Jump to content
AntPri

Αφαίρεση Dpf (Diesel Particulate Filter)

Recommended Posts

Το εχει κάνει κάποιος αυτο ρε παιδια; Ξέρουμε πλεονεκτήματα κ μειονεκτήματα ; Κάπου διάβασα πως με την αφαίρεση του έχεις καλύτερη κατανάλωση κι επίσης πως εχει συγκεκριμένη διάρκεια ζωής κ σαν ανταλλακτικο κοστίζει πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα στο προτεινα...κατ αρχας ειτε ειναι υποπιεσης ειτε ηλεκτρονικο το check engine θα σου ειναι μονιμα αναμμενο...επισης με την αφαιρεση του αυξανεις τους ρυπους....τεσπα δεν ειναι εφικτη λυση ευκολα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να ξεθαψω λιγο το θεμα, αν και εχω πασσατ να μην ανοιξω αλλο θεμα, γιατι ενδιαφερει και μενα. ξερω οτι σιγουρα θα εχει περισσοτερα καυσαερια αλλα τι γινεται με τη δυναμη; λογικα θα περνει καποια αλογα. η καταναλωση επειρεαζεται και αν ναι προς τα πανω η προς τα κατω; οσο για το  check engine ξερω σιγουρα οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα. η μαλλον υπαρχει αλλα λυνεται πολυ ευκολα και με 150 ευρω ( σ αυτον που ρωτησα εγω τουλαχιστον ). δεν θελω να το κανω τοσο αλογα αλλα γιατι εχω ακουσει οτι λογο της ποιοτητας του πετρελαιου σε συνδυασμο με το dpf ειναι πολυευκολο να παρεις τη μηχανη στο χερι.

Link to comment
Share on other sites

Αν googlάρει κάποιος για το συγκεκριμένο θέμα θα μάθει τα πάντα. . . . .

 

Για να βελτιώσεις ενα diesel κατά πολύ, η αφαίρεση του dpf είναι μονόδρομος. ΔΕΝ παίρνεις άλογα αφαιρώντας το απλά αναπνέει ΠΟΛΥ καλύτερα ο κινητήρας. Η ιπποδύναμη δεν αλλάζει. Η κατανάλωση αυξάνετε γενικά αλλά όχι πολύ. Και πρέπει να πάς σε προγραμματιστή να σου παρακάμψει το Dpf για να μην βγάζει σφάλμα.

 

Όσο για το μοτέρ αν είναι μάπα το καύσιμο και δεν το προσέχεις έχεις δεν έχεις dpf την τρόμπα σου θα πάρεις στο χέρι και όχι όλο το μοτέρ ή τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα . . . .

 

Απλά αν έχεις dpf πρέπει να το κάνεις regeneration όποτε ανάψει το λαμπάκι γιατί αλιώς έρχεται σχετικά γρήγορα ο κορεσμός του και μετά το χρυσοπληρώνεις. . . . . . 

 

Για παράδειγμα στο tdi 1,6 με τα 75 -90 - 105 hp CAY (A/B/C) (που φοράει το polo) το περισσότερο που φτάνει με το dpf απείραχτο είναι στα 138 - 140 hp.

 

Από εκεί και πάνω μονόδρομος η αφαίρεση του dpf. Αλλά μιλάμε για πολύ μαυρίλα ........ 

 

Δες εδώ . . . . 

 

 

 

 

Αν προσέξεις πετάει μαυρίλα πίσω. Απλά την ρουφάει ο εξαερισμός απο πίσω κατευθείαν.

 

Εγώ προσωπικά που σκέφτομαι αργότερα να κάνω ένα καλό προγραμματάκι θα το πήγαινα ίσως και μέχρι τα 135 hp αλλά πάντα με dpf πάνω. 

 

Δεν μου φταίνε τπτ τα παιδιά μου και ο γύρω κόσμος να τρώνε όλη την βρωμιά απο την dieseloκ@ύλα μου. :sorry:

 

 

Δες εδώ το Lupo Tdi drag . . . 

 

 

Γενικά αν ψάξεις και στο youtube ακόμη και ψιλομαμίσια πετάνε πολύ μαυρίλα στο τούρμπισμα και όχι μόνο.

 

Κρίμα είναι σε ένα πένα αμάξι να το αφήσεις να βρομίζει έτσι. . . ο προφυλακτήρας . . . . 

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την απαντηση. δεν θελω υπερβολικα πραγματα απο δυναμη, αλλα πιο πολυ την αξιοπιστια της μηχανης. πετρελαιο δεν βαζω απ οπου να ναι, εχει δυο μονο βενζηναδικα που βαζω. εχω ηδη προγραμμα εδω και κανενα μηνα και πηρε πολυ τα πανω του. θα το δυναμομετρησω αυτες τις μερες και θα ενημερωσω για τα αποτελεσματα. ειδα το βιντεο αλλα αν προσεξα καλα η πολυ μαυριλα ειναι στις πολυ υψηλες στροφες του κινητηρα. δεν πας σχεδον ποτε με τετοιες στροφες με ντιζελ. οσο για το δευτερο βιντεο λογικα παραειναι πηραγμενο το λουπο, τοση μαυριλα δε βγαζει ουτε 30ετιας αυτοκινητο

Link to comment
Share on other sites

Κοιτά γενικά όταν τουρμπίζει με φορτίο ο κινητήρας τότε θα πετάει μαυρίλα σίγουρα . Μιλάω πάντα για ένα ''πειραγμένο'' μοτέρ. Μαμίσιο δεν θα πολυπετάξει. . . . . . 

 

Το 1,6tdi έχεις. . . ? 

Πρόγραμμα που έφτιαξες. . . . . ?

Link to comment
Share on other sites

ναι το 1.6 tdi CAYC . superchips, εχει μονο στην αθηνα αντιπροσωπο rs motorsports. μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος και απο το προγραμμα αλλα ακομα περισσοτερο απο τον νικο  για την αριστη εξυπηρετηση

Link to comment
Share on other sites

ναι το 1.6 tdi CAYC . superchips, εχει μονο στην αθηνα αντιπροσωπο rs motorsports. μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος και απο το προγραμμα αλλα ακομα περισσοτερο απο τον νικο  για την αριστη εξυπηρετηση

 

Απο εγγύηση αντιπροσωπίας εισαί εκτός. . . . . ? Γενικά παίζει θέμα. . . . . ?

Άρα δεν έκανες δυναμομέτρηση πριν και μετά. . . . . ? 

 

Εγώ πάντως θα ανέβαινα για Ταξόπουλο που βλέπω τα δουλεύει αρκετά τα diesel και με δυναμομέτρηση πριν και μετά. Στο θέμα της εγγύησης κολλάω λίγο.

 

Για αυτό και σκέφτομαι και για παράλληλο που το δουλεύουν πολύ στην Γερμανία σε αυτά τα κινητήρια . Και δεν τίθεται θέμα εγγύησης μιας και είναι plug & play και on/off. . Σε κάποια πάντα υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης του σε δυναμόμετρο για πιο γαντένια προσαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

η εγγυηση ειχε ληξει. πριν δεν εκανα αλλα θα κανω σε μερικες μερες για να δω τη εβγαλε. ο νικος που ρωτησα μου ειπε ισως και πανω απο 140, ισως. και γω για ταξοπουλο σκεφτομουνα η πορφυρη ( ειχα ανοιξει και θεμα γι αυτο ) αλλα για τον πρωτο ακουσα πολλα ασχημα λογια και ετσι το αφησα.για τον 2ο ημουνα στο παρα 5να βαλω, ειχα κλεισει και ραντεβουγια να παω αλλα δεν εκατσε τελικα. τελικα προτημησα superchips. σκεφτηκα κονσερβα ειναι αρα δοκιμασμενο, εχει και μεγαλο ονομα στο χωρο. για παραλληλο δεν το εψαξα καθολου

Link to comment
Share on other sites

Το focus μου που δεν έχει dpf (είναι αυτο με τα 90 άλογα) δεν βγάζει ντουμάνι οτι και να κάνεις.

Ακομα και με chipbox που του έχω βάλει πάλι δεν βγάζει καπνο.

Πάντως εγώ αν είχα dpf θα το έβγαζα μόνο αν χρειαζόταν αλλαγη και δέν το σήκωνε η τσέπη μου.

Οταν πρωτοεμφανίστηκαν τα καταλυτικά μας είχαν φλομώσει στο οτι οι καταλύτες καθε 60.000χλμ θέλουν αλλαγη, πράγμα που δεν ισχυεί τελικα.Το ίδιο λένε και για τα dpf.

Aκόμα και η Ford που έλεγε καθε 120.000χλμ αλλαγή στο dpf τελικά δεν αλλάζει παρα μονο αν βουλώσουν και δεν παίρνουν αλλη αναγέννηση.

Link to comment
Share on other sites

τα ντιζελ ειναι πιο ευαισθητα, και επειδη το πετρελαιο στην ελλαδα ειναι οτι να ναι γι αυτο θελει πιο συχνα αλλαγη το dpf απ οτι λεει η vw. αν θυμαμαι καλα στο δικο μου λεει στις 180.000 η στις 210.000 χλμ αλλαγη. το κακο  ειναι οτι αν δεν το προλαβεις μπορει να παρεις τη μηχανη στα χερια. γι αυτο θελω να το βγαλω και γω, και οχι για να παρω 2 αλογα.  γι αυτο και ολοι οι ταξιτζηδες το βγαζουν προληπτικα ακομα και οταν το αμαξι ειναι καινουργιο και με λιγα χλμ

Link to comment
Share on other sites

Στα χέρια δεν παίρνεις τη μηχανή,Οταν βουλώσει θα το καταλάβεις.Θα σου ανάψουν λαμπάκια στο αυτοκινητο γιατι ο εγκέφαλος μετράει την πίεση των καυσαερίων πριν το dpf και μετα για να ξέρει σε τί κατάσταση βρίσκεται.Μη ξεχνάς οτι οι ταξιτζήδες δουλεύουν στο 90% πόλη.

Link to comment
Share on other sites

Ξήλωμα dpf, και πρόγραμμα για να μην ανάβουν λαμπάκια, ετσι παρατείνετε η αξιοπιστία του κινητήρα, μετά την αφαίρεση του φίλτρου η κατανάλωση πέφτει, γιατί αναγενήσεις τέλος. Επίσης η ροπή βγένει σε ποιο χαμηλές στροφές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει περιπτωση να μπουκωσει  το dpf και μη βγαλει καποια ενδειξη; γιατι φιλος μου πηρε τη μηχανη στα χερια απο αυτο, εκτος αν του αναψε καποιο λαμπακι και να μην του εδωσε σημασια. καθε ποσα χλμ κανει αναγενησει; η καταναλωση σιγουρα πεφτει;

Link to comment
Share on other sites

Αν το αυτοκίνητο είναι πιο ελεύθερο η καταναλωση λογικά θα πέσει.Οι αναγεννήσεις δεν τρώνε πολύ πετρέλαιο και έχω την εντύπωση (απο το altea του ξαδέρφου μου) οτι οταν κάνει αναγέννηση ανάβει το λαμπάκι του dpf(χωρίς να είμαι βέβαιος). Για ροπή χαμηλότερα δεν ξέρω αν οντως ισχυεί γιατί οσοι βγάλαν το dpf και δήλωσαν οτι το αμάξι δυνάμωσε συνήθως είχαν πρόβλημα και το βγάλαν οπότε απο τη μειωμένη απόδοση βουλωμένου dpf ξαφνικά βρέθηκαν με ελέυθερη εξαγωγή.Πρέπει να σκεφτούμε οτι δεν θα έχει back pressure οπότε δεν ξέρω αν οντως ισχυει η ροπη χαμηλότερα. Απο τσιπάρισμα σίγουρα εχει ροπή χαμηλότερα οπότε και πάλι δεν είναι μονο η αφαίρεση dpf αλλα η αφαίρεση και ταυτόχρονα τσιπάρισμα.

Δεν ξέρω αν βοήθησα ή αν τα έκανα χειρότερα, πάντως αν δουλεύει σωστά εγω δεν θα το έβγαζα, Ακόμα και αν έχει διαφορά στην κατανάλωση δεν θα κάνεις απόσβεση το κοστος της αφαίρεσης, Και με τα aftermarket dpf να παίζουν στα 300-400€, το κόστος αντικατάστασης στις 200.000χλμ είναι αμελητέο :flowers: 

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν αναβει το λαμπακι  οταν κανει αναγενηση. σωστο αυτο που λες. ο φιλος πιο πανω μαλλον εννοει τσιπαρισμα για να μην αναβει το λαμπακι του dpf και να μη δινει εντολη για αναγενηση και οχι προγραμμα για αυξηση δυναμης. φυσικα και βοηθαει η αποψη ολων και σ ευχαριστω γι αυτο. σιγουρα καποια στιγμη θα το βγαλω προληπτηκα αλλα να κανω καποια χλμ πρωτα, τωρα εχω 50.000 χλμ. τωρα για το κοστος της αφαιρεσης νομιζω ειναι σχετικα μικρο απ οτι εχω ακουσει. σε εναν εξατσισα πρεπει να παω να το βγαλει και σε εναν προγραματιστη να το προγραματιση.  κανενα 200 ευρω ισως και λιγο παραπανω. απ οτι ξερω δεν βαζουν κατι αλλο στη θεση του, αφηνουν μονο το καζανι. για καινουργιο οταν χρειαστει πιστευω θα κανει κανενα 1000ρικο

Link to comment
Share on other sites

Ολα εχουν dpf? Ακομη και το polo 1.2tdi?

Γιατι καπου ειχε παρει το ματι μου οτι στα polo 1.2tdi μονο τα bluemotion εχει dpf...

Γνωριζει κανεις στα σιγουρα?

Edited by eNeRGy
Link to comment
Share on other sites

Ολα εχουν dpf? Ακομη και το polo 1.2tdi?

Γιατι καπου ειχε παρει το ματι μου οτι στα polo 1.2tdi μονο τα bluemotion εχει dpf...

Γνωριζει κανεις στα σιγουρα?

 

Στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή τα έχει όλα τα μοτέρια αναλυτικά. . . .  Νομίζω οτι μόνο το 1.2.tdi bmt έχει Dpf τα άλλα όχι.

 

Γιατί ο κόσμος δεν διαβάζει το βιβλιαράκι. . . . ? Πέρα απο την πλάκα παίρνεις πολλές πληροφορίες απο εκεί. . . . . 

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή τα έχει όλα τα μοτέρια αναλυτικά. . . .  Νομίζω οτι μόνο το 1.2.tdi bmt έχει Dpf τα άλλα όχι.

 

Γιατί ο κόσμος δεν διαβάζει το βιβλιαράκι. . . . ? Πέρα απο την πλάκα παίρνεις πολλές πληροφορίες απο εκεί. . . . . 

Εκει πρεπει να το ειχε παρει το ματι μου...!

Link to comment
Share on other sites

Άρα μια δυναμομετρηση ενός απλού 1.2 με ενός bluemotion θα δείξει την βελτίωση στην οποία μιλάτε περί απουσίας dpf...?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

το κοστος αλλαγης dpf δεν το λες και αμελητεο οπως εγραψε καποιος πιο πανω.....

απο κει και περα.. δεν βρισκω λογο να αφαιρεθει πρωτου μπουκωσει πληρως

180.000 κμ .. εχει κανει ολες κιολες δυο αναγεννησεις. η μια απο αυτη μετα απο κακο πετρελαιο που μου εκανε κοψιματα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.