Jump to content
den7338

Κοψίματα - Πολλαπλασιαστές

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα.Έχω καιρό να γράψω και δυστυχώς γράφω παλι για πρόβλημα.Ειμαι κάτοχος ενός GOLF GT 170 Ps. Εδώ και αρκετούς μήνες είχα κοψιματάκια (αραια και που)στις χαμηλές στροφές όταν είχα υψηλές ταχύτητες μέσα(4η,5η,6η).Χθες κατα τη διάρκεια ταξιδιού τα κοψιματάκια έγινα όχι πιο έντονα αλλα εντονοτατα και μόνιμα.Συγκεκριμενα:Από τις 2000 ως τις 4000 στροφές συνεχόμενα κοψιματα και σε όλες τις ταχύτητες εκτός της 1ης.Να διευκρινίσω επίσης ότι αν ανέβασω σταδιακά τις στροφές δεν παρουσιάζει τίποτα παρά μόνο αν βούτηξω το πόδι μου στο γκάζι.Μετά τις 4000 στροφές ολα κανονικοτατα.Σε τοπικό συνεργείο που το πήγα σήμερα ο εγκέφαλος δεν είχε καταγράψει τίποτα αλλα το πρόβλημα παρέμενε.Τελικα σε βόλτα με το μηχάνημα συνδεδεμένο πάνω μας έγραψε P10ΑΕ αγνωστο σφαλμα.Αλλαξαμε πολλαπλασιαστες έναν έναν αλλα καμία διαφορά.Ο μηχανικός μου απο αθήνα μου είπε να μην ανησυχώ κι όταν με το καλο γυρίσω θα το κοιτάξουμε.Το θέμα είναι ότι είμαι Ζάκυνθο για 5 μέρες διακοπές και έχουν ήδη αρχίσει να χαλάνε.Τελος πάντων για να μη σας ζαλιζω κιόλας γνωρίζει κάποιος τι είναι το P10AE?Ευχαριστω κ συγνώμη για το μεγάλο μήνυμα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλος με ιδιο προβλημα μετα απο πολυ ψαξημο αλαξε μπουζι και εφιαξε.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα το προβλημα ειναι απο πολλαπλασιαστη η και καποιο μπουζι ωποσ το περηγραφησ .το οτι βαλατε εναν εναν πολλαπλασιαστη δεν λεει κατι γιατι το προβλημα μπορη να ειναι σε παραπανο απο εναν πολλαπλασιαστη ωποσ συμβενη τησ περησοτερεσ φορεσ.αυτο που πρεπει να κανει ο μαστορασ εκει ειναι να μπη μπλοκ τιμον να δη σε ποιον κυληνδρο μετραη διακοπεσ την ωρα που κανει τα κομπηαζματα να αντηκαταστηση τον πολλαπλασιαστη και να ελενξη εαν εχει σημαδη απο σπηνθηρα το μπουζη και εαν ναι να το αλλαξη .ελπηζω να εχω πεσει μεσα για να μην ταλεπορηθησ.

Link to comment
Share on other sites

Απ´οτι μου είπε σε κανένα κυληνδρο δε κάνει διακοπές κι επίσης ότι αποκλείεται να εχει πρόβλημα παραπάνω απο ένας πολλαπλασιαστης.Δεν έχω και μεγάλη εμπιστοσύνη εδώ.Το θέμα είναι να ασχοληθώ παραπάνω η να περιμένω μέχρι να γυρίσω Αθήνα την άλλη βδομάδα?Ευχαριστω πάντως για την άμεση απάντηση παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

εγώ λέω να κοιτάξεις για ν75 .... το πιο γνωστό προβλημα είναι ,ειδικά αν έχεις την παλια βαλβίδα με κυριότερα συμπτώματα τα κοψίματα στις στροφες που αναφερεις,η συγκεκριμενη δεν βγάζει σφαλμα στο διαγνωστικό -αν ήταν μπουζί ,ή πολλαπλασιαστής θα έκανες πολλά missfire ,θα σου άναβε λαμπακι και θα εβγαζε σφάλμα στο συγκεκριμενο κύλινδρο...

Link to comment
Share on other sites

εαν κανει κομπιασμα στησ 3000 τοτε συμφονω μαζι σου οτι ειναι n75 εαν ωμοσ κανη διακοπεσ απο 2000 μεχρι 4000 στο αποτομο γκαζι τοτε περησοτερεσ πυθανοτητεσ ειναι για πολλαπλασιαστη η μπουζι.γιατι εαν δεν ειναι κατι απο αυτα τοτε θελει ψαξημο .

Link to comment
Share on other sites

Τα κοψιματα είναι ξεκάθαρο ότι ξεκινούν στις 2000 κ σταματούν στις 4000.Και ειναι πιο εντονα οσο υψηλοτερη ταχυτητα εχω μεσα.Τη ν75 την έχω αλλάξει 3-4 φορές και πλέον έχω τη νεα που είναι μεταλλική.(Δεν αποκλειεται παντωσ να ειναι και παλι αυτη.)Το θέμα μου είναι τι κάνω τωρα που είμαι μακρυά γιατι όπως είπα και πάνω δεν έχω εμπιστοσύνη εδώ.Συντηρητικα καμία βδομάδα μέχρι να γυρίσω ή να επίσπευσω την επιστροφή?Ο μηχανικοσ μου απο Αθηνα μου ειπε να μην ανησυχω κι οοοοοταν γυρισω θα το δουμε.Παντως παιδιά ευχαριστω πολυ για το ενδιαφέρον και παλι.

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε σε ενα συνεργειο.

Μπουζι η πολλαπλασιαστες ειναι.

Δεν ειναι επιστημη,σκεψου να μεινεις απο γκαζι σε μια προσπεραση;)

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε σε ενα συνεργειο.

Μπουζι η πολλαπλασιαστες ειναι.

Δεν ειναι επιστημη,σκεψου να μεινεις απο γκαζι σε μια προσπεραση;)

+1000 με τα ίδια κοψίματα είχα και Γω και τελικά αργοπεθαινε ο ένας πολλαπλασιαστής. Είχα αλλάξει και μπουζι πριν, είχε βελτιωθεί η κατάσταση αλλά σε τέρμα γκάζι από χαμηλά με φορτίο και a/c ξαναρχισε τα ίδια....

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον electric

 

Ειχα το ιδιο θεμα σε ταξιδι/εθνικη μονο (εννοειτε χωρις λαμπακι), σε logarisma εν κινησει ειχε δειξει πολλαπλασιαστη, τον αλλαξα βελτιωθηκε. ξανακανε τα ιδια , περιμενα μηπως ειναι πολλαπλασιαστης και αργοπεθαινει και ειπα να περιμενω. Μετα απο αρκετα χλμ καταλαβα οτι ειτε προκειτε για τον πολλαπλασιαστη-Μητσοτακη ειτε ειναι κατι αλλο. Αλλαξα μπουζι με τα καινουργια της vw και απο τοτε ειμαστε ολοι ευτυχισμενοι, ηρεμοι και χαρουμενοι...μεχρι το επομενο!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.Έχω καιρό να γράψω και δυστυχώς γράφω παλι για πρόβλημα.Ειμαι κάτοχος ενός GOLF GT 170 Ps. Εδώ και αρκετούς μήνες είχα κοψιματάκια (αραια και που)στις χαμηλές στροφές όταν είχα υψηλές ταχύτητες μέσα(4η,5η,6η).Χθες κατα τη διάρκεια ταξιδιού τα κοψιματάκια έγινα όχι πιο έντονα αλλα εντονοτατα και μόνιμα.Συγκεκριμενα:Από τις 2000 ως τις 4000 στροφές συνεχόμενα κοψιματα και σε όλες τις ταχύτητες εκτός της 1ης.Να διευκρινίσω επίσης ότι αν ανέβασω σταδιακά τις στροφές δεν παρουσιάζει τίποτα παρά μόνο αν βούτηξω το πόδι μου στο γκάζι.Μετά τις 4000 στροφές ολα κανονικοτατα.Σε τοπικό συνεργείο που το πήγα σήμερα ο εγκέφαλος δεν είχε καταγράψει τίποτα αλλα το πρόβλημα παρέμενε.Τελικα σε βόλτα με το μηχάνημα συνδεδεμένο πάνω μας έγραψε P10ΑΕ αγνωστο σφαλμα.Αλλαξαμε πολλαπλασιαστες έναν έναν αλλα καμία διαφορά.Ο μηχανικός μου απο αθήνα μου είπε να μην ανησυχώ κι όταν με το καλο γυρίσω θα το κοιτάξουμε.Το θέμα είναι ότι είμαι Ζάκυνθο για 5 μέρες διακοπές και έχουν ήδη αρχίσει να χαλάνε.Τελος πάντων για να μη σας ζαλιζω κιόλας γνωρίζει κάποιος τι είναι το P10AE?Ευχαριστω κ συγνώμη για το μεγάλο μήνυμα.

 

Αντιμετωπίζω το ίδο πρόβλημα με μία διαφορά (ίσως βεβαια να ειναι ουσιαστική) ακριβώς τα ίδια συμπτώματα στις ίδες ακριβως στροφές και χωρίς να φαινεται τιποτα στον εγκεφαλο, αλλα όταν δίνω σιγα σιγα γκαζι... οταν βουταω ολα καλα...

εχω αλλάξει και μπουζι και πολλαπλασιαστές και ν75 αλλα αυτό εκει.

Όταν ειχα αλλάξει πολλαπλασιαστές το κοψίματα ήταν πολύ πιο έντονα και σύντομα χρονικα τωρα θα έλεγα ότι έιναι λιγο πιο ομαλα και το καθε ενα διαρκεί περισσότερο χρόνο. το αντιμετωπίζω εδω και καιρο (οποτε θα ελεγα κανε τις διακοπές σου :) )

το μόνο που έκανα και βελτίωσε αρκετα την κατάσταση ηταν ο αφρος (amsoil power foam) 

αυτα απο εμενα με γκολφ gt & 110,000 km πλεον....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδια καλησπέρα.Σημερα το πήγα στο εξουσιοδοτημένο της VW στη Ζάκυνθο.Αφου του εξηγησα τι συμβαινει (στο ενα και μοναδικο ατομο που εχει το εξουσιοδοτημενο συνεργειο)το εβαλε μπροστα και μου ειπε οτι ο κινητηρασ ´´ρεταρεί´´.(Κάποιο τρέμουλο στο ρελαντί το οποίο μου το κάνει εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια χωρίς κανεις να του δίνει σημασία στα σέρβις και χωρίς γενικά να ενοχλει).Μετα συνέδεσε τον εγκεφαλο με το μηχανημα τους αλλα δεν αναγνωριζε καν το αυτοκινητο.Μου είπε οτι εχει κάποιο πρόβλημα ο εγκέφαλος και δεν μπορεί να τον δει καν.Μιλησε με Αθήνα και του είπαν να αποσυνδεσει τη μπαταρία για όλο το βράδυ και αύριο να ξαναπροσπαθησει.Θυμίζω ότι το Σάββατο σε εξωτερικό συνεργείο μια χαρα το είχαμε συνδέσει.Τελικα το αυτοκίνητο το κράτησαν και θα δούμε παλι αύριο.Σκεφτομαι αύριο ότι κι αν γίνει το αυτοκίνητο να το πάρω και απο βδομάδα να πάω στον δικό μου στην Αθήνα.Φτασαμε απο πολλαπλασιαστες και μπουζι να μιλάμε για εγκέφαλο δηλαδή.Οπως καταλαβαίνετε που διάθεση για διακοπές...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημέρα.Χθες πήγα στο συνεργείο αποφασισμένος να το πάρω το αυτοκίνητο είτε έτσι είτε αλλιώς.2 μέρες μέσα και δε συνδέθηκε ο εγκέφαλος με το μηχάνημα τους.Μετα απο παρότρυνση δική μου μου άλλαξαν πολλαπλασιαστες.Αποτελεσμα?Το αυτοκίνητο πετάει.Μαλιστα ενώ εδώ και πολυ καιρο το ένιωθα πέσμενο μέχρι τις 4000 στροφές απο χθες είναι σαν να οδηγώ κατι καινούριο.Τωρα το θέμα που προέκυψε με το ότι δε συνδέεται ο εγκέφαλος καθόλου στο διαγνωστικό εχει κανεις ιδέα τι μπορεί να είναι?Ευχαριστω όλους σας για το ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα το οτι δεν μπενει το διαγνωστικο μπορει να ειναι και προβλημα του μηχανηματοσ του δικου τουσ . να εχει καμενη ασφαλεια η να εχει κοληση ο εγκεφαλοσ του κινητηρα και να μην μπορησ να μπησ με το διαγνοστηκο. μπορη ωμοσ και να μην κουμπονανε σωστα και την φισα του διαγνωστηκου .επειδη ολα αυτα που ανεφερα εχουναι συμβη κανε τησ διακοπεσ σου και οταν κατεβησ αθηνα το βλεπησ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο εμένα και καλή χρονιά !!! 

 

Μπήκε το έτος με προβλήμα! Από χθες το βράδυ όταν αναπτύσσω ταχύτητα και πλησιάζω τις 2000 στροφές σε όποια ταχύτητα και αν είμαι το αυτοκίνητο κόβει τρελά και στο γκάζι ρετάρει λες και κάηκε ο πολλαπλασιαστής. Ένα άλλο περίεργο είναι ότι με το που το αφήνω το γκάζι επειδή χοροπηδάει το αμάξι, ακούγεται ένα τρελό βήξιμο από την εισαγωγή  που δεν το άκουγα πριν. Λογικά είναι η N75 σωστα? 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδια θελω να αναφερω κατι αν δεν κανω λαθος γιατι μου το ειπε και ο μηχανικος μου (κατι παραπανω ξερει αυτος) ότι εν εχεις πρόβλημα σε έναν πολαπλασιαστη αναγκαστικα τους αλαζης ολους (4 αν θυμαμαι καλα) γιατι ειχα και εγω πρόβλημα με το αμαξι μου ένα γκολφ 4 του 2002 μου αναβε το λαμπακι του κινητηρα και δεν πηγαινε βημα ουτε ανηφορα δεν ανεβαινε και το πηγα στον μηχανικο μου και μου αλαξε πολαπλασιαστες και τους 4 αν θυμαμαι καλα και τα αμαξι φυσαγε μετα,απλα μου ειπε ότι όταν χαλασει ο ενας τους αλαζεις ολους.τωρα ελπιζω να εχει δικιο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδια θελω να αναφερω κατι αν δεν κανω λαθος γιατι μου το ειπε και ο μηχανικος μου (κατι παραπανω ξερει αυτος) ότι εν εχεις πρόβλημα σε έναν πολαπλασιαστη αναγκαστικα τους αλαζης ολους (4 αν θυμαμαι καλα) γιατι ειχα και εγω πρόβλημα με το αμαξι μου ένα γκολφ 4 του 2002 μου αναβε το λαμπακι του κινητηρα και δεν πηγαινε βημα ουτε ανηφορα δεν ανεβαινε και το πηγα στον μηχανικο μου και μου αλαξε πολαπλασιαστες και τους 4 αν θυμαμαι καλα και τα αμαξι φυσαγε μετα,απλα μου ειπε ότι όταν χαλασει ο ενας τους αλαζεις ολους.τωρα ελπιζω να εχει δικιο.

Αλλαζεις μονο τον καμμενο

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδια θελω να αναφερω κατι αν δεν κανω λαθος γιατι μου το ειπε και ο μηχανικος μου (κατι παραπανω ξερει αυτος) ότι εν εχεις πρόβλημα σε έναν πολαπλασιαστη αναγκαστικα τους αλαζης ολους (4 αν θυμαμαι καλα) γιατι ειχα και εγω πρόβλημα με το αμαξι μου ένα γκολφ 4 του 2002 μου αναβε το λαμπακι του κινητηρα και δεν πηγαινε βημα ουτε ανηφορα δεν ανεβαινε και το πηγα στον μηχανικο μου και μου αλαξε πολαπλασιαστες και τους 4 αν θυμαμαι καλα και τα αμαξι φυσαγε μετα,απλα μου ειπε ότι όταν χαλασει ο ενας τους αλαζεις ολους.τωρα ελπιζω να εχει δικιο.

και εγω εμπειρικα σου λεω μετα απο 3 φορες που το πηγα ενα ενα και τα νευρα τσανταλια αλλαξε τους ολους μαζι για να τελειωνεις και να εχεις την ψυχικη σου ηρεμια...βαρεθηκα την οδικη με το ενα ενα

Link to comment
Share on other sites

και εγω εμπειρικα σου λεω μετα απο 3 φορες που το πηγα ενα ενα και τα νευρα τσανταλια αλλαξε τους ολους μαζι για να τελειωνεις και να εχεις την ψυχικη σου ηρεμια...βαρεθηκα την οδικη με το ενα ενα

 

+1

 

εγώ είχα πρόβλημα με missfires..λογικά μου είπαν ήταν τα μπουζί αλλα μπορεί και πολλαπλασιαστές. τα άλλαξα όλα και όχι να κοιτάζω ένα-ένα..Έχω και καβάτζα τώρα. Όσα euros θα γλιτώσεις θα τα φας στην ψυχική οδύνη  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.