Jump to content
kospasTSI12345

Golf - Επιλογη Μπαταριας

Recommended Posts

Το δικό μου γιατί είχε 60αρα varta απο τη μάνα του; (η οποία btw πέθανε σήμερα :) )

Η 45αρα ακούγεται όντως μικρή! Εγω 60αρα θα ξαναβάλω

Έχει και μία με 61 η οποία είναι πολύ δυνατή ιδίως κατά την διαδικασία εκκίνησης του κινητήρα.Αυτήν έχω βάλει και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Έχει και μία με 61 η οποία είναι πολύ δυνατή ιδίως κατά την διαδικασία εκκίνησης του κινητήρα.Αυτήν έχω βάλει και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Δεν βάζω varta ξανά κυριε καθηγητά :):laugh: Μια exide θα βάλω 62αρα με 70 ευρώ (η οποία αν θυμάμαι σωστά πρέπει να ναι μια ιδέα πιο δυνατή απο την varta που έχω τώρα πάνω σε εκκίνηση)

Link to comment
Share on other sites

Δεν βάζω varta ξανά κυριε καθηγητά :):laugh: Μια exide θα βάλω 62αρα με 70 ευρώ (η οποία αν θυμάμαι σωστά πρέπει να ναι μια ιδέα πιο δυνατή απο την varta που έχω τώρα πάνω σε εκκίνηση)

Και πολύ καλά θα κάνεις.:thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Μια exide θα βάλω 62αρα με 70 ευρώ (η οποία αν θυμάμαι σωστά πρέπει να ναι μια ιδέα πιο δυνατή απο την varta που έχω τώρα πάνω σε εκκίνηση)

Που τη βρίσκεις (προφανώς Αθήνα ε:rolleyes: και τι διαστάσεις έχει; 61Ah Varta εργοστασιακή φοράει το δικό μου, 1.9 TDI dsg, με ημερομηνία 39 04 :tongue: ! Οι φθηνότερες που έχω βρει στα 61Ah, είναι bosch στα 90ευρώ και Varta στα 105 απο τα γνωστά e-shop. Eπίσης 61 είναι και η μεγαλύτερη που χωράει μέσα στο πλαστικό κάλυμμα με διαστάσεις 24,2 Χ 17,5 Χ 17,5.

Link to comment
Share on other sites

Που τη βρίσκεις (προφανώς Αθήνα ε:rolleyes: και τι διαστάσεις έχει; 61Ah Varta εργοστασιακή φοράει το δικό μου, 1.9 TDI dsg, με ημερομηνία 39 04 :twitch: ! Οι φθηνότερες που έχω βρει στα 61Ah, είναι bosch στα 90ευρώ και Varta στα 105 απο τα γνωστά e-shop. Eπίσης 61 είναι και η μεγαλύτερη που χωράει μέσα στο πλαστικό κάλυμμα με διαστάσεις 24,2 Χ 17,5 Χ 17,5.

Αθήνα ναι στη χαμοστέρνας, εδώ συγκεριμένα :tongue: Είναι όπως έρχεσαι απο Πειραιώς στο δεύτερο φανάρι (αν θυμάμαι σωστά) δίπλα στα everest !

Διαστάσεις δεν ξέρω σίγουρα, πάντως μπήκε οκ (εχω το πλαστικό κουτί σαν τα 2λιτρα για τη μπαταρία όχι το τσοχέ) Bέβαια δε την έβαλα εγω την έβαλε το παιδί εκεί και δεν πρόσεξα και εντελώς τι έκανε αλλά το καπάκι απ'το κουτί κλείνει κανονικά...

Βρήκα και φωτό, αυτή είναι. Διαστάσεις εδώ λέει 242L × 190H × 175W...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Να'σαι καλά, φαίνεται για καλή επιλογή, σε διστάσεις είναι 1,5 εκ ψηλότερη απο την εργοστασιακή που έχω, αλλά αφού χώρεσε μέσα στο πλαστικό κουτί είναι οκ. Για τα 1.4 τσι πιστεύω ότι οτιδήποτε απο 44Αh και πάνω είναι οκ, πχ 55, οι 60+ ίσως είναι υπερβολή αλλά δεν επηρεάζει αρνητικά κάτι! :)

Link to comment
Share on other sites

Να'σαι καλά, φαίνεται για καλή επιλογή, σε διστάσεις είναι 1,5 εκ ψηλότερη απο την εργοστασιακή που έχω, αλλά αφού χώρεσε μέσα στο πλαστικό κουτί είναι οκ. Για τα 1.4 τσι πιστεύω ότι οτιδήποτε απο 44Αh και πάνω είναι οκ, πχ 55, οι 60+ ίσως είναι υπερβολή αλλά δεν επηρεάζει αρνητικά κάτι! :thumbsup:

Ισως να είναι δεν ξέρω! Αλλα το δικό μου σίγουρα την είχε απο τη μάνα του. Εχω ψάξει και τους κωδικούς που είχε στο αυτοκόλητο μέσα στο βιβλιαράκι και ενας κωδικός απ'ολους εβγαζε μπαταρία 60ah :)

Τώρα το γιατί δεν το γνωρίζω! Επειδή είναι dsg; Τι να πω...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κοπέλια. Σήμερα έκανα το γενικό service των 4 χρόνων κ τους είπα να τσεκάρουν και την μπαταρία. Η τάση εκκίνησης που έδωσε ήταν 9,4 V με όριο τα 9,2 V, οπότε μου είπε ότι είναι λίγα τα ψωμιά της και είναι επίφοβο να με αφήσει. Αποφάσισα κι εγώ να την αλλάξω, αλλά αυτή που μου πρότιναν είναι 44 Ah. Εγώ θεώρησα ότι είναι "μικρή" μπαταρία για το αμάξι μου, αλλά αυτοί απάντησαν ότι τέτοια φοράει το αμάξι από τη μαμά του. Ισχύει κάτι τέτοιο? Μήπως τα 44 Ah είναι λίγα? Τι με συμβουλέυετε να βάλω? Επίσης η τιμή μαζί με τα εγατικά είναι γύρω στα 105 € (86 + 15)καλά είναι η είναι πολλά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καταρχην εχεις ελεγξει ποτε τα υγρα της μπαταριας σου;Η εργοστασιακη δεν ειναι κλειστου τυπου.Η δικη μου με μια φορα συμπληρωση υγρων που χρειαστηκε στα 3.5 χρονια, τωρα πλησιαζει τα 4.5 χρονια απροβληματιστα.Εφοσον δεν αποφυγεις την αντικατασταση της ας μιλησουμε για το τι μπαταρια θα βαλεις.Διαβασα εδω να αναφερεται η χρηση 60αρας και οτι η 44αρα ειναι οριακη.Απο που προκυπτει οτι η 44αρα ειναι οριακη κι απο που προκυπτει οτι η 60αρα ειναι καταλληλη για το αμαξι;Μηπως τοτε να βαλουμε 100αρα;Θεωρειται εσφαλμενα οτι οσο μεγαλυτερη τοσο καλυτερα.Ο κατασκευαστης γνωριζει τις καταναλωσεις του αυτοκινητου με τις υπαρχουσες πηγες καταναλωσης ενεργειας και για την επιλογη της μπαταριας που θα του βαλει εχει υπολογισει ενα ποσοστο παραπανω για την περιπτωση που ο ιδιοκτητης προσθεσει και καποια αλλη πηγη ενεργειας π.χ. GPS.Την 60αρα πιθανον να μη μπορει να την φορτισει το αμαξι σου.Θα πρεπει να δεις τις προδιαγραφες που οριζει ο κατασκευαστης αν αποφασισεις να πας σε μεγαλυτερη μπαταρια.Διαφορετικα, αν δεν εχεις σκοπο να προσθεσεις ενα καρο συσκευες στο αμαξι σου, θα σου προτεινα ανεπιφυλακτα να βαλεις την ιδια και να γλιτωσεις λεφτα.Επειδη ο χρονος ζωης της μπαταριας μας δεν εχει νακανει μονο με τη μαρκα της και την χωρητικοτητα της αλλα και πολυ περισσοτερο με τη χρηση που της κανουμε θα σου προτεινα να προσεχεις και λιγο τον τροπο που τη χρησιμοποιεις και θα σου κρατησει αρκετα παραπανω.Οπως ειπα, εμενα πλησιαζει τα 4.5 χρονια χωρις προβλημα.Αντιθετως του ξαδερφου μου που της αλλαξε τα φωτα να ακουει μουσικη στην οθονη touch(περισσοτερη καταναλωση ενεργειας απο τις απλες οθονες) με το αυτοκινητο σβηστο, την πηρε στα χερια στα 2 χρονακια.Περαστικα του...

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπα, εμενα πλησιαζει τα 4.5 χρονια χωρις προβλημα.

Τι μπαταρία έχει το δικό σου και τι κινητήρα; Εμένα η varta που είχε ήταν κλειστού....

Οσο για τη χρήση...τι ακριβώς εννοείς;

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Τι μπαταρία έχει το δικό σου και τι κινητήρα; Εμένα η varta που είχε ήταν κλειστού....

Οσο για τη χρήση...τι ακριβώς εννοείς;

Εχω το Golf tsi 140 μοντ. 2007.Δεν θυμαμαι να σου πω μαρκα μπαταριας αλλα ειναι ανοικτου τυπου 44αρα.Χρηση εννοω κατα ποσο χρησιμοποιεις συσκευες,παραθυρα κλπ με τον κινητηρα σβηστο, ποσο καιρο μενει το αυτοκινητο σε ακινησια με τη μπαταρια συνδεδεμενη κλπ

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Εχω το Golf tsi 140 μοντ. 2007.Δεν θυμαμαι να σου πω μαρκα μπαταριας αλλα ειναι ανοικτου τυπου 44αρα.Χρηση εννοω κατα ποσο χρησιμοποιεις συσκευες,παραθυρα κλπ με τον κινητηρα σβηστο, ποσο καιρο μενει το αυτοκινητο σε ακινησια με τη μπαταρια συνδεδεμενη κλπ

A οκ,η ζωή της μπαταρίας μπορεί να μειωθεί αρκετά αν δεν γίνεται συνετή χρήση!

Και γω πάντως το ίδιο μοτέρ έχω ίδιας χρονολογίας απλά ειναι dsg. Όμως είχε 60αρα κλειστού πάνω... :)

Link to comment
Share on other sites

A οκ,η ζωή της μπαταρίας μπορεί να μειωθεί αρκετά αν δεν γίνεται συνετή χρήση!

Και γω πάντως το ίδιο μοτέρ έχω ίδιας χρονολογίας απλά ειναι dsg. Όμως είχε 60αρα κλειστού πάνω... :)

Δεν εχει σημασια οτι ειναι ιδιας χρονολογιας καθοτι προφανως εχεις διαφορετικο εξοπλισμο που δεν καλυπτεται ενεργειακα με 44αρα.Εσυ φυσικα θα πας σε 60αρα οταν χρειαστεις αλλαγη.Εγω παλι σε 44αρα θα παω αλλα σε κλειστου τυπου.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει σημασια οτι ειναι ιδιας χρονολογιας καθοτι προφανως εχεις διαφορετικο εξοπλισμο που δεν καλυπτεται ενεργειακα με 44αρα.Εσυ φυσικα θα πας σε 60αρα οταν χρειαστεις αλλαγη.Εγω παλι σε 44αρα θα παω αλλα σε κλειστου τυπου.

Αν δουλεύει σωστά με την 44 προφανώς και δεν έχεις λόγο να ανέβεις σε μεγαλύτερη! Εγω την άλλαξα προχθες αν δεις μερικά post πιο πανω με μια 62αρα exide (γιατί έπαθε ένα μινι εμφραγμα, ήταν θέμα χρόνου να με αφήσει)

Απο εξοπλισμό που να τραβάει ρεύμα παντως δεν έχω κάτι τραγικό (εννοώ θερμαινόμενα καθίσματα ή κάτι τέτοιο), να θέλει το dsg τοσο παραπάνω ρεύμα; wtf??? :):thumbsup:

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Το έψαξα και εγώ λίγο και πήρα τηλέφωνο το service του Φιλοσίδη για να ρωτήσω. Εμένα η εργοστασιακή είναι VARTA 44Ah κλειστού τύπου και πρέπει να είναι στα τελευταία της. Μου είπαν για 52Ah, σαν πρώτη επιλογή και μέχρι 62Ah σαν δεύτερη. Το δυναμό σηκώνει και λίγο μεγαλύτερη μπαταρία αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος. Με ρώτησε αν είναι DSG ή μηχανικό το κιβώτιο. Αν είχα DSG θα πήγαινα σε 62άρα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δουλεύει σωστά με την 44 προφανώς και δεν έχεις λόγο να ανέβεις σε μεγαλύτερη! Εγω την άλλαξα προχθες αν δεις μερικά post πιο πανω με μια 62αρα exide (γιατί έπαθε ένα μινι εμφραγμα, ήταν θέμα χρόνου να με αφήσει)

Απο εξοπλισμό που να τραβάει ρεύμα παντως δεν έχω κάτι τραγικό (εννοώ θερμαινόμενα καθίσματα ή κάτι τέτοιο), να θέλει το dsg τοσο παραπάνω ρεύμα; wtf??? :laugh::tongue:

Οπως βλεπεις και στο ποστ του Βαγγελη προφανως το dsg απαιτει απο μονο του μεγαλυτερη μπαταρια. :ermm:

Αν δεχθουμε τα λεγομενα της εταιρειας οπως λεει κι ο Βαγγελης πιο πανω, το δυναμο σηκωνει λιγο μεγαλυτερη απο 62αρα οποτε οποιος θελει ανεβαινει.Βεβαια θα καθυστερει πιο πολυ η φορτιση μεγαλυτερης μπαταριας, δεν εχουμε μονο πλεονεκτηματα στην μεγαλυτερη μπαταρια.

Edited by Νasos_p
Link to comment
Share on other sites

Οπως βλεπεις και στο ποστ του Βαγγελη προφανως το dsg απαιτει απο μονο του μεγαλυτερη μπαταρια. :ermm:

Αν δεχθουμε τα λεγομενα της εταιρειας οπως λεει κι ο Βαγγελης πιο πανω, το δυναμο σηκωνει λιγο μεγαλυτερη απο 62αρα οποτε οποιος θελει ανεβαινει.Βεβαια θα καθυστερει πιο πολυ η φορτιση μεγαλυτερης μπαταριας, δεν εχουμε μονο πλεονεκτηματα στην μεγαλυτερη μπαταρια.

Πωπω φαγάνα το dsg!!! :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην εχεις ελεγξει ποτε τα υγρα της μπαταριας σου;Η εργοστασιακη δεν ειναι κλειστου τυπου.Η δικη μου με μια φορα συμπληρωση υγρων που χρειαστηκε στα 3.5 χρονια, τωρα πλησιαζει τα 4.5 χρονια απροβληματιστα.Εφοσον δεν αποφυγεις την αντικατασταση της ας μιλησουμε για το τι μπαταρια θα βαλεις.Διαβασα εδω να αναφερεται η χρηση 60αρας και οτι η 44αρα ειναι οριακη.Απο που προκυπτει οτι η 44αρα ειναι οριακη κι απο που προκυπτει οτι η 60αρα ειναι καταλληλη για το αμαξι;Μηπως τοτε να βαλουμε 100αρα;Θεωρειται εσφαλμενα οτι οσο μεγαλυτερη τοσο καλυτερα.Ο κατασκευαστης γνωριζει τις καταναλωσεις του αυτοκινητου με τις υπαρχουσες πηγες καταναλωσης ενεργειας και για την επιλογη της μπαταριας που θα του βαλει εχει υπολογισει ενα ποσοστο παραπανω για την περιπτωση που ο ιδιοκτητης προσθεσει και καποια αλλη πηγη ενεργειας π.χ. GPS.Την 60αρα πιθανον να μη μπορει να την φορτισει το αμαξι σου.Θα πρεπει να δεις τις προδιαγραφες που οριζει ο κατασκευαστης αν αποφασισεις να πας σε μεγαλυτερη μπαταρια.Διαφορετικα, αν δεν εχεις σκοπο να προσθεσεις ενα καρο συσκευες στο αμαξι σου, θα σου προτεινα ανεπιφυλακτα να βαλεις την ιδια και να γλιτωσεις λεφτα.Επειδη ο χρονος ζωης της μπαταριας μας δεν εχει νακανει μονο με τη μαρκα της και την χωρητικοτητα της αλλα και πολυ περισσοτερο με τη χρηση που της κανουμε θα σου προτεινα να προσεχεις και λιγο τον τροπο που τη χρησιμοποιεις και θα σου κρατησει αρκετα παραπανω.Οπως ειπα, εμενα πλησιαζει τα 4.5 χρονια χωρις προβλημα.Αντιθετως του ξαδερφου μου που της αλλαξε τα φωτα να ακουει μουσικη στην οθονη touch(περισσοτερη καταναλωση ενεργειας απο τις απλες οθονες) με το αυτοκινητο σβηστο, την πηρε στα χερια στα 2 χρονακια.Περαστικα του...

Νομίζω φίλε Νάσο έχει δίκιο και περιέγραψες πιο σφαιρικά τα πράγματα :clapping: Κι εμένα από τη μάνα του είναι η μπαταρία και είναι κλειστού τύπου. Δεν είμαι δυσαρεστιμένος που μου κράτησε 4 γεμάτα χρόνια μιας και ορισμένες περιόδους το αμάξι παρέμενε ακίνητο. Απλώς μου έκανε εντύπωση που το Golf μου φορούσε 44αρα και το Polo του 2003, που επίσης έχω, φορούσε 60αρα και έτσι αναρωτήθηκα μήπως να βάλω παράπω χωρητικότητας μπαταρία και στο Golf μου. Γι αυτό άνοιξα το θέμα και ευτυχώς άκουσα πολλές γνώμες και με βοηθήσατε πολύ κοπέλια. Αυτό που μου είπανε στο συνεργείο είναι ότι το Golf έχει σύστημα διαχείρισης ενέργειας και η 44αρα του είναι μια χαρά. Το έχω παρατηρήσει κιόλας όταν για παράδειγμα ανοίγω το RCD 300 με κλειστή τη μηχανή, παίζει για περίπου 1 ώρα και μετά κλείνει μόνο του. Επομένως σίγουρα το Golf διαχειρίζεται καλύτερα την ενέργεια της μπαταρίας. Και επίσης νομίζω ότι μάλλον θα κλείσω προς την 44άρα μιας και είναι πιο φτηνή παρά στην 60άρα που νομίζω ότι μου προσφέρει περισσότερη κάλυψη, άλλα μάλλον νομίζω ότι είναι καθαρά ψυχολογική και όχι ουσιαστική. Τώρα όποιος έχει να προσθέσει οτιδήποτε σχόλιο θα με βοηθήσει περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Και από μένα...

Μόλις σήμερα (μετά από αΚριβώς 7 χρόνια) με άφησε η μπαταρία μου. Έχω ένα Golf V 1.6FSi (10/2004).

η μπαταρία μου είναι η Varta 12V 44Ah 220 A DIN, 360A EN/SAE

οι ερωτήσεις που θα ήθελα να σας Κάνω είναι οι εξής:

1. Μπορώ να αλλάξω μόνος μου την μπαταρία ή απαιτείται ένας εξειδιΚευμένος ηλεΚτρολόγος?

2. αν Και διάβασα όλα τα παραπάνω post δεν μπόρεσα να Καταλήξω στο αν θα μείνω σε 44Ah ή αν θα πάω σε 60Ah. Ποια η γνώμη σας?

3. στην περίπτωση που μπορώ να τοποθετήσω μόνος μου την μπαταρία, τι θα πρέπει να προσέξω? Κάπου πιο πάνω διάβασα για ύψος Και πλάτος μπαταρίας. υπάρχει Κάποιος ΚωδιΚός από τον οποίο φαίνεται οι διαστάσεις της μπαταρίας?

ευχαριστώ εΚ των προτέρων...

Link to comment
Share on other sites

γεια σου φιλε δεν πιστευω να εχεις προβλημα καλο ειναι ομως να ρωτησης εναν ηλεκτρολογο παιζει ρολο ο δυναμος για να στην φορτιζει...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Και από μένα...

η μπαταρία μου είναι η Varta 12V 44Ah 220 A DIN, 360A EN/SAE

οι ερωτήσεις που θα ήθελα να σας Κάνω είναι οι εξής:

3. στην περίπτωση που μπορώ να τοποθετήσω μόνος μου την μπαταρία, τι θα πρέπει να προσέξω? Κάπου πιο πάνω διάβασα για ύψος Και πλάτος μπαταρίας. υπάρχει Κάποιος ΚωδιΚός από τον οποίο φαίνεται οι διαστάσεις της μπαταρίας?

ευχαριστώ εΚ των προτέρων...

Κοιτα έναν σχετιΚα παλιο Κατάλογο της bosch που αναφερει Και τις διαστασεις

σίγουρα η 60αρα είναι πιο μεγαλη σε διαστασεις -

πιστευω ότι η μπαταρια που εχει πάνω απο το εργοστασιο είναι οριαΚη ,εγω όταν αλλαξω θα βαλω 60α

bosch_bat.jpg

Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος μέχρι πόσα αμπέρ μπορεί να αντέξει ο δυναμό σε golf v tsi 140hp

είναι στα τελειώματα η 44αρα που έχει και σκέφτομαι για μια 64αρα

Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω εάν γνωρίζει κάποιος μέχρι πόσα αμπέρ μπορεί να αντέξει ο δυναμό σε golf v tsi 140hp

είναι στα τελειώματα η 44αρα που έχει και σκέφτομαι για μια 64αρα

Καλησπέρα φίλε. Όπως αναφέρω παραπάνω, έκανα τηλέφωνο στον Φιλοσίδη και μου είπε σίγουρα μέχρι 62Ah. Φυσικά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο η μεγαλύτερη χωρητικότητα είναι καλό. Νομίζω η βέλτιστη λύση είναι στα 52Ah.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε. Όπως αναφέρω παραπάνω, έκανα τηλέφωνο στον Φιλοσίδη και μου είπε σίγουρα μέχρι 62Ah. Φυσικά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο η μεγαλύτερη χωρητικότητα είναι καλό. Νομίζω η βέλτιστη λύση είναι στα 52Ah.

σε ευχαριστώ. πάντως η 44αρα είναι πολύ μικρή. Σε 1,5χρόνο άλλαξα την πρώτη έκοψε στοιχείο μου την άλλαξαν στην εγγύηση πάλι με 44αρα και τώρα μετά από 2,5 χρόνια εάν μείνει για 5 μέρες ακίνητο δυσκολεύετε να πάρει μπρος φυσικά λόγω προβλήματος με ρευμα έφαγε 2 πλήρης αποφορτίσεις μέχρι να το φτιάξω οπότε μπορεί να φταίει και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.