Jump to content
draminos4

Μια Ερωτηση.. Κατηφόρα Με Νεκρό ;

Recommended Posts

παιδια πολλες φορες σε κατηφορικους δρομους αφηνω το αμαξι να πηγαινει μονο του με ταχυτητα μεσα χωρις να παταω καθολου γκαζι....ειναι καλο να το κανω αυτο?η μηπως ειναι καλυτερα με νεκρα να το αφηνω και να πηγαινει?

Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε με ταχύτητα μέσα στην κατηφόρα.

Link to comment
Share on other sites

Plus ότι κάνεις και οικονομία έτσι σε σχέση με την νεκρά που νομίζει όλος ο κοσμακις

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 να σαι καλα ανδριτσουλε.οσο για την κεραια ειναι μαζι με την θηκη με τα manual του αυτοκ/του, αλλιως θα ξεχειλωνε τα "γατζακια" και δεν μ αρεσε οποτε ο στυλος ηταν οτι επρεπε.και γενικα εχει πολλους χωρους για διαφορα..πολυ προσεγμενο σε ολα του..το ντιζελακι σου πως παει; γτ στη λαμια την πολη των ανηφορων λογικα θα καιει καμποσο ε;;

 

 

ασχετο αλλα με νεκρα σε κατηφορες η γενικα οποτε βολευει σε ενα ταξιδι δεν ριχνει την μεση καταναλωση κατα πολυ;

Καλοτάξιδο το αμάξι σου!

 

Θα σου πρότεινα να μην αφήνεις ποτέ το αμάξι χωρίς ταχύτητα εν κινήσει. Είναι επικίνδυνο!

 

Επιπλέον, απο θέμα κατανάλωσης, δοκίμασε σε κατηφόρα ή όταν δεις ότι σε εξυπηρετεί να αφήσεις το αμάξι να ρολλάρει έχοντας επιλεγμένη την μεγαλύτερη δυνατή σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Θα δείς ακόμη μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και το αμάξι θα έχει καλύτερη "ενεργητική" ασφάλεια έχοντας σχέση κουμπωμένη.

Εφόσον έχεις νεκρά ο κινητήρας καταναλώνει περισσότερο κάυσιμο προκειμένου να παρέχει την απαιτούμενη ενέργεια σε όλα τα κινούμενα μέρη πχ. κρεμαγιέρα-συστημα διευθυνσης κλπ.

 

Δοκίμασε το παρατηρώντας τη στιγμιαία κατανάλωση (θα μηδενίζει εφόσον ρολλάρεις με ταχύτητα) και μετά απο διαδρομή τσέκαρε την μέση κατανάλωση σου. Θα εκπλαγείς απο την διαφορά (προς τα κάτω)

 

Φιλικά πάντα καθώς δεν μπορώ κ ούτε θέλω να σου αλλάξω τον τρόπο οδήγησης

 

Και πάλι να το χαίρεσαι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα τσιλι και ευχαριστω για τις συμβουλες :)

Σχετικα με το επικινδυνο μπορεις να το εξηγησεις πιο αναλυτικα; ή αναφερεσαι στο "φρεναρισμα" του κινητηρα;

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα τσιλι και ευχαριστω για τις συμβουλες :)

Σχετικα με το επικινδυνο μπορεις να το εξηγησεις πιο αναλυτικα; ή αναφερεσαι στο "φρεναρισμα" του κινητηρα;

Απαγορεύεται αυστηρώς κ δια ροπάλου κατηφόρα με νεκρά γιατί απλά δεν μπορείς να ελέγχεις το αυτοκίνητο,όσο να ναι η ταχύτητα τον "φρενάρει"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα τσιλι και ευχαριστω για τις συμβουλες :)

Σχετικα με το επικινδυνο μπορεις να το εξηγησεις πιο αναλυτικα; ή αναφερεσαι στο "φρεναρισμα" του κινητηρα;

 

 

Απαγορεύεται αυστηρώς κ δια ροπάλου κατηφόρα με νεκρά γιατί απλά δεν μπορείς να ελέγχεις το αυτοκίνητο,όσο να ναι η ταχύτητα τον "φρενάρει"

 

Με κάλυψε ο wolfsburg

Link to comment
Share on other sites

όσο να ναι η ταχύτητα τον "φρενάρει"

μεχρι εδω καλα..ολο το προηγουμενο μπορεις να το αναλυσεις περισσοτερο; γιατι καλα να το κανω,αλλα να ξερω και γιατι..με το συμπαθιο αδερφε αλλα απορια το εχω :unknw:

Edited by jimsek
Link to comment
Share on other sites

Πάντως έτσι και αλλιώς αν ρολλάρει χωρίς γκάζι θα δεις ότι μηδενίζεται η κατανάλωση από το trip, οπότε δεν έχει και νόημα να το αφήνεις ακυβέρνητο ουσιαστικά με νεκρά. Πολύ επικίνδυνο ...

Link to comment
Share on other sites

μεχρι εδω καλα..ολο το προηγουμενο μπορεις να το αναλυσεις περισσοτερο; γιατι καλα να το κανω,αλλα να ξερω και γιατι..με το συμπαθιο αδερφε αλλα απορια το εχω :unknw:

Επειδή δεν μπορώ να στο περιγράψω περαιτέρω αν δεν πειραματιστείς, κατέβα με μέτρια κατηφόρα με νεκρά,και μετά δοκίμασε να κάνεις το ίδιο με δευτέρα.Θα δεις ότι με δευτέρα ο κινητήρας δουλεύει μέχρι κάποιες στροφές και αν συμβεί το παραμικρό π.χ να πεταχτεί κάποιος, μπορείς να αντιδράσεις εύκολα.

Αν κάνεις το ίδιο με νεκρά ο κινητήρας μαζεύει χιλιόμετρα,και πρακτικά δεν τον "ελέγχεις"

Link to comment
Share on other sites

όσο πιο αργά πας με το νεκρό μπορεί να φτάσεις να καις περισσότερο απο το άν πήγαινες σε ευθεία με σταθερά - γλυκό γκάζι.

 

Όταν έχει νεκρό το αυτοκίνητο στην κατηφόρα πάει ελεύθερα με την αδράνεια απο το βάρος του. Είναι επικίνδυνο γιατί έστω μια στο τόσο να σβήσει ο κινητήρας  σου ΔΕΝ έχεις τιμόνι φρένα κλπ. + οτι είναι σχετικά ελεύθερο - ανεξέλεγκτο ιδιαίτερα σε παρατεταμένες κατηφόρες.

 

Τώρα αν είσαι σε κίνηση (σταμάτα ξεκίνα ) σε κατηφόρα με απειροελάχιστα μικρή ταχύτητα το κάνεις . Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν κατεβαίνεις Καρέα ή Πάρνηθα με νεκρό. βάζεις εκείνη την ταχύτητα που θα σε κατεβάζει ελεγχόμενα , με εσένα να έχεις τον έλεγχο απλά με ελάχιστη χρήση του φρένου κατα περίπτωση.

 

Το φρενάρισμα του κινητήρα είναι αυτό που νιώθεις όταν εκεί που πας με σταθερό γκάζι πχ 100km/h το αφήσεις τελείως (το γκάζι σου). Νιώθεις μια πιο έντονη επιβράδυνση που δημιουργείται απο την συμπίεση του κινητήρα , και ανάλογα την σχέση που έχεις στο κιβώτιο , αλλά και τις στροφές του κινητήρα.

 

Όσο πιο μεγάλη σχέση έχεις στο κιβώτιο τόσο μικρότερη είναι η πέδη του κινητήρα. Ακόμη όσο πιο υψηλές οι στροφές του κινητήρα τόσο πιο έντονη.

Δεν χρειάζεται βέβαια να κοπανάς πρώτη παντού στον κόφτη σε κάθε κατηφόρα . . . χαχαχα :roadrage:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα ανρδριτσουλε :good:
Εδωσες μια τεκμηριωμενη απαντηση!Οπως και δεν μου αρεσει να βαζω ταχυτητα μεγαλη με ουτε 1500 στροφες το νιωθω χειροτερα. Τα ηξερα μεν απλα ηθελα να τα ακουσω και για επιβεβαιωση.Ασε που τωρα που ειναι ακομα στο "στρωσιμο" εχω "καταργησει" το φρενο και επιβραδυνω με 3η μετα απο λιγο 2α :hyper: :hyper:  γουσταρω να το ακουω να βρυχαται :cool:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

οδηγώ το r-line (12/13) και το αυτοκίνητο δεν έχει start- stop άρα δεν μηδενίζει η κατανάλωση είτε με νεκρά είτε με την 6η, με την νεκρά στο κιβώτιο βλέπω 0,6l, σιγά τα ωα, επίσης αν η ταχύτητά σου είναι 40 χλμ και έχεις την 6η αν για κάποιο λόγο ασφαλείας χρειαστεί να επιταχύνεις, θα πρέπει να κατεβάσεις, αν πατησεις γκάζι το αυτοκίνητο δεν θα επιταχύνει, δεν ξέρω τι είναι πιο γρήγορο να βάλεις απο νεκρά κάποια ταχύτητα , ή να κατεβάσεις απο την 6η μάλλον το πρώτο,


όσο πιο αργά πας με το νεκρό μπορεί να φτάσεις να καις περισσότερο απο το άν πήγαινες σε ευθεία με σταθερά - γλυκό γκάζι.

 

Όταν έχει νεκρό το αυτοκίνητο στην κατηφόρα πάει ελεύθερα με την αδράνεια απο το βάρος του. Είναι επικίνδυνο γιατί έστω μια στο τόσο να σβήσει ο κινητήρας  σου ΔΕΝ έχεις τιμόνι φρένα κλπ. + οτι είναι σχετικά ελεύθερο - ανεξέλεγκτο ιδιαίτερα σε παρατεταμένες κατηφόρες.

 

Τώρα αν είσαι σε κίνηση (σταμάτα ξεκίνα ) σε κατηφόρα με απειροελάχιστα μικρή ταχύτητα το κάνεις . Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν κατεβαίνεις Καρέα ή Πάρνηθα με νεκρό. βάζεις εκείνη την ταχύτητα που θα σε κατεβάζει ελεγχόμενα , με εσένα να έχεις τον έλεγχο απλά με ελάχιστη χρήση του φρένου κατα περίπτωση.

 

Το φρενάρισμα του κινητήρα είναι αυτό που νιώθεις όταν εκεί που πας με σταθερό γκάζι πχ 100km/h το αφήσεις τελείως (το γκάζι σου). Νιώθεις μια πιο έντονη επιβράδυνση που δημιουργείται απο την συμπίεση του κινητήρα , και ανάλογα την σχέση που έχεις στο κιβώτιο , αλλά και τις στροφές του κινητήρα.

 

Όσο πιο μεγάλη σχέση έχεις στο κιβώτιο τόσο μικρότερη είναι η πέδη του κινητήρα. Ακόμη όσο πιο υψηλές οι στροφές του κινητήρα τόσο πιο έντονη.

Δεν χρειάζεται βέβαια να κοπανάς πρώτη παντού στον κόφτη σε κάθε κατηφόρα . . . χαχαχα :roadrage:

 

το λέγομενο φρενάρισμα με τον κινητήρα για μένα δεν πρέπει να υιοθετείται π.χ. αυτό που λένε κατεβαίνω την κατηφόρα με 1η για να κόβει, καταπονείς τον κινητήρα αντί για τα φρένα, αν θες να κόψεις πάτα φρένο άσε το κιβώτιο ήσυχο (για αυτό το λόγο υπάρχει το abs κλπ κλπ)

Link to comment
Share on other sites

οδηγώ το r-line (12/13) και το αυτοκίνητο δεν έχει start- stop άρα δεν μηδενίζει η κατανάλωση είτε με νεκρά είτε με την 6η, με την νεκρά στο κιβώτιο βλέπω 0,6l, σιγά τα ωα, επίσης αν η ταχύτητά σου είναι 40 χλμ και έχεις την 6η αν για κάποιο λόγο ασφαλείας χρειαστεί να επιταχύνεις, θα πρέπει να κατεβάσεις, αν πατησεις γκάζι το αυτοκίνητο δεν θα επιταχύνει, δεν ξέρω τι είναι πιο γρήγορο να βάλεις απο νεκρά κάποια ταχύτητα , ή να κατεβάσεις απο την 6η μάλλον το πρώτο,

 

το λέγομενο φρενάρισμα με τον κινητήρα για μένα δεν πρέπει να υιοθετείται π.χ. αυτό που λένε κατεβαίνω την κατηφόρα με 1η για να κόβει, καταπονείς τον κινητήρα αντί για τα φρένα, αν θες να κόψεις πάτα φρένο άσε το κιβώτιο ήσυχο (για αυτό το λόγο υπάρχει το abs κλπ κλπ

40 με 6η???

Δεν υιοθετεί κανένας το φρενάρισμα με τον κινητήρα.Ο κινητήρας καταπονείται σε αυτή τη περίπτωση!Απλά συζητάμε το ότι είναι καλύτερα να κατεβαίνεις μια κατηφόρα με την ανάλογη ταχύτητα στο σασμάν για λόγους ασφάλειας κυρίως!Δεν λέμε να κατεβαίνεις μια κατηφόρα με 1η,αλλά με 2α η 3η ανάλογα την κλίση!

Εν πάσει περιπτώσει ο καθένας οδηγεί όπως θέλει βάλτε και νεκρά με 100 σε κατηφόρα και περιμένετε να σας σώσει το ABS!

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση οτι δεν εννοηθηκε ποτε για ταχυτητα κατω των 30χλμ σε κατηφορα και με νεκρα η οχι.Εκει βαζεις νεκρα γιατι ηδη πατας φρενο με το να εχεις ταχυτητα μεσα πιο πολυ κοπος ειναι γιατι σε ενα αποτομο φρεναρισμα πιο πιθανο ειναι πατησεις φρενο ασυναισθητα και να σου σβησει(οχι οτι λεει κατι,θα σταματησεις μια η αλλη).

 

Το θεμα εγινε οσο αναφορα σε κατηφορικο δρομο με 80+χλμ αν ειναι "σωστο" να βαλεις 6η η νεκρα.

 

Όταν έχει νεκρό το αυτοκίνητο στην κατηφόρα πάει ελεύθερα με την αδράνεια απο το βάρος του. Είναι επικίνδυνο γιατί έστω μια στο τόσο να σβήσει ο κινητήρας  σου ΔΕΝ έχεις τιμόνι φρένα κλπ. + οτι είναι σχετικά ελεύθερο - ανεξέλεγκτο ιδιαίτερα σε παρατεταμένες κατηφόρες.

 

 

Παρολαυτα αν εισαι σε μια κατηφορα με 80χλμ και 6η μεσα αν σου σβησει το αμαξι τι γινεται;

Link to comment
Share on other sites

οδηγώ το r-line (12/13) και το αυτοκίνητο δεν έχει start- stop άρα δεν μηδενίζει η κατανάλωση είτε με νεκρά είτε με την 6η, με την νεκρά στο κιβώτιο βλέπω 0,6l, σιγά τα ωα, επίσης αν η ταχύτητά σου είναι 40 χλμ και έχεις την 6η αν για κάποιο λόγο ασφαλείας χρειαστεί να επιταχύνεις, θα πρέπει να κατεβάσεις, αν πατησεις γκάζι το αυτοκίνητο δεν θα επιταχύνει, δεν ξέρω τι είναι πιο γρήγορο να βάλεις απο νεκρά κάποια ταχύτητα , ή να κατεβάσεις απο την 6η μάλλον το πρώτο,

 

το λέγομενο φρενάρισμα με τον κινητήρα για μένα δεν πρέπει να υιοθετείται π.χ. αυτό που λένε κατεβαίνω την κατηφόρα με 1η για να κόβει, καταπονείς τον κινητήρα αντί για τα φρένα, αν θες να κόψεις πάτα φρένο άσε το κιβώτιο ήσυχο (για αυτό το λόγο υπάρχει το abs κλπ κλπ)

 

Παιδιά Παντα σε κατηφόρα και με 30 να πάς θα βάλεις 2η για να σε κρατάει . Ούτε 1η να το γονατίσεις αλλά ούτε 3η να αμολάει .Σε καμία περίπτωση νεκρό.

 

Εδώ τα βαρέα οχήματα φορτωμένα κατεβαίνουν παρατεταμένες κατηφόρες με μηχανικούς - υδραυλικούς - ηλεκτρομαγνητικούς επιβραδυντές εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο το φρενάρισμα στον κινητήρα.

Αλλά όχι και με 6η στα 40χ.α.ω ................. Φίλτατε το σκοτώνεις το polo σου.  :thumbsd:

-Δεν χρειάζεται να έχεις Start/Stop για να μηδενίζεις την κατανάλωση σου κατα την κίνηση του αυτοκινήτου.

-Με νεκρό δεν μηδενίζετε ΠΟΤΕ η κατανάλωση .

-Με οποιαδήποτε ταχύτητα σε κατηφόρα ΕΧΕΙΣ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ χωρίς γκάζι (εκτός αν έχεις πολύ μεγάλη σχέση με πολύ λίγα χ.α.ω. πχ 6η με 40)

- Δεν έχει πει κανένας να κατεβαίνει κανείς με 1η σε καμία κατηφόρα!

- Πρέπει να εκμεταλλευόμαστε το φρενάρισμα του κινητήρα το λέει ο Κ.Ο.Κ σε όλες τις χώρες ακόμη και σε track day κλπ.

-Αν απο ελεύθερο το αυτοκίνητο πχ με νεκρό και σχετικά υψηλές ταχύτητες χρειαστείς να κάνεις φρενάρισμα πανικού χάνετε η ισορροπία  - πρόσφυση και ειδικά σε στροφή ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ. 

-Ακόμη και σε μηχανοκίνητους αγώνες το κατέβασμα πριν την στροφή (μία - μία )τις σχέσεις στο κιβώτιο για να εκμεταλλευτούν ΚΑΙ το ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ του κινητήρα είναι must.

-Ακόμη και το Βιβλιαράκι Του Κατασκευαστή νομίζω το λέει μέσα για την επιβράδυνση. (όταν μπορέσω θα σου βρώ ακριβώς και την σελίδα)

-Ακόμη το Βιβλιαράκι λέει ξεκάθαρα να μην επαναπαυόμαστε στα βοηθητικά συστήματα ενεργητικής - παθητικής ασφαλείας. Είναι ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ και δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τον οδηγό σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση. (και εδώ θα σου βρώ ακριβώς την σελίδα)

 

Παράδειγμα : Κατεβαίνεις Μπράλο , απο καιρό μια χαρά , και θες να πάς φυσιολογικά, τι κάνεις?  :cigar:

 

40 με 6η???

Δεν υιοθετεί κανένας το φρενάρισμα με τον κινητήρα.Ο κινητήρας καταπονείται σε αυτή τη περίπτωση!Απλά συζητάμε το ότι είναι καλύτερα να κατεβαίνεις μια κατηφόρα με την ανάλογη ταχύτητα στο σασμάν για λόγους ασφάλειας κυρίως!Δεν λέμε να κατεβαίνεις μια κατηφόρα με 1η,αλλά με 2α η 3η ανάλογα την κλίση!

Εν πάσει περιπτώσει ο καθένας οδηγεί όπως θέλει βάλτε και νεκρά με 100 σε κατηφόρα και περιμένετε να σας σώσει το ABS!

 

ΟΧΙ αγαπητέ μου. ΔΙΑΦΩΝΩ. Δεν μπορεί να οδηγάει ο καθένας όπως θέλει. Ανεξάρτητα αν είναι κατηφόρα - ανηφορα - ευθεία. Υπάρχουν ΚΑΝΟΝΕΣ ασφαλής οδήγησης γιατι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

 

Δεν φταίω εγώ , ούτε εσύ, τα παιδιά μας , οι γονείς μας , τα αδέρφια μας, οι φίλοι μας, να τραυματιστούν η δεν ξέρω τι άλλο απο έναν ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ - που οδηγεί όπως θέλει. 

 

Χθες ήμουν αυτόπτης μάρτυρας την ώρα που έκανα μάθημα κιόλας σε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα με υπαίτιο ένα επιβατικό- αγροτικό εις βάρος ενός μοτοσικλετιστή. Ξέρεις τι έκανε ο υπαίτιος οδηγός? Οδηγούσε όπως ήθελε.

 

Μία μικρή λεπτομέρεια να διορθώσει κάποιος στην οδήγηση του μπορεί να σώσει τον ίδιο αλλά και άλλους γύρω του.

Μια μικρή ΚΑΚΗ οδηγική συνήθεια , μπορεί να σε σκοτώσει τον ίδιο αλλά και πολλούς άλλους.

 

* Να εξηγήσω οτι όπου χρησιμοποιώ ΚΕΦΑΛΑΙΑ το κάνω μόνο για τονίσω κάτι. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν φωνάζω. :thumbsu:

Συγνώμη για το μεγάλο Post. :bling:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 

ΟΧΙ αγαπητέ μου. ΔΙΑΦΩΝΩ. Δεν μπορεί να οδηγάει ο καθένας όπως θέλει. Ανεξάρτητα αν είναι κατηφόρα - ανηφορα - ευθεία. Υπάρχουν ΚΑΝΟΝΕΣ ασφαλής οδήγησης γιατι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

 

Δεν φταίω εγώ , ούτε εσύ, τα παιδιά μας , οι γονείς μας , τα αδέρφια μας, οι φίλοι μας, να τραυματιστούν η δεν ξέρω τι άλλο απο έναν ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟ - που οδηγεί όπως θέλει. 

 

Χθες ήμουν αυτόπτης μάρτυρας την ώρα που έκανα μάθημα κιόλας σε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα με υπαίτιο ένα επιβατικό- αγροτικό εις βάρος ενός μοτοσικλετιστή. Ξέρεις τι έκανε ο υπαίτιος οδηγός? Οδηγούσε όπως ήθελε.

 

Μία μικρή λεπτομέρεια να διορθώσει κάποιος στην οδήγηση του μπορεί να σώσει τον ίδιο αλλά και άλλους γύρω του.

Μια μικρή ΚΑΚΗ οδηγική συνήθεια , μπορεί να σε σκοτώσει τον ίδιο αλλά και πολλούς άλλους.

 

* Να εξηγήσω οτι όπου χρησιμοποιώ ΚΕΦΑΛΑΙΑ το κάνω μόνο για τονίσω κάτι. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν φωνάζω. :thumbsu:

Συγνώμη για το μεγάλο Post. :bling:

Συμφωνώ ότι δεν μπορεί να οδηγεί ο καθένας όπως θέλει, αλλά δεν μπορώ εγώ να βάλω μυαλό στον άλλο που βρίσκεται στο δρόμο μαζί με μένα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να ειστε πολυ σωστοι σε οσα γραφετε αλλα ειστε off topic και χαλατε την παρουσιααη του παιδιου. Φιλικα.

Edited by Ilias_92
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

όσο πιο αργά πας με το νεκρό μπορεί να φτάσεις να καις περισσότερο απο το άν πήγαινες σε ευθεία με σταθερά - γλυκό γκάζι.

 

Όταν έχει νεκρό το αυτοκίνητο στην κατηφόρα πάει ελεύθερα με την αδράνεια απο το βάρος του. Είναι επικίνδυνο γιατί έστω μια στο τόσο να σβήσει ο κινητήρας  σου ΔΕΝ έχεις τιμόνι φρένα κλπ. + οτι είναι σχετικά ελεύθερο - ανεξέλεγκτο ιδιαίτερα σε παρατεταμένες κατηφόρες.

 

Τώρα αν είσαι σε κίνηση (σταμάτα ξεκίνα ) σε κατηφόρα με απειροελάχιστα μικρή ταχύτητα το κάνεις . Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν κατεβαίνεις Καρέα ή Πάρνηθα με νεκρό. βάζεις εκείνη την ταχύτητα που θα σε κατεβάζει ελεγχόμενα , με εσένα να έχεις τον έλεγχο απλά με ελάχιστη χρήση του φρένου κατα περίπτωση.

 

Το φρενάρισμα του κινητήρα είναι αυτό που νιώθεις όταν εκεί που πας με σταθερό γκάζι πχ 100km/h το αφήσεις τελείως (το γκάζι σου). Νιώθεις μια πιο έντονη επιβράδυνση που δημιουργείται απο την συμπίεση του κινητήρα , και ανάλογα την σχέση που έχεις στο κιβώτιο , αλλά και τις στροφές του κινητήρα.

 

Όσο πιο μεγάλη σχέση έχεις στο κιβώτιο τόσο μικρότερη είναι η πέδη του κινητήρα. Ακόμη όσο πιο υψηλές οι στροφές του κινητήρα τόσο πιο έντονη.

Δεν χρειάζεται βέβαια να κοπανάς πρώτη παντού στον κόφτη σε κάθε κατηφόρα . . . χαχαχα :roadrage:

γιατι  να σβήσει ο κινητήρας έχοντας μέσα νεκρά; με ποιο τρόπο; γυρνώντας το κλειδί;

Συμφωνώ ότι δεν μπορεί να οδηγεί ο καθένας όπως θέλει, αλλά δεν μπορώ εγώ να βάλω μυαλό στον άλλο που βρίσκεται στο δρόμο μαζί με μένα.

απο το 2005 είμαι οδήγος  και δεν έχω προκαλέσει και δεν έχω εμπλακεί μέχρι στιγμής σε κανένα ατύχημα, με κάποιο τρόπο έχει δαιμονοποιηθεί η νεκρά ταχύτητα, όταν ξέρεις ότι ακολουθεί μια απότομη κατηφόρα κοβείς πριν μπεις, και έχεις το πόδι σου πάνω στο φρένο, δεν χρειάζεται να πατάς γκάζι, τι να πω δεν ξέρω.

 

αν είναι να μιλήσουμε για οδική ασφάλεια, τι να πει κανείς που όλοι είναι με το κινητό στο χέρι και χρησιμοποιούν την λωρίδα έκτακτης ανάγκης, ας κυνηγήσουμε αυτούς πρώτα

Edited by jef1243
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το λιγο που εχω καταλαβει με την νεκρα ειναι μονο οτι φρεναρει τον κινητα και και σε μια στροφη μπορεις να μπεις χωρις να πατας φρενο,πριν ναι,πανω στην στροφη σπανια θα πατησω,τουλαχιστον εγω. Βεβαια με ταχυτητα και χωρις γκαζι παει 0.0λ η καταναλωση ενω με νεκρα 0.6λ ,απο την αλλη ομως οταν σε μια συνεχομενη κατηφορα πρεπει να εχω και 6η και να παταω γκαζι γτ με ριχνει κατω απο 100χλμ και η καταναλωση παει στο 4 μια η αλλη..Εξαλλου αν σου σβησει ειτε με ταχυτητα ειτε με νεκρα το κακο εχει συμβει..Και για του λογου το αληθες το δοκιμασα με 6η να μου σβησει ,οχι επιτηδες ,καταλαθος  εγινε και απλα πατησα φρενο και σταματησε και το τιμονι δεν ηταν το ιδιο ελαφρυ αλλα ακουγε. Αν εισαι τοσο γκαντεμης και σου σβησει στα 140 πανω στην αποτομη στροφη κανε απλα το σταυρο σου,γιατι η ταχυτητα δεν θα σε σωσει.

Link to comment
Share on other sites

εμένα μου φαίνεται αστείο και μόνο που το συζητάμε...

 

έτσι όπως τσουλάς χαρούμενος στη κατηφόρα ή οπουδήποτε με νεκρά και χρειαστείς για οποιοδήποτε λόγο το γκάζι (να αποφύγεις εμπόδιο κλπ) όλοι θα θαυμάσουνε τον ωραίο ήχο της μηχανής σου όταν θα το πατάς, πριν γίνει το ατύχημα

 

εκτός αν καρφώνεις τις ταχύτητες σε κλάσματα δευτερολέπτου

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λόγω να βάλεις νεκρά εν ώρα οδήγησεις?για να εξοικονομήσεις?τι?0.10 cents ?

Πάντα ταχύτητα μέσα...αν χρειαστει να κανεις εναν ελιγμο πως θα μαζεψεις το αμαξι χωρις γκαζι?

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να ειμαι σε κατηφορικο δρομο και να πρεπει να παταω γκαζι και να γραφει 5λιτρα ενω βαζω νεκρα και με παει μονο του με 0.5λιτρα;;

Εννοειται οταν βλεπεις στροφη κουμπωνεις ταχυτητα για παν ενδεχομενο.Αλλωστε τι το τρομερο θα γινει που θα θελει τοσο αμεση ακινητοποιηση οταν εισαι μονος σου στην εθνικη;;

Edited by jimsek
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.