Jump to content
Apostolos_VW

Καίει Περισσότερο Με Βενζίνη 100Άρα!

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά!

Έχω ένα Passat Sportline 1.6 του 2007. Γενικά κάνω αρκετά ταξίδια Αθήνα - Άρτα και Αθήνα - Βόλο μέσα στο χρόνο. Πάντα βάζω 95άρα απλή βενζίνη. Όταν φουλάρω με 95άρα μου δείχνει ο υπολογιστής ταξιδίου αυτονομία 900+ χλμ. και η κατανάλωση στα ταξίδια είναι λίγο πιο πάνω από τα 7 λίτρα μαζί με aircondition ανοιχτό. Σήμερα που ήταν να πάω από Αθήνα στο Βόλο έβαλα για πρώτη φορά 100άρα στη SHELL. Μου έβγαλε αυτονομία 820 χλμ και η μέση κατανάλωση στο ταξίδι ήταν 8+ λίτρα!!!! Γιατί αυτή η διαφορά;;; Τελικά καίγεται γρηγορότερα η 100άρα;; Δεν καταλαβαίνω...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν αλλαζεις πρατηριο;;;;

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Μήπως βιάζεσαι να βγάλεις συμπέρασμα με μια και μόνο φορά που έβαλες 100άρα???Δοκίμασε από άλλο πρατήριο και πες μας.Βάλε π.χ ΕΚΟ.

Link to comment
Share on other sites

Να αλλάξεις βενζινάδικο.Η shell είναι το Johnny walker της βενζίνης!Δυσκολο να βρεις καλή.Προχωρα με bp.Κανω πολλα ταξίδια και μου βγάζει στο γέμισμα 20-30 χλμ τοαχιστον περισσότερα και μάλιστα το αυτοκίνητο αποκτά περισσότερη σπιρταδα

Edited by Perseas
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς είναι λογικό να σου βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα στο καντράν μιας και αν βάλεις 100 ευρώ.

 

100 ευρώ /1.65(95ron)=60.6 λίτρα.

100 ευρώ /1.85(100ron)=54.6 λίτρα.

 

Οπότε καταλαβαίνεις οτι με τα ίδια λεφτά βάζεις περίπου 6 λίτρα λιγότερα,οπότε λογικό είναι το καντράν να δείχνει λιγότερα.

Τώρα για το οτι καίγεται ποιο γρήγορα η 100στάρα δεν το έχω παρατηρήσει,ανάλογα και την βενζίνη βέβαια.

Για μένα σε καθημερινα αυτοκίνητα η 100στάρα,όπως και η v power είναι κοροιδια και καθαρά ψυχολογικό θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Να αλλάξεις βενζινάδικο.Η shell είναι το Johnny walker της βενζίνης!Δυσκολο να βρεις καλή.Προχωρα με bp.Κανω πολλα ταξίδια και μου βγάζει στο γέμισμα 20-30 χλμ τοαχιστον περισσότερα και μάλιστα το αυτοκίνητο αποκτά περισσότερη σπιρταδα

φιλε συμφωνω στο οτι το να πετυχεις καλη βενζινη ειναι λαχειο αλλα τα 20-30 χλμ διαφορα μπορει να ειναι απο διαφορους παραγοντες οπως το να αφρισει γεμιζοντας το ρεζερβουαρ η βενζινη και να σκασει νωριτερα η μανικα και να μη γεμισει μεχρι πανω το ρεζερβουαρ, η να εχει καμια κληση ο δρομος που ειναι το βενζιναδικο η πιο πιθανο να αλλαζει ο τροπος οδηγησης η να κανεις περισσοτερα χλμ εκτος πολης

Link to comment
Share on other sites

Μιλάω παντα για ταξίδι, όσες φορές έβαλα BP παντα έβγαζαν περισσότερα χλμ. Επίσης να επισημάνω πως το αυτοκίνητο το εχω ´στρώσει ´ με 95αρα. Γενικότερα υπαρχει μια εμφανής διαφορετική συμπεριφορά

Link to comment
Share on other sites

H BP προμηθεύεται την 100άρα από την ΕΚΟ και η SHELL αν δεν κάνω λάθος από την JETOIL.Και οι 2 εταιρίες έχουν φύγει από την Ελλάδα απλά έχουν κρατήσει τα σήματά τους για λόγους εμπορικούς για 2-3 χρόνια ακόμη.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Η Shell η 100άρα,είναι εισαγωγής και μόνο!!Για την BP δε γνωρίζω....

υγ.για 2 ή για 3;.... :) Με όλο το σεβασμό,το"άν δε κάνω λάθος" και το "2-3 χρόνια ακόμη",δείχνουν ημιμάθεια,κάτι που απαντάται πολύ συχνά σε Forums!Πάντα φιλικά,γιατί ο γραπτός λόγος βγάζει μάτι......

Link to comment
Share on other sites

φιλε εγω 100αρα βαζω απο εκο παντα σε ενα συγκεκριμενο πρατηριο που βαζω συνεχως....προσωπικα σε ταξιδι κορινθος-πατρα η 100αρα ειχε οντως διαφορα στην καταναλωση απο οτι με 95αρα...με 100αρα εκαψε λιγοτερο...εντος πολης δν υπαρχει διαφορα καμια!για εθνικη επειδη το εχω δοκιμασε ο ιδιος ειχαν οντως διαφορα.....

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Oικονομικότερη λειτουργία πετυχαίνουμε με την βενζίνη 100 οκτανίων αν, και μόνο τότε, το αυτοκίνητο μας είναι σχεδιασμένο να αποδίδει το μέγιστο της ισχύος του με αυτή την βενζίνη.

 

Βάζοντας σε ένα αυτοκίνητο των 100 οκτανίων, βενζίνη 95, αναγκάζεται το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα να "κόψει" αβάνς, για την αποφυγή δημιουργίας αυταναφλέξεων, ("πειρακιών"). Έτσι αυξάνεται η κατανάλωση, με βενζίνη 95 οκτανίων, σε ένα κινητήρα των 100 οκτανίων.

 

Αν όμως ο κινητήρας με βενζίνη 95 οκτανίων πετυχαίνει την μέγιστη απόδοση του, τότε κανένα όφελος δεν θα έχουμε, είτε σε οικονομία είτε σε απόδοση, που στην προκειμένη είναι αλληλένδετα, με την βενζίνη των 100 οκτανίων.

 

Πηγαίνοντας τώρα στο άλλο άκρο, να καίει δηλαδή ένα αυτοκίνητο παραπάνω με βενζίνη 100 οκτανίων, μόνο για μιαν ανεξιχνίαστη αιτία...(Τουλάχιστον με τα έως σήμερα δεδομένα). 

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Στην ουσια αυτο που ακουγεται οτι ολα τα πρακτορια καυσιμων προμηθευονται καυσιμο απο τον ιδιο προμηθευτη(ελπε και jetoil) και απλα στην συνεχεια την επεξεργαζεται η καθε εταιρια περαιτερω, ισχυει ;;

Και επισης αυτο που αναφερεις hellenic vanagon θελεις να μου δωσεις ενα Πιο συγκεκριμενο παραδειγμα; Πχ το δικο μου γκολφ με 1.4 tsi μαμα εχει προδιαγραφες για 95αρα. Αν εγω βαζω 100 δεν πετυχαινω τιποτε αλλο περα απο καλυτερη βενζινη( λογω αυξημενων οκτανιων); Δλδ αν υποθεσουμε πως βαζω καθαρη 95αρα,τοτε το αυτοκινητο μου αποδιδει το μεγιστο; Και η 100αρα ειναι περιττη ; Απο αποψη καταναλωσης παντα. Γιατι την αυξηση «ισχυος» την συνειδητοποιω.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Στην ουσια αυτο που ακουγεται οτι ολα τα πρακτορια καυσιμων προμηθευονται καυσιμο απο τον ιδιο προμηθευτη(ελπε και jetoil) και απλα στην συνεχεια την επεξεργαζεται η καθε εταιρια περαιτερω, ισχυει ;;

Και επισης αυτο που αναφερεις hellenic vanagon θελεις να μου δωσεις ενα Πιο συγκεκριμενο παραδειγμα; Πχ το δικο μου γκολφ με 1.4 tsi μαμα εχει προδιαγραφες για 95αρα. Αν εγω βαζω 100 δεν πετυχαινω τιποτε αλλο περα απο καλυτερη βενζινη( λογω αυξημενων οκτανιων); Δλδ αν υποθεσουμε πως βαζω καθαρη 95αρα,τοτε το αυτοκινητο μου αποδιδει το μεγιστο; Και η 100αρα ειναι περιττη ; Απο αποψη καταναλωσης παντα. Γιατι την αυξηση «ισχυος» την συνειδητοποιω.

1)H πρατηριούχοι της SHELL ισχυρίζονται ότι η "RACING", δηλαδή η βενζίνη 100 οκτανίων της SHELL, είναι εισαγωγής.

 

2)Τα αυξημένα οκτάνια είναι ένα ποιοτικό χαρακτηριστικό της βενζίνης που έχει να κάνει με την αντικροτική ικανότητα του καυσίμου, τον βαθμό συμπίεσης δηλαδή που αντέχει έως ότου αυταναφλεγεί.  Άρα σε ένα κινητήρα που το καύσιμο συμπιέζεται τόσο όσο τα 95 οκτάνια αρκούν για να μην έχουμε αυταναφλέξεις, η βενζίνη των 100 οκτανίων δεν έχει να προσφέρει τίποτα απολύτως, τόσο από άποψη ισχύος όσο και από άποψη οικονομίας, αφού, άλλωστε, η όποια αύξηση ισχύος θα προκαλούσε την μία κάποια οικονομία στην κατανάλωση. (Μιλάμε για την σκέτη βενζίνη χωρίς πρόσθετα).

 

3)Η εκρηκτικότητα του καυσίμου είναι ένα άλλο ουσιαστικό ποιοτικό χαρακτηριστικό, αλλά εκεί δεν έχουμε επιλογή αγοράζοντας την βενζίνη των πρατηρίων που υπακούει σε ορισμένη προδιαγραφή.  

Βοηθάει όμως πολύ στην ολοκλήρωση της εικόνας η αναφορά στο υγραέριο, το οποίο έχοντας μειωμένη θερμοδυναμική απόδοση σε σχέση με την βενζίνη, προκαλεί μία αύξηση της κατανάλωσης 20-30%! 

(Σε εργοστασιακές κατασκευές).

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Ωραια, επομενως καμια η χρησιμοτητα της 100αρας αν ςε θεωρητικο επιπεδο η 95αρα μας καλυπτει σε αποδοση στα μεγιστα. Σωστα; Απο εκει και περα αν θελω να εκμεταλευτω παραπανω οκτανια βαζω προγραμμα; Πραγματικα θεωρουσα μεχρι τωρα πως η 100αρα βοηθουσε το αυτοκινητο να αποδιδει καλυτερα. Οχι οτι παρατηρησα ουσιαστικη αυξηση ισχυος.

Link to comment
Share on other sites

Η πραγματική κατοστάρα βολεύει τα τουρμπάτα και τα πολύστροφα ατμοσφαιρικά να αποδίδουν καλύτερα.Σε ένα απλό ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο απλά είναι πεταμένα λεφτά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Ωραια, επομενως καμια η χρησιμοτητα της 100αρας αν ςε θεωρητικο επιπεδο η 95αρα μας καλυπτει σε αποδοση στα μεγιστα. Σωστα; Απο εκει και περα αν θελω να εκμεταλευτω παραπανω οκτανια βαζω προγραμμα; Πραγματικα θεωρουσα μεχρι τωρα πως η 100αρα βοηθουσε το αυτοκινητο να αποδιδει καλυτερα. Οχι οτι παρατηρησα ουσιαστικη αυξηση ισχυος.

Nα το πω πιο απλά: αν ο κινητήρας σου δεν ανιχνεύει αυταναφλέξεις με την βενζίνη 95 οκτανίων, τότε δεν επεμβαίνει η διαχείριση μειώνοντας την ισχύ. 

 

Με την βενζίνη των 100 οκτανίων, εξακολουθεί να μην ανιχνεύει αυταναφλέξεις και εξακολουθεί να μην μειώνει την ισχύ.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί και να αυξήσει την ισχύ ούτε ελάχιστα!

Η πραγματική κατοστάρα βολεύει τα τουρμπάτα και τα πολύστροφα ατμοσφαιρικά να αποδίδουν καλύτερα.Σε ένα απλό ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο απλά είναι πεταμένα λεφτά.

Δεν είναι θέμα "βολέματος".

 

Αν ένα τουρμπάτο η πολύστροφο ατμοσφαιρικό είναι κατασκευασμένο να αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων του με βενζίνη 100 οκτανίων, τότε ναι την χρειάζεται.

 

Βάζοντας σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό έλεγχο των παραμέτρων λειτουργίας, βενζίνη 95 οκτανίων, έχουμε μείωση της απόδοσης. (Σε παλαιά αυτοκίνητα, που δεν υπάρχει αυτός ο έλεγχος, προκαλείται ζημιά).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το καρφί περί ημιμάθειας το έριξες όμως μεγάλε...

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.autoblog.gr%2F2009%2F03%2F18%2Fshell-stops-business-in-greece%2F&ei=SqX-UbKiFqWE4gTF0oHwAQ&usg=AFQjCNEnytNt1oSzjmS8gyPz2KWPzKbn-Q&bvm=bv.50165853,d.bGE

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CDMQFjAB&url=http%3A%2F%2Fprezatv.blogspot.com%2F2009%2F07%2Fbp-shell.html&ei=SqX-UbKiFqWE4gTF0oHwAQ&usg=AFQjCNHkamjd3QuM1xXT_pBAMUO3r6uD8w&bvm=bv.50165853,d.bGE

http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CDwQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.newstime.gr%2F%3Fi%3Dnt.el.article%26id%3D7005&ei=SqX-UbKiFqWE4gTF0oHwAQ&usg=AFQjCNHXsk4PigZvjqxMaqLQV5XYtIocvA&bvm=bv.50165853,d.bGE

Με όλο το σεβασμό λοιπόν καλά θα είναι να ανακαλέσεις γιατί ως φαίνεται εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια....

Ρε μεγάλε αλλότρια,μάλλον παρεξήγησες!Το οτι έφυγαν το ξέρουν και οι πέτρες..η τοποθέτηση μου είχε να κάνει με τη 100άρα(οτι είναι εισαγωγής) και με το οτι αφού δεν είσαι σίγουρος από που προμηθεύεται,δε θα έπρεπε να λες στο περίπου ή άν θυμάσαι καλά ή όχι...Ούτε καρφιά ούτε τίποτα...
Edited by Touring the M3
Link to comment
Share on other sites

Τα πρόσθετα που έβαζε η shell κάποτε  ήταν  εισαγώμενα.Τώρα μάλλον τρέφεις αυταπάτες αν πιστεύεις ότι η 100άρα shell  είναι εξ ολοκλήρου εισαγώμενη. Δηλ.ο Βαρδινογιάννης μας λες τώρα ότι ενώ έχει αγοράσει την shell  εισάγει την 100άρα της και δεν προμηθεύει τα πρατήριά του με τη δική του 100άρα γιατί του βγαίνει πιο φθηνή η εισαγώμενη και επειδή θέλει να κρατήσει ακέραιο το όνομα της shell........Συγγνώμη αλλά θα μας πάρουν με τις πέτρες....


 

Αν όμως επιμένεις και μου αποδείξεις έμπρακτα ότι ο ισχυρισμός σου είναι αληθής εγώ θα σου βγάλω το κάπελο.

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Με ενα ρεζερβουαρ (62-63 λιτρα) και με τον ιδιο τροπο οδηγησης με 95αρα εκανα 830 χιλ. ενω με 100αρα 910 χιλ.Επισης με την 100αρα το αμαξι μου δινει την αισθηση οτι δουλευει πιο ομαλα και αποδιδει καλυτερα.Εβαζα 95αρα αλλα οταν εβαλα 100αρα δεν ξαναεβαλα την απλη.

Link to comment
Share on other sites

+ 1000  Από τότε που έβαλα 100αρα είδα τεράστια διαφορά στον FSI και φυσικά δεν ξανάβαλα και εγώ 95αρα :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Nα το πω πιο απλά: αν ο κινητήρας σου δεν ανιχνεύει αυταναφλέξεις με την βενζίνη 95 οκτανίων, τότε δεν επεμβαίνει η διαχείριση μειώνοντας την ισχύ. 

 

Με την βενζίνη των 100 οκτανίων, εξακολουθεί να μην ανιχνεύει αυταναφλέξεις και εξακολουθεί να μην μειώνει την ισχύ.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί και να αυξήσει την ισχύ ούτε ελάχιστα!

Δεν είναι θέμα "βολέματος".

 

Αν ένα τουρμπάτο η πολύστροφο ατμοσφαιρικό είναι κατασκευασμένο να αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων του με βενζίνη 100 οκτανίων, τότε ναι την χρειάζεται.

 

Βάζοντας σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο με ηλεκτρονικό έλεγχο των παραμέτρων λειτουργίας, βενζίνη 95 οκτανίων, έχουμε μείωση της απόδοσης. (Σε παλαιά αυτοκίνητα, που δεν υπάρχει αυτός ο έλεγχος, προκαλείται ζημιά).

Ωστοσο τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν προδιαγραφες για βενζινη 98 RON που στην Ελλαδα δεν υπαρχει. Αυτο σημαινει οτι μπορουμε να βαζουμε μειγμα 95αρας και 100αρας?

Link to comment
Share on other sites

Οπως προειπε και ο Gerasimos , οταν καναμε την πρωτη ευρωπαικη περιοδεια με τη λεσχη στις χωρες τις Ευρωπης που πηγαμε δεν υπηρχε η γνωστη σε μας 95αρα . Υπηρχε η 98 και 104 οκτανιων . Ολοι στα οχηματα μας με ή χωρις τουρμπο ειδαμε πολυ μεγαλη διαφορα και με τα δυο καυσιμα . Προσωπικα εβαζα την 104 και ειχα δει καταναλωση μεχρι και 4,8 .

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Yπάρχει κάποιος που να ισχυρίζεται ότι βάζει βενζίνη 98 η 100 η 104 οκτανίων, ενώ ο κινητήρας του είναι για 95, και βλέπει οικονομία;

 

1)Εάν όχι η υπόθεση έχει λήξει.

 

2)Εάν ναι, θα πρέπει να αναρωτηθούμε, για Ελλάδα μιλάω, πόσων οκτανίων είναι η...φερόμενη ως 95 και πόσων η φερόμενη ως 100.

 

Γιατί αν η 95αρα είναι...νεώτερη, ας πούμε 93αρα η και ακόμα πιο...νέα, τότε ναι και σε αυτοκίνητα με κινητήρα 95 οκτανίων μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση του κινητήρα, και άρα την οικονομία, με την...φερόμενη ως...εκατονταετή γριούλα.

 

Myth debunked!

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.