Hellas4x4 Posted April 15, 2021 Report Share Posted April 15, 2021 Πάντως η ιστορία στην αυτοκίνηση έχει δείξει ότι όσο λιγότερα τα κυβικά σε κινητήρα πετρελαίου, τόσο περισσότερα προβλήματα... Πρέπει απλά να συνειδητοποιήσουμε ότι οι κινητήρες πετρελαίου είναι "καυστήρες". Δουλεύουν με την αρχή του κύκλου Carnot και γι' αυτό χρειάζονται μεγάλη θερμοχωρητικότητα, ώστε να γίνεται και πιο σωστά η "καύση" του καύσιμου. Χρησιμοποιώ σκόπιμα την λέξη καύσιμο, διότι στις χώρες της νότιας Ευρώπης P.I.G.S. (Portugal Italy Greece Spain όπως μας λένε οι βόρειοι της Ευρώπης), δεν έχουμε "καθαρό" πετρέλαιο αλλά μίξη με βιοντίζελ σε ποσοστό που με τα χρόνια μεγαλώνει. Στις βόρειες χώρες χρησιμοποιούν πιο καθαρό πετρέλαιο και αντιπαγωτικά μίγματα. Θα έχετε παρατηρήσει πόσες εταιρίες καυσίμων διαφημίζουν το πετρέλαιο κίνησης που διαθέτουν ότι περνάει από φίλτρα για καλύτερη καθαρότητα και έχουν και αντιμυκητιακά... Το θέμα σαφώς που μόλις ανέφερα μπορεί να πάρει τεράστιες διαστάσεις για συζήτηση, που καλό θα ήταν να μην γίνει σε αυτό το topic αφού θα βγούμε εκτός θέματος. Επιστρέφοντας λοιπόν στο τρέχον θέμα που είναι το dpf θα πρότεινα αντί της αφαίρεσής του (κάτι το οποίο πιθανώς να βελτιώσει προσωρινά το αυτοκίνητο και είναι βλαβερό για την υγεία), ένα σωστό καθαρισμό, αφού από τους λόγους που ανέφερα παραπάνω "βουλώνει" πιο γρήγορα απ' ότι είναι υπολογισμένο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...