εχει εσωτερικο στενωμα και ο αερας συμπιεζεται δημιουργοντας εντονο venturi) κι εχει γινει πιο φιλικο στην καταναλωση..

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο αγορινα!! Να χαιρεσε την golfαρα σου καθε  μερα  !!!Απο τις καλυτερες παρουσιασεις  που εχω  δει!! 

  Σβησε κανα  μηνυμα  να σου στειλουμε κανα pm!!

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.