Jump to content
kospasTSI12345

Golf - Επιλογη Μπαταριας

Recommended Posts

Tι εννοείς???Άλλο πράμα η bosch άλλο η varta.H varta έχει καλύτερη αξιολόγηση από τη bosch.

Link to comment
Share on other sites

ρωτησα σε μαγαζι με μπαταριες και μου ειπε οτι φτιαχνοντε απο το ιδιο εργοστασιο(johnson) οτι ειναι ιδιες απλα η καθε μαρκα κολαει το δικο της brand επανω.

ισχυει?


επισης μου ειπε οτι οι βαρτα εχουν εναν χρονο εγγυηση και οι μπος δυο χρονια

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν πρέπει να ξεφεύγουμε πολύ σε αμπερόρια(Ah) απο τον κατασκευαστή.Γιατί το alternator(δυναμό ελληνιστί) είναι υπολογισμένο να φορτίζει την συγκεκριμένη μπαταρία.Οπότε αν μπεί μια μεγαλύτερη το alternator θα πιέζεται περισσότερο να τη φορτίσει,οπότε η διάρκεια ζωής του θα μειωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν πρέπει να ξεφεύγουμε πολύ σε αμπερόρια(Ah) απο τον κατασκευαστή.Γιατί το alternator(δυναμό ελληνιστί) είναι υπολογισμένο να φορτίζει την συγκεκριμένη μπαταρία.Οπότε αν μπεί μια μεγαλύτερη το alternator θα πιέζεται περισσότερο να τη φορτίσει,οπότε η διάρκεια ζωής του θα μειωθεί.

Ισχύει αυτό σίγουρα ; Γιατί απο την άλλη οι μπαταρίες που βάζει η μαμά ειναι πολυ μικρές

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο δυναμος δουλευει για να γεμισει με ενεργεια την μπαταρια.

Οσο μεγαλυτερη η μπαταρια τοσο πιο πολυ δουλευει ο δυναμος αρα ......;;;;

Η μπαταρια που εχει απο το εργοστασιο το αυτοκινητο ειναι υπερ αρκετη.

Απο εκει κ περα οι λυσεις ειναι 2:

1.μεγαλυτερος δυναμος

2.μπαταρια ιδιων αμπερ αλλα μορφης τζελ.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Σε 2-3 ηλεκτρολογια που ειχα ρωτησει, ολοι ειχαν πει οτι η μπαταρια 44ΑΗ για το αυτοκινητο μας ειναι καπως μικρη και οτι η εργοστασιακη μπαταρια που φορανε τα αυτοκινητα γενικοτερα καλυπτει τις minimum απαιτησεις του αυτοκινητου. Συνηθες ειναι σε ολα τα αυτοκινητα στην αλλαγη μπαταριας να μπαινει η ιδια η να ανεβαινει κανεις μια κατηγορια πχ 50ΑΗ χωρις υπερβολες. Καλο θα ηταν οτι και να κανεις, να διατηρισεις το μονωτικη θηκη (το υλικο σαν fleece) γυρω απο την μπαταρια καθως οι ακραιες καιρικες συνθηκες μειωνουν τον χρονο ζωης της. Αν βαλεις μεγαλυτερη κοιτα μηπως εχει το μαγαζι απο αλλες αλλαγες. Εμενα μου εδωσε μια απο ενα GTI. Ολες οι μπαταριες που ανεφερες ειναι καλες μαρκες εγω ειχα βαλει bosch silver 52γιατι την βρηκα σε καλυτερη τιμη απο varta. Ουτως η αλλως σε κανα 4αρι χρονια θα θες αλλη..

Link to comment
Share on other sites

Το τι μπαταρία φορούσε απο το εργοστάσιο πάντως εξαρτάται άμεσα απο τον εξοπλισμό του καθε μοντέλου. Δλδ με απλο ραδιόφωνο και Trendline εχω δει με 44αρα , το ίδιο ακριβώς με RCD και climatronic με 62αρα και καπως αντίστοιχα πηγαινε και αργότερα με την έλευση των tsi. Το δυναμό φορτίζει άνετα μεχρι και 75αρα σύμφωνα με ηλεκτρολόγο. Απο κει και πέρα βάζεις με δική σου ευθύνη αλλα δεν κερδίζεις σε τίποτα... Οι περισσότεροι απο 44 πάνε σε 50άρα ή σε 62άρα.

Link to comment
Share on other sites

Το τι μπαταρία φορούσε απο το εργοστάσιο πάντως εξαρτάται άμεσα απο τον εξοπλισμό του καθε μοντέλου. Δλδ με απλο ραδιόφωνο και Trendline εχω δει με 44αρα , το ίδιο ακριβώς με RCD και climatronic με 62αρα και καπως αντίστοιχα πηγαινε και αργότερα με την έλευση των tsi. Το δυναμό φορτίζει άνετα μεχρι και 75αρα σύμφωνα με ηλεκτρολόγο. Απο κει και πέρα βάζεις με δική σου ευθύνη αλλα δεν κερδίζεις σε τίποτα... Οι περισσότεροι απο 44 πάνε σε 50άρα ή σε 62άρα.

 

 

Σε 2-3 ηλεκτρολογια που ειχα ρωτησει, ολοι ειχαν πει οτι η μπαταρια 44ΑΗ για το αυτοκινητο μας ειναι καπως μικρη και οτι η εργοστασιακη μπαταρια που φορανε τα αυτοκινητα γενικοτερα καλυπτει τις minimum απαιτησεις του αυτοκινητου. Συνηθες ειναι σε ολα τα αυτοκινητα στην αλλαγη μπαταριας να μπαινει η ιδια η να ανεβαινει κανεις μια κατηγορια πχ 50ΑΗ χωρις υπερβολες. Καλο θα ηταν οτι και να κανεις, να διατηρισεις το μονωτικη θηκη (το υλικο σαν fleece) γυρω απο την μπαταρια καθως οι ακραιες καιρικες συνθηκες μειωνουν τον χρονο ζωης της. Αν βαλεις μεγαλυτερη κοιτα μηπως εχει το μαγαζι απο αλλες αλλαγες. Εμενα μου εδωσε μια απο ενα GTI. Ολες οι μπαταριες που ανεφερες ειναι καλες μαρκες εγω ειχα βαλει bosch silver 52γιατι την βρηκα σε καλυτερη τιμη απο varta. Ουτως η αλλως σε κανα 4αρι χρονια θα θες αλλη..

 

Και εγώ την ίδια έβαλα. Bosch silver 52AH. Έχει ικανοποιητικό ρεύμα εκκίνησης και τα 52Ah είναι μια χαρά για τον δυναμό. Έχει σημασία και τι έξτρα έχει βάλει κανείς στο αυτοκίνητο, που καταναλώνουν αρκετό ρεύμα. Εγώ δεν έχω κάτι έξτρα, οπότε από την μαμά Varta 44άρα πήγα σε Silver Bosch 52άρα. Κάτι άλλο σημαντικό. Η μαμά μπαταρία είναι ειδικά σχεδιασμένη και κρατάει τουλάχιστον 4-5 χρόνια (εγώ την άλλαξα στα 5,5 και είχε ακόμα λίγο ψωμί, δεν με είχε αφήσει ποτέ). ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να αγοράσει κανείς έκτοτε, στην καλύτερη περίπτωση να κρατήσει 2-3 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

σημερα ρώτησα για το δικο μου (την εχω 4μιση χρόνια και μολις άρχισε να αγκωμαχαει)

 

και

 

η "μαμα" 44αρα εχει 97 ευρώ και η αντίστοιχη Varta 62 ευρώ (με 2 χρόνια εγγύηση)

 

ίσως σε βαθος χρόνου συμφερει η vag αλλά εχει και 50% μεγαλυτερη αξία...

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα πανω απο 60€ με την εκπτωση που παιρνω δεν εχω δωσει για μπαταρια.ψωνιζω απο ενα μαγαζι στην πειραιως στο υψος της λαχαναγορας οπου ειναι γνωστος και μου δινει παντα φρεσκια μπαταρια...

 

τα 100€ μου φαινονται πολλα για μπαταρια.Δεν ψωνιζω μαρκα ειδικα με ενα χρονο εγγυηση....

 

κοιταξτε και σε αλλες εταιρεις με 2 χρονια εγγυηση και λιγοτερα λεφτα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία πάντα.!!! Ήρθε ο καιρός αλλαγής της μπαταρίας μου, βοήθησαν και τα πρώτα κρύα που μας επισκέφθηκαν. Οι μάρκες πολλές, οι επιλογές αρκετές. Αυτή που φοράει από το εργοστάσιο είναι VARTA 60ΑΗ 480ΑΕΝ. Επιμένω στην ίδια μάρκα και προδιαγραφές ή πάω σε κάτι άλλο? Ο ηλεκτρολόγος μου, μου πρότεινε μια banner...

 Υ.Γ. Η μπαταρία μας κράτησε 4 1/2 χρόνια, θεωρώ ικανοποιητικά.

Link to comment
Share on other sites

 Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία πάντα.!!! Ήρθε ο καιρός αλλαγής της μπαταρίας μου, βοήθησαν και τα πρώτα κρύα που μας επισκέφθηκαν. Οι μάρκες πολλές, οι επιλογές αρκετές. Αυτή που φοράει από το εργοστάσιο είναι VARTA 60ΑΗ 480ΑΕΝ. Επιμένω στην ίδια μάρκα και προδιαγραφές ή πάω σε κάτι άλλο? Ο ηλεκτρολόγος μου, μου πρότεινε μια banner...

 Υ.Γ. Η μπαταρία μας κράτησε 4 1/2 χρόνια, θεωρώ ικανοποιητικά.

Να πάρεις banner power bull με κλειστά μάτια.Θα σου συνιστούσα να βάλεις μια 74άρα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλά χρόνια.Να υπενθυμίσω ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

εμενα απο το εργοστασιο εχει banner ,την εχω 4 χρονια τωρα ,δεν ξερω καλη εχει βγει και ειναι μικροτερη απο αυτη που αναφερεις:

 

συγκεκριμενα ειναι 44ah και 360ΑΕΝ

 

βεβαια ειναι και θεμα εξοπλισμου ,σε φιλαρακι με dsg εχει μεγαλυτερη απο τη δικια μου

Link to comment
Share on other sites

Τελικα τοποθέτησα μια fiamm 64 ah να εχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Sent from my iPhone using Tapatalk - Leou

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία επειδή δεν το πολυκινώ το 6άρι, σε κρύα εκκίνηση την βλέπω λίγο αδύναμη την μπαταρία. Για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, μιας και είμαι στα 3.5 χρόνια, λέω να την αλλάξω.

 

Αυτή που φοράει τώρα είναι 60Αh, 480Α ΕΝ (φαίνεται παρακάτω).

 

Στο εμπόριο βρίσκω VARTA 60Αh, αλλά 540A EN (ρεύμα κρύας εκκίνησης). Εκτός από την Banner που είναι υποψήφια έτσι κ αλλιώς, υπάρχει άλλη afternarket που να είναι ακριβώς στα specs της υπάρχουσας; Δηλαδή 60Αh, 480Α ΕΝ ;

8841-8865-272.jpg

Link to comment
Share on other sites

είχα βάλει τον 1/12  τη VARTA BLACK DYNAMIC 12V 56AH (C15) και σήμερα έμεινα την πρώτη φορά γύρισε η μίζα οριακά και την δεύτερη έκανε ένα τακ τακ συνεχόμενο .

 

λέτε εάν την φορτίσω να τη σώσω ή να έκοψε κάνα στοιχείο?

 
Link to comment
Share on other sites

Μετα την 2ετια ολα ειναι πιθανα αν και σε μενα οι περισσοτερες βγαζουν 3ο χρονο ανετα. Μηπως το ειχες αραγμενο για καποιο διαστημα και σε συνδιασμο με θερμοκρασιες (αν κ κανει ζεστη σχετικα) η καποιο περιφερικο σου αδειασε? Εγω στην θεση σου πριν την πεταξω θα την φορτιζα και με την πρωτη ευκαιρια θα την μετραγα σε εναν ηλεκτρολογο.

Link to comment
Share on other sites

θέμα με απώλεια δεν έχω.  μου κάνει εντύπωση όμως που χτύπαγαν οι ασφάλειες. θα τη φορτίσω σε πρώτη φάση και θα δω.

 

εάν δεν γίνει τίποτα με την φόρτιση λέω να πάρω αυτή

Exide Premium EA640 12V 64 AH 640CCA A

θα έχω κάποιο θέμα με τον δυναμό? την σηκώνει την 64αρα?

 

 μπορώ να την βγάλω και να μείνει χωρίς μπαταρία το αμάξι μέχρι να φορτίσει? δεν θα έχω κάνα πρόβλημα με τον εγκέφαλο σωστά?

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

θέμα με απώλεια δεν έχω. μου κάνει εντύπωση όμως που χτύπαγαν οι ασφάλειες. θα τη φορτίσω σε πρώτη φάση και θα δω.

εάν δεν γίνει τίποτα με την φόρτιση λέω να πάρω αυτή

Exide Premium EA640 12V 64 AH 640CCA A

θα έχω κάποιο θέμα με τον δυναμό? την σηκώνει την 64αρα?

μπορώ να την βγάλω και να μείνει χωρίς μπαταρία το αμάξι μέχρι να φορτίσει? δεν θα έχω κάνα πρόβλημα με τον εγκέφαλο σωστά?

Δεν εχεις κανενα προβλημα.

Και στη μια περιπτωση και στην αλλη.

Αρκει να εισαι προσεκτικος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.