Jump to content
solaris2k7

Ένδειξη Κινητήρα...Αισθητήρας G40 Εκεντροφόρου

Recommended Posts

Ρε παιδιά για δώστε μου τα φώτα σας. Έχω ένα Golf 5 GT 1.4TSI του 2007 με 100.000km. Εδώ και κάποιες μέρες μου άναψε στο καντράν η ένδειξη που δείχνει σαν κινητήρας (κίτρινη). Με τα λίγα που ξέρω φανταστικά ότι είναι αισθητήρας Λ και ότι κάπου έβαλα χάλια Βενζίνη. Όντως είχα βάλει σε ένα βενζινάδικο που μετά έμαθα ότι και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δεν βάζει εκεί. Πήγα σε έναν γνωστό μου και έσβησε αυτή την εικονική ένδειξη. Το θέμα είναι ότι μου ανάβει ξανά και ξανά και ειδικά αν ανοίξω το air condition. Το διαγνωστικό βγάζει Αισθητήρας Α υψηλή τιμή εισαγωγής.

Διάβασα κάποια πράγματα για καδένα χρονισμού κλπ και για γενικό πρόβλημα στα TSI.

Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι... Γιατί δεν είμαστε σε εποχή για έξοδα και έχω τρομάξει λίγο.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

έχεις κάπου γραμμενη ακριβώς την βλάβη όπως βγαίνει στο διαγνωστικο;

 

έχει κάποιο νουμερο μπροστα και μετα την περιγραφή της βλάβης στα αγγλικα-

 

από ότι καταλαβαίνω ο αισθητηρας διαβάζει παραπανω καυσαερια ,μπορεί να φταίει ο αισθητηρας ή κάτι άλλο

Link to comment
Share on other sites

έχεις κάπου γραμμενη ακριβώς την βλάβη όπως βγαίνει στο διαγνωστικο;

 

έχει κάποιο νουμερο μπροστα και μετα την περιγραφή της βλάβης στα αγγλικα-

 

από ότι καταλαβαίνω ο αισθητηρας διαβάζει παραπανω καυσαερια ,μπορεί να φταίει ο αισθητηρας ή κάτι άλλο

Καλημέρα Δημήτρη. 

 

Δεν θυμάται ο γνωστός μου που έβαλε ένα διαγνωστικό (μικρό κίτρινο) και το έσβησε τι έλεγε... 

 

Έλεγε κάπως: Αισθητήρας Α εκκεντροφόρου - είσοδος υψηλή τιμή. Αισθητήρας 1 αν είναι κατά σειρά ή μοναδικός

 

Θα πάω να το βάλουν σήμερα σε σωστό διαγνωστικό της VW να δούμε τι θα βγάλει.. Ελπίζω να είναι μόνο αισθητήρας και να μην έχει σπάσει κανένα δόντι. 

 

Έχω ακούσει για τα Golf 5 TSI να έχουν θέματα με την καδένα χρονισμού και έχω φοβηθεί λίγο

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

α δεν καταλαβα ότι έλεγε εκκεντροφορου ,μακαρι να είναι κανας αισθητηρας ,

ενημερωσε μας για την εξελιξη

καλη τύχη

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά για δώστε μου τα φώτα σας. Έχω ένα Golf 5 GT 1.4TSI του 2007 με 100.000km. Εδώ και κάποιες μέρες μου άναψε στο καντράν η ένδειξη που δείχνει σαν κινητήρας (κίτρινη). Με τα λίγα που ξέρω φανταστικά ότι είναι αισθητήρας Λ και ότι κάπου έβαλα χάλια Βενζίνη. Όντως είχα βάλει σε ένα βενζινάδικο που μετά έμαθα ότι και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δεν βάζει εκεί. Πήγα σε έναν γνωστό μου και έσβησε αυτή την εικονική ένδειξη. Το θέμα είναι ότι μου ανάβει ξανά και ξανά και ειδικά αν ανοίξω το air condition. Το διαγνωστικό βγάζει Αισθητήρας Α υψηλή τιμή εισαγωγής.

Διάβασα κάποια πράγματα για καδένα χρονισμού κλπ και για γενικό πρόβλημα στα TSI.

Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι... Γιατί δεν είμαστε σε εποχή για έξοδα και έχω τρομάξει λίγο.

Ευχαριστώ

Αν βρεις τη βλαβη με σκαναρισμα για βαλτη μηπως βοηθησουμε!

Offtopic το υβριδικο κοντερακι πως παει;

Link to comment
Share on other sites

Το διαγνωστικό της vw έβγαλε ότι έχει πηδήξει δόντι η καδένα. Στο επόμενο δόντι μένω off. Θέλει αλλαγή καδένα, γρανάζι,γλιστρες κλπ. Τοσα λεφτά για κάτι που η vw το δηλωνει ότι δεν αλλάζει ποτέ. Θα το ψάξω γιατί κάπου είχα διαβάσει ότι είναι γνωστό θέμα στους bmy κινητήρες και ότι το κάλυπτε η vw μέχρι τα 100000κμ και 6 χρόνια...αλλααααα Ελλαδα....

Link to comment
Share on other sites

Αν βρεις τη βλαβη με σκαναρισμα για βαλτη μηπως βοηθησουμε!

Offtopic το υβριδικο κοντερακι πως παει;

 

Η βλάβη που έβγαλε το διαγνωστικό της VW είναι: 

 

Αισθητήρας G40 Εκεντροφόρου - Υψηλή Τιμή

Link to comment
Share on other sites

Το διαγνωστικό της vw έβγαλε ότι έχει πηδήξει δόντι η καδένα. Στο επόμενο δόντι μένω off. Θέλει αλλαγή καδένα, γρανάζι,γλιστρες κλπ. Τοσα λεφτά για κάτι που η vw το δηλωνει ότι δεν αλλάζει ποτέ. Θα το ψάξω γιατί κάπου είχα διαβάσει ότι είναι γνωστό θέμα στους bmy κινητήρες και ότι το κάλυπτε η vw μέχρι τα 100000κμ και 6 χρόνια...αλλααααα Ελλαδα....

Αλλαξε τα ολα εκτος του γραναζιου ανοιγει και καθαριζεται.

Ταλλαξα προληπτικα στις 90.000 εκτος γραναζιου που το καθαρισα

Και προσπαθησε ναλλαζεις λαδι ανα 7500

Λογικα εχασε το χρονισμα ελαχιστα και το ματι διαβαζει και σου βγαζει το σφαλμα.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε τα ολα εκτος του γραναζιου ανοιγει και καθαριζεται.

Ταλλαξα προληπτικα στις 90.000 εκτος γραναζιου που το καθαρισα

Και προσπαθησε ναλλαζεις λαδι ανα 7500

Λογικα εχασε το χρονισμα ελαχιστα και το ματι διαβαζει και σου βγαζει το σφαλμα.

 

Γενικά αν "σβήσω" το σφάλμα... ανάβει ξανά μετά από 30-40κμ και περισσότερο αν ξεκινήσω πρωί που είναι κρύο ή αν ανοίξω το air-condition που ζορίζει τον κινητήρα 

 

Γενικά... επειδή μάλλον θα μείνει κανένα μήνα ακίνητο το αμάξι... γνωρίζω ότι είναι επίφοβο να κρεμάσει ο κινητήρας και κολλήσουν πιστόνια κλπ... το θέμα είναι.... πόσο επίφοβο είναι???? είναι θέμα χρόνου? ή μπορεί να μην το πάθεις και ποτέ?

 

Όσον αφορά το γρανάζι... με έχουν φοβίσει ότι αν δεν αλλαχτεί... μπορεί μετά από 5.000κμ να πάθω τα ίδια και να πρέπει να ανοίγω πάλι όλο το αμάξι

 

Εδώ μου λένε ότι πρέπει να αλλάξω τα πάντα... φίλτρα, λάδια κλπ... ενώ έχω κάνει service και τα είχα αλλάξει εδώ και 1 μήνα....

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

 

 

Γενικά... επειδή μάλλον θα μείνει κανένα μήνα ακίνητο το αμάξι... γνωρίζω ότι είναι επίφοβο να κρεμάσει ο κινητήρας και κολλήσουν πιστόνια κλπ... το θέμα είναι.... πόσο επίφοβο είναι???? είναι θέμα χρόνου? ή μπορεί να μην το πάθεις και ποτέ?

 

 

 

Φίλε εννοείς να κρεμάσει ο κινητήρας απο την ακινησία,η να κολλήσει?

Το είχα 3 χρόνια στο γκαράζ χωρίς πινακίδες και μερικές φορές έκανα να το βάλω και 2 μήνες μπροστά :)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε εννοείς να κρεμάσει ο κινητήρας απο την ακινησία,η να κολλήσει?

Το είχα 3 χρόνια στο γκαράζ χωρίς πινακίδες και μερικές φορές έκανα να το βάλω και 2 μήνες μπροστά :)

 

Αυτό που ρωτάω είναι:

 

1. Αν το κυκλοφορώ το αμάξι... είναι πολύ ρίσκο? ή μπορεί π.χ να μην πάθει τίποτα? Σίγουρα είναι σοβαρό θέμα να έχει χαλαρώσει λίγο η καδένα... αλλά πόσο επίφοβο είναι να πηδήξει ακόμα ένα δόντι και να γ@μηθούν όλα? Απλά ρωτάω γιατί έχω σκοπό να το φτιάξω σύντομα.... αλλά θέλω να ξέρω αν μπορώ να το κινώ ή αν θα πρέπει ΑΥΣΤΗΡΑ να μείνει στο γκαράζ και να μπει μπροστά μόνο για να πάει στο συνεργείο

 

2. Αν το αφήσω λίγο καιρό ακίνητο... ξέρω ότι στο ξεκίνημα έχει λίγο τρέμουλο σαν κινητήρας... φοβάμαι μην πάω μετά από καιρό να το βάλω μπροστά και έτσι όπως είναι χαλαρή η καδένα.... να πηδήξει και για ακόμα μια φορά γ@μηθούν όλα.

Αλλαξε τα ολα εκτος του γραναζιου ανοιγει και καθαριζεται.

Ταλλαξα προληπτικα στις 90.000 εκτος γραναζιου που το καθαρισα

Και προσπαθησε ναλλαζεις λαδι ανα 7500

Λογικα εχασε το χρονισμα ελαχιστα και το ματι διαβαζει και σου βγαζει το σφαλμα.

 

Μου είπαν ότι χρειάζεται.

 

  • Καδένα
  • Γλίστρες
  • Γρανάζι Στροφάλου
  • Τεντωτήρας
  • Γρανάζι εκκεντροφόρου
  • Γρανάζι εκκεντροφόρου (μεταβλητού) 430€
  • Φλάντζα
  • Τσιμούχα Στροφάλου
  • Λάδια
  • Φίλτρο Λαδιού 
  • Κόλλα κάρτερ

Σύνολο στα ανταλλακτικά 708€

Link to comment
Share on other sites

Σου ειπα και πριν:

Αλλαζεις τεντωτηρες, φλατζα καθρεφτη, γλισιερες, καδενα και αλλαγη λαδιων, καθαρισε και πεταλουδα με βασικη ρυθμιση με χρονισμα εκκ/ρων και ειναι ετοιμο. Καθαρισε το γραναζι μεταβλητου ανοιγει.

Καθαρισε και το παπαρι το αλλο σενα ποτηρι πετρελαιο εχει αναλυθει στο κλαμπ. ( την τρομπιτσα)

Μαζεψε λεφτα και μη το κινεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την ιδια βλαβη εβγαζε ενος φιλου μου gt 170ari, στην vw του ζητησανε 1000αρικο για επισκευη ολα αυτα που λεει το παλικαρι ποιο πανω, η διαφορα ειναι 300€ αντιπροσωποια με αντιπροσωποια, πως βγενει αυτη η διαφορα ποιος ξερει;

Τι καναμε; το ανοιξαμε μονοι μας, ουτε κινητηρα δεν κατεβασαμε, καθαρησαμε μεταβλητο, το ξαναχρονισαμε, ηταν φευγατο, θελει ειδικα εργαλεια για να γινει το χρονισμα, και το λαμπακι δεν ξαναναψε, εκτος απο λαδια και φλαντζες δεν αλαξαμε τιποτα, χιλιομετρα 87000. αλλα η αντιπρωσοποια περημενει στην γωνια τετοιες βλαβες για να τα αρπαξει, η καδενα σετ με τα γραναζια και τεντωτηρες εχει 100-150€ βαρια βαρια. αλλα εμας δεν ειχε σημαδια κοπωσης,  και απο οτι την ειδα ειναι εντελος ψευτικια, σαν να πειρανε μια αλυσιδα μεταδοσης απο παπακι και την βαλανε για χρονισμα, απο οτι ειδα το ιδιο στυλ καδενας φορανε και τα fiat τα diesel τα 13αρια, η φιατ συστηνει αλαγη καδενας ανα 100000κμ, δηλαδη φτηνοδουλεια τελειως,

Edited by chilli
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σου ειπα και πριν:

Αλλαζεις τεντωτηρες, φλατζα καθρεφτη, γλισιερες, καδενα και αλλαγη λαδιων, καθαρισε και πεταλουδα με βασικη ρυθμιση με χρονισμα εκκ/ρων και ειναι ετοιμο. Καθαρισε το γραναζι μεταβλητου ανοιγει.

Καθαρισε και το παπαρι το αλλο σενα ποτηρι πετρελαιο εχει αναλυθει στο κλαμπ. ( την τρομπιτσα)

Μαζεψε λεφτα και μη το κινεις.

Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.

Γνωρίζεις κανένα καλό συνεργείο ειδικευμένο για VW (TSI)???? Έχεις κάτι να προτείνεις?

 

Ευχαριστώ και πάλι

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά!

 

Έχω Golf V BMY 1400, 140PS, του 2006 με 86000 χλμ.

 

Είμαι νέος στο forum και θέλω να σας αναφέρω κι εγώ το πρόβλημά μου...

 

Ξεκίνησα σήμερα πρωί από Λάρισα για Θεσ/νικη και στον Πλαταμώνα μετά από σβήσιμο κινητήρα - ολιγόλετπη στάση και στη συνέχεια εκκίνηση μηχανής, διαπίστωσα ότι άναψε η ένδειξη με μια κίτρινη μηχανή στην περιοχή του στροφόμετρου (μάλλον ίδια με αυτή που αναφέρει ο solaris). Χωρίς κάποιο θόρυβο, εκτός από το γνωστό στην αρχή όταν είναι κρύο τον οποίο έκανε από την 1η στιγμή που το πήρα και που τον έχουν ακούσει οι μηχανικοί κάθε φορά στα service.

Ενώ κινούμουν, κοίταξα το βιβλιαράκι, είδα τι έγραφε σχετικά και τηλεφώνησα καθ' οδόν και στην αντιπροσωπεία Λάρισας. Μου είπαν ότι πρέπει να το βάλουν στον εγκέφαλο. Επειδή όμως κατευθυνόμουν ήδη για Θεσ/νικη, το πήγα στο Μανδύλα αλλά επειδή βιαζόμουν δεν άφησα να το βάλουν στον εγκέφαλο. Απλά ο μηχανικός άναψε τη μηχανή, είδε κι αυτός την ένδειξη, μάρσαρε 2 φορές μέχρι στις 5000 στροφές και με ρώτησε αν μου εμφάνισε κάποιο κόμπιασμα στο δρόμο. Του απάντησα αρνητικά και μάλιστα πήγαινα με 150km/h με κλιματισμό. Αυτό που όμως, ειδικά μετά από αυτές τις ερωτήσεις του για κομπιάσματα, είναι ότι σε απότομα πατήματα του γκαζιού (δεν εννοώ την υστέρηση λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού και τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού) και σε χαμηλές στροφές (1500 - 2500) μερικές φορές δεν μπαίνει ο κομπρέσσορας (φαίνεται σαν με κρεμάει, σαν να επιταχύνει με 50hp) και χρειάζεται να αφήσω στιγμιαία το γκάζι και να ξαναπατήσω και τότε μπαίνει όπως στη συνέχεια και το τουρμπο. Αυτό το παρατήρησα από τη στιγμή που εμφάνισε την ένδειξη.

Επέστρεψα λοιπόν από Θεσ/νικη με τα ίδια χιλιόμετρα στο κοντέρ και κλίμα. Η ένδειξη παραμένει και η υστέρηση δεν εμφανίζεται κάθε φορά που το τεστάρω για να δω τι κάνει.

Τι λέτε να συμβαίνει;

Φυσικά και θα το πάω αντιπροσωπεία, απλά ήθελα να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας, χώρια από αυτά που διάβασα για καδένα και το τσουχτερό πακετάκι τιμών. Μήπως θα πρέπει να επιμείνω για πλήρει κάλυψη του κόστους διαβάζοντας και το άρθρο για έλεγχο κατά περίπτωση για 6 χρόνια ή 200000χλμ;

 

Ευχαριστώ!

Edited by konstantin
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά!

 

Έχω Golf V BMY 1400, 140PS, του 2006 με 86000 χλμ.

 

Είμαι νέος στο forum και θέλω να σας αναφέρω κι εγώ το πρόβλημά μου...

 

Ξεκίνησα σήμερα πρωί από Λάρισα για Θεσ/νικη και στον Πλαταμώνα μετά από σβήσιμο κινητήρα - ολιγόλετπη στάση και στη συνέχεια εκκίνηση μηχανής, διαπίστωσα ότι άναψε η ένδειξη με μια κίτρινη μηχανή στην περιοχή του στροφόμετρου (μάλλον ίδια με αυτή που αναφέρει ο solaris). Χωρίς κάποιο θόρυβο, εκτός από το γνωστό στην αρχή όταν είναι κρύο τον οποίο έκανε από την 1η στιγμή που το πήρα και που τον έχουν ακούσει οι μηχανικοί κάθε φορά στα service.

Ενώ κινούμουν, κοίταξα το βιβλιαράκι, είδα τι έγραφε σχετικά και τηλεφώνησα καθ' οδόν και στην αντιπροσωπεία Λάρισας. Μου είπαν ότι πρέπει να το βάλουν στον εγκέφαλο. Επειδή όμως κατευθυνόμουν ήδη για Θεσ/νικη, το πήγα στο Μανδύλα αλλά επειδή βιαζόμουν δεν άφησα να το βάλουν στον εγκέφαλο. Απλά ο μηχανικός άναψε τη μηχανή, είδε κι αυτός την ένδειξη, μάρσαρε 2 φορές μέχρι στις 5000 στροφές και με ρώτησε αν μου εμφάνισε κάποιο κόμπιασμα στο δρόμο. Του απάντησα αρνητικά και μάλιστα πήγαινα με 150km/h με κλιματισμό. Αυτό που όμως, ειδικά μετά από αυτές τις ερωτήσεις του για κομπιάσματα, είναι ότι σε απότομα πατήματα του γκαζιού (δεν εννοώ την υστέρηση λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού και τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού) και σε χαμηλές στροφές (1500 - 2500) μερικές φορές δεν μπαίνει ο κομπρέσσορας (φαίνεται σαν με κρεμάει, σαν να επιταχύνει με 50hp) και χρειάζεται να αφήσω στιγμιαία το γκάζι και να ξαναπατήσω και τότε μπαίνει όπως στη συνέχεια και το τουρμπο. Αυτό το παρατήρησα από τη στιγμή που εμφάνισε την ένδειξη.

Επέστρεψα λοιπόν από Θεσ/νικη με τα ίδια χιλιόμετρα στο κοντέρ και κλίμα. Η ένδειξη παραμένει και η υστέρηση δεν εμφανίζεται κάθε φορά που το τεστάρω για να δω τι κάνει.

Τι λέτε να συμβαίνει;

Φυσικά και θα το πάω αντιπροσωπεία, απλά ήθελα να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας, χώρια από αυτά που διάβασα για καδένα και το τσουχτερό πακετάκι τιμών. Μήπως θα πρέπει να επιμείνω για πλήρει κάλυψη του κόστους διαβάζοντας και το άρθρο για έλεγχο κατά περίπτωση για 6 χρόνια ή 200000χλμ;

 

Ευχαριστώ!

Αν και δεν περιγράφεις αναλυτικά μάλλον πας για μαγνητική

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν περιγράφεις αναλυτικά μάλλον πας για μαγνητική

Τι δεν αναλύω; Τι εννοείς "μαγνητική";

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πριν από λίγο γυρνόντας από τη δουλειά, μου άναψε κι εμένα η συγκεκριμένη λυχνία (Golf 4 Generation)

Αν θυμάμαι καλά μου το είχε ξανακάνει παλιότερα αλλά κάτι είχαν καθαρίσει κάπου (δεν θυμάμαι που και τι) και είχε στρώσει.

Αύριο το πρωί θα το πάω.

Αρχίζω να κάνω σκέψεις για κανά κοστούμι άσχημο και με βλέπω να μην κοιμάμαι καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Σου ειπα και πριν:

Αλλαζεις τεντωτηρες, φλατζα καθρεφτη, γλισιερες, καδενα και αλλαγη λαδιων, καθαρισε και πεταλουδα με βασικη ρυθμιση με χρονισμα εκκ/ρων και ειναι ετοιμο. Καθαρισε το γραναζι μεταβλητου ανοιγει.

Καθαρισε και το παπαρι το αλλο σενα ποτηρι πετρελαιο εχει αναλυθει στο κλαμπ. ( την τρομπιτσα)

Μαζεψε λεφτα και μη το κινεις.

Χρονισμα εκκεντροφορων  πως γινεται?

Link to comment
Share on other sites

Σ' εμένα τελικά άναβε λόγω του καταλύτη.

Μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα απλά επειδή είχα βάλει ιμιτασιόν όταν τον είχα αλλάξει, μου είπαν ότι ο αισθητήρας κάτι δεν διαβάζει σωστά λόγω του ιμιτασιόν.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, πήγα στην αντιπροσωπεία. Μου είπαν ότι διαβάζει σφάλμα στην αντλία νερού που εμπλέκει - αποσυμπλέκει τον κομπρέσσορα. Τουτέστιν, αλλαγή αντλίας νερού (219€ με έκπτωση) και αντιψυκτικό (38€) + 110 εργατικά....

Μπήκα στο forum και αναζήτησα με αυτή την "πάθηση" και είδα πολλούς ακόμη ασθενείς.... Μπράβο στη VW αξιοπιστία... Έχουν τώρα τόσα χρόνια που εμφανίζουν αυτοκίνητα αυτό το πρόβλημα και δεν λένε να το φτιάξουν... Ή αυτοί - οι Γερμανοί, αλλάζουν τα αυτοκίνητα ανά 2ετία (που τα αλλάζουν βεβαίως) ή εμάς μας έχουν γραμμένους... με τα "αυτοκίνητα του λαού".

Να λέμε τα καλά αλλά και τα άσχημα παίδες. Δε λέω, κάθε φορά που μπαίνω να οδηγήσω μου αρέσει απίστευτα αλλά κάτι τέτοια γεγονότα καταστρέφουν όλη την εικόνα.

Γνώμη μου.

Πάω αύριο για "επέμβαση"... Θα έχετε νέα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.