chrispant Posted July 18, 2013 Report Share Posted July 18, 2013 (edited) καλησπέρα σας, εχω το golf V 140 gt sport, ΒΜΥ του 2008 με 71.500 χλμ. προ 2 μηνου άναψε το check engine και μετά απο διάγνωση με v-gom εδειξε : σφάλμα-περιστασιακό P 2015 αισθητήρα κλαπέτου εισαγωγής. To έσβησα μετά απο λίγες μέρες πάλι ξανάναψε, πάλι η ίδια βλάβη. αυτό έγινε 3-4 φορές και μετά απο 4-5 μέρες ξανάναβε. Οπότε το αμαξάκι οδηγήθηκε στο συνεργείο για αλλαγή του ποτενσιόμετρου-αισθητήρα. Αγοράστηκε από εμένα από την αντιπροσωπεία ο σχετικός αισθητήρας κωδ. 03C 907 386 B και τοποθετήθηκε. Να σημειώσω οτι στο golf V 140άρι, τα κλαπέτα εισαγωγής δεν είναι πλαστικά αλλά μεταλλικά και δεν βρίσκονται πάνω στην πλαστική πολλαπλή εισαγωγής όπως στα 122άρια. Ημουν παρόν σε όλη την διάρκεια της επισκευής, η πολλαπλή βγήκε, ελέγξαμε τα μεταλλικά κλαπέτα με 1 σωληνάκι οτι ανοίγουν όλα κανονικά, και δεν διαπιστώσαμε κανένα άλλο θέμα. ολοκληρώνουμε λοιπόν την επισκευή, και αφήνουμε λίγο χρόνο την μηχανή αναμμένη να αυτορυθμιστεί ο αισθητήρας. Ελεγχουμε με vag-com και κανένα πρόβλημα, όλα φαινομενικά άψογα. Πέρασαν 3 βδομάδες απ την αλλαγή του αισθητήρα, και το check engine ξανάναψε με την ίδια βλάβη-μόνιμη τώρα P2015 Intake Manifold Flap Position Sensor. σημειώνω οτι δεν διαπιστώνω καμιά βλάβη-δυσλειτουργία στην καθημερινή χρήση του αυτ/του, το οποίο φοράει πρόγραμμα overload 95άρας Δεν το σκίζω, του συμπεριφέρομαι ομαλά. δυστηχώς δεν έχω την αναλυτική ακριβή περιγραφή του σφάλματος που ήταν-είναι πάντα το σφάλμα P2015. ο μηχανικός που το ξαναείδε, (προ 3 ημερών το ξανασβήσαμε και ξανάναψε) λέει οτι ίσως να θέλει update ο εγκέφαλος λόγω προγράμματος. Παρακαλώ τα φώτα σας, δεν μπορεί ο αισθητήρας να τα παιξε σε 1 μήνα.. ποια η γνώμη σας ? δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα να είσαι κύριος και τυπικός σε όλα με τ αμάξι και να βλέπεις λαμπάκι αναμμένο λόγω προβλήματος που επισκευάστηκε προ 20 ημερών. Σας ευχαριστώ πολύ και sorry για το σεντόνι... Edited July 18, 2013 by chrispant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 18, 2013 Report Share Posted July 18, 2013 δεν ειναι αισθητηρας ειναι ποντεσιομετρο,δεν κανει καπια δουλεια και απλα διαβαζει. πιστευω να εχουβ τοποθετξσει σωστα τν μπεκιερα στο συνεργειο. πιθανων εχει προβλημα η βαλβιδα που ανοιγοκλεινει τις πεταλουδες με κωδικο 03C 906 283.(ο κωδικος χωρις γραμμα στο τελος γτ με το γραμμα ειναι η Ν75,εμεις θελουμε αυτη με τα 2 σωληνακια και οχι αυτη με τα 3 που ειναι η Ν75.) vcds measuring blocks χτυπας το νουμερο 142 και τσεκαρε αν σου βγαζει ΟΚ, για να δουμε αν δουλευει η βαλβιδα. η μοναδικη αλλαγη που θα δεις στο αμαξι σου ειναι το trip computer θα εχει ανεβασμενη καταναλωση με τα απο καποια χλμ. ΙΣΩΣ ομως ανηκεις στην σπανια περιπτωση του χαλασμενου ποντεσιομετρου.ελεγξε και τα σωληνακια που πανε στην φουσκα που ανοιγουν οι πεταλουδες. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 19, 2013 Report Share Posted July 19, 2013 καλημερα το προβλημα σου ειναι ωποσ λεει και ο φιλοσ ο δημητρησ στην βαλβηδα κλαπετον εισαγωγησ που ειναι κουμπομενη επανο στην πλαστικη σωληνα του τουρμπο στο υψωσ που κανει την γωνια ο σοληνασ.επεισησ ελενχησ εαν εχεισ ψευτοκαπακο που εχει δοχειο υποπιεσησ θα ελενξησ εαν κραταη υποπιεση ενο ο κινητηρασ ειναι σβηστοσ.και εαν η φουσκα που δουλευη τα κλαπετα τησ εισαγωγησ ειναι και αυτη οκ τοτε αλλαζησ την βαλβηδα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted July 23, 2013 Author Report Share Posted July 23, 2013 Ευχαριστώ για την βοήθεια παίδες! Χθες ξανάναψε το check, και εσβησε από μόνο του σήμερα (παρά οτι έσβησε το λαμπάκι, η βλάβη παραμένει στον εγκέφαλο όπως έδειξε και το διαγνωστικό). Υποπίεση κρατάει, επομένως προχωρώ σε αλλαγή της βαλβιδας (κόστος 45ε) όπως ανέφερε και ο δημήτρης. Θα την άλλαζα σήμερα αλλα γέννησε η γυναίκα του μάστορα οπότε το αναβάλουμε για μερικές μέρες. Αυτές είναι χαρές ! Δεν την μέτρησα αν δουλευει όπως είπες δημήτρη , λέω να την αλλάξω ούτως η άλλως, μήπως και κάνει σποραδικές διακοπές και δεν το πιάσει το διαγνωστικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 θα σου στειλω πμ που να ην παρεισ μονοσ σου με 35 ευρω και να την βαλεισ μονος ειναι γελιο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted July 23, 2013 Author Report Share Posted July 23, 2013 Ευχαριστω δημήτρη! Απλά την αλλάζω ή θέλει και καμιά ρύθμιση ή κάτι άλλο? Βγαίνει έυκολα? Την βρήκα που ειναι αλλά δεν έψαξα πως βγαίνει, κουμπωτή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 γελια ευκολα,την βαζεις σβηνεις βλαβη και τελος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 καλημερα το προβλημα σου ειναι ωποσ λεει και ο φιλοσ ο δημητρησ στην βαλβηδα κλαπετον εισαγωγησ που ειναι κουμπομενη επανο στην πλαστικη σωληνα του τουρμπο στο υψωσ που κανει την γωνια ο σοληνασ.επεισησ ελενχησ εαν εχεισ ψευτοκαπακο που εχει δοχειο υποπιεσησ θα ελενξησ εαν κραταη υποπιεση ενο ο κινητηρασ ειναι σβηστοσ.και εαν η φουσκα που δουλευη τα κλαπετα τησ εισαγωγησ ειναι και αυτη οκ τοτε αλλαζησ την βαλβηδα. Δοκιμασα να βγαλω το σωληνακι που καταληγει στο καπακι να δω αν κραταει υποπιεση αλλα δεν εβγαλε αερα.Βεβαια η δοκιμη εγινε το πρωι και ειταν 10 ωρες κλειστη η μηχανη αν παιζει καποιο ρολο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 βαλτο εμπρος να δουλεψει 5 λεπτα-σβηστο και καπακι καντο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted July 26, 2013 Author Report Share Posted July 26, 2013 καλησπερα σας, Εχθες αλλάχτηκε η βαλβίδα κλαπέτων εισαγωγής. κόστος 45€ η γνήσια. ,μηδενικό κόστος εργασίας. (36€ έχει η ιμιτασιόν βαλβίδα). Ευχομαι να μην ξαναδω τo ίδιο σφάλμα P2015. Ευχαριστώ τον sodimitris και τον elecrtic doctor για την πολύτιμη βοήθεια τους ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Επι της ευκαιρίας βάλε και μια φωτό μήπως χρειαστεί κανεις να την αλλάξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 http://img251.imageshack.us/img251/9011/n316.jpg 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 (edited) βαλτο εμπρος να δουλεψει 5 λεπτα-σβηστο και καπακι καντο Την 1η φορα εβγαλε λιγο αερα σε διαστημα 30 sec Μετα που δοκιμασα παλι δεν εβγαλε..Εντοπισα ενα μικρο σπασιματακι(ρωγμη) στην υποδοχη του καπακιου εκει που κουμπωνει το σωληνακι.Το κολησα με ακρυλικη κολα και αυριο θα δοκιμασω παλι. Αν ειναι εκει το προβλημα λογικα θα μου κραταει υποπιεση παραπανω ωρα. εχω 3 αποριες α) κανονικα αφου ειναι κλειστο κυκλωμα δεν πρεπει να κραταει υποπιεση συνεχεια? και οχι τα πρωτα min απο την στιγμη που κλεισω την μηχανη? β) αν οντως χανει υποπιεση δεν επιρεαζει προς τα κατω την πιεση σαν overboost π.χ? η την σταθερη? γ) Αν δεν φταιει το συγκεκριμενο σημειο που χανει υποπιεση τι μου προτεινετε να να κοιταξω σαν προτεραιωτητα? Edited July 26, 2013 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Δημήτρη, αυτό που είπα στο τηλέφωνο για την βαλβίδα που όταν την αντικατέστησαν στην αντιπροσωπεία μου είχαν συνδέσει τα σωληνάκια ανάποδα είναι η βαλβίδα στην παραπάνω εικόνα!!! Για έλεγξε μήπως κατα την συναρμολόγηση απο την επισκευή έγινε αντίστοιχα λάθος σύνδεση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Στεφανε νομιζω οτι αναψε το λαμπακι λογω της ελλειψης υποπιεσης στο συγκεκριμενο σωληνακι .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 27, 2013 Report Share Posted July 27, 2013 (edited) Την 1η φορα εβγαλε λιγο αερα σε διαστημα 30 sec Μετα που δοκιμασα παλι δεν εβγαλε..Εντοπισα ενα μικρο σπασιματακι(ρωγμη) στην υποδοχη του καπακιου εκει που κουμπωνει το σωληνακι.Το κολησα με ακρυλικη κολα και αυριο θα δοκιμασω παλι. Αν ειναι εκει το προβλημα λογικα θα μου κραταει υποπιεση παραπανω ωρα. εχω 3 αποριες α) κανονικα αφου ειναι κλειστο κυκλωμα δεν πρεπει να κραταει υποπιεση συνεχεια? και οχι τα πρωτα min απο την στιγμη που κλεισω την μηχανη? β) αν οντως χανει υποπιεση δεν επιρεαζει προς τα κατω την πιεση σαν overboost π.χ? η την σταθερη? γ) Αν δεν φταιει το συγκεκριμενο σημειο που χανει υποπιεση τι μου προτεινετε να να κοιταξω σαν προτεραιωτητα? καλημερα και συγνωμη για την καθηστερηση εαν βγαζησ το σωληνακι τησ υποπιεσησ μετα απο 5 λεπτα και δεν υποπιεση παη να πη οτι η το καπακι ειναι σπασμενο [[ωποσ και το βρηκεσ]] η το σωληνακι που πηγαινει στην βαλβηδα ειναι κομενο.η δουλεια του δοχειου ειναι να παρεχη υποπιεση συνεχεια κατα την εκηνηση του κινητηρα εαν ειναι σπασμενο και χανει λογικο ειναι να αναβη το τσεκ.το δοχειο υποπιεσησ η βαλβηδα η φουσκα ειναι μονο για την λειτουργια τον κλαπετον. Ωποτε εαν το δοχειο υποπιεσησ μετα το κολημα που του εκανεσ συνεχειζη να μην κραταη υποπιεση αλλαζησ το καπακι και το παρακολουθησ και εαν σου ξαναβγαλη σφαλμα για τα κλαπετα αλλαζησ και την βαλβηδα τον κλαπετων και εισαι οκ. ελπηζω να βοειθησα. Edited July 27, 2013 by electric doctor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 (edited) καλημερα και συγνωμη για την καθηστερηση εαν βγαζησ το σωληνακι τησ υποπιεσησ μετα απο 5 λεπτα και δεν υποπιεση παη να πη οτι η το καπακι ειναι σπασμενο [[ωποσ και το βρηκεσ]] η το σωληνακι που πηγαινει στην βαλβηδα ειναι κομενο.η δουλεια του δοχειου ειναι να παρεχη υποπιεση συνεχεια κατα την εκηνηση του κινητηρα εαν ειναι σπασμενο και χανει λογικο ειναι να αναβη το τσεκ.το δοχειο υποπιεσησ η βαλβηδα η φουσκα ειναι μονο για την λειτουργια τον κλαπετον. Ωποτε εαν το δοχειο υποπιεσησ μετα το κολημα που του εκανεσ συνεχειζη να μην κραταη υποπιεση αλλαζησ το καπακι και το παρακολουθησ και εαν σου ξαναβγαλη σφαλμα για τα κλαπετα αλλαζησ και την βαλβηδα τον κλαπετων και εισαι οκ. ελπηζω να βοειθησα. Σο δικο μου sportline 2006 εχω την εντυπωση πως το σωληνακι καταληγει οχι κατευθειαν στην εισαγωγη ,αλλα εχει ενα ταφακι που δινει υποπιεση και στην Ν75!!οποτε αν ισχυει κατι τετοιο εχω θεμα και με την ορθη λειτουργεια της Ν75???Βεβαια λαμπακι μηχανης δεν ξαναναψε. Edited July 31, 2013 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Σο δικο μου sportline 2006 εχω την εντυπωση πως το σωληνακι καταληγει οχι κατευθειαν στην εισαγωγη ,αλλα εχει ενα ταφακι που δινει υποπιεση και στην Ν75!!οποτε αν ισχυει κατι τετοιο εχω θεμα και με την ορθη λειτουργεια της Ν75???Βεβαια λαμπακι μηχανης δεν ξαναναψε. ετσι ακριβως οπως στην φωτο ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 ετσι ακριβως οπως στην φωτο ειναι. Δημητρη επιρεαζει αρνητικα την Ν75? Τσεκαρα το σωληνακι με τρομπα που εχει πιεσομετρο αλλα δεν χανει καθολου .Να τσεκαρω καπιο αλλο σωληνακι η παω κατευθειαν για αντικατασταση πλαστικου καπακιου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 μαλλον καπακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 η βαλβηδα η σιγκεκρημενη δεν ειναι η Ν75 ειναι μονο για την φουσκα υποπιεσησ που δουλευη τα κλαπετα ονομασια δεν θυμαμαι .αλλα γνωμη μου ειναι να το παρακολουθησησ και εαν σου ξαναβγαλη σφαλμα τοτε αλλαξε πρωτα το καπακι που σου ειχε ρωγμη και το κολησεσ το δοκιμαζησ και μετα παλι εαν σου το ξανακανη αλλαζησ και την βαλβηδα. τωρα βεβεα εαν σου περησεβουν τα λεφτα αλαξετα και τα δυο να τελειονσ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted February 26, 2016 Report Share Posted February 26, 2016 Αυτοκίνητο Golf V Tsi 140HP 2009.(χωρίς πρόγραμμα) Άναψε προχθές το check engine .To VCDS έδειξε σφάλμα "18447/P2015/008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal " και μερικά missfires σε όλους τους κυλίνδρους.Ενώ έχουμε Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1), τα misfires με οδήγησαν να γεμίσω με 100στάρα και να δώ τι γίνεται. Αποτέλεσμα δεν ξανάναψε το λαμπάκι και εξαφανίσθηκαν τα missfires. Εχει κανένας κάποια εξήγηση πως εξαφανίσθηκε το σφάλμα 008213 ?(Τα missfires δικαιολογείται να εξαφανισθούν.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis166 Posted August 22, 2018 Report Share Posted August 22, 2018 Καλησπέρα σας. Μήπως γνωρίζετε αυτές της βλάβες να με βοηθήσετε στο τη είναι ι κάθε μια? Σας ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 Στο μετέφερα εδώ, ρίξε μια ματιά. Παρατηρείς και αστάθεια ρελαντί ή σκασίματα? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis166 Posted August 26, 2018 Report Share Posted August 26, 2018 (edited) Έχω σκαστρα με ανταπτορα και είδα ότι έφυγε μια βίδα από της 2 της σκαστρας. Την έβαλα έσβησα της βλάβες και τώρα περιμένω να ξανά ανάψει να δω τη βγάζει . στα χαμηλά χάνει πίεση μπορει να ειναι ηλεκτροβαλβιδες Βαλβίδα αλλαγής,κλαπέτο αλλαγής (πολλαπλή εισαγωγής) n75 βαλβίδα πίεσης υπερπλήρ και νεα σκαστρα μαμα Έχουν να αλλαχτούν πολλά χρόνια Edited August 26, 2018 by antonis166 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...