Jump to content
chrispant

Σφάλμα Vag-Com P2015 Flap Position Sensor (Μετά Απο Επισκευή)

Recommended Posts

καλησπέρα σας,

 

εχω το golf V 140 gt sport, ΒΜΥ του 2008  με 71.500 χλμ.

 

προ 2 μηνου άναψε το check engine και μετά απο διάγνωση με v-gom εδειξε :  σφάλμα-περιστασιακό P 2015 αισθητήρα κλαπέτου εισαγωγής.

To έσβησα μετά απο λίγες μέρες πάλι ξανάναψε, πάλι η ίδια βλάβη.

αυτό έγινε 3-4 φορές και μετά απο 4-5 μέρες ξανάναβε.

Οπότε το αμαξάκι οδηγήθηκε στο συνεργείο για αλλαγή του ποτενσιόμετρου-αισθητήρα.

Αγοράστηκε από εμένα από την αντιπροσωπεία ο σχετικός  αισθητήρας κωδ. 03C 907 386 B και τοποθετήθηκε.

Να σημειώσω οτι στο  golf V 140άρι, τα κλαπέτα εισαγωγής δεν είναι πλαστικά αλλά μεταλλικά και δεν βρίσκονται πάνω στην πλαστική πολλαπλή εισαγωγής όπως στα 122άρια.

Ημουν παρόν σε όλη την διάρκεια της επισκευής, η πολλαπλή βγήκε, ελέγξαμε τα μεταλλικά κλαπέτα με 1 σωληνάκι οτι ανοίγουν όλα κανονικά, και δεν διαπιστώσαμε κανένα άλλο θέμα.

ολοκληρώνουμε λοιπόν την επισκευή, και αφήνουμε λίγο χρόνο την  μηχανή αναμμένη να αυτορυθμιστεί ο αισθητήρας. Ελεγχουμε με vag-com και κανένα πρόβλημα, όλα φαινομενικά άψογα.

Πέρασαν 3 βδομάδες απ την αλλαγή του αισθητήρα, και το check engine ξανάναψε με την ίδια βλάβη-μόνιμη τώρα 

P2015 Intake Manifold Flap Position Sensor.

σημειώνω οτι δεν διαπιστώνω καμιά βλάβη-δυσλειτουργία στην καθημερινή χρήση του αυτ/του, το οποίο φοράει πρόγραμμα overload 95άρας Δεν το σκίζω, του συμπεριφέρομαι ομαλά.

δυστηχώς δεν έχω την αναλυτική ακριβή περιγραφή του σφάλματος που ήταν-είναι πάντα το σφάλμα P2015.

ο μηχανικός που το ξαναείδε, (προ 3 ημερών το ξανασβήσαμε και ξανάναψε) λέει οτι ίσως να θέλει update ο εγκέφαλος λόγω προγράμματος.

Παρακαλώ τα φώτα σας, δεν μπορεί ο αισθητήρας να τα παιξε σε 1 μήνα..  

ποια η γνώμη σας  ?  δεν υπάρχει πιο σπαστικό πράγμα να είσαι κύριος και τυπικός σε όλα με τ αμάξι και να βλέπεις λαμπάκι αναμμένο λόγω προβλήματος που επισκευάστηκε προ 20 ημερών.

Σας ευχαριστώ πολύ και sorry  για το σεντόνι...

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι αισθητηρας ειναι ποντεσιομετρο,δεν κανει καπια δουλεια και απλα διαβαζει.

 

πιστευω να εχουβ τοποθετξσει σωστα τν μπεκιερα στο συνεργειο.

 

 

πιθανων εχει προβλημα η βαλβιδα που ανοιγοκλεινει τις πεταλουδες με κωδικο 03C 906 283.(ο κωδικος χωρις γραμμα στο τελος γτ με το γραμμα ειναι η Ν75,εμεις θελουμε αυτη με τα 2 σωληνακια και οχι αυτη με τα 3 που ειναι η Ν75.)

 

vcds measuring blocks χτυπας το νουμερο 142 και τσεκαρε αν σου βγαζει ΟΚ, για να δουμε αν δουλευει η βαλβιδα.

 

η μοναδικη αλλαγη που θα δεις στο αμαξι σου ειναι το trip computer θα εχει ανεβασμενη καταναλωση με τα απο καποια χλμ.

 

 

ΙΣΩΣ ομως ανηκεις στην σπανια περιπτωση του χαλασμενου ποντεσιομετρου.ελεγξε και τα σωληνακια που πανε στην φουσκα που ανοιγουν οι πεταλουδες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλημερα το προβλημα σου ειναι ωποσ λεει και ο φιλοσ ο δημητρησ στην βαλβηδα κλαπετον εισαγωγησ που ειναι κουμπομενη επανο στην πλαστικη σωληνα του τουρμπο στο υψωσ που κανει την γωνια ο σοληνασ.επεισησ ελενχησ εαν εχεισ ψευτοκαπακο που εχει δοχειο υποπιεσησ θα ελενξησ εαν κραταη υποπιεση ενο ο κινητηρασ ειναι σβηστοσ.και εαν η φουσκα που δουλευη τα κλαπετα τησ εισαγωγησ ειναι και αυτη οκ τοτε αλλαζησ την βαλβηδα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την βοήθεια παίδες!

Χθες ξανάναψε το check, και εσβησε από μόνο του σήμερα (παρά οτι έσβησε το λαμπάκι, η βλάβη παραμένει στον εγκέφαλο όπως έδειξε και το διαγνωστικό).

Υποπίεση κρατάει, επομένως προχωρώ σε αλλαγή της βαλβιδας (κόστος 45ε) όπως ανέφερε και ο δημήτρης.

Θα την άλλαζα σήμερα αλλα γέννησε η γυναίκα του μάστορα οπότε το αναβάλουμε για μερικές μέρες. Αυτές είναι χαρές !

Δεν την μέτρησα αν δουλευει όπως είπες δημήτρη , λέω να την αλλάξω ούτως η άλλως, μήπως και κάνει σποραδικές διακοπές και δεν το πιάσει το διαγνωστικό.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω δημήτρη! Απλά την αλλάζω ή θέλει και καμιά ρύθμιση ή κάτι άλλο?

Βγαίνει έυκολα? Την βρήκα που ειναι αλλά δεν έψαξα πως βγαίνει, κουμπωτή?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα το προβλημα σου ειναι ωποσ λεει και ο φιλοσ ο δημητρησ στην βαλβηδα κλαπετον εισαγωγησ που ειναι κουμπομενη επανο στην πλαστικη σωληνα του τουρμπο στο υψωσ που κανει την γωνια ο σοληνασ.επεισησ ελενχησ εαν εχεισ ψευτοκαπακο που εχει δοχειο υποπιεσησ θα ελενξησ εαν κραταη υποπιεση ενο ο κινητηρασ ειναι σβηστοσ.και εαν η φουσκα που δουλευη τα κλαπετα τησ εισαγωγησ ειναι και αυτη οκ τοτε αλλαζησ την βαλβηδα.

Δοκιμασα  να βγαλω το σωληνακι που καταληγει στο καπακι να δω αν κραταει υποπιεση αλλα δεν εβγαλε αερα.Βεβαια  η δοκιμη εγινε το πρωι και ειταν 10 ωρες κλειστη η μηχανη αν παιζει καποιο ρολο??

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σας,

 

Εχθες αλλάχτηκε η βαλβίδα κλαπέτων εισαγωγής. κόστος 45€ η γνήσια. ,μηδενικό κόστος εργασίας.  (36€ έχει η ιμιτασιόν βαλβίδα).

Ευχομαι να μην ξαναδω τo ίδιο σφάλμα P2015.

 

Ευχαριστώ τον sodimitris και τον elecrtic doctor  για την πολύτιμη βοήθεια τους !

:hi:

Link to comment
Share on other sites

Επι της ευκαιρίας βάλε και μια φωτό μήπως χρειαστεί κανεις να την αλλάξει

Link to comment
Share on other sites

βαλτο εμπρος να δουλεψει 5 λεπτα-σβηστο και καπακι καντο

Την 1η φορα εβγαλε λιγο αερα  σε  διαστημα 30 sec  Μετα που δοκιμασα παλι  δεν εβγαλε..Εντοπισα ενα μικρο σπασιματακι(ρωγμη) στην υποδοχη του καπακιου εκει που κουμπωνει το   σωληνακι.Το κολησα  με ακρυλικη κολα  και αυριο θα δοκιμασω παλι. Αν ειναι εκει το προβλημα λογικα  θα μου κραταει  υποπιεση παραπανω ωρα.

 εχω 3 αποριες

α) κανονικα αφου ειναι κλειστο κυκλωμα δεν  πρεπει να κραταει υποπιεση συνεχεια? και οχι τα πρωτα  min απο την στιγμη που κλεισω την μηχανη?

β) αν οντως χανει υποπιεση δεν επιρεαζει προς τα κατω την πιεση σαν overboost π.χ? η την σταθερη?

γ) Αν  δεν φταιει το συγκεκριμενο σημειο που χανει υποπιεση  τι μου προτεινετε να  να κοιταξω σαν προτεραιωτητα?

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, αυτό που είπα στο τηλέφωνο για την βαλβίδα που όταν την αντικατέστησαν στην αντιπροσωπεία μου είχαν συνδέσει τα σωληνάκια ανάποδα είναι η βαλβίδα στην παραπάνω εικόνα!!!

Για έλεγξε μήπως κατα την συναρμολόγηση απο την επισκευή έγινε αντίστοιχα λάθος σύνδεση..

Link to comment
Share on other sites

 

Την 1η φορα εβγαλε λιγο αερα  σε  διαστημα 30 sec  Μετα που δοκιμασα παλι  δεν εβγαλε..Εντοπισα ενα μικρο σπασιματακι(ρωγμη) στην υποδοχη του καπακιου εκει που κουμπωνει το   σωληνακι.Το κολησα  με ακρυλικη κολα  και αυριο θα δοκιμασω παλι. Αν ειναι εκει το προβλημα λογικα  θα μου κραταει  υποπιεση παραπανω ωρα.

 εχω 3 αποριες

α) κανονικα αφου ειναι κλειστο κυκλωμα δεν  πρεπει να κραταει υποπιεση συνεχεια? και οχι τα πρωτα  min απο την στιγμη που κλεισω την μηχανη?

β) αν οντως χανει υποπιεση δεν επιρεαζει προς τα κατω την πιεση σαν overboost π.χ? η την σταθερη?

γ) Αν  δεν φταιει το συγκεκριμενο σημειο που χανει υποπιεση  τι μου προτεινετε να  να κοιταξω σαν προτεραιωτητα?

 

καλημερα και συγνωμη για την καθηστερηση εαν βγαζησ το σωληνακι τησ υποπιεσησ μετα απο 5 λεπτα και δεν υποπιεση  παη να πη οτι η το καπακι ειναι σπασμενο [[ωποσ και το βρηκεσ]] η το σωληνακι που πηγαινει στην βαλβηδα ειναι κομενο.η δουλεια του δοχειου ειναι να παρεχη υποπιεση συνεχεια κατα την εκηνηση του κινητηρα εαν ειναι σπασμενο και χανει λογικο ειναι να αναβη το τσεκ.το δοχειο υποπιεσησ η βαλβηδα η φουσκα ειναι μονο για την λειτουργια τον κλαπετον.  Ωποτε εαν το δοχειο υποπιεσησ μετα το κολημα που του εκανεσ συνεχειζη να μην κραταη υποπιεση αλλαζησ το καπακι και το παρακολουθησ και εαν σου ξαναβγαλη σφαλμα για τα κλαπετα αλλαζησ και την βαλβηδα τον κλαπετων και εισαι οκ. ελπηζω να βοειθησα.

Edited by electric doctor
Link to comment
Share on other sites

καλημερα και συγνωμη για την καθηστερηση εαν βγαζησ το σωληνακι τησ υποπιεσησ μετα απο 5 λεπτα και δεν υποπιεση  παη να πη οτι η το καπακι ειναι σπασμενο [[ωποσ και το βρηκεσ]] η το σωληνακι που πηγαινει στην βαλβηδα ειναι κομενο.η δουλεια του δοχειου ειναι να παρεχη υποπιεση συνεχεια κατα την εκηνηση του κινητηρα εαν ειναι σπασμενο και χανει λογικο ειναι να αναβη το τσεκ.το δοχειο υποπιεσησ η βαλβηδα η φουσκα ειναι μονο για την λειτουργια τον κλαπετον.  Ωποτε εαν το δοχειο υποπιεσησ μετα το κολημα που του εκανεσ συνεχειζη να μην κραταη υποπιεση αλλαζησ το καπακι και το παρακολουθησ και εαν σου ξαναβγαλη σφαλμα για τα κλαπετα αλλαζησ και την βαλβηδα τον κλαπετων και εισαι οκ. ελπηζω να βοειθησα.

Σο δικο μου  sportline 2006 εχω την εντυπωση πως το σωληνακι καταληγει οχι κατευθειαν στην εισαγωγη ,αλλα εχει ενα ταφακι που δινει υποπιεση και στην Ν75!!οποτε αν ισχυει κατι τετοιο εχω θεμα  και με την  ορθη λειτουργεια της Ν75???Βεβαια λαμπακι μηχανης δεν ξαναναψε.

post-9317-0-23217200-1375278373_thumb.pn

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Σο δικο μου  sportline 2006 εχω την εντυπωση πως το σωληνακι καταληγει οχι κατευθειαν στην εισαγωγη ,αλλα εχει ενα ταφακι που δινει υποπιεση και στην Ν75!!οποτε αν ισχυει κατι τετοιο εχω θεμα  και με την  ορθη λειτουργεια της Ν75???Βεβαια λαμπακι μηχανης δεν ξαναναψε.

ετσι ακριβως οπως στην φωτο ειναι.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ακριβως οπως στην φωτο ειναι.

Δημητρη επιρεαζει αρνητικα  την Ν75? Τσεκαρα  το σωληνακι με  τρομπα που εχει πιεσομετρο αλλα δεν χανει  καθολου .Να τσεκαρω καπιο αλλο σωληνακι η παω κατευθειαν για αντικατασταση   πλαστικου καπακιου?

Link to comment
Share on other sites

η βαλβηδα η σιγκεκρημενη δεν ειναι η Ν75 ειναι μονο για την φουσκα υποπιεσησ που δουλευη τα κλαπετα ονομασια δεν θυμαμαι .αλλα γνωμη μου ειναι να το παρακολουθησησ και εαν σου ξαναβγαλη σφαλμα τοτε αλλαξε πρωτα το καπακι που σου ειχε ρωγμη και το κολησεσ το δοκιμαζησ και μετα παλι εαν σου το ξανακανη αλλαζησ και την βαλβηδα. τωρα βεβεα εαν σου περησεβουν τα λεφτα αλαξετα και τα δυο να τελειονσ .

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκίνητο Golf V Tsi 140HP 2009.(χωρίς πρόγραμμα)

Άναψε προχθές το check engine .To VCDS έδειξε σφάλμα "18447/P2015/008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal  "

και μερικά missfires σε όλους τους κυλίνδρους.Ενώ έχουμε Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1),  τα  misfires με οδήγησαν να γεμίσω με 100στάρα

και να δώ τι γίνεται. Αποτέλεσμα δεν ξανάναψε το λαμπάκι και εξαφανίσθηκαν τα missfires.

Εχει κανένας κάποια εξήγηση πως εξαφανίσθηκε  το σφάλμα 008213 ?(Τα missfires δικαιολογείται να εξαφανισθούν.)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Μήπως γνωρίζετε αυτές της βλάβες να με βοηθήσετε στο τη είναι ι κάθε μια? Σας ευχαριστω

βλ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο μετέφερα εδώ, ρίξε μια ματιά.

Παρατηρείς και αστάθεια ρελαντί ή σκασίματα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω σκαστρα με ανταπτορα  και είδα ότι έφυγε μια βίδα από της 2 της σκαστρας. Την έβαλα έσβησα της βλάβες και τώρα περιμένω να ξανά ανάψει να δω τη βγάζει . στα χαμηλά χάνει πίεση μπορει να ειναι ηλεκτροβαλβιδες 

Βαλβίδα αλλαγής,κλαπέτο αλλαγής (πολλαπλή εισαγωγής) n75

βαλβίδα πίεσης υπερπλήρ

και νεα σκαστρα μαμα

Έχουν να αλλαχτούν πολλά χρόνια   

Edited by antonis166
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.