Jump to content
AntPri

Αφαίρεση Dpf (Diesel Particulate Filter)

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Το project τελείωσε σχεδόν το μονο που μένει ειναι να βγάλω το dpf μηχανικά και στην θέση του να μπει μια down pipe..προς το παρόν το εχω με το dpf...λογο ECU εχω ανεβεί 32κιλα ροπή,αλλο αυτοκίνητο λεμε!Τωρα το τεστάρω ο χρόνος θα δείξει τι καταναλώσεις κανει κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Downpipe ειναι το κομματι που φευγει απο την τουρμπινα.

τι θες να πεις λογο ECU εχω ανεβει 32 κιλα ροπη;

 

καλα χιλιομετρα!

Link to comment
Share on other sites

Που το ξέρεις οτι έχεις 32 ροπή; εκανες κιολας δυναμομετρηση; αν ναι, ποσα αλογα σε έβγαλε;

charisv ξερεις τι μαρκα ειναι ο εγκεφαλος που φοραει το αμαξι σου;

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Δεν εκανα δυναμομετρηση ακομη οταν βαζεις προγραμμα σου λεει ποσο θα παρει το αμαξι safe αμα θες παει και παραπανω αλλα δεν ξερεις τι γίνετε εκει.Συνηθως λένε την αλήθεια , μετα αυτο παιζει λιγο πάνω κατω αναλογα σε τι κατάσταση ειναι το αμαξι!

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ή τα εχεις μπερδεψει ή καποιος σε παραμυθιαζει...

Το safe mode ειναι οταν υπαρχει σοβαρο μηχανικο ή ηλεκτρονικο προβλημα και απλα σε παει σπιτι/συνεργειο με λιγα χιλιομετρα την ωρα...

Αν λοιπον το προγραμμα σε πεταει σε safe mode, το πολυ να εχεις 30 αλογα!!!  :crazy:

Edited by eNeRGy
Link to comment
Share on other sites

Όντως έχει μπερδευτεί λίγο ο φίλος. Μάλλον εννοεί ότι φτάνει τόσο με ασφάλεια, χωρίς δηλαδή να κινδυνεύει ο κινητήρας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Μονο αυτο δεν έβγαλα θα το βγάλω μετα τις γιορτές..και θα βάλω downpipe!Χωρις EGR το αμαξι δουλεύει καλυτερα και άλλαξε και ο ήχος του κινητήρα σαν να μην ζορίζεται πλεον,απο κατανάλωση ειναι το ιδιο ανάλογα πως οδηγάς!θορυβο δεν κανει καθόλου

 

 

Link to comment
Share on other sites

Down pipe εχεις και τωρα.

Safe mode ειναι πανω κατω αυτο που σου ειπαν με τους Αγγλικους - τεχνικούς ορους.

Το οτι δεν ζορίζεται χωρις EGR δεν μπορω να καταλαβω πως προκυπτει, προφανως ειναι η αισθηση που σου δινει το αυτοκινητο με το προγραμμα. Δεν εβγαλες απλα την EGR εχουν τροποποιηθει τοσοι χαρτες πλεον με γνώμονα την αποδοση και οχι την εργοστασιακη μελετη για οικονομια και χαμηλους ρυπους.

με τα λεγομενα σου καταλαβαινω λοιπον οτι στοχος ηταν η βελτιωση και οχι η καταργηση των "προβληματικων" εξαρτημάτων.

Edited by panos_bklks
Link to comment
Share on other sites

Το safe mode δεν μου το ανέφερε κανενας εγω το βάφτισα οτι και καλα ειναι ενα οριο οτι δεν θα κινδυνεύει ο κινητήρας...δεύτερον το dpf ειναι μετα το turbo μετα το dpf ξεκινάει η εξάτμιση εγω θα βγάλω το dpf και στο κομμάτι αυτο θα μπει downpipe ετσι μου το βαφτίσανε...την EGR και dpf την έβγαλα για να μην μπουκώνουν συνέχεια και τρέχω απο δω και απο κει και να μου λένε εξωφρενικά πραγματα μερικοί,εντός προφανώς μπορεί να καίει λιγο παραπανω πολυ λιγο χωρίς αυτα αλλα εκτός πίστεψε με καιει λιγότερο! Το προγραμμα προέκυψε δεν θα το έβαζα αλλα μου κάνανε καλη τιμη και μέχρι στιγμής όσο δεν το πατάω καιει το ιδιο με πριν απλά βαζεις μια σχεση παραπανω απο οτι έβαζες γτ ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα ,για μενα ειναι προβληματικά...θα παρακαλούσα οποίος θέλει να σχολιάσει ας διαβάζει απο την αρχή τα σχόλια ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να μας πεις κοστος απο το καθε κομματι; τι μαρκα downpipe θα βαλεις; με τι καταλυτη; και ποσο κανει; η δεν ψαχτηκες ακομα;

Link to comment
Share on other sites

Για να κλεισει το κομματι του downpipe θα σου ξαναπω οτι downpipe εχεις και τωρα απλα ειναι το DPF ενσωματωμένο, οποτε θα φτιάξεις ενα NEO downpipe χωρις DPF

Το κομματι απο τον κωλο του τουρμπο μεχρι το σπιραλ ειναι το Downpipe 

 

Τα εχω διαβασει απο την αρχη τα σχολια σου, απλα αυτα που γραφεις ερχονται σε αντιθεση.

Aρχικα αν τα θεωρεις οτνως τοσο προβληματικα εκανες λαθος αγορα

Παμε τωρα στο συμπερασμα βαση λογικης..

Δωσες ή σκοπευεις να δωσεις καποια ποσα: 

προγραμμα 400± , νεο Downpipe 250± , φιλτρο 50± στο συνολο δηλαδη κανα 700αρι χοντρα χοντρα

την ωρα που EGR θα εβρισκες καινουρια με 70-80 ευρο και το προβλημα σου με σωστη χρηση συντήρηση θα εφευγε μια για παντα. Ας μην μιλισω για το DPF ειναι πολυ βασικα πραγματα πλεον..

 

Οπως και να εχει εκανες μια επιλογη και μπραβο σου που την εκανες.

Δεν μπορει να σου πει κανεις τιποτα για αυτο.

Δικο σου ειναι οτι θελεις κανεις.. 

απλα επειδη διαβαζει και κοσμος που δεν ξερει καλο ειναι να ξερουμε τι λεμε και τι εντυπωσεις σχηματιζουμε!

 

Δεν θα γράψω τιποτα αλλο σε αυτο το Topic 

Edited by panos_bklks
Link to comment
Share on other sites

Για να κλεισει το κομματι του downpipe θα σου ξαναπω οτι downpipe εχεις και τωρα απλα ειναι το DPF ενσωματωμένο, οποτε θα φτιάξεις ενα NEO downpipe χωρις DPF

Το κομματι απο τον κωλο του τουρμπο μεχρι το σπιραλ ειναι το Downpipe 

 

Τα εχω διαβασει απο την αρχη τα σχολια σου, απλα αυτα που γραφεις ερχονται σε αντιθεση.

Aρχικα αν τα θεωρεις οτνως τοσο προβληματικα εκανες λαθος αγορα

Παμε τωρα στο συμπερασμα βαση λογικης..

Δωσες ή σκοπευεις να δωσεις καποια ποσα: 

προγραμμα 400± , νεο Downpipe 250± , φιλτρο 50± στο συνολο δηλαδη κανα 700αρι χοντρα χοντρα

την ωρα που EGR θα εβρισκες καινουρια με 70-80 ευρο και το προβλημα σου με σωστη χρηση συντήρηση θα εφευγε μια για παντα. Ας μην μιλισω για το DPF ειναι πολυ βασικα πραγματα πλεον..

 

Οπως και να εχει εκανες μια επιλογη και μπραβο σου που την εκανες.

Δεν μπορει να σου πει κανεις τιποτα για αυτο.

Δικο σου ειναι οτι θελεις κανεις.. 

απλα επειδη διαβαζει και κοσμος που δεν ξερει καλο ειναι να ξερουμε τι λεμε και τι εντυπωσεις σχηματιζουμε!

 

Δεν θα γράψω τιποτα αλλο σε αυτο το Topic

Στην πρώτη παράγραφο συμφωνούμε.EGR με 80 ευρω καινουρια αν βρεις πες τα στην αντιπροσωπεία γτ την έχουν 350 χωρίς εργασία ! Το προγραμμα και το φίλτρο τα πήρα τζαμπα 200€ και τα δυο! Το dpf γύρο στα 150 μου είπαν ...συνδυάζω δύναμη αρκετή και οικονομία γιαυτο το πήρα ! Φιλικά!

Link to comment
Share on other sites

Απο τα λεγομενα σου,προσεχε λιγο αυτα που ακους,παρε κανα 2-3 γνωμες απο αλλους επαγγελματιες.

Δυστυχως οπου ακους πολλα αλογα κλπ κλπ,να ξερεις ειναι φουμαρα.

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να μας πεις κοστος απο το καθε κομματι; τι μαρκα downpipe θα βαλεις; με τι καταλυτη; και ποσο κανει; η δεν ψαχτηκες ακομα;

Δεν έψαξα ακομη αδερφέ !

Απο τα λεγομενα σου,προσεχε λιγο αυτα που ακους,παρε κανα 2-3 γνωμες απο αλλους επαγγελματιες.

Δυστυχως οπου ακους πολλα αλογα κλπ κλπ,να ξερεις ειναι φουμαρα.

Εγω ειμαι ευχαριστημένος απο το αποτέλεσμα μου και οτι μου είπαν μέχρι τωρα δεν ηταν ψέμα!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου... δυο ερωτησεις:

Αν ανοιξεις το καπο του μοτερ, βλεπεις κανενα μαραφετι σε μεγεθος πακετου τσιγαρων καπου? Αν το βρεις βγαλε μας μια φωτο και περασε την εδω...

Γιατι με 200ευρω για παραλληλο και φιλτρο σε βλεπω... και μαλιστα απο τα φθηνα του ebay!

 

Τωρα αν παλι κανω λαθος θα ηθελα πολυ να μαθω ποιος μοιραζει προγραμμα με 150€ και τι ειναι δαυτο?

 

Ευχαριστω

Edited by eNeRGy
Link to comment
Share on other sites

λοιπον.

να ηρεμισουν λιγο τα πνευματα...

 

δεν υπαρχει λογος να γινετε ολο αυτο...

 

εσβησα τα offtopic...

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Το πρόγραμμα είναι επώνυμο απλα ειχα κονε...έβαλα και το downpipe,το αμάξι είναι πλέον χωρίς dpf και turbiζει πιο νωρίς,επίσης στις χαμηλές τραβάει πολύ καλύτερα...για όσους νομίζουν οτι βγάζει ντουμάνια απο πίσω...βγάζει λίγο έως καθόλου όταν πατάς τέρμα το γκάζι...τέλος στην κατανάλωση για εκτός έχει μειωθεί και για εντός έχει παραμείνει το ίδιο με μαμά..αν δεν το σανιδώνεις...τώρα για ΚΤΕΟ δεν ξέρω μου είπαν οτι περνάω τώρα θέλω να μετρήσω τα καυσαέρια...

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 20/8/2014 at 5:24 ΜΜ, belsis1987 said:

Εχουμε κανα 1.2 tdi bluemotion με βγαλμενο dpf να μας πει εντυπωσεις??

Εχω polo 1.2 TDI bluemotion 2011 me 264,000χλμ. Πρίν ένα μήνα αφαίρεσα το DPF πέρασα και το πρόγραμμα, και ακόμα να συνέλθει το αυτοκίνητο.

Οταν έχει 5η ταχύτητα το αυτοκίνητο από τις  2,100 στροφές και επάνω, όταν βρεί λίγο ανηφορική διαδρομή, ανάβει το λαμπάκι της προθέρμανσης και ο κινητήρας μπαίνει σε safe mode.

Στο διαγνωστικό έλεγε "πρόβλημα υψηλής πίεσης τουρμπίνας. Αλλάζω όλα τα μηχανικά (νέα τουρμπίνα, ρυθμιστές πιέσεως, αισθητήρες πιέσεως) και δυστυχώς επαναλαμβάνει πάλι το ίδιο.

Πλέον το μόνο που μένει, είναι να το επαναπρογραμματίσω.

Link to comment
Share on other sites

On 5/7/2019 at 9:03 ΜΜ, ILIASCINE said:

Εχω polo 1.2 TDI bluemotion 2011 me 264,000χλμ. Πρίν ένα μήνα αφαίρεσα το DPF πέρασα και το πρόγραμμα, και ακόμα να συνέλθει το αυτοκίνητο.

Οταν έχει 5η ταχύτητα το αυτοκίνητο από τις  2,100 στροφές και επάνω, όταν βρεί λίγο ανηφορική διαδρομή, ανάβει το λαμπάκι της προθέρμανσης και ο κινητήρας μπαίνει σε safe mode.

Στο διαγνωστικό έλεγε "πρόβλημα υψηλής πίεσης τουρμπίνας. Αλλάζω όλα τα μηχανικά (νέα τουρμπίνα, ρυθμιστές πιέσεως, αισθητήρες πιέσεως) και δυστυχώς επαναλαμβάνει πάλι το ίδιο.

Πλέον το μόνο που μένει, είναι να το επαναπρογραμματίσω.

γιατι δεν το πηγες στον προγραμματιστη σου για να το δει??λογικα θα εβλεπε τι επαιζε!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.