Jump to content
Billgr4

Billgr4'S Golf Mkv - Η Ολικη Μεταμορφωση

Recommended Posts

ρε πασσατουκο αληθεια να σου παρουμε δωρο ενα μοτερακι τουρμπατο;;;...δηλαδη ημαρτον θα σε πιασει η μεση σου συνεχεια βαλε βγαλε τα καθισματα...!!! ΕΙΣΑΙ Κ ΝΕΟ ΠΑΙΔΙ..... :p

Δεν είναι τιποτα ρε.

Μιλάμε για υπόθεση 10 λεπτών.

Το έχω 100 φορές ποια και μου φαίνεται σαν να στριβω τσιγάρο.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ παιζει να το ξηλωσες κι ολας για να πηγαινει καλυτερα το passat .. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...

χαχαχαχαχαχχαχα.Show λέμε!!!

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη πολύ ωραίο το εργαλείο σου το σαλόνι απλά τα ΣΠΆΕΙ αν σκεφτείς ποτέ να το δώσεις ενημέρωσε!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο και πολυ προσεγμενο, ευχομαι να το χαρεις και να το βολταρεις οσο γινεται περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη πολύ ωραίο το εργαλείο σου το σαλόνι απλά τα ΣΠΆΕΙ αν σκεφτείς ποτέ να το δώσεις ενημέρωσε!!!

 

 

φιλε πανεμορφο, να το χαιρεσαι και καλοταξιδο!!! 

το σαλονι είναι όλα τα λεφτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Ωραιο και πολυ προσεγμενο, ευχομαι να το χαρεις και να το βολταρεις οσο γινεται περισσοτερο.

Σας ευχαριστω πολυ, παιδια! Να χαιρεστε κι εσεις τα δικα σας.. Πολλα κι ασφαλη χιλιομετρα ευχομαι κι εγω με την σειρα μου..

Link to comment
Share on other sites

Αφου μεσολαβησε αρκετος καιρος απο την τελευταια ανανεωση του θεματος και πλησιαζουμε αισιως τα 220.000χλμ εγινε ενας καθαρισμος βαλβιδων με την αποτελεσματικη μεθοδο της πληρης αφαιρεσης της κυλινδροκεφαλης ( φωτο θα μπουν εκ των υστερων, αφου πρωτα τις ταξινομησω, να δειτε την κατασταση της κυλινδροκεφαλης μετα απο τοσα χλμ )..

Επειτα, αλλαχτηκαν και οι αντλιες βενζινης, αρχικα η χαμηλης στο ντεποζιτο με την τελευταια αναβαθμιση της καθως και της υψηλης οπου μπηκε απο tsi 140 ( πετυχε κι αυτο το πειραμα !!!!!!)..  Update στο προγραμμα δεν εγινε, διοτι δεν θελω να μπω στην διαδικασια αυτη και παλι.. Αλλωστε ολα εγιναν καθαρα για λογους συντηρησης και το αυτοκινητο με εξυπηρετει στις καθημερινες μου μετακινησεις, δοξα τον Θεο, χωρις καποιο θεμα..



Επισης, quiz για τους γνωστες, μιας που ζαντολαστιχα για το "θεαθηναι" εχω  (original BBS 18" με continental 2αρια)  και ηθελα κατι για την περιοδο του Φθινοπωρου-Χειμωνα-Ανοιξης σε 16" που να μου ριξει πολυυ την καταναλωση και να εχω την αναλογη ανεση, προεβει στην αντικατασταση τους με κατι πολυ special (german old school tuning).. 



Ειναι ΟΕΜ, σφυρηλατες και ΠΑΝΑΛΑΦΡΕΣ... :whistle:  ??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μου άρεσε παρα πολύ το golf σου βασίλη ... καλά χιλιόμετρα και ασφαλή να έχεις .... μακάρι να σε δούμε και από κοντά φέτος να τα πούμε και λιγάκι ...

 

 

  όσο για τα 16 που θες απλά θα έλεγα να κράτησης αυτές που έχεις .

Link to comment
Share on other sites

Επισης, quiz για τους γνωστες, μιας που ζαντολαστιχα για το "θεαθηναι" εχω  (original BBS 18" με continental 2αρια)  και ηθελα κατι για την περιοδο του Φθινοπωρου-Χειμωνα-Ανοιξης σε 16" που να μου ριξει πολυυ την καταναλωση και να εχω την αναλογη ανεση, προεβει στην αντικατασταση τους με κατι πολυ special (german old school tuning).. 

 

να πω, να πω,να πω?? :devil: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οχι, οχι αλλωστε εχω BBS... Αντε μια μικρη βοηθεια, οπως προειπα ειναι ΟΕΜ και φορεθηκαν απο γερμανικο V6 του παρελθοντος, οντας πολυ σπανιες και δυσευρετες..

 

 

μου άρεσε παρα πολύ το golf σου βασίλη ... καλά χιλιόμετρα και ασφαλή να έχεις .... μακάρι να σε δούμε και από κοντά φέτος να τα πούμε και λιγάκι ...

 

 

  όσο για τα 16 που θες απλά θα έλεγα να κράτησης αυτές που έχεις .

Να εισαι καλα Σταθη!! Κι εσυ να χαιρεσαι το δικο σου που συνεχως ομορφαινει.. Πολλα κι ασφαλη χιλιομετρα... Οσο για τις ζαντες φυσικα και δεν δινονται οι CK !!!!!!

Απλα ηθελα 16αρες για την περιοδο που ανεφερα.. Κακα τα ψεμματα οι 18αρες για καθε μερα κουραζουν...

 

 

να πω, να πω,να πω?? :devil:

Για πες.... Για πες!!!  Ειμαι σιγουρος παλι λαθος θα τις πεις...  :crazy:

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Βασίλη????Τι είναι αυτά που ακούω????16άρες????Βάλε ένα 4 εποχών 18άρι λάστιχο και θα είσαι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη????Τι είναι αυτά που ακούω????16άρες????Βάλε ένα 4 εποχών 18άρι λάστιχο και θα είσαι μια χαρά.

Γιωργο θα τις εχω για το καλοκαιρι τις 18αρες.. Δυστυχως λογω της δουλειας, καθημερινα οι 18αρες οπως ειπα πιο πανω κουραζουν! Κι οχι μονο εμενα αλλα και την τσεπη..  Θα επανελθω με λεπτομερειες για την επιλογη μου...  

Link to comment
Share on other sites

Σε πρωτη φαση ας παραθεσω τις φωτογραφιες που υποσχεθηκα απο τον καθαρισμο της κυλινδροκεφαλης ο οποιος εγινε στα 205.000 χλμ περιπου

 

 

Πολυ ζορι το λυσιμο...

 

8rg.JPG



Μια πρωτη αποτιμηση της καταστασης (βαλβιδες εξαγωγης)

ahw0.jpg



Αφου λυθηκαν ολα τα παρεμφερη, εμεινε η κυλινδροκεφαλη στο τελος..

ds60.jpg





Μια αποψη απο τα flaps..

oo90.jpg




Κι εδω η κυλινδροκεφαλη στον παγκο..

 

suoh.jpg




Η κατασταση των βαλβιδων...

1qyj.jpg




Το μπλοκ με τα εμβολα..

hvzj.jpg




Εγινε ενας επιφανειακος καθαρισμος και τοποθετηθηκε η φλατζα κεφαλη (Victor Reinz)..

0om9.jpg




Ετοιμη και η καθαρισμενη πλεον κυλινδροκεφαλη με τσιμουχακια επισης Victor Reinz..

4fmj.jpg



pngw.jpg





Το μονο θεμα που ειχε, το οποιο ανεφερα στο αναλογο θεμα του καθαρισμου των βαλβιδων, ηταν μεσα στου "οδηγους".. Ευτυχως ηταν σε αριστη κατασταση και δεν χρειαστηκε πλαναρισμα.. Πιστευω οτι ειναι ο πιο αποτελεσματικος τροπος για να αποτιμηθει και η κατασταση εσωτερικα της κυλινδροκεφαλης...




Υ.Γ. Δεν θελω να το λαβετε ως διαφημιση, αλλα μονο και μονο για το ζορι που τραβηξε να φερει εις περας σε 1μιση μερα παρακαλω, την ολη διαδικασια θα ηθελα να ευχαριστησω προσωπικα και δημοσια τον μηχανικο μου Γιωργο Κωνσταντινιδη απο την Βεροια..
 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ευγε! Καλα ο 1.4 FSI εχει απιστευτες ομοιοτητες με τον TSI ... και απο καδενα εισαι μια χαρα με τοσα χιλιομετρα ε?
Αυτο το μοτερακι αν το τουρμπίσεις γινεται TSI ισως ο TSI εχει αλλα εμβολα-μπιελες . Κορμός-Κυλινδροκεφαλη ειναι ιδιες

Link to comment
Share on other sites

μπραβο φίλε Βασίλη ,τζι τζι έγινε το μοτερ ,σα καινουριο !!

 

Ευγε! Καλα ο 1.4 FSI εχει απιστευτες ομοιοτητες με τον TSI ... και απο καδενα εισαι μια χαρα με τοσα χιλιομετρα ε?
Αυτο το μοτερακι αν το τουρμπίσεις γινεται TSI ισως ο TSI εχει αλλα εμβολα-μπιελες . Κορμός-Κυλινδροκεφαλη ειναι ιδιες

 

συμφωνα με ssp υπάρχει διαφορά στο στροφαλο :

 

The crankshaft drive consists of the crankshaft, the connecting, the bearing shell, the piston and the piston pin.
Several modifications have been made to the crankshaft drive as the forces occurring on the 1.4l TSI engine are
considerably higher than with the previous FSI engines.

 

και στη διαμετρο των πιστονιων :

 

The piston pin diameter has been increased from 17 to
19 mm due to the high ignition pressure.

 

στον εκκεντροφόρο

 

Camshaft
The forged crankshaft is made from steel and is stiffer
than the cast crankshaft on the
1.4l/66kW FSI engine.
Above all, this reduces the noises from the engine.

 

για την κυλινδροκεφαλη είναι ίδιες αλλα με μερικές διαφορές :

 

Due to the higher loads, the outlet valves are
reinforced on the valve seats and the valve springs
are heat-treated.
● Due to the higher exhaust gas temperatures, the
outlet valves are filled with sodium for better heat
transfer. This reduces the temperature at the outlet
valves by approx. 100°C.

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. Δεν θελω να το λαβετε ως διαφημιση, αλλα μονο και μονο για το ζορι που τραβηξε να φερει εις περας σε 1μιση μερα παρακαλω, την ολη διαδικασια θα ηθελα να ευχαριστησω προσωπικα και δημοσια τον μηχανικο μου Γιωργο Κωνσταντινιδη απο την Βεροια..

Καλη φάση εδώ στην Αθήνα που θα βρούμε κάτι ανάλογο με σωστή τιμή κ όχι ενα μηνιάτικο

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. Δεν θελω να το λαβετε ως διαφημιση, αλλα μονο και μονο για το ζορι που τραβηξε να φερει εις περας σε 1μιση μερα παρακαλω, την ολη διαδικασια θα ηθελα να ευχαριστησω προσωπικα και δημοσια τον μηχανικο μου Γιωργο Κωνσταντινιδη απο την Βεροια..

Καλη φάση εδώ στην Αθήνα που θα βρούμε κάτι ανάλογο με σωστή τιμή κ όχι ενα μηνιάτικο

Και δεν κάνεις μια βόλτα μέχρι τη Βέροια ένα διήμερο.......

πιο φθηνά θα σου βγει Μιχάλη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευγε! Καλα ο 1.4 FSI εχει απιστευτες ομοιοτητες με τον TSI ... και απο καδενα εισαι μια χαρα με τοσα χιλιομετρα ε?

Αυτο το μοτερακι αν το τουρμπίσεις γινεται TSI ισως ο TSI εχει αλλα εμβολα-μπιελες . Κορμός-Κυλινδροκεφαλη ειναι ιδιες

 

To 16αρι ειναι οπως ειπε ο playmaker...  Παρ'ολα αυτα οι ομοιοτητες ειναι παρα πολλες.. Η μονη διαφορα ειναι που εγω εχω και ψυγειου λαδιου... Οσον αφορα για τουρμπισμα επειδη ειχαν περασει ολες αυτες οι σκεψεις προ ετων (πριν δουμε ολες αυτες τις μοντιφες σε 122αρια κλπ) ειχα δει οτι ολες οι λυσεις απο τα 14αρια TSI ειναι bolt on στο δικο μου μοτερ...  Ακομη και με αντλια βενζινης υπαρχει λυση, αφου ηδη εχω βαλει του 140αριου... Ομως κατεληξα οτι δεν αξιζει, διοτι λογω του μπλοκ του που ειναι αλουμινιου κι οχι χυτοσιδηρου, ο περιορισμος των αλογων και φυσικα των πιεσεων που θα δουλευει θα ηταν εμφανης.. Να πω ενα νουμερο, υποθετικα παντα, της ταξης των 170 αλογων,, Ε και; Αν φτασει εκει η δουλεια καλυτερα να το πουλησεις και να παρεις κατι ετοιμο... Επισης επειδη το χρησιμοποιω καθημερινα θα ηθελα να εχω το κεφαλι μου ησυχο...  Τωρα αν καποιος θελει να κανει κατι για την κ@υλα του, ναι μπορει να παρει μεταχειρισμενα πραγματα και να το πραγματοποιησει με ενα σωστο προγραμματιστη, χρησιμοποιωντας μηχανικη westgate κι ολας...

 

1.6 ειναι

+1

 

μπραβο φίλε Βασίλη ,τζι τζι έγινε το μοτερ ,σα καινουριο !!

 

 

συμφωνα με ssp υπάρχει διαφορά στο στροφαλο :

 

The crankshaft drive consists of the crankshaft, the connecting, the bearing shell, the piston and the piston pin.

Several modifications have been made to the crankshaft drive as the forces occurring on the 1.4l TSI engine are

considerably higher than with the previous FSI engines.

 

και στη διαμετρο των πιστονιων :

 

The piston pin diameter has been increased from 17 to

19 mm due to the high ignition pressure.

 

στον εκκεντροφόρο

 

Camshaft

The forged crankshaft is made from steel and is stiffer

than the cast crankshaft on the

1.4l/66kW FSI engine.

Above all, this reduces the noises from the engine.

 

για την κυλινδροκεφαλη είναι ίδιες αλλα με μερικές διαφορές :

 

Due to the higher loads, the outlet valves are

reinforced on the valve seats and the valve springs

are heat-treated.

● Due to the higher exhaust gas temperatures, the

outlet valves are filled with sodium for better heat

transfer. This reduces the temperature at the outlet

valves by approx. 100°C.

Σωστος ο Δημητρης..

Επισης το μπλοκ του που ειναι αλουμινιου (το μονο και μεγα αρνητικο σε συγκριση με τα παραπανω που αλλαζονται ευκολα)..

Υ.Γ. Δεν θελω να το λαβετε ως διαφημιση, αλλα μονο και μονο για το ζορι που τραβηξε να φερει εις περας σε 1μιση μερα παρακαλω, την ολη διαδικασια θα ηθελα να ευχαριστησω προσωπικα και δημοσια τον μηχανικο μου Γιωργο Κωνσταντινιδη απο την Βεροια..

Καλη φάση εδώ στην Αθήνα που θα βρούμε κάτι ανάλογο με σωστή τιμή κ όχι ενα μηνιάτικο

Πολυυυ πιο κατω απο το μηνιατικο θα ελεγα... :)

 

 

Και δεν κάνεις μια βόλτα μέχρι τη Βέροια ένα διήμερο.......

πιο φθηνά θα σου βγει Μιχάλη.

Δεν εχεις κι αδικο Γιωργο!

 

ΜΠΡΑΒΟ Βασιλη!πολυ καλη δουλεια εποικες.και εγω στα 200000χλμ λεω να το ανοιξω...

Να εισαι καλα Ανεστη!..

Επι τη ευκαιρια θα ηθελα να συμπληρωσω και δεν ξερω αν επαιξε καθοριστικο ρολο σε αυτο, οτι οι αλλαγες λαδιων γινοταν παντα καθε 7500 χλμ με φιλτρα ξυδια και τα συναφη καθως και χρηση motorkote, εριχνα καθε 10 000χλμ περιπου καθαριστικο στην βενζινη (Protec) αλλα το σημαντικοτερο ειναι που σχεδον καθε 15000 χλμ εκανα καθαρισμο απο την πολλαπλη εισαγωγης με το καθαριστικο της wynn's..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εχω δει μοτερ τφσι ανοιχτο στα 170000χλμ και ητανε σε παραπολυ καλη κατασταση οι βαλβιδες....καθοριστικο ρολο στα μοτερ αμεσου ψεκασμου παιζει σιγουρα η οδηγηση..ενας που παει μονιμα με χαμηλες στροφες καπνιζει τις βαλβιδες περισσοτερο απο αυτον που ξερει να το συμπεριφερετε και το κανει κανενα ανοιγμα με σταθερες στροφες 4-5κ για 3-4 λεπτα συνεχομενα.αυτα τα μοτερ δεν θελουν μονο συντηρηση αλλα και γνωση.με το να βαζεις κατς καν και παπατζιλικια δεν κερδιζεις τιποτα εκτος απο ελειπη λιπανση αυτα τα καναμε πριν πολλα πολλα χρονια στα 2λιτρα τφσι και δεν ειδαμε καμια διαφορα..η συχνες αλλαγες λαδιων και η σωστη οδηγηση σωζουν τις βαλβιδες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.