solaris2k7 Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 Ρε παιδιά για δώστε μου τα φώτα σας. Έχω ένα Golf 5 GT 1.4TSI του 2007 με 100.000km. Εδώ και κάποιες μέρες μου άναψε στο καντράν η ένδειξη που δείχνει σαν κινητήρας (κίτρινη). Με τα λίγα που ξέρω φανταστικά ότι είναι αισθητήρας Λ και ότι κάπου έβαλα χάλια Βενζίνη. Όντως είχα βάλει σε ένα βενζινάδικο που μετά έμαθα ότι και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δεν βάζει εκεί. Πήγα σε έναν γνωστό μου και έσβησε αυτή την εικονική ένδειξη. Το θέμα είναι ότι μου ανάβει ξανά και ξανά και ειδικά αν ανοίξω το air condition. Το διαγνωστικό βγάζει Αισθητήρας Α υψηλή τιμή εισαγωγής. Διάβασα κάποια πράγματα για καδένα χρονισμού κλπ και για γενικό πρόβλημα στα TSI. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι... Γιατί δεν είμαστε σε εποχή για έξοδα και έχω τρομάξει λίγο. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 έχεις κάπου γραμμενη ακριβώς την βλάβη όπως βγαίνει στο διαγνωστικο; έχει κάποιο νουμερο μπροστα και μετα την περιγραφή της βλάβης στα αγγλικα- από ότι καταλαβαίνω ο αισθητηρας διαβάζει παραπανω καυσαερια ,μπορεί να φταίει ο αισθητηρας ή κάτι άλλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted July 17, 2013 Author Report Share Posted July 17, 2013 (edited) έχεις κάπου γραμμενη ακριβώς την βλάβη όπως βγαίνει στο διαγνωστικο; έχει κάποιο νουμερο μπροστα και μετα την περιγραφή της βλάβης στα αγγλικα- από ότι καταλαβαίνω ο αισθητηρας διαβάζει παραπανω καυσαερια ,μπορεί να φταίει ο αισθητηρας ή κάτι άλλο Καλημέρα Δημήτρη. Δεν θυμάται ο γνωστός μου που έβαλε ένα διαγνωστικό (μικρό κίτρινο) και το έσβησε τι έλεγε... Έλεγε κάπως: Αισθητήρας Α εκκεντροφόρου - είσοδος υψηλή τιμή. Αισθητήρας 1 αν είναι κατά σειρά ή μοναδικός Θα πάω να το βάλουν σήμερα σε σωστό διαγνωστικό της VW να δούμε τι θα βγάλει.. Ελπίζω να είναι μόνο αισθητήρας και να μην έχει σπάσει κανένα δόντι. Έχω ακούσει για τα Golf 5 TSI να έχουν θέματα με την καδένα χρονισμού και έχω φοβηθεί λίγο Edited July 17, 2013 by solaris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 α δεν καταλαβα ότι έλεγε εκκεντροφορου ,μακαρι να είναι κανας αισθητηρας , ενημερωσε μας για την εξελιξη καλη τύχη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 17, 2013 Report Share Posted July 17, 2013 Ρε παιδιά για δώστε μου τα φώτα σας. Έχω ένα Golf 5 GT 1.4TSI του 2007 με 100.000km. Εδώ και κάποιες μέρες μου άναψε στο καντράν η ένδειξη που δείχνει σαν κινητήρας (κίτρινη). Με τα λίγα που ξέρω φανταστικά ότι είναι αισθητήρας Λ και ότι κάπου έβαλα χάλια Βενζίνη. Όντως είχα βάλει σε ένα βενζινάδικο που μετά έμαθα ότι και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης δεν βάζει εκεί. Πήγα σε έναν γνωστό μου και έσβησε αυτή την εικονική ένδειξη. Το θέμα είναι ότι μου ανάβει ξανά και ξανά και ειδικά αν ανοίξω το air condition. Το διαγνωστικό βγάζει Αισθητήρας Α υψηλή τιμή εισαγωγής. Διάβασα κάποια πράγματα για καδένα χρονισμού κλπ και για γενικό πρόβλημα στα TSI. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι... Γιατί δεν είμαστε σε εποχή για έξοδα και έχω τρομάξει λίγο. Ευχαριστώ Αν βρεις τη βλαβη με σκαναρισμα για βαλτη μηπως βοηθησουμε!Offtopic το υβριδικο κοντερακι πως παει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted July 17, 2013 Author Report Share Posted July 17, 2013 Το διαγνωστικό της vw έβγαλε ότι έχει πηδήξει δόντι η καδένα. Στο επόμενο δόντι μένω off. Θέλει αλλαγή καδένα, γρανάζι,γλιστρες κλπ. Τοσα λεφτά για κάτι που η vw το δηλωνει ότι δεν αλλάζει ποτέ. Θα το ψάξω γιατί κάπου είχα διαβάσει ότι είναι γνωστό θέμα στους bmy κινητήρες και ότι το κάλυπτε η vw μέχρι τα 100000κμ και 6 χρόνια...αλλααααα Ελλαδα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted July 18, 2013 Author Report Share Posted July 18, 2013 Αν βρεις τη βλαβη με σκαναρισμα για βαλτη μηπως βοηθησουμε! Offtopic το υβριδικο κοντερακι πως παει; Η βλάβη που έβγαλε το διαγνωστικό της VW είναι: Αισθητήρας G40 Εκεντροφόρου - Υψηλή Τιμή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 19, 2013 Report Share Posted July 19, 2013 (edited) Το διαγνωστικό της vw έβγαλε ότι έχει πηδήξει δόντι η καδένα. Στο επόμενο δόντι μένω off. Θέλει αλλαγή καδένα, γρανάζι,γλιστρες κλπ. Τοσα λεφτά για κάτι που η vw το δηλωνει ότι δεν αλλάζει ποτέ. Θα το ψάξω γιατί κάπου είχα διαβάσει ότι είναι γνωστό θέμα στους bmy κινητήρες και ότι το κάλυπτε η vw μέχρι τα 100000κμ και 6 χρόνια...αλλααααα Ελλαδα....Αλλαξε τα ολα εκτος του γραναζιου ανοιγει και καθαριζεται.Ταλλαξα προληπτικα στις 90.000 εκτος γραναζιου που το καθαρισα Και προσπαθησε ναλλαζεις λαδι ανα 7500 Λογικα εχασε το χρονισμα ελαχιστα και το ματι διαβαζει και σου βγαζει το σφαλμα. Edited July 19, 2013 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted July 22, 2013 Author Report Share Posted July 22, 2013 (edited) Αλλαξε τα ολα εκτος του γραναζιου ανοιγει και καθαριζεται. Ταλλαξα προληπτικα στις 90.000 εκτος γραναζιου που το καθαρισα Και προσπαθησε ναλλαζεις λαδι ανα 7500 Λογικα εχασε το χρονισμα ελαχιστα και το ματι διαβαζει και σου βγαζει το σφαλμα. Γενικά αν "σβήσω" το σφάλμα... ανάβει ξανά μετά από 30-40κμ και περισσότερο αν ξεκινήσω πρωί που είναι κρύο ή αν ανοίξω το air-condition που ζορίζει τον κινητήρα Γενικά... επειδή μάλλον θα μείνει κανένα μήνα ακίνητο το αμάξι... γνωρίζω ότι είναι επίφοβο να κρεμάσει ο κινητήρας και κολλήσουν πιστόνια κλπ... το θέμα είναι.... πόσο επίφοβο είναι???? είναι θέμα χρόνου? ή μπορεί να μην το πάθεις και ποτέ? Όσον αφορά το γρανάζι... με έχουν φοβίσει ότι αν δεν αλλαχτεί... μπορεί μετά από 5.000κμ να πάθω τα ίδια και να πρέπει να ανοίγω πάλι όλο το αμάξι Εδώ μου λένε ότι πρέπει να αλλάξω τα πάντα... φίλτρα, λάδια κλπ... ενώ έχω κάνει service και τα είχα αλλάξει εδώ και 1 μήνα.... Edited July 22, 2013 by solaris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Γενικά... επειδή μάλλον θα μείνει κανένα μήνα ακίνητο το αμάξι... γνωρίζω ότι είναι επίφοβο να κρεμάσει ο κινητήρας και κολλήσουν πιστόνια κλπ... το θέμα είναι.... πόσο επίφοβο είναι???? είναι θέμα χρόνου? ή μπορεί να μην το πάθεις και ποτέ? Φίλε εννοείς να κρεμάσει ο κινητήρας απο την ακινησία,η να κολλήσει? Το είχα 3 χρόνια στο γκαράζ χωρίς πινακίδες και μερικές φορές έκανα να το βάλω και 2 μήνες μπροστά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted July 22, 2013 Author Report Share Posted July 22, 2013 Φίλε εννοείς να κρεμάσει ο κινητήρας απο την ακινησία,η να κολλήσει? Το είχα 3 χρόνια στο γκαράζ χωρίς πινακίδες και μερικές φορές έκανα να το βάλω και 2 μήνες μπροστά Αυτό που ρωτάω είναι: 1. Αν το κυκλοφορώ το αμάξι... είναι πολύ ρίσκο? ή μπορεί π.χ να μην πάθει τίποτα? Σίγουρα είναι σοβαρό θέμα να έχει χαλαρώσει λίγο η καδένα... αλλά πόσο επίφοβο είναι να πηδήξει ακόμα ένα δόντι και να γ@μηθούν όλα? Απλά ρωτάω γιατί έχω σκοπό να το φτιάξω σύντομα.... αλλά θέλω να ξέρω αν μπορώ να το κινώ ή αν θα πρέπει ΑΥΣΤΗΡΑ να μείνει στο γκαράζ και να μπει μπροστά μόνο για να πάει στο συνεργείο 2. Αν το αφήσω λίγο καιρό ακίνητο... ξέρω ότι στο ξεκίνημα έχει λίγο τρέμουλο σαν κινητήρας... φοβάμαι μην πάω μετά από καιρό να το βάλω μπροστά και έτσι όπως είναι χαλαρή η καδένα.... να πηδήξει και για ακόμα μια φορά γ@μηθούν όλα. Αλλαξε τα ολα εκτος του γραναζιου ανοιγει και καθαριζεται. Ταλλαξα προληπτικα στις 90.000 εκτος γραναζιου που το καθαρισα Και προσπαθησε ναλλαζεις λαδι ανα 7500 Λογικα εχασε το χρονισμα ελαχιστα και το ματι διαβαζει και σου βγαζει το σφαλμα. Μου είπαν ότι χρειάζεται. Καδένα Γλίστρες Γρανάζι Στροφάλου Τεντωτήρας Γρανάζι εκκεντροφόρου Γρανάζι εκκεντροφόρου (μεταβλητού) 430€ Φλάντζα Τσιμούχα Στροφάλου Λάδια Φίλτρο Λαδιού Κόλλα κάρτερ Σύνολο στα ανταλλακτικά 708€ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Σου ειπα και πριν: Αλλαζεις τεντωτηρες, φλατζα καθρεφτη, γλισιερες, καδενα και αλλαγη λαδιων, καθαρισε και πεταλουδα με βασικη ρυθμιση με χρονισμα εκκ/ρων και ειναι ετοιμο. Καθαρισε το γραναζι μεταβλητου ανοιγει. Καθαρισε και το παπαρι το αλλο σενα ποτηρι πετρελαιο εχει αναλυθει στο κλαμπ. ( την τρομπιτσα) Μαζεψε λεφτα και μη το κινεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 (edited) Την ιδια βλαβη εβγαζε ενος φιλου μου gt 170ari, στην vw του ζητησανε 1000αρικο για επισκευη ολα αυτα που λεει το παλικαρι ποιο πανω, η διαφορα ειναι 300€ αντιπροσωποια με αντιπροσωποια, πως βγενει αυτη η διαφορα ποιος ξερει; Τι καναμε; το ανοιξαμε μονοι μας, ουτε κινητηρα δεν κατεβασαμε, καθαρησαμε μεταβλητο, το ξαναχρονισαμε, ηταν φευγατο, θελει ειδικα εργαλεια για να γινει το χρονισμα, και το λαμπακι δεν ξαναναψε, εκτος απο λαδια και φλαντζες δεν αλαξαμε τιποτα, χιλιομετρα 87000. αλλα η αντιπρωσοποια περημενει στην γωνια τετοιες βλαβες για να τα αρπαξει, η καδενα σετ με τα γραναζια και τεντωτηρες εχει 100-150€ βαρια βαρια. αλλα εμας δεν ειχε σημαδια κοπωσης, και απο οτι την ειδα ειναι εντελος ψευτικια, σαν να πειρανε μια αλυσιδα μεταδοσης απο παπακι και την βαλανε για χρονισμα, απο οτι ειδα το ιδιο στυλ καδενας φορανε και τα fiat τα diesel τα 13αρια, η φιατ συστηνει αλαγη καδενας ανα 100000κμ, δηλαδη φτηνοδουλεια τελειως, Edited July 22, 2013 by chilli 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted July 23, 2013 Author Report Share Posted July 23, 2013 Σου ειπα και πριν: Αλλαζεις τεντωτηρες, φλατζα καθρεφτη, γλισιερες, καδενα και αλλαγη λαδιων, καθαρισε και πεταλουδα με βασικη ρυθμιση με χρονισμα εκκ/ρων και ειναι ετοιμο. Καθαρισε το γραναζι μεταβλητου ανοιγει. Καθαρισε και το παπαρι το αλλο σενα ποτηρι πετρελαιο εχει αναλυθει στο κλαμπ. ( την τρομπιτσα) Μαζεψε λεφτα και μη το κινεις. Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Γνωρίζεις κανένα καλό συνεργείο ειδικευμένο για VW (TSI)???? Έχεις κάτι να προτείνεις? Ευχαριστώ και πάλι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantin Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 (edited) Γεια σας παιδιά! Έχω Golf V BMY 1400, 140PS, του 2006 με 86000 χλμ. Είμαι νέος στο forum και θέλω να σας αναφέρω κι εγώ το πρόβλημά μου... Ξεκίνησα σήμερα πρωί από Λάρισα για Θεσ/νικη και στον Πλαταμώνα μετά από σβήσιμο κινητήρα - ολιγόλετπη στάση και στη συνέχεια εκκίνηση μηχανής, διαπίστωσα ότι άναψε η ένδειξη με μια κίτρινη μηχανή στην περιοχή του στροφόμετρου (μάλλον ίδια με αυτή που αναφέρει ο solaris). Χωρίς κάποιο θόρυβο, εκτός από το γνωστό στην αρχή όταν είναι κρύο τον οποίο έκανε από την 1η στιγμή που το πήρα και που τον έχουν ακούσει οι μηχανικοί κάθε φορά στα service. Ενώ κινούμουν, κοίταξα το βιβλιαράκι, είδα τι έγραφε σχετικά και τηλεφώνησα καθ' οδόν και στην αντιπροσωπεία Λάρισας. Μου είπαν ότι πρέπει να το βάλουν στον εγκέφαλο. Επειδή όμως κατευθυνόμουν ήδη για Θεσ/νικη, το πήγα στο Μανδύλα αλλά επειδή βιαζόμουν δεν άφησα να το βάλουν στον εγκέφαλο. Απλά ο μηχανικός άναψε τη μηχανή, είδε κι αυτός την ένδειξη, μάρσαρε 2 φορές μέχρι στις 5000 στροφές και με ρώτησε αν μου εμφάνισε κάποιο κόμπιασμα στο δρόμο. Του απάντησα αρνητικά και μάλιστα πήγαινα με 150km/h με κλιματισμό. Αυτό που όμως, ειδικά μετά από αυτές τις ερωτήσεις του για κομπιάσματα, είναι ότι σε απότομα πατήματα του γκαζιού (δεν εννοώ την υστέρηση λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού και τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού) και σε χαμηλές στροφές (1500 - 2500) μερικές φορές δεν μπαίνει ο κομπρέσσορας (φαίνεται σαν με κρεμάει, σαν να επιταχύνει με 50hp) και χρειάζεται να αφήσω στιγμιαία το γκάζι και να ξαναπατήσω και τότε μπαίνει όπως στη συνέχεια και το τουρμπο. Αυτό το παρατήρησα από τη στιγμή που εμφάνισε την ένδειξη. Επέστρεψα λοιπόν από Θεσ/νικη με τα ίδια χιλιόμετρα στο κοντέρ και κλίμα. Η ένδειξη παραμένει και η υστέρηση δεν εμφανίζεται κάθε φορά που το τεστάρω για να δω τι κάνει. Τι λέτε να συμβαίνει; Φυσικά και θα το πάω αντιπροσωπεία, απλά ήθελα να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας, χώρια από αυτά που διάβασα για καδένα και το τσουχτερό πακετάκι τιμών. Μήπως θα πρέπει να επιμείνω για πλήρει κάλυψη του κόστους διαβάζοντας και το άρθρο για έλεγχο κατά περίπτωση για 6 χρόνια ή 200000χλμ; Ευχαριστώ! Edited July 24, 2013 by konstantin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Γεια σας παιδιά! Έχω Golf V BMY 1400, 140PS, του 2006 με 86000 χλμ. Είμαι νέος στο forum και θέλω να σας αναφέρω κι εγώ το πρόβλημά μου... Ξεκίνησα σήμερα πρωί από Λάρισα για Θεσ/νικη και στον Πλαταμώνα μετά από σβήσιμο κινητήρα - ολιγόλετπη στάση και στη συνέχεια εκκίνηση μηχανής, διαπίστωσα ότι άναψε η ένδειξη με μια κίτρινη μηχανή στην περιοχή του στροφόμετρου (μάλλον ίδια με αυτή που αναφέρει ο solaris). Χωρίς κάποιο θόρυβο, εκτός από το γνωστό στην αρχή όταν είναι κρύο τον οποίο έκανε από την 1η στιγμή που το πήρα και που τον έχουν ακούσει οι μηχανικοί κάθε φορά στα service. Ενώ κινούμουν, κοίταξα το βιβλιαράκι, είδα τι έγραφε σχετικά και τηλεφώνησα καθ' οδόν και στην αντιπροσωπεία Λάρισας. Μου είπαν ότι πρέπει να το βάλουν στον εγκέφαλο. Επειδή όμως κατευθυνόμουν ήδη για Θεσ/νικη, το πήγα στο Μανδύλα αλλά επειδή βιαζόμουν δεν άφησα να το βάλουν στον εγκέφαλο. Απλά ο μηχανικός άναψε τη μηχανή, είδε κι αυτός την ένδειξη, μάρσαρε 2 φορές μέχρι στις 5000 στροφές και με ρώτησε αν μου εμφάνισε κάποιο κόμπιασμα στο δρόμο. Του απάντησα αρνητικά και μάλιστα πήγαινα με 150km/h με κλιματισμό. Αυτό που όμως, ειδικά μετά από αυτές τις ερωτήσεις του για κομπιάσματα, είναι ότι σε απότομα πατήματα του γκαζιού (δεν εννοώ την υστέρηση λόγω ηλεκτρονικού γκαζιού και τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού) και σε χαμηλές στροφές (1500 - 2500) μερικές φορές δεν μπαίνει ο κομπρέσσορας (φαίνεται σαν με κρεμάει, σαν να επιταχύνει με 50hp) και χρειάζεται να αφήσω στιγμιαία το γκάζι και να ξαναπατήσω και τότε μπαίνει όπως στη συνέχεια και το τουρμπο. Αυτό το παρατήρησα από τη στιγμή που εμφάνισε την ένδειξη. Επέστρεψα λοιπόν από Θεσ/νικη με τα ίδια χιλιόμετρα στο κοντέρ και κλίμα. Η ένδειξη παραμένει και η υστέρηση δεν εμφανίζεται κάθε φορά που το τεστάρω για να δω τι κάνει. Τι λέτε να συμβαίνει; Φυσικά και θα το πάω αντιπροσωπεία, απλά ήθελα να μου πείτε κι εσείς τη γνώμη σας, χώρια από αυτά που διάβασα για καδένα και το τσουχτερό πακετάκι τιμών. Μήπως θα πρέπει να επιμείνω για πλήρει κάλυψη του κόστους διαβάζοντας και το άρθρο για έλεγχο κατά περίπτωση για 6 χρόνια ή 200000χλμ; Ευχαριστώ! Αν και δεν περιγράφεις αναλυτικά μάλλον πας για μαγνητική Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantin Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Αν και δεν περιγράφεις αναλυτικά μάλλον πας για μαγνητική Τι δεν αναλύω; Τι εννοείς "μαγνητική"; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Μόλις πριν από λίγο γυρνόντας από τη δουλειά, μου άναψε κι εμένα η συγκεκριμένη λυχνία (Golf 4 Generation) Αν θυμάμαι καλά μου το είχε ξανακάνει παλιότερα αλλά κάτι είχαν καθαρίσει κάπου (δεν θυμάμαι που και τι) και είχε στρώσει. Αύριο το πρωί θα το πάω. Αρχίζω να κάνω σκέψεις για κανά κοστούμι άσχημο και με βλέπω να μην κοιμάμαι καθόλου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 28, 2013 Report Share Posted July 28, 2013 Σου ειπα και πριν: Αλλαζεις τεντωτηρες, φλατζα καθρεφτη, γλισιερες, καδενα και αλλαγη λαδιων, καθαρισε και πεταλουδα με βασικη ρυθμιση με χρονισμα εκκ/ρων και ειναι ετοιμο. Καθαρισε το γραναζι μεταβλητου ανοιγει. Καθαρισε και το παπαρι το αλλο σενα ποτηρι πετρελαιο εχει αναλυθει στο κλαμπ. ( την τρομπιτσα) Μαζεψε λεφτα και μη το κινεις. Χρονισμα εκκεντροφορων πως γινεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katafractos Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Σ' εμένα τελικά άναβε λόγω του καταλύτη. Μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα απλά επειδή είχα βάλει ιμιτασιόν όταν τον είχα αλλάξει, μου είπαν ότι ο αισθητήρας κάτι δεν διαβάζει σωστά λόγω του ιμιτασιόν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantin Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Παιδιά, πήγα στην αντιπροσωπεία. Μου είπαν ότι διαβάζει σφάλμα στην αντλία νερού που εμπλέκει - αποσυμπλέκει τον κομπρέσσορα. Τουτέστιν, αλλαγή αντλίας νερού (219€ με έκπτωση) και αντιψυκτικό (38€) + 110 εργατικά.... Μπήκα στο forum και αναζήτησα με αυτή την "πάθηση" και είδα πολλούς ακόμη ασθενείς.... Μπράβο στη VW αξιοπιστία... Έχουν τώρα τόσα χρόνια που εμφανίζουν αυτοκίνητα αυτό το πρόβλημα και δεν λένε να το φτιάξουν... Ή αυτοί - οι Γερμανοί, αλλάζουν τα αυτοκίνητα ανά 2ετία (που τα αλλάζουν βεβαίως) ή εμάς μας έχουν γραμμένους... με τα "αυτοκίνητα του λαού". Να λέμε τα καλά αλλά και τα άσχημα παίδες. Δε λέω, κάθε φορά που μπαίνω να οδηγήσω μου αρέσει απίστευτα αλλά κάτι τέτοια γεγονότα καταστρέφουν όλη την εικόνα. Γνώμη μου. Πάω αύριο για "επέμβαση"... Θα έχετε νέα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantin Posted July 30, 2013 Report Share Posted July 30, 2013 Όπως σας είπα, αλλαγή αντλιας νερού και 1,5λτ. αντιψυκτικό, 219+8+100 (εργασία). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...