Jump to content
kospasTSI12345

Golf - Επιλογη Μπαταριας

Recommended Posts

Καλησπέρα φίλε. Όπως αναφέρω παραπάνω, έκανα τηλέφωνο στον Φιλοσίδη και μου είπε σίγουρα μέχρι 62Ah. Φυσικά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο η μεγαλύτερη χωρητικότητα είναι καλό. Νομίζω η βέλτιστη λύση είναι στα 52Ah.

σε ευχαριστώ. πάντως η 44αρα είναι πολύ μικρή. Σε 1,5χρόνο άλλαξα την πρώτη έκοψε στοιχείο μου την άλλαξαν στην εγγύηση πάλι με 44αρα και τώρα μετά από 2,5 χρόνια εάν μείνει για 5 μέρες ακίνητο δυσκολεύετε να πάρει μπρος φυσικά λόγω προβλήματος με ρευμα έφαγε 2 πλήρης αποφορτίσεις μέχρι να το φτιάξω οπότε μπορεί να φταίει και αυτό.

εδω και 20 μερες εχω αλλαξει μπαταρια στο γκολφ γτ με εγκατελειψε σαββατο βραδυ :growl: :growl: , αν και 45αρα (πολυ μικρη για το αμαξι) καλα με πηγε 4 χρονια, μπηκε 62αρα και ηρθε στα ισια του :thumbsup2: :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Εως 62αρα πιστευω μπορεις να βαλεις. Καλα η 44αρα ειναι απαραδεκτη...

θες να ακουσεις και το αλλο???........το γκολφ μου ειχε 45αρα και το jetta του πατερα μου 65αρα :shok: :shok: και τα 2 140αρια tsi.

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

η 44αρα ειναι μικρη η 46αρα μεγαλη.τι,κολημα με τις μπαταριες ειναι.αυτο;

η,αντιπροσωπεια λεει 44αρα εσεις την θεωρειται μικρη.αλλος εβαλε 65αρα και παει πιο γρηγορα τι αλλο,θα ακουσω.

δυστηχως η ευτυχως ο κατασκευαστης φτιαχνει το αυτοκινητο και για κλιματα εκτος ελλαδας που απαιτουνε περισοττερη ενεργεια λογω θερμοκρασιων,κατω του 0,για αυτο και το μεγαλο κουτι (που χωραει 60αρα) για αυτο και αλλα αμαξια με 44 και αλλα με 60.

το δυναμο ειναι 45Α που σημαινει οτι σε δυο ωρες (θεωρια παντα) φορτιζει 80Α μπαταρια.

οσα ΑΗ και να βαλεις δεν εχεις προβλημα.εδω αλλοι,βαζουν αλλη μια μπαταρια πισω και εσεις ψαχνεται αν και αν.

Link to comment
Share on other sites

η 44αρα ειναι μικρη η 46αρα μεγαλη.τι,κολημα με τις μπαταριες ειναι.αυτο;

η,αντιπροσωπεια λεει 44αρα εσεις την θεωρειται μικρη.αλλος εβαλε 65αρα και παει πιο γρηγορα τι αλλο,θα ακουσω.

δυστηχως η ευτυχως ο κατασκευαστης φτιαχνει το αυτοκινητο και για κλιματα εκτος ελλαδας που απαιτουνε περισοττερη ενεργεια λογω θερμοκρασιων,κατω του 0,για αυτο και το μεγαλο κουτι (που χωραει 60αρα) για αυτο και αλλα αμαξια με 44 και αλλα με 60.

το δυναμο ειναι 45Α που σημαινει οτι σε δυο ωρες (θεωρια παντα) φορτιζει 80Α μπαταρια.

οσα ΑΗ και να βαλεις δεν εχεις προβλημα.εδω αλλοι,βαζουν αλλη μια μπαταρια πισω και εσεις ψαχνεται αν και αν.

( δεν ξερω αν απευθυνεσαι προσωπικα σε μενα, αν οχι γραψε λαθος :unknw: ) δεν ειπα οτι παει πιο γρηγορα ειπα οτι η 45αρα ηταν πολυ μικρη για αυτο το αμαξι, τουλαχιστον για μενα, κουτι πλαστικο δεν εχω, εχω εκεινη την υφασματινη @#@#@ ,ακου και το καλυτερο....καλοκαιρι του '08 (το αμαξι αγοραστηκε 09/07) το πρωτο βραδυ που πηγα διακοπες αφησα το φως του parking ανοιχτο, μην πεσει κανενας επανω και μου το κανει τροπετο ......το πρωι εβαλα jumpers για να παρει μπρος!!!!!! :shok: :shok: απαντηση .................αντικατασταση δεν μπορουμε να κανουμε γτ η μπαταρια δεν παρουσιαζει βλαβη στο μηχανημα. απλως θα αφησετε το αμαξι για ενα 24ωρο για παρακολουθηση, βεβαιως δε με χρεωσαν τπτ για να πω και την αληθεια.

δεν σου κανω επιθεση, προς θεου φιλικη συζητηση κανουμε, εξαλλου μια παρεα ειμαστε ολοι , ουτε προκειται να τσακωθουμε για μια μπαταρια

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο σχεδον 5 χρονια με την εργοστασιακη μπαταρια ηρθε η ωρα της αλλαγης της. Κατοχος Golf V Tsi 140 και εγω με την κλασικη 44αρα.

Εδω και 2 εβδομαδες με τα κρυα δυσκολευοταν να παρει μπροστα. Επισης να ανεφερω οτι εχω στο αμαξι ηχοσυστημα με 2 ενισχυτες και sub εδω

και 3 χρονια. Περσυ τετοιες μερες υπεστη πληρη αποφορτιση λογω δικου μου λαθους (ξεχασα ανοικτη την οθονη :mad: ). Αποφασισα τελικα να την αντικαταστησω με μια Exide Premium 64 Ah και επανηλθε στα σωστα επιπεδα. Τσακμακι!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Μετα απο σχεδον 5 χρονια με την εργοστασιακη μπαταρια ηρθε η ωρα της αλλαγης της. Κατοχος Golf V Tsi 140 και εγω με την κλασικη 44αρα.

Εδω και 2 εβδομαδες με τα κρυα δυσκολευοταν να παρει μπροστα. Επισης να ανεφερω οτι εχω στο αμαξι ηχοσυστημα με 2 ενισχυτες και sub εδω

και 3 χρονια. Περσυ τετοιες μερες υπεστη πληρη αποφορτιση λογω δικου μου λαθους (ξεχασα ανοικτη την οθονη :mad: ). Αποφασισα τελικα να την αντικαταστησω με μια Exide Premium 64 Ah και επανηλθε στα σωστα επιπεδα. Τσακμακι!!! :laugh: :laugh: :laugh:

exide εβαλα και γω, δεν ξερω που φτιαχνονται αλλα οπως ειπες........τσακμακι!!! :clapping: :clapping:

Link to comment
Share on other sites

( δεν ξερω αν απευθυνεσαι προσωπικα σε μενα, αν οχι γραψε λαθος :unknw: ) δεν ειπα οτι παει πιο γρηγορα ειπα οτι η 45αρα ηταν πολυ μικρη για αυτο το αμαξι, τουλαχιστον για μενα, κουτι πλαστικο δεν εχω, εχω εκεινη την υφασματινη @#@#@ ,ακου και το καλυτερο....καλοκαιρι του '08 (το αμαξι αγοραστηκε 09/07) το πρωτο βραδυ που πηγα διακοπες αφησα το φως του parking ανοιχτο, μην πεσει κανενας επανω και μου το κανει τροπετο ......το πρωι εβαλα jumpers για να παρει μπρος!!!!!! :shok: :shok: απαντηση .................αντικατασταση δεν μπορουμε να κανουμε γτ η μπαταρια δεν παρουσιαζει βλαβη στο μηχανημα. απλως θα αφησετε το αμαξι για ενα 24ωρο για παρακολουθηση, βεβαιως δε με χρεωσαν τπτ για να πω και την αληθεια.

δεν σου κανω επιθεση, προς θεου φιλικη συζητηση κανουμε, εξαλλου μια παρεα ειμαστε ολοι , ουτε προκειται να τσακωθουμε για μια μπαταρια

οχι βεβαια γενικα μιλαω.

κοιτα να δεις. αν πουμε οτι το μπροστα φως ειναι 35w και το πισω αλλα 35; τα λεω σωστα;

τοτε εχουμε 70w ανα ωρα δια 12v ειναι 6A.

αυτο σημαινει σε μια ωρα 6ΑΗ. και σε 10 ωρες 60 ΑΗ.αρα και η 60αρα ειναι οριακη.

Link to comment
Share on other sites

από την πρώτη μέρα που το πήρα στα πολλά κρύα δεν έπαιρνε μπρος με την πρώτη μόλις πέρναγαν ήταν οκ άρα θεωρώ την 44αρα οριακή

Link to comment
Share on other sites

από την πρώτη μέρα που το πήρα στα πολλά κρύα δεν έπαιρνε μπρος με την πρώτη μόλις πέρναγαν ήταν οκ άρα θεωρώ την 44αρα οριακή

χμμ.ωραιο,το σκεπτικο σου.αφου δεν περνει μπροστα εχει,μικρη μπαταρια.αν ειχε μικρη μπαταρια δεν θα εφτανε να δωσει,δευτερη μιζια.

Link to comment
Share on other sites

χμμ.ωραιο,το σκεπτικο σου.αφου δεν περνει μπροστα εχει,μικρη μπαταρια.αν ειχε μικρη μπαταρια δεν θα εφτανε να δωσει,δευτερη μιζια.

sorry φίλε μου εάν κάνω λάθος μπορείς να μου πεις, αφού το ξέρεις, το σωστό αλλά την ειρωνεία δεν την ανέχομαι

Link to comment
Share on other sites

Σημερα αλλαξα και γω στο FSI τη μπαταρια της μαμας του. 5,5 Χρονια 56.000κμ. Απο VARTA 44αρα σε VARTA 52 ή 54 δε θυμαμαι. Επειδη την αλλαξα μονος μου και μου αναψε το λαμπακι του τιμονιου τι κανω για να φυγει? Θελει vagcom ή καμια βολτα και θα στρωσει?

Link to comment
Share on other sites

Τα γνωστά, 1 στροφή αριστερά, 1 δεξιά, οδήγηση με ΠΟΛΥ χαμηλή ταχύτητα σε ευθεία με ΙΣΙΟ ΤΙΜΟΝΙ και μετά αν χρειαστεί, σταματημένος στρίβεις τέρμα αριστερά, τέρμα δεξιά και κεντράρεις.

Link to comment
Share on other sites

σήμερα κατάφερα και άλλαξα μπαταρία έβαλα μία varta 56άρα από 44άρα και σταμάτησαν να παίζουν τα φώτα παίρνει μπρος με την μία. βαρέθηκα κάθε 3 χρόνια μπαταρία με τις 44άρες της αντιπροσωπείας

σε κάποιο ποστ κάποιος είχε βάλει τους κωδικούς για τα πλαστικά καλύμματα της μπαταρίας αλλά δεν το βρίσκω εάν μπορεί κάποιος ας βοηθήσει

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

http://www.vwclub.gr...showtopic=47891

Εκτός από τους κωδικούς, έχω γράψει ένα κα-τα-πλη-κτι-κό DIY.

σε ευχαριστώ κάτι δεν κάνω καλά με το search

Link to comment
Share on other sites

γεια σας.εχω ενα γκολφ 5 tsi με οεμ μπαταρια βαρτα 44αh.ηρθε η ωρα της αλλαγης και στις διαστασεις της μαμα μπαταριας υπαρχουν επιλογες μονο με περισσοτερα αμπερ,50 και ανω.θα ηθελα να ρωτησω αν ειναι καλο για το ηλεκτρικο κυκλωμα να ανεβω σε αμπερ και γνωμη για τις παρακατω επιλογες

 

bosch blue 52ah

bosch silver 54ah

exide excel 50ah

exide premium 53ah

Link to comment
Share on other sites

Βαλε την bosch s4 52ah τιμια προταση.

Link to comment
Share on other sites

μαλλον αυτην θα επιλεξω.

ξερεις γιατι οπου και αν ρωτησα ολοι μου απερριψαν την μαυρη ειτε μπος ειτε βαρτα ειτε αλλη μαρκα?αφου και το αμαξι μαυρη βαρτα 44α φοραγε.

Link to comment
Share on other sites

Και ακόμα μεγαλύτερη να βάλεις δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

 

Εγώ έβαλα αυτήν  http://www.automotobatteries.gr/exide-premium-12v-64ah-640en-a.html

Link to comment
Share on other sites

Και ακόμα μεγαλύτερη να βάλεις δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

 

Εγώ έβαλα αυτήν  http://www.automotobatteries.gr/exide-premium-12v-64ah-640en-a.html

+1

και γω 61 ah varta έβαλα γνήσια.

Link to comment
Share on other sites

Varta 55αρα ή 60αρα δν θυμαμαι ακριβως με κωδικο D24 η μπλε. Ειναι (τουλαχιστον γ μενα) κορυφη!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.