Jump to content
Z3R@tuL

Θέμα Με Το Κιβώτιο Ταχυτήτων, Ή Δίσκος;

Recommended Posts

Χαίρετε παίδες.

 

Για αρκετό καιρό χαρήκαμε το Polάκι μας και έτσι πρέπει να είναι. Διάβασα και το post του blugosi που ταυτίζομαι σχεδόν στο 100% των προβλημάτων του.

 

Τώρα το θέμα που έχει προκύψει με τη δικιά μου κυρία είναι πως τώρα τελευταία κοντά στα 58.000km όποτε αλλάζω ταχύτητα και συγκεκριμένα στη δευτέρα (2), μερικές φορές -όχι πάντα-, ακούγεται ένα δυνατό κλακ και συνοδεύεται από ένα αμυδρό τράνταγμα μπροστά στο χώρο του κινητήρα, αλλά όχι ο θόρυβος που κάνει όταν δεν πατήσεις καλά το συμπλέκτη.

 

Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι μάλλον το κάνει -τουλάχιστον μέχρι στιγμής- μόνο όταν ανεβάζω ταχύτητες δηλαδή μόνο όταν πάω από πρώτη σε δευτέρα, κτλ. κι όχι όταν κατεβάζω, από τρίτη, δευτέρα, κτλ.

 

Αρχικά σκέφτηκα μήπως η ντίζα του συμπλέκτη έχει χαλαρώσει και πιάνει πιο κάτω η σύμπλεξη, με αποτέλεσμα να πρέπει να ρυθμιστεί, αλλά μετά σκέφτηκα ότι μάλλον είναι ηλεκτρική κι όχι με ντίζα (διορθώστε με αν κάνω λάθος). Μετά είπα ρε λες να έχει δίσκο; Ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο το οδηγούν δύο διαφορετικοί άνθρωποι (εγώ κι ο αδερφός μου) με σχετικά ίδιο στυλ, αλλά ότι και να κάνουμε όταν ένα αυτοκίνητο οδηγείται από περισσότερους από ένα οδηγούς φέρνει τις ζημιές πιο γρήγορα απ' το κανονικό.

 

Υπάρχει και καμία περίπτωση να έχει θέμα το γρανάζι της δευτέρας; Κουλό μου φαίνεται αυτό και μάλλον άκυρο. Όπως και να 'χει, έχει κανείς ιδέα του τι μπορεί να παίζει;

Link to comment
Share on other sites

O συμπλεκτης ειναι υδραυλικος.Η το συχρονιζε η ο δισκος ειναι.Το παρατηρεις να το κανει πανω απο καποιες στοφες η σε ολο το φασμα?Αν ειναι ο δισκος παει  γυρω στα 200 ευρω ολο το σετ με τη προυποθεση οτι θα δωσεις πισω τα δικα σου.Αν ειναι το συχρονιζε πας γυρω στα 350 ευρω για την επισκευη + τα λεφτα του δισκο πλατω.Τα συχρονιζε που εχει το δικο μας ειναι ειναι πολυ μαλακα και οι μαμα βαλβολινες πολυ ψιλες,ειδικα τωρα που εχει πολυ ζεστη γινονται ακομα πιο λεπτες.Αυτος ο συνδιασμος ειναι που κανει το σασμαν πολυ ευαισθητο.Αν ετυχε καμμια φορα να κανεις αλλαγη 1η-2α γρηγορα και δεν πατησες καλα το συμπλεκτη ειναι πιθανο να εχει στραβωσει το συχρονιζε.Το καλυτερο απο ολα ειναι μολις βρεις τι φταιει  και το φτιαξειςνα αλλαξεις βαλβολινες και να βαλεις πιο χοντρες.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε και ο φίλος Chris, συνήθως το συγχρονιζέ πάσχει στα πολάκια. Όμως θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το ελατήριο που τραβάει ο συμπλέκτης και φαίνεται μόνο αν ανοίξεις το καπό πάνω από το κιβώτιο (δεν ξέρω πως λέγεται :p ) μήπως έχει χαλαρώσει και σου κάνει αυτή την δουλειά.

Edited by VW_Thunder
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω ακριβώς ίδιο το πρόβλημα, σχεδόν από την πρώτη μέρα που το αγόρασα! αλλα δεν περίμενα να είναι κάτι σοβαρό γιατι έλεγα καινούργιο αμαξι είναι δεν μπορεί να χαλασε κιόλας και το αγνοούσα. Νόμιζα ότι εφταιγε που άλλαζα από 1η σε  2ρα σε χαμηλες στροφές. Να το πάω άμεσα να το κοιτάξουν? κραταει 2 χρόνια αυτή η ιστορια και παραδοξος δεν έχει βγαλει κανενα προβλήμα

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω ακριβώς ίδιο το πρόβλημα, σχεδόν από την πρώτη μέρα που το αγόρασα! αλλα δεν περίμενα να είναι κάτι σοβαρό γιατι έλεγα καινούργιο αμαξι είναι δεν μπορεί να χαλασε κιόλας και το αγνοούσα. Νόμιζα ότι εφταιγε που άλλαζα από 1η σε  2ρα σε χαμηλες στροφές. Να το πάω άμεσα να το κοιτάξουν? κραταει 2 χρόνια αυτή η ιστορια και παραδοξος δεν έχει βγαλει κανενα προβλήμα

 

Κοίτα κι εγώ σε χαμηλές στροφές αλλάζω από τότε που το πήρα (εκτός από την περίοδο που το στρώνα). Πάντα μέχρι 2.000-2.500rpm αλλάζω και σπάνια παραπάνω. Δεν έχει να κάνει αυτό.

 

Μάλλον είναι αυτό που λέει ο φίλος chris polo με συγχρονιζέ και βαλβολίνες, θα δείξει. Θα το πάω στον μηχανικό με τις πληροφορίες που μου δωσατε εδώ παιδιά να δούμε τελικώς τι είναι, κι αν είναι με τις βαλβολίνες θα του πω να βάλει πιο παχές να μην υπάρχει το θέμα στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Προσοχη....οι περισσοτεροι μηχανικοι σε αυτα τα σασμαν βαζουν 75w90 gl4.H 75w90 εχει πολυ μεγαλυτερο ιξωδες απο τη μαμα βαλβολινη και στις κρυες μερες του χειμωνα θα εχεις προβλημα στο κουμπωμα των ταχυτητων μεχρι να ζεσταθουν καλα οι βαλβολινες.Μια καλη λυση που σου προτεινω για να μην εχεις τετοια θεματα ειναι αυτη http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=45&pcid=7.Το σασμαν μας παιρνει 2.1 λιτρα,αλλα θα παρει λιγοτερα γιατι δε μπορουν να βγουν ολα.Οποτε αγοραζεις δυο μπουκαλια.Επισεις μπορεις να προσθεσεις και motorkote http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=302&category_id=54&option=com_virtuemart&Itemid=57〈=el.

Link to comment
Share on other sites

Αν δηλ. εχει πράγματι στραβωσει το συγχρονιζε η επισκευη θα κοστισει γυρω στα 550 ευρω :sweat: !!!  να το αφησω έτσι δεν παιζει ε? :whistling:  Θα περασω και εγώ απο βδομάδας απο την αντιπροσωπεια επειδη εχω κανει επεκταση να δω τι θα μου πουνε.Οταν πας στον μηχανικό γράψε σε παρακαλώ τι ήταν τελικά και πόσο θα στοιχισει. Εκτός τις βαλβολίνες μπορώ να βρώ και κάποιο πιο "γερό" συγχρονιζέ η είναι στανταρ τα ανταλλακτικά? Ρωτάω για να είμαι προετοιμασμένος τι να ζητησω όταν χτύπα ξυλο ερθει η ωρα.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν κρατηθηκα και πέρασα απο την αντιπροσωπεία σήμερα. Το πήγε μαι βόλτα ο τεχνικός και μου είπε οτι όλα είναι φυσιολογικά γιατί το γκργκκκ που ακούγεται δεν προέρχεται απο το σασμαν όταν μπαίνει η ταχύτητα ωστε να είναι το συχρονιζε αλλα από μπροστά στη μηχανή όπου κουμπώνει μια διχάλα :unknw:? και οτι το κανουν ολα τα αμαξια. Η αλήθεια είναι οτι αυτος ο θορυβος ακούγεται 2 φορές όταν παταω τον συμπλέκτη για αποσυμπλεξη και στη συμπλεξη απο 1η σε 2ρα και οχι όταν βάζω την ταχυτητα. Το κανει και σε σας αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Αν ακούς ένα μικρό ήχο μεταλλικό όταν αλλάζεις ταχύτητα πράγματι είναι από το κούμπωμα κι όχι το δικό μου θέμα που ακούγεται ένα δυνατό κλακ όταν αλλάζω από 1η σε 2η. Μην ανησυχείς αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό.

 

Πάντως τις 3 τελευταίες μέρες δεν το έχει κάνει σε 'μένα και μάλλον αυτό μου λέει ότι είναι θέμα βαλβολίνων και θερμοκρασίας. Όταν γυρίσω από διακοπές θα το δω καθώς το τουτού θα μείνει πίσω...

 

Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια και όταν γυρίσω ποστάρω τελικά τι έφταιγε αφού το πάω στον μηχανικό. Καλό καλοκαίρι να έχουμε όλοι μας!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κλακ - τακ - γκακ - όπως στην ευχή θέλετε πείτε το, το έχει το αυτοκίνητό μου από την πρώτη μέρα. Και το κάνει μόνο όταν βάζω από πρώτη δευτέρα. Όταν το αυτοκίνητο είναι σε αναβατόριο κι αλλάζω ταχύτητες δεν ακούγεται τίποτα. Όταν είναι σβηστό και κουνήσω το λεβιέ ή αν αλλάξω ταχύτητες ακούγεται αυτός ο ήχος. 

 

Συμπεραίνω ότι έχει να κάνει με τη διχάλα ή τη βέργα που οδηγεί τις κινήσεις μας στο κιβώτιο κι απλά το ακούω επειδή είναι χαμηλή η ταχύτητα και χαμηλές οι στροφές του κινητήρα στη συγκεκριμένη αλλαγή. 

 

Στο συνεργείο ποτέ δεν βρήκαν κάτι.

 

Παιδιά αν είναι δίσκος ή κιβώτιο, όσο και αν δεν γνωρίζει κάποιος από τέτοια, θα το καταλάβει αμέσως. Π.χ. συνάδελφος γένους θηλυκού κάποια μέρα είπε πως μάλλον κάτι έχει το αυτοκίνητο γιατί όταν αφήνει το γκάζι ακούγεται σαν κουτάκια αναψυκτικού που σέρνονται. Ήταν το σασμάν. 

 

Ένας άλλος φίλος που απλά ξέρει να οδηγεί το αυτοκίνητό του και να το κλειδώνει είπε πως τώρα τελευταία (τότε) πατάει το γκάζι αλλά το αμάξι δεν αρπάζει όπως παλιά και καμία φορά στο ρελαντί τρέμει σα να το κουνάει κάποιος το αμάξι (όχι το ψιλοτρέμουλο που κάνουν τα δικά μας καμιά φορά στο φανάρι). Δίσκος - πλατώ...

 

ΑΡΑ

 

Όλα καλά με τα αυτοκίνητά μας. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Syllas

ο θορυβος ακούγεται 2 φορές όταν παταω τον συμπλέκτη για αποσυμπλεξη και στη συμπλεξη απο 1η σε 2ρα και οχι όταν βάζω την ταχυτητα. Το κανει και σε σας αυτό?

 

Δέν βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλά αφού το κάνει οταν συμπλέκεις/αποσυμπλέκεις λογικά κάτι πρέπει να παίζει με τον σύστημα σύμπλεξης/αποσύμπλεξης. Ισως κάτι με τα υδραυλικά, ισως κάτι με τον μηχανισμό απελευθέρωσης... οχι με το κυβότιο πάντως και οχι απαραίτητα με τον συμπλέκτη αυτον καθεαυτον. Αυτό είναι το συμπέρασμά μου συμφώνα με την περιγραφή σου πιθανότατα να κάνω και λάθος. Να το ψάξεις πάντως και πέραν της αντιπροσωπείας.

 

Μη σου κάνει καθόλου εντύπωση πάντως το οτι είναι καινούριο αμάξι. Εχω δεί αρκετά καινούρια Honda και Toyota (που δε χαλάνε...) με προβλήματα στα εν λόγο συστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

 

Επέστρεψα από τις διακοπές και φυσικά τέσταρα το αυτοκίνητο πάρα πολύ μετά την αλλαγή των βαλβολίνων. Δεν μου το έχει ξανακάνει από όταν τις άλλαξα και πιστεύω ότι μπορεί αυτές να έφταιγαν.

 

Για καλύτερη ενημέρωση, μου το έκανε όταν οι στροφές του κινητήρα υπερέβαιναν τις 3.000rpm και όταν συνήθως είχε φορτίο, ή όταν ήταν ανοιχτό το air condition, άρα το έκανε όταν ζοριζόταν.

 

Από την άλλη ο τεχνικός που το δοκίμασε πριν τις αλλάξουμε μου είπε ότι μάλλον είναι το συγχρονιζέ κι αν ήταν αυτός στη θέση μου δεν θα το άλλαζε γιατί και μελλοντικά το καινούργιο κάποια στιγμή πάλι θα αρχίσει να το κάνει. Μου είπε στην ουσία το παντρεύεσαι μ' αυτό το πρόβλημα. Πολλά Golfάκια είναι με τέτοιο θέμα που κυκλοφορούν. Απλά ίσως κι εσύ με το Polo σου, σου έκατσε στραβή, τα λόγια του.

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

 

Επέστρεψα από τις διακοπές και φυσικά τέσταρα το αυτοκίνητο πάρα πολύ μετά την αλλαγή των βαλβολίνων. Δεν μου το έχει ξανακάνει από όταν τις άλλαξα και πιστεύω ότι μπορεί αυτές να έφταιγαν.

 

Για καλύτερη ενημέρωση, μου το έκανε όταν οι στροφές του κινητήρα υπερέβαιναν τις 3.000rpm και όταν συνήθως είχε φορτίο, ή όταν ήταν ανοιχτό το air condition, άρα το έκανε όταν ζοριζόταν.

 

Από την άλλη ο τεχνικός που το δοκίμασε πριν τις αλλάξουμε μου είπε ότι μάλλον είναι το συγχρονιζέ κι αν ήταν αυτός στη θέση μου δεν θα το άλλαζε γιατί και μελλοντικά το καινούργιο κάποια στιγμή πάλι θα αρχίσει να το κάνει. Μου είπε στην ουσία το παντρεύεσαι μ' αυτό το πρόβλημα. Πολλά Golfάκια είναι με τέτοιο θέμα που κυκλοφορούν. Απλά ίσως κι εσύ με το Polo σου, σου έκατσε στραβή, τα λόγια του.

Τι βαλβολινες εβαλες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.