Jump to content
draminos4

Μια Ερωτηση.. Κατηφόρα Με Νεκρό ;

Recommended Posts

Φιλε μου απλά εισαι παντελώς άσχετος και επιμένεις. Ο λεβιες δεν πρέπει να δέχεται κανενός ειδους περιττού βάρος και πίεση γιατί φθείρεται πρόωρα.

Διάβαζε να μαθαίνεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αιτιολογισε το, γιατι φθηρετε???  που φθηρετε?? το υλικο του φθηρετε?? η μπιλια?? οι ντιζες??? το δερματακι του ισως?? Αμα ειναι αυτοματο??? Και γιατι δεν φθηρετε οταν αλαζουμε ταχυτητες με ολη μας την δυναμη και φθηρετε μονο με το βαρος του καρπου μας??

 

Ποσοι απο εδω μεσα βγαλανε προβλημα στον λεβιε???

 

Μηπως παθαινει και λουμπαγκο να του κανουμε κανα μασαζακι να ξεποιαστει??? λεω εγω τωρα... :crazy:

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχαχαχαχα     Λουμπάγκο!!

 

Τελικά σ'αυτό το topic κατά κάποιο λόγο, ενώ έχουν ειπωθεί όλα, συνεχίζεται το ίδιο βιολί... Αλλά αφού έχει γέλιο, go on!!!





popcorn.jpg

Edited by Billgr4
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

όχι μαθητές!Μαθητριούλες πηγαίνεις σε ορεινά κ απόμερα κομμάτια!Μην κάνεις καμία βλακία και κατέβεις τον Μπράλο με νεκρά και σε μαζέψει καμία νταλίκα τώρα που γνωριστήκαμε και κανονίζουμε μελλοντικές συναντήσεις!!!

παιδιά ο μπράλος δεν έχει δα και τις μεγάλες κατηφόρες,καλύτερα στο δρόμο δομοκός -λαμία

Link to comment
Share on other sites

Και Δομοκό είναι καλά. Απλά είναι πολύ κατηφορικο.

Θανάση εγώ παω εκεί και μαθητές αλλά και μαθήτριες περισσότερο για να γυμνάζονται τα χεράκια τους. . . . . .στο τιμόνι. Να ΤΟ κρατάνε σταθερά στιβαρά και να ΤΟ παίζουν - χειρίζονται με χάρη.

ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε δασκαλε !!!

Παρακολουθω το θεμα απ την αρχη και πραγματικα αναρωτιεμαι ποσο καλα ξερει ο Ελληνας οδηγος να οδηγει με αυτα που διαβαζω εδω μεσα... Κατηφορες με νεκρα, χερια στο λεβιε για "γρηγορες" αλλαγες... Πιστευω πως αν μπειτε κ κανετε τα test του Υπουργειου για διπλωμα αυτοκινητου το 75% θα αποτυχετε !!!!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ανδριτσουλε μην κανεις το τεστ σε δρομο σαν του δομοκου.Ειναι σκατοδρομος.Δεν τιθεται θεμα να πηγαινεις εκει με τον χι-ψι τροπο για να μου αποδειξεις κατι.Σου αναφερα εναν δρομο που μπορεις να το δοκιμασεις οταν σε παει ο ανεμος.

Γεια σου ρε δασκαλε !!!
Παρακολουθω το θεμα απ την αρχη και πραγματικα αναρωτιεμαι ποσο καλα ξερει ο Ελληνας οδηγος να οδηγει με αυτα που διαβαζω εδω μεσα... Κατηφορες με νεκρα, χερια στο λεβιε για "γρηγορες" αλλαγες... Πιστευω πως αν μπειτε κ κανετε τα test του Υπουργειου για διπλωμα αυτοκινητου το 75% θα αποτυχετε !!!!

Οταν εισαι ετοιμος παντα αντιδρας πιο γρηγορα.Πως; Πλησιαζεις διασταυρωση.Ποτε εχεις καλυτερα αντανακλαστικα; Οταν το παιζεις χαλαρος ελληναρας οδηγος και πας κανονικα η οταν εχεις το ποδι στο φρενο σε περιπτωση που παραβιαστει η προτεραιότητα σου;

Πλησιαζεις πυκνοκατοικημενη περιοχη-διασταυρωση πεζων και βλεπεις κοσμο ετοιμο να περασει,χαλαρος γκαζωνεις η πας οπως πριν ή εχεις το ποδι σου στο φρενο;(δεν θελει πολυ μυαλο η οδηγηση ,αρκει να εχεις αντιληψη να προνοεις καταστασεις οχι να περιμενεις να γινουν μπροστα σου για να δεις τα αντανακλαστικα σου.

Το μεσημερι που γυρνουσα σπιτι ετυχα σε αποτομο φρεναρισμα κοκκινου.Μετα απο στροφη υπηρχε φαναρι και ηταν ηδη κοκκινο.ο μπροστινος αλλαξε ρευμα για να σταματησει, εγω ο "παραξενος του φορουμ" κατεβασα ταχυτητα και πατησα φρενο και σταματησα χωρις να πιεσω τα φρενα τοσο πολυ οσο ο μπροστινος.Αν δεν ειχα το χερι στο λεβιε δεν θα προλαβαινα να κανω το κατεβασμα και απλα θα ενεργοποιουσα το ABS.

 

Το να εισαι σε ετοιμοτητα οταν οδηγας και οχι σαν να εισαι στο καναπε του σπιτιου ειναι το ιδιο επικινδυνο.Και πιο επικινδυνο ειναι οι νοοτροπια-φοβους-προκαταληψεις που περναει κανεις στα παιδια του επειδη ετσι τον εμαθαν,μονος του δεν εμαθε.

Edited by jimsek
Link to comment
Share on other sites

Ανδριτσουλε μην κανεις το τεστ σε δρομο σαν του δομοκου.Ειναι σκατοδρομος.Δεν τιθεται θεμα να πηγαινεις εκει με τον χι-ψι τροπο για να μου αποδειξεις κατι.Σου αναφερα εναν δρομο που μπορεις να το δοκιμασεις οταν σε παει ο ανεμος.

Οταν εισαι ετοιμος παντα αντιδρας πιο γρηγορα.Πως; Πλησιαζεις διασταυρωση.Ποτε εχεις καλυτερα αντανακλαστικα; Οταν το παιζεις χαλαρος ελληναρας οδηγος και πας κανονικα η οταν εχεις το ποδι στο φρενο σε περιπτωση που παραβιαστει η προτεραιότητα σου;

Πλησιαζεις πυκνοκατοικημενη περιοχη-διασταυρωση πεζων και βλεπεις κοσμο ετοιμο να περασει,χαλαρος γκαζωνεις η πας οπως πριν ή εχεις το ποδι σου στο φρενο;(δεν θελει πολυ μυαλο η οδηγηση ,αρκει να εχεις αντιληψη να προνοεις καταστασεις οχι να περιμενεις να γινουν μπροστα σου για να δεις τα αντανακλαστικα σου.

Το μεσημερι που γυρνουσα σπιτι ετυχα σε αποτομο φρεναρισμα κοκκινου.Μετα απο στροφη υπηρχε φαναρι και ηταν ηδη κοκκινο.ο μπροστινος αλλαξε ρευμα για να σταματησει, εγω ο "παραξενος του φορουμ" κατεβασα ταχυτητα και πατησα φρενο και σταματησα χωρις να πιεσω τα φρενα τοσο πολυ οσο ο μπροστινος.Αν δεν ειχα το χερι στο λεβιε δεν θα προλαβαινα να κανω το κατεβασμα και απλα θα ενεργοποιουσα το ABS.

Το να εισαι σε ετοιμοτητα οταν οδηγας και οχι σαν να εισαι στο καναπε του σπιτιου ειναι το ιδιο επικινδυνο.Και πιο επικινδυνο ειναι οι νοοτροπια-φοβους-προκαταληψεις που περναει κανεις στα παιδια του επειδη ετσι τον εμαθαν,μονος του δεν εμαθε.

Δεν θα κανω τιποτα απ τα δυο που αναφερεις ... Γιατι πολυ απλα και οι δυο τροποι ειναι λαθος..Αν εμαθες να οδηγεις ετσι και πιστευεις οτι πραττεις σωστα συνεχισε !!! Καλως η κακως η δουλεια μου ειναι πανω στο τιμονι και οδηγω ακομα κ σε ακραιες καταστασεις... Εχω 3 κρατικες πιστοποιησεις για γρηγορη κ ασφαλη οδηγηση και μια για οικονομικη οδηγηση και ποτε κανεις δεν μου ειπε αυτα που λες εσυ "περιεργε του forum"(ας μου επιτρεψεις να δανειστω την εκφραση σου).. Δεν εχω σκοπο να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου φιλε μου.. Καλους δρομους σου ευχομαι ...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κανω τιποτα απ τα δυο που αναφερεις ... Γιατι πολυ απλα και οι δυο τροποι ειναι λαθος..Αν εμαθες να οδηγεις ετσι και πιστευεις οτι πραττεις σωστα συνεχισε !!! Καλως η κακως η δουλεια μου ειναι πανω στο τιμονι και οδηγω ακομα κ σε ακραιες καταστασεις... Εχω 3 κρατικες πιστοποιησεις για γρηγορη κ ασφαλη οδηγηση και μια για οικονομικη οδηγηση και ποτε κανεις δεν μου ειπε αυτα που λες εσυ "περιεργε του forum"(ας μου επιτρεψεις να δανειστω την εκφραση σου).. Δεν εχω σκοπο να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου φιλε μου.. Καλους δρομους σου ευχομαι ...

 

Αναλυσε το...

 

Τον τροπο με την κατεβασια ταχυτητας, σε συνδιασμο με φρεναρισμα, γονατιζει το αυτοκινητο, σε ακραια/ακαριαια περιπτωση,

και θα σου πω, αφου πρωτα αιτιολογισεις, οτι μπορει να υπαρξει ''σφαλμα'' και να μην δουλεψει η φαση.

 

Απλα ο καθενας μαθαινει να οδηγει με τον τροπο του, δεν μπορεις πχ εμενα που εχω γραψει σε 40χρονια 1εκ χιλιομετρα, με τα 900000πχ το χερι πανω στον λεβιε ταχυτητων οτι ειναι λαθος, και οτι προκαλει ζημια σε μερη του αυτοκινητου -για αυτο γελαει ο κοσμος!!- Η θεωρια απεχει πααααρα πολυ απο την πραξη, και καμια θεωρια δεν αναπληρωνει την εμπειρια.

Edited by chilli
Link to comment
Share on other sites

Αναλυσε το...

Τον τροπο με την κατεβασια ταχυτητας, σε συνδιασμο με φρεναρισμα, γονατιζει το αυτοκινητο, σε ακραια/ακαριαια περιπτωση,

και θα σου πω, αφου πρωτα αιτιολογισεις, οτι μπορει να υπαρξει ''σφαλμα'' και να μην δουλεψει η φαση.

Απλα ο καθενας μαθαινει να οδηγει με τον τροπο του, δεν μπορεις πχ εμενα που εχω γραψει σε 40χρονια 1εκ χιλιομετρα, με τα 900000πχ το χερι πανω στον λεβιε ταχυτητων οτι ειναι λαθος, και οτι προκαλει ζημια σε μερη του αυτοκινητου -για αυτο γελαει ο κοσμος!!- Η θεωρια απεχει πααααρα πολυ απο την πραξη, και καμια θεωρια δεν αναπληρωνει την εμπειρια.

Θα πω μονο αυτο. Αν και ζοριζεις πολυ τον κινητηρα αλλαζοντας σχεση με την αμεσως μικροτερη σε συνδιασμο με το φρενο , εχει παρα πολυ καλα αποτελεσματα.. Σε αυτο το κομματι συμφωνω μαζι σου ωστε να το κανεις σε μια κατασταση "εκτακτης αναγκης". Κ γω προχθες χρειαστηκε να το κανω (πεσμενο δεντρο στην εθνικη αμεσως μετα απο στροφη) ... Αλλα σε ολα τα αλλα που ειπες παραπανω για διασταυρωσεις κτλ δεν συμφωνω.
Link to comment
Share on other sites

Θα πω μονο αυτο. Αν και ζοριζεις πολυ τον κινητηρα αλλαζοντας σχεση με την αμεσως μικροτερη σε συνδιασμο με το φρενο , εχει παρα πολυ καλα αποτελεσματα.. Σε αυτο το κομματι συμφωνω μαζι σου ωστε να το κανεις σε μια κατασταση "εκτακτης αναγκης". Κ γω προχθες χρειαστηκε να το κανω (πεσμενο δεντρο στην εθνικη αμεσως μετα απο στροφη) ... Αλλα σε ολα τα αλλα που ειπες παραπανω για διασταυρωσεις κτλ δεν συμφωνω.

Δεν αιτιολογεις ομως για ποιο λογο οι 2 τροποι που ειπε ο jimsek δεν ειναι σωστοι, αν και του λες οτι ειναι λαθος, πετας μια ατακα και τελος.

 

Γνωμη μου ειναι οτι κατεβασμα της ταχυτητας ειναι ρισκο, μιας και γινετε πολυ γρηγορα και υπαρχει περιπτωση να μην κουμπωσει η χαμηλωτερη ταχυτητα με αποτελεσμα να χασεις την επιβραδυνση του κινητηρα. Απο την αλλη πεφτοντας στα φρενα και ενεργοποιοντας το abs, φυσικα αυξανεις την αποσταση φρεναρισματος, αλλα εχεις την επιλογη να κανεις αποφυγη δεξια αριστερα, αν αυτο ειναι εφικτο, μιας και με το abs δεν μποκαρουν οι τροχοι και εχεις ακομα τιμονι.

 

 

Σε λιγο θα μας πειτε οτι δεν γυρνατε να κοιταξετε αυτον που προσπερνατε :laugh:

 

Για ποιο λογο να τον κοιταξεις? ο δρομος ειναι μπροστα....εκτος αν εχει μεσα κανα ξανθο, τοτε γυρνας να ριξεις ενα βλεφαρο, να κανεις καμια αφιερωση... :crazy:

 

 

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕΤΟ ΓΙΝΕΣΤΕ ΒΑΡΕΤΟΙ :hyper:  :hyper:  :hyper:

 

Να το κλειδωσουνε λεω εγω, οπως εχει γινει σε ενα σωρο θεματα...σωστα??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ποσα χλμ εχει κάνει κάποιος δεν ειναι κριτήριο. Υπάρχουν πχ ταξιτζίδες με εκατομμύρια χλμ που δεν κοιτάνε, δεν βάζουν αλάρμ, η εξάτμιση βγάζει ντουμάνια κλπ. Αρα όλα ειναι θέμα παιδείας, αντίληψης, νοοτροπίας και χαρακτήρα.

Keep going.!

Και σ οποιον γινομαστε βαρετοί, ας αλλάξει συχνότητα. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ. Με το ΑΒS ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ η απόσταση φρεναρίσματος.

ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ το ABS ενεργοποιείται ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ είτε έχεις νεκρό είτε όχι.

Αν σε εσάς ενεργοποιείτε μόνο ΟΤΑΝ έχετε νεκρό είναι γιατί ΤΟΤΕ επαληθεύεται αυτό που δεν καταλαβαίνετε. Ότι το όχημα σας έχει πολύ μεγάλη ορμή επειδή το αφήνετε με ΝΕΚΡΟ.

ΚΎΡΙΟΙ μελετήστε λίγο πριν πετάξετε μαργαριτάρια. ΧΩΡΙΣ παρεξήγησης.

Εκτός αν είσαι σε πάγο. ΠΑΙΔΙΑ τι είναι αυτά που λέτε?

έχω σώσει 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ με το ABS, ΜΙΑ με την μητέρα μου ΚΑΙ ΜΙΑ με 2 φίλους.

ακόμη και το ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ τα λέει αυτά. ΤΟ ΕΧΕΤΕ διαβάσει ποτέ?

ΣΩΤΗΡΗ Βοήθεια.

Μετά λένε γιατί έχουμε τόσα ατυχήματα.

ΓΙΑ ΤΟ ESP ποια η γνώμη σας??

ΓΙΑ ΤΟ EBD?

ΓΙΑ ΤΟ ASR?

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ. Είμαστε σοβαροί ? με την λογική ότι κάποιο σύστημα υποβοήθησης κάνει κακό γιατί το έχουν βάλει σε όλλα τα τροχοφόρα οχήματα? ΕΠΙΤΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΕΛΕΤΩΝ?

Συγγνώμη ΓΙΑ τα κεφαλαία αλλά εχω απευδισει.

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Ανδριτσε,μην μπερδευεις τις υποβοητικες μλκς με το Abs.

Οδηγησα χθες ενα punto sporting ,το απενεργοποιουσα απο το κουμπι και οταν πεταγα κωλο/χειροφρενο σε κλασματα με μαζευε.

Ευτυχως που η αμαξαρα μου δεν εχει τετοια κωλοσυστηματα και απολαμβανουμε παρεα οδηγηση...

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Το τόπικ μετονομάζεται σε "γράψτε ότι θέλετε να ξεδώσετε".. :)

Υ.σ. Μην τολμήσει και το κλειδώσει κανείς.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ. Με ΤΟ ΑΒS ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

ΣΗ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ABS ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΙΤΕ ΕΧΕΙΣ ΝΕΚΡΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

Αν σε εσάς ενεργοποιείτε μόνο ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ νεκρό είναι γιατί ΤΟΤΕ επαληθεύεται αυτό που δεν καταλαβαίνετε. Ότι ΤΟ όχημα σας ΕΧΕΙ πολύ μεγάλη ορμή επειδή ΤΟ αφήνετε με ΝΕΚΡΟ.

ΚΎΡΙΟΙ μελετήστε λίγο πριν πετάξετε μαργαριτάρια. ΧΩΡΙΣ παρεξήγησης.

Εκτός αν ΕΙΣΑΙ σε πάγο. ΠΑΙΔΙΑ τι είναι αυτά που λέτε?

ΕΧΩ ΣΩΣΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ABS, ΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕ 2 ΦΙΛΟΥΣ.

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ. ΤΟ ΕΧΕΤΕ διαβάσει ποτέ?

ΣΩΤΗΡΗ Βοήθεια.

Μετά λένε γιατί έχουμε τόσα ατυχήματα.

ΓΙΑ ΤΟ ESP ποια η γνώμη σας??

ΓΙΑ ΤΟ EBD?

ΓΙΑ ΤΟ ASR?

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ. Είμαστε σοβαροί ? ΜΕ την ΛΟΓΙΚΗ ότι κάποιο/ σύστημα ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΚΑΝΕΙ κακό ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.? ΕΠΙΤΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΕΛΕΤΩΝ?

Συγγνώμη ΓΙΑ τα κεφαλαία αλλά εχω απευδισει.

να κανω και εγω μια ερωτηση μιας και δεν εχει τυχει ποτε να ενεργοποιησω το abs...θεωρητικα οταν ενεργοποιειται το abs δεν μειωνεται η πιεση στους τροχους ωστε να μην μπλοκαρουν?αρα αφου μειωνεται η πιεση δεν αυξανεται η αποσταση φρεναρισματος?

 

Φιλικα Παναγιωτης

Link to comment
Share on other sites

Δεν οδηγαω τοσο επιθετικα οσο νομιζετε,το αντιθετο μαλιστα. Οταν βρεθει ομως ελευθερος δρομο πχ Βεροια -Θεσσαλονικη και δεν εχει κινηση φυσικα ναι θα παω και στα 170.Αλλα οχι παντου και παντα.

 

Οσο για τον ειναι καλο η οχι να εχουμε το χερι στην ταχυτητα,ειναι καλο για 4 προχειρους λογους.1)να ειμαστε σε εγρηγορση για γρηγορη εναλλαγη ταχυτητας σε χι-ψι κατασταση, 2ον για να μην εχουμε την ακομα πιο λαθος συνηθεια να εχουμε αριστερο χερι στο παραθυρο και δεξι στο τιμονι (λες και απο αγκαρεια οδηγας) και 3ον ακομα και τα 2 χερια στο τιμονι να εχεις παλι χανεις χρονο για εναλλαγες σε χι-ψι καταστασεις,4ον να μην ασχολεισαι με οτιδηποτε αλλο εκτος απο την οδηγηση(πχ κινητο).Οσοι βεβαια εχουμε τον τεμπελη δεν ανυσηχουμε καν γι αυτο το θεμα.Η πιεση ειναι σχεδον μηδενικη.

Λες δεν οδηγεις επιθετικα αλλα παραβιαζεις τα ορια ταχυτητας ΑΡΑ οδηγεις επιθετικα !!!

Με τα δυο χερια κραταμε το τιμονι , αφηνουμε το τιμονι μονο οταν αλλαζουμε ταχυτητα και μετα τα ξανατοποθετουμε στο τιμονι..Σε εγρηγορση πρεπει να εισαι παντα κατα την οδηγηση , να προνοεις για το τι θα κανει το προπορευομενο οχημα.. Οι χ-ψ καταστασεις αποφευγονται οταν τηρουμε τα ορια ταχυτητας εχουμε την προσοχη μας στον δρομο. Ακομα και στο WRC θα εχεις προσεξει οτι οι οδηγοι κρατουν με τα δυο χερια το τιμονι !!!!

 

Οταν εισαι ετοιμος παντα αντιδρας πιο γρηγορα.Πως; Πλησιαζεις διασταυρωση.Ποτε εχεις καλυτερα αντανακλαστικα; Οταν το παιζεις χαλαρος ελληναρας οδηγος και πας κανονικα η οταν εχεις το ποδι στο φρενο σε περιπτωση που παραβιαστει η προτεραιότητα σου;

Πλησιαζεις πυκνοκατοικημενη περιοχη-διασταυρωση πεζων και βλεπεις κοσμο ετοιμο να περασει,χαλαρος γκαζωνεις η πας οπως πριν ή εχεις το ποδι σου στο φρενο;(δεν θελει πολυ μυαλο η οδηγηση ,αρκει να εχεις αντιληψη να προνοεις καταστασεις οχι να περιμενεις να γινουν μπροστα σου για να δεις τα αντανακλαστικα σου.

Το μεσημερι που γυρνουσα σπιτι ετυχα σε αποτομο φρεναρισμα κοκκινου.Μετα απο στροφη υπηρχε φαναρι και ηταν ηδη κοκκινο.ο μπροστινος αλλαξε ρευμα για να σταματησει, εγω ο "παραξενος του φορουμ" κατεβασα ταχυτητα και πατησα φρενο και σταματησα χωρις να πιεσω τα φρενα τοσο πολυ οσο ο μπροστινος.Αν δεν ειχα το χερι στο λεβιε δεν θα προλαβαινα να κανω το κατεβασμα και απλα θα ενεργοποιουσα το ABS.

Οταν πλησιαζοντας στη διασταυρωση εχεις την καταλληλη σχεση και το προβλεπομενο κατα τον Κ.Ο.Κ οριο ταχυτητας ακομα και μικροτερο. Καθως εχεις το ποδι στο φρενο το οχημα κινειται "μονο" του. Θα πρεπει να μειωσεις ταχυτητα πρωτου φτασεις στη διασταυρωση.

 

Στην πυκνοκατοικημενη περιοχη το οριο σου πρεπει να ειναι μικροτερο ή ισο των 30 χλμ/ωρα , μια ταχυτητα που σου επιτρεπει να αντιδρασεις φυσιολογικα χωρις να χρειαστει να κατεβασεις ταχυτητα κατα την επιβραδυνση σε περιπτωση "πανικου". Απο την αλλη αφου τους εχεις "κοψει" οτι ειναι ετοιμοι να περασουν τοτε ακινητοποιεις το οχημα σου και δινεις προτεραιοτητα στους πεζους - ποδηλατες κτλ. ΚΑΙ ΝΑΙ οι πεζοι εχουν προτεραιοτητα ακομα και στην Ελλαδα οχι μονο στο εξωτερικο απλα κανεις δεν τους την δινει ....

 

Αποτομο φρεναρισμα σε ερυθρο σηματοδοτη !!! Να υποθεσω πως δεν ειχε παλλομενο πορτοκαλι φαναρι πριν τον σηματοδοτη ωστε να σε προειδιποιησει ;; Θεωρω πως ειχες παραβιασει το οριο ταχυτητας της περιοχης για να χρειαστει να κανεις τετοια επιβραδυνση.

Δεν αιτιολογεις ομως για ποιο λογο οι 2 τροποι που ειπε ο jimsek δεν ειναι σωστοι, αν και του λες οτι ειναι λαθος, πετας μια ατακα και τελος.

 

Γνωμη μου ειναι οτι κατεβασμα της ταχυτητας ειναι ρισκο, μιας και γινετε πολυ γρηγορα και υπαρχει περιπτωση να μην κουμπωσει η χαμηλωτερη ταχυτητα με αποτελεσμα να χασεις την επιβραδυνση του κινητηρα. Απο την αλλη πεφτοντας στα φρενα και ενεργοποιοντας το abs, φυσικα αυξανεις την αποσταση φρεναρισματος, αλλα εχεις την επιλογη να κανεις αποφυγη δεξια αριστερα, αν αυτο ειναι εφικτο, μιας και με το abs δεν μποκαρουν οι τροχοι και εχεις ακομα τιμονι.

Αν δεν κουμπωσει τοτε να κοιταξεις το κιβωτιο ταχυτητων κανα γραναζι θα εχει θεμα !!! Φρεναρουμε και ταυτοχρονα κατεβαζουμε ταχυτητα.

Ενεργοποιεις το ΑBS και αυτοματα το προπορευομενο οχημα παει 3 μετρα μπροστα για να αυξησεις την αποσταση φρεναρισματος!!!

 

ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ. Με ΤΟ ΑΒS ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ.

ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ABS ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΙΤΕ ΕΧΕΙΣ ΝΕΚΡΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.

Αν σε εσάς ενεργοποιείτε μόνο ΟΤΑΝ ΕΧΕΤΕ νεκρό είναι γιατί ΤΟΤΕ επαληθεύεται αυτό που δεν καταλαβαίνετε. Ότι ΤΟ όχημα σας ΕΧΕΙ πολύ μεγάλη ορμή επειδή ΤΟ αφήνετε με ΝΕΚΡΟ.

ΚΎΡΙΟΙ μελετήστε λίγο πριν πετάξετε μαργαριτάρια. ΧΩΡΙΣ παρεξήγησης.

Εκτός αν ΕΙΣΑΙ σε πάγο. ΠΑΙΔΙΑ τι είναι αυτά που λέτε?

ΕΧΩ ΣΩΣΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ABS, ΜΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕ 2 ΦΙΛΟΥΣ.

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ. ΤΟ ΕΧΕΤΕ διαβάσει ποτέ?

ΣΩΤΗΡΗ Βοήθεια.

Μετά λένε γιατί έχουμε τόσα ατυχήματα.

ΓΙΑ ΤΟ ESP ποια η γνώμη σας??

ΓΙΑ ΤΟ EBD?

ΓΙΑ ΤΟ ASR?

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ. Είμαστε σοβαροί ? ΜΕ την ΛΟΓΙΚΗ ότι κάποιο/ σύστημα ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΚΑΝΕΙ κακό ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.? ΕΠΙΤΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΕΛΕΤΩΝ?

Συγγνώμη ΓΙΑ τα κεφαλαία αλλά εχω απευδισει.

Αντρεα σε επαναφερω στην ταξη , επεξεργασου το post και χρεισημοποιησε μικρους χαρακτηρες (παραβιαζεις τους κανονες του forum και θα επιβληθει ποινη)

Τα νεα Audi θα μπορουν να εντοπιζουν τον πεζο στο πεζοδρομιο σε αποσταση 12 μετρων απο το οχημα και θα το ακινητοποιουν συνεπως ο ελληναρας δεν θα πηγαινει να περασει χαλαρα τις διασταυρωσεις καθως το οχημα δεν θα τον αφηνει !! Ακομα μεσω δορυφορου θα εντοπιζει την ταχυτητα του οχηματος που θα ερχετε απο στενο και ο οδηγος δεν το εχει δει ακομα , θα υπολογιζει τις ταχυτητες κ αν το αλλο οχημα εχει μεγαλυτερη ταχυτητα απο εσενα ακομα και αν δεν εχει προτεραιοτητα το δικο σου θα σταματαει για να αποφυγει τη συγκρουση σε περιπτωση παραβιασεις προτεραιοτητας !!! Αυτα ειναι ωραια συστηματα Αντρεα !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ας  απαντήσει  κάποιος  για  την  στατική  τριβή, την  τριβή  κύλισης  και  την  τριβή  ολίσθησης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.