Jump to content
draminos4

Μια Ερωτηση.. Κατηφόρα Με Νεκρό ;

Recommended Posts

Ας  απαντήσει  κάποιος  για  την  στατική  τριβή, την  τριβή  κύλισης  και  την  τριβή  ολίσθησης.

Αν ξερεις και θελεις να το μοιραστεις μαζι μας απαντα

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς ΤΟ ABS κατατάσσεται στα συστήματα υποβοήθησης ΓΙΑ τον οδηγό όπως και τα υπόλοιπα συστήματα ενεργητικής ασφαλείας.

Βλέπετε ASR, EBD,esp,ebs,tcs,asm κλπ.

ΕΧΕΙ χαλάσει ΤΟ pc ΜΟΥ ΚΑΙ εχω ξεματιαστει από ΤΟ κινητό. Δεσμεύομαι από ΑΥΡΙΟ η μεθαύριο να ΤΟ αλλάξω. Που θα εχω το pc.

+ ότι ΤΟ κινητό ΓΙΑ κάποιο λόγο τα μισά τα γράφεΙ κεφάλαια.

TASOS επειδή θα πέσει πολύ επιστημονική εξήγηση ΔΩΣΕ μας τους ορισμούς και αν είναι εύκολο και την πηγή.

Link to comment
Share on other sites

Θα  ενθυμήστε  οι  μεγαλύτεροι  ότι  οι  παλαιοί  οδηγοί  προσπαθούσαν,  σε  απότομο  φρενάρισμα  κινδύνου—πανικού  ,  να  αντικαταστήσουν  την  ενέργεια  του  ABS  που  δεν  είχε  καν  εφευρεθεί  με  απανωτές  πιέσεις  και  αποπιέσεις  του  πεντάλ  φρένου (κάπου  το  αναφέρουν  και  τα  βιβλία  ερωτήσεων  διπλώματος). Φυσικά  δεν  έφτανε  την  απόδοση  ενός  μοντέρνου  ηλεκτρονικού  συστήματος, αλλά  πλησίαζε  το  ζητούμενο  το  οποίο  είναι:  να  μην  μετατραπεί  η  κύλιση  σε  ολίσθηση.

Η  κύλιση  του  τροχού  είναι  ελεγχόμενο  μέγεθος  σε  όλες  τις  παραμέτρους της( επιτάχυνση—επιβράδυνση—κατευθυντικότητα)  ενώ  η  ολίσθηση  του  τροχού  επί  του  εδάφους  είναι  μέγεθος  που  δεν  είναι  ελεγχόμενο  και  ακολουθεί  μόνο  την  ταχύτητα  και  την  αδράνεια  του  οχήματος  χωρίς  δυνατότητα  παρέμβασης  εξωγενούς  παράγοντα  παρά  μόνο  του  μεγέθους  της  τριβής  λόγω  βάρους  και  των  υλικών.
Ο  μόνος  τρέχων  τρόπος  για  την  επιβράδυνση  του  οχήματος, συναρτήσει  της  αρχής  διατήρησης  της  ενέργειας, είναι  η  μετατροπή  της  κινητικής  ενέργειας  σε  θερμότητα  μέσω  της  τριβής (εάν  ανοίγαμε  και  αλεξίπτωτο η(διαζ)  ρίχναμε  άγκυρα τότε  θα  μπαίνανε  και  άλλοι  παράγοντες  στο  παιχνίδι). 

Εφαρμογή  τριβής  μπορούμε  να  έχουμε  στα  σημεία  που  έχουμε  αντιθέτως  κινούμενα  μέρη.  Το  σύστημα  μηχανή—μετάδοση, δίσκοι—ταμπούρα—τακάκια—σιαγώνες, ελαστικό—οδόστρωμα  προσφέρουν  την  μετατροπή  της  κίνησης  σε  θερμότητα. Η  μηχανή  είναι  ένα  βοηθητικό  ελεγχόμενο  μέσο  μετατροπής  της  ενέργειας, οι  δίσκοι—ταμπουρα  κλπ  είναι  επίσης  ένα  ελεγχόμενο  μέσο  μετατροπής, το  ελαστικό—οδόστρωμα  όμως  είναι  ένα  ανεξέλεγκτο  σταθερής  απόδοσης  μέσο, στο  οποίο  η  απόδοση  εξαρτάται  από  παράγοντες  τους  οποίους  ο  οδηγός  δεν  μπορεί  να  προβλέψει  και  να  ελέγξει( είδος  και  ποιότητα  ελαστικών, είδος  και  ποιότητα  οδοστρώματος, πίεση  ελαστικών, θερμοκρασία  ελαστικών  και  εδάφους).

Εάν  αναλάβει  την  μετατροπή  της  ενέργειας  με  την  τριβή  το  ελαστικό—οδόστρωμα  και  έχουμε  βρεγμένο  οδόστρωμα, πάγο, χιόνι, χαλίκι, άμμο  πάνω  σε  άσφαλτο  δεν  έχουμε  σημείο  που  θα  μπορεί  να  αναπτυχθεί  επαρκώς  θερμότητα  για  τη  μετατροπή, επίσης  το  ελαστικό  έχει  πολύ  μικρότερα  όρια  αντοχής  στη  θερμοκρασία  από  το  σύνολο  δίσκος—τακάκι.

Επίσης  σε  στεγνό  οδόστρωμα  το  μπλοκάρισμα  των  τροχών  είναι  αποδοτικό  μέχρι  του  σημείου  που  το  ελαστικό  δεν  θα  σηκώσει  θερμοκρασία  που  θα  αλλοιώσει  την  δομή του(και  ποιος  ξέρει  που  είναι  αυτό  το  σημείο)
το  μόνο  σημείο  που  μπορεί  να  γίνει  ελεγχόμενη  τριβή  και  αποδοτική  επιβράδυνση  είναι  μόνο  στο  σύστημα  των  φρένων, με  αποφυγή  μπλοκαρίσματος  και  μεταφοράς  της  τριβής  σε  άλλο  σύστημα, με  ψύξη  των  τριβομένων  επιφανειών( αεριζόμενοι  δίσκοι, ταμπουρα  με  θυρίδες) με  αποβολή  της  δημιουργούμενης  σκόνης  από  την  τριβή( χαρακτοί--τρυπητοί  δίσκοι  και  τακάκια  με  αυλακώσεις).
 

Εάν  δείτε  κάπου  λάθος  διορθώστε.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Επίσης να γνωρίζετε οτι οταν εχετε νεκρα στο κιβώτιο και κινήστε με μεγαλη ταχύτητα στον κινητήρα δεν υπαρχει φορτιο οποτε το δυναμο δεν μπορει να φορτησει την μπαταρια στον απαιτουμενο χρονο, το αμαξι μενει απο ρευμα, το δυναμο φθείρεται και ο οδηγος εχει πολλαπλασιες πιθανοτητες να βρεθει προ εκπληξεων με κινητηρα απενεργοποιημενο, αρα και χωριε φρενα. Τωρα που τα γραφουμε νομιζουμε οτι ακομα και εκεινη την στιγμη θα καταφερουμε να αντιδρασουμε. Οταν ομως πραγματικα βρεθουμε σε αυτην την κατασταση το καθε κλασμα δευτερολεπτου παιζει καθοριστικο ρολο για την επιβιωση μας εαν θα εμπλακουμε σε ατυχημα.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ανδριτσουλε μην κανεις το τεστ σε δρομο σαν του δομοκου.Ειναι σκατοδρομος.Δεν τιθεται θεμα να πηγαινεις εκει με τον χι-ψι τροπο για να μου αποδειξεις κατι.Σου αναφερα εναν δρομο που μπορεις να το δοκιμασεις οταν σε παει ο ανεμος.

Οταν εισαι ετοιμος παντα αντιδρας πιο γρηγορα.Πως; Πλησιαζεις διασταυρωση.Ποτε εχεις καλυτερα αντανακλαστικα; Οταν το παιζεις χαλαρος ελληναρας οδηγος και πας κανονικα η οταν εχεις το ποδι στο φρενο σε περιπτωση που παραβιαστει η προτεραιότητα σου;

Πλησιαζεις πυκνοκατοικημενη περιοχη-διασταυρωση πεζων και βλεπεις κοσμο ετοιμο να περασει,χαλαρος γκαζωνεις η πας οπως πριν ή εχεις το ποδι σου στο φρενο;(δεν θελει πολυ μυαλο η οδηγηση ,αρκει να εχεις αντιληψη να προνοεις καταστασεις οχι να περιμενεις να γινουν μπροστα σου για να δεις τα αντανακλαστικα σου.

Το μεσημερι που γυρνουσα σπιτι ετυχα σε αποτομο φρεναρισμα κοκκινου.Μετα απο στροφη υπηρχε φαναρι και ηταν ηδη κοκκινο.ο μπροστινος αλλαξε ρευμα για να σταματησει, εγω ο "παραξενος του φορουμ" κατεβασα ταχυτητα και πατησα φρενο και σταματησα χωρις να πιεσω τα φρενα τοσο πολυ οσο ο μπροστινος.Αν δεν ειχα το χερι στο λεβιε δεν θα προλαβαινα να κανω το κατεβασμα και απλα θα ενεργοποιουσα το ABS.

 

Το να εισαι σε ετοιμοτητα οταν οδηγας και οχι σαν να εισαι στο καναπε του σπιτιου ειναι το ιδιο επικινδυνο.Και πιο επικινδυνο ειναι οι νοοτροπια-φοβους-προκαταληψεις που περναει κανεις στα παιδια του επειδη ετσι τον εμαθαν,μονος του δεν εμαθε.

το θέμα δεν είναι οτι παραβιάζεται η προτεραιοτητά σου αλλά ο άλλος που έρχεται δεν σε βλέπει επειδή ο άλλος που δεν έβρισκε πάρκινγκ το άφησε στην γωνία, υπάρχουν δρόμοι στο Γαλάτσι, που δεν έχει ορατότητα , τι να δεις και να κοιτάξεις πρέπει ή να κατέβεις κάτω ή να βγάλεις το κεφάλι σου πάνω απο την ηλιορόφή  (αν έχεις πάντα). απλά ακόμα και αν έχεις προτεραιότητα πας σιγά ώστε να προλάβεις να φρενάρεις και να κορνάρεις αν είναι δυνατόν,

Link to comment
Share on other sites

@ passatebo παιζεις με τις λεξεις; Το εγραψα ξεκαθαρα δεν το εκρυψα. Επισης οτι εισαι μεσα στα ορια της χι-ψι περιοχης δεν σημαινει οτι θα προλαβεις και να αντιδρασεις το ιδιο. Εχω δει πεζους να πεταγονται σαν κατσικια ακομα και αν πηγαινεις με 30.Γιατι πολυ απλα δεν κοιτανε καν τον δρομο δεξια αριστερα.Σου λεει πεζος ειμαι προτεραιοτητα εχω περναω,ειμαι στο δρομο του πατερα μου.Επισης δεν ειμαστε οδηγοι WRC η F1.

 

Και επειδη χρειαστηκε να κανω ταξιδι προς θεσ/νικη και τεσταρα μερικα πραγματα με σχεση νεκρας και ταχυτητας (6η) σε μεγαλη κατηφορα και με ταχυτητα 120χλμ αν αφηνα το γκαζι με επιβραδυνε στα 90χλμ και για να το κραταω στα 120 επρεπε να παταω γκαζι(4.5λ), με νεκρα πηγαινε μεχρι ~140χλμ(με 0.6λ)

 

Μπραβο Τασο που εκανες τον κοπο και εγραψες μερικα επιχειρηματα.

 

@jef1243 αυτο που λες ειναι μεγαλο κομματι.Ειδικα σε περιοχη οπως το γαλατσι που ειναι γεματο ανηφορες κατηφορες και για να βγεις ενα χιλιοστο παραπανω για να δεις ειναι ρισκο. Και δεν γινεται να βαλεις σηματοδοτες σε καθε στενο.

Link to comment
Share on other sites

@ passatebo παιζεις με τις λεξεις; Το εγραψα ξεκαθαρα ....

Και επειδη χρειαστηκε να κανω ταξιδι προς θεσ/νικη και τεσταρα μερικα πραγματα με σχεση νεκρας και ταχυτητας (6η) σε μεγαλη κατηφορα και με ταχυτητα 120χλμ αν αφηνα το γκαζι με επιβραδυνε στα 90χλμ ....και για να το κραταω στα 120 επρεπε να παταω γκαζι(4.5λ), με νεκρα πηγαινε μεχρι ~140χλμ(με 0.6λ).

Αρα πηγαινες με νεκρα με ταχύτητα ως 140χλμ.

ΕΣΥ ΤΟ ΓΡΑΨΕΣ!!

Εισαι άσχετος και επικύνδυνος!!!

Ακου μεχρι 140 με νεκρά!!!!

Το διπλωμα νύχτα το πήρες ρε άτομο;;;;

Τι ναι τούτος ρε σεις....

Στην εθνική με νεκρά ταχύτητα;;;

Εισαι απαράδεκτος και οδηγικά και στις απόψεις σου.

Κρίμα αυτοί που κυκλοφορούν με σένα οδηγό.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chrispant
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

vwclub.gr αγγιζουμε την απαξειωση..............γελαει ο κοσμος λεμεεεε!!!!!! :lolu:

Edited by chilli
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μου ήρθε μια ιδέα . . . . .  :diablo:  :diablo:  :diablo:  :diablo:  :diablo:  :diablo:

 

Όσοι ακόμη πιστεύετε οτι είναι καλύτερα με νεκρό σας έχω βρει μια ακόμη καλύτερη λύση.

 

Οχι μόνο νεκρό αλλά και ΣΒΗΣΤΟ. Τα κλειδιά πάντα στον διακόπτη. Και φυσικά εφαρμόζουμε πάντα την πέδη έκτακτης ανάγκης όπου χρειαστούμε περισσότερη επιβράδυνση. 

 

*Δεν φέρω καμία ευθύνη για όποιον το δοκιμάσει μιας και το σχόλιο μου είναι ειρωνικό. ΟΔΗΓΗΤΕ με ασφάλεια και να θυμάστε:

 

:clapping: ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ :clapping: 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πέραν του γεγονότος ότι επί σαράντα πέντε λεπτά διάβαζα αυτό το νήμα κι από τη σελίδα έξι κι έπειτα γελούσα με κίνδυνο να ξυπνήσω τα μωρά, έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις.

 

Δεν οδηγώ ποτέ μα ποτέ με νεκρά. Αφού διάβασα όλα τα μηνύματα κατέβηκα κάτω κι έβγαλα το αυτοκίνητο από το υπόγειο γκαράζ της πολυκατοικίας και το έβαλα άλλες δυο φορές για να δω τι στο καλό παίζει με τη στιγμιαία κατανάλωση. Ναι με νεκρά και ρολλάρισμα η κατανάλωση άγγιξε τα 17.6 lt/100 και δεν είναι χαλασμένο το αυτοκίνητό μου.

 

Πριν πάω σε σχολή οδηγών, έμαθα να οδηγώ από τον πατέρα μου ο οποίος ήταν πυροσβέστης. Ποτέ δεν μου είπε να έχω κενό στο κιβώτιο στις κατηφόρες, γιατί θα το αισθάνομαι ανεξέλεγκτο. Το ίδιο μου έλεγε και ο δάσκαλος οδήγησης. Επειδή έχω κι επαγγελματικό δίπλωμα ξέρω ότι δεν κατεβαίνεις ποτέ κατηφόρα με κενό στο κιβώτιο με το φορτηγό, αλλά ενίοτε επιβραδύνεις είτε με το κλαπέ (σε παλιά οχήματα) είτε με το ηλεκτρόφρενο στα καινούρια. Όταν δεν επαρκούν αυτά χρησιμοποιείς και τα φρένα.

 

Σε περίπτωση που επιχειρήσεις φρενάρισμα δυνατό αλλά όχι πανικού, υπάρχει περίπτωση να μην έχει την επιθυμητή επιβράδυνση, έτσι κατεβάζοντας μια σχέση στο κιβώτιο αναγκάζεις την ECU να αντιληφθεί το φρενάρισμα και να αυξήσει την υποβοήθηση στο σύστημα πέδησης. Το ίδιο μπορείς να πετύχεις αν στιγμιαία αφήσεις το πεντάλ του φρένου και το πατήσεις λίγο πιο δυνατά.

 

Δεν είμαι επαγγελματίας οδηγός, απλά μου αρέσει πολύ η οδήγηση, όπως και τα φορτηγά οχήματα.

 

Στο παλιό μου Octavia όταν έμεινε ανοικτός ο θερμοστάτης λόγω βλάβης, όταν το αυτοκίνητο ήταν με νεκρά ανέβαζε τη θερμοκρασία μέχρι τους 80 βαθμούς. Μόλις κούμπωνε ταχύτητα έπεφτε.

 

Το Roomster έσβηνε ενίοτε κατά την πλήρη ακινητοποίηση και υποχρεωτικά με νεκρά, όπως και δυο φορές σε δοκιμή να έχω νεκρά και να ρολλάρω τα τελευταία μέτρα πριν από την ακινητοποίηση, που με άφησε δίχως φρένα και τιμόνι και το οποίο διορθώθηκε μετά την εφαρμογή της οδηγίας 24W6 (αποστάτης στη wastegate) και αναβάθμισης λογισμικού. Το δε Seat 124 DLS του 1979 του πατέρα μου έτσι και του έβγαζες νεκρά στο δρόμο έσβηνε με τη μια κι έπρεπε να γυρίσεις άμεσα το διακόπτη αν ήθελες να μη κλειδώσει το τιμόνι. Για φρένα δεν το συζητάμε, ένα φρενάρισμα.

 

Με το ABS δεν αυξάνεται η απόσταση φρεναρίσματος, γιατί όταν μπλοκάρουν οι τροχοί πλέον το αυτοκίνητο είναι ακυβέρνητο αφού ολισθαίνει μεταφέροντας όλη την ορμή που έχει λόγω του φαινομένου της αδράνειας. Μπορείτε εύκολα να το διαπιστώσετε το χειμώνα σε παγωμένο οδόστρωμα και φρενάρισμα με ABS και αντίστοιχα με αυτοκίνητα χωρίς ABS.

 

Ο Ανδρίτσουλας μάλλον είναι καλός δάσκαλος από αυτά που γράφει. Το μάλλον πάει στο γεγονός ότι απέχουμε 500 χιλιόμετρα για να έχω ακούσει λόγια από πελάτες - ανταγωνιστές του.

 

Επειδή έκανα την απόσταση Ξάνθη - Λαμία με το Roomster με τη σύζυγο και τις αποσκευές μας με ανοικτό κλιματισμό και με 120 χ.α.ω. στην Ε.Ο. στο πρατήριο της Shell στην είσοδο της Λαμίας, δίπλα από τον Πασσιάκο έβαλα 30 λίτρα βενζίνης.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβεις Μπράλλο είτε από Λαμία προς Ιτέα είτε αντίστροφα με νεκρά χωρίς να καταστρέψεις τουλάχιστον τα τακάκια. Το τι άλλο μπορείς να πάθεις κατεβαίνοντας προς Ιτέα είναι ανοικτό θέμα για έκθεση στις Πανελλαδικές εξετάσεις.

 

Η απάντηση #153 του Τάσου δεν είναι επιχειρήματα, είναι επιστημονικά τεκμηριωμένες απόψεις.

 

Το ότι υπάρχουν διαφωνίες σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ δεν είναι απαξίωση. Ενίοτε δημιουργούνται εντάσεις ίσως λόγω της ιδιαιτερότητας του γραπτού λόγου που δεν μπορεί να αποτυπώσει όλα μας τα συναισθήματα. Από εκεί και μετά όλοι είμαστε ενήλικες και σημαίνει ότι έχουμε την ευθύνη των πράξεών μας.

Edited by stratosg
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Νεκρά για ποιό λόγο...

Παραθέτω ένα κείμενο:

http://thinkblue.volkswagen.com/com/en/blue-behaviour#ecotraining

Change up earlier, tank up later.
Drive in the highest possible gear.

Third gear at 30 km/h – changing up earlier helps you to save. Here’s a myth if ever there was one: driving at low revs damages your engine. TDI and TSI engines love driving at 30 km/h in third gear – they produce a remarkable amount of shove even at 2,000 rpm. Once your car has set off, change straight up into second. And when you do change into higher gears, you can skip one if you want. Always use the highest possible gear. Many vehicles have no difficulty driving at 50 km/h in fifth. As long as the car does not judder or make an unpleasant noise, then the revs are not too low. If you drive an automatic then avoid kickdown and take your foot off the pedal momentarily instead, then the automatic transmission will switch up to the next gear for you. The DSG automatic gear box used by Volkswagen does that itself anyway, reducing consumption by up to 20%.

 

Εάν θέλετε να ρολλάρει εύκολα και να μην τρενάρει σε κατηφόρα, απλά βάλτε μια μεγαλύτερη σχέση... Η ίδια η VW προτείνει 1η στα 10km/h, 2η στα 20km/h, 3η στα 30km/h 4η στα 40km/h και 5η στα 50km/h και 6η στα 60km/h!

Και εάν θέλετε π.χ. να επιταχύνετε ομαλά, απλά πιέζετε το γκάζι ελάχιστα... Αλλά στην περίπτωση που θέλετε να το πατήσετε, κατεβάστε ταχύτητα, ώστε να βρίσκεται ο κινητήρας στο ωφέλιμο σημείο δύναμης, και εκτός στροφών κομπρέσσορα για να μην ζορίζετε ο κομπρέσσορας, εάν δεν έχει κομπρέσσορα το αυτοκίνητο τότε μπορείτε λογικά να επιταχύνετε και με μεγάλη σχέση, απλά θα έχει αργή απόκριση και επιτάχυνση.

 

Έτσι έχω καταφέρει κάτι καταναλώσεις λιγότερες από 5lt/100km..

 

Ποτέ νεκρά πάντως.. Καίει παραπάνω και δεν λειτουργεί το σύστημα Fuel Cut Off..

 

Νεκρά μόνο σε κάτι πολύ παλιά αυτοκίνητα θα πρότινα, που όταν είχαν ταχύτητα μέσα, κόβανε πολύ τον κινητήρα.. Νομίζω και σε παλιά φορτηγά το κάνουν αυτό.. Γιατί ο κινητήρας τους κόβει πολύ την φόρα. Τώρα εάν είναι σωστό, δε ξέρω. Εάν είναι άδειος ο περιφεριακός, η ο δρόμος και είναι σε λογικές ταχύτητες δε πιστεύω να κινδυνεύουν τόσο όσο λέτε. Γιατί όσο και γρήγορα να τους τύχει κάτι στο δρόμο, μπορούν απλά να βάλουν μια σχέση στα γρήγορα..

Edited by aris22gr
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Πάντα νεκρά στην κατηφόρα εννοείται ! Τόσοι Αθηναίοι το κάνουν γιατί να μην το κάνεις κ εσύ ; Είναι πολύ cool να βλέπεις έναν δρόμο γεμάτο με τα φώτα πέδης, να αλλάζεις και τα τακάκια κάθε 40κ χιλιόμετρα. Επίσης ακόμα πιο cool είναι να πατάς και φρένο στην εθνική πάνω σε ευθείες, γενικότερα όσο πιο πολύ πατάς φρένα χωρίς λόγο τόσο πιο γαμάτος οδηγός είσαι!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  Τώρα  είναι  τρόπος  αυτός  που  γράφεις  και  κρίνεις  τις  οδηγικές  ικανότητες  των  άλλων
Θα  βγει  και  ο  

0010.gif

  ως  αυτόκλητος  υπερασπιστής  των  αδυνάτων, κάτι  σαν  νέος  Ρομπέν  των  δασών, συγγνώμη  των  χ@ζων  εννοούσα  και  θα  έχουμε  άλλα.  Για  συμμαζευτείτε  όλοι, συμπεριλαμβανομένου  εμού, εδώ  μέσα. Έχετε  ξεφύγει  τελείως.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντα νεκρά στην κατηφόρα εννοείται ! Τόσοι Αθηναίοι το κάνουν γιατί να μην το κάνεις κ εσύ ; Είναι πολύ cool να βλέπεις έναν δρόμο γεμάτο με τα φώτα πέδης, να αλλάζεις και τα τακάκια κάθε 40κ χιλιόμετρα. Επίσης ακόμα πιο cool είναι να πατάς και φρένο στην εθνική πάνω σε ευθείες, γενικότερα όσο πιο πολύ πατάς φρένα χωρίς λόγο τόσο πιο γαμάτος οδηγός είσαι!

Μητσο εγω που εβγαλα τα τακακια off σε κΤι λιγοτερα απο 30.000 χλμ χωρις να βαζω νεκρο;:lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα βγει ο αλλος και θα αρχισει να λεέι οτι δεν γράφετε μ επιχειρήματα κλπ!! Ανίκητη η βλακεία λέμε!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ρε μπλε γραμματοσειρά ;

Αισθάνεσαι κάπως που γράφεις με μπλε γράμματα ε ; Κάτι σαν καβάλα στ άλογο, βασιλιάς κλπ κλπ.

Δεν εξηγείται αλλίως το πάθος σου να ξεχωρίσεις απ τα γράμματα και μόνο..

Cool

Καλή φάση. . .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Passatouke στα αυτόματα αυτοκίνητα διαφοροποιούνται κάποια πράγματα. Λόγω του οτι για να κόψεις ταχύτητα έστω και σε ευθεία χρειάζεσαι το φρένο και σε πάρα πολλές άλλες περιπτώσεις (όποιος έχει οδηγήσει αυτόματο ή διαθέτει, γνωρίζει). Τώρα άσχετα που εσύ βάζεις κάθε μέρα κόντρες και χρειάζεται κάθε λίγο και λιγάκι να ακινητοποιείς το αμάξι απο ταχύτητες άνω των 160χλμ/ω, λογικό είναι να έχεις πολύ γρήγορες φθορές στα τακάκια.

 

Αλλά γενικότερα cool καλή φάση και πατάτε φρένο χωρίς λόγο και να θυμάστε πάντα νεκρά στην κατηφόρα!

Link to comment
Share on other sites

Πάντα νεκρά στην κατηφόρα εννοείται ! Τόσοι Αθηναίοι το κάνουν γιατί να μην το κάνεις κ εσύ ; Είναι πολύ cool να βλέπεις έναν δρόμο γεμάτο με τα φώτα πέδης, να αλλάζεις και τα τακάκια κάθε 40κ χιλιόμετρα. Επίσης ακόμα πιο cool είναι να πατάς και φρένο στην εθνική πάνω σε ευθείες, γενικότερα όσο πιο πολύ πατάς φρένα χωρίς λόγο τόσο πιο γαμάτος οδηγός είσαι!

Χμμμ, και για να γίνουμε ακόμα πιο κούλ και γαμάτοι οδηγοί, να βάζουμε 1η αντί να πατήσουμε φρένο από την νεκρά......!!! :D :D Να το διαλύσουμε ολόκληρο!!! :D Οι κόφτες θα το φρενάρουν καλύτερα και από το ABS...!!! :D

Edited by aris22gr
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος υπευθυνος Ας το κλειδωσει αυτο ριμαδοσοβαρότατο θέμα του φίλτατου κ.@jef1243

Θα μπερδεψουμε και καναν σοβαρό (ο οποίος βεβαίως θα έχει έλλειψη χιούμορ) και θα νομίζει οτι πράγματι υπερασπιζώμαστε την οδήγηση με νεκρά!

ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟ !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chrispant
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι μεν, προσπαθούν να πείσουν τους δε και το ανάποδο. Μάλλον δε βγάζει πουθενά ....

Φιλε μου καλέ, καλέ μου φίλε..

Κανείς δεν προσπαθεί να πείσει κανέναν. Με νεκρά δεν οδηγούν οι νοήμων άνθρωποι.

Αυτό είναι η αλήθεια, και κάποιοι δεν την δέχονται. Δικαιωμά τους εφόσον δεν γίνεται επικίνδυνο για τους συνανθρώπους μας.

End of story. ( not to be continued)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλέ, καλέ μου φίλε..

Κανείς δεν προσπαθεί να πείσει κανέναν. Με νεκρά δεν οδηγούν οι νοήμων άνθρωποι.

Αυτό είναι η αλήθεια, και κάποιοι δεν την δέχονται. Δικαιωμά τους εφόσον δεν γίνεται επικίνδυνο για τους συνανθρώπους μας.

End of story. ( not to be continued)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Απλά, εδώ και 9 σελίδες, οι μεν επιμένουν στις απόψεις τους και οι δε επίσης. Δεν είδα κάποιον, από κάποιο "στρατόπεδο" να αλλάζει άποψη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να αλλάξουν άποψη εγώ κι όλοι οι υπόλοιποι που θεωρούμε και ειναι η αληθεια οτι η οδήγηση με νεκρά είναι τουλάχιστον μ@λακία απ οποιαδήποτε άποψη.

Τωρα οι απέναντι όπως τους αναφέρεις που θέλουν να οδηγούν με νεκρά σε κατηφόρα και σε εθνική οδο, είναι ανίδεοι, αφελείς και πήραν το διπλωμα οδήγησης Νύχτα !!

Αρα δεν υπαρχουν στρατόπεδα , υπάρχει η λογική και η ανίκητη βλακεία.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος υπευθυνος Ας το κλειδωσει αυτο ριμαδοσοβαρότατο θέμα του φίλτατου κ.@jef1243

Θα μπερδεψουμε και καναν σοβαρό (ο οποίος βεβαίως θα έχει έλλειψη χιούμορ) και θα νομίζει οτι πράγματι υπερασπιζώμαστε την οδήγηση με νεκρά!

ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟ !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Χρηστο αν και οσοι επιθυμειτε να κλειδωθει το θεμα πατηστε το κουμπι της "αναφορας" ωστε να το δουν οι mod .

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να αλλάξουν άποψη εγώ κι όλοι οι υπόλοιποι που θεωρούμε και ειναι η αληθεια οτι η οδήγηση με νεκρά είναι τουλάχιστον μ@λακία απ οποιαδήποτε άποψη.

Τωρα οι απέναντι όπως τους αναφέρεις που θέλουν να οδηγούν με νεκρά σε κατηφόρα και σε εθνική οδο, είναι ανίδεοι, αφελείς και πήραν το διπλωμα οδήγησης Νύχτα !!

Αρα δεν υπαρχουν στρατόπεδα , υπάρχει η λογική και η ανίκητη βλακεία.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Φιλε μου η ανικητη βλακεια ισως βγενει εκ μερους σου, μιας και καθεσε με τοσο παθος και ασχολησε με ανιδεους οπως λες και υπερασπιζεσε με τοσο δεος τα πιστευω σου και καλα κανεις αλλα κανεις λες και σου κλεψανε το παιχνιδι....λες και σε βαλανε με το ζορι εδω μεσα, επισης να σου θυμισω ενα γνωμικο που λεει μην διαφωνεις με εναν βλακα, θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει...ισως αυτο επιδιωκεις??? μιας και το παραπανω μελος που τον στολισες με κοσμιτικα επιθετα μια σελιδα πισω σταματησε να ασχολητε, εσυ και κανα δυο μπαχαλακιδες απο το αλλο θεμα με το ξεφουσκωτο λαστιχο συνεχιζετε...καλη συνεχεια στην μπαχαλοπαρεα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.