meandros Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 varta και bosch ειναι ακριβως το ιδιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Tι εννοείς???Άλλο πράμα η bosch άλλο η varta.H varta έχει καλύτερη αξιολόγηση από τη bosch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 ρωτησα σε μαγαζι με μπαταριες και μου ειπε οτι φτιαχνοντε απο το ιδιο εργοστασιο(johnson) οτι ειναι ιδιες απλα η καθε μαρκα κολαει το δικο της brand επανω. ισχυει? επισης μου ειπε οτι οι βαρτα εχουν εναν χρονο εγγυηση και οι μπος δυο χρονια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted September 14, 2013 Report Share Posted September 14, 2013 Παιδιά δεν πρέπει να ξεφεύγουμε πολύ σε αμπερόρια(Ah) απο τον κατασκευαστή.Γιατί το alternator(δυναμό ελληνιστί) είναι υπολογισμένο να φορτίζει την συγκεκριμένη μπαταρία.Οπότε αν μπεί μια μεγαλύτερη το alternator θα πιέζεται περισσότερο να τη φορτίσει,οπότε η διάρκεια ζωής του θα μειωθεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted September 14, 2013 Report Share Posted September 14, 2013 Παιδιά δεν πρέπει να ξεφεύγουμε πολύ σε αμπερόρια(Ah) απο τον κατασκευαστή.Γιατί το alternator(δυναμό ελληνιστί) είναι υπολογισμένο να φορτίζει την συγκεκριμένη μπαταρία.Οπότε αν μπεί μια μεγαλύτερη το alternator θα πιέζεται περισσότερο να τη φορτίσει,οπότε η διάρκεια ζωής του θα μειωθεί. Ισχύει αυτό σίγουρα ; Γιατί απο την άλλη οι μπαταρίες που βάζει η μαμά ειναι πολυ μικρές Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted September 14, 2013 Report Share Posted September 14, 2013 Ο δυναμος δουλευει για να γεμισει με ενεργεια την μπαταρια. Οσο μεγαλυτερη η μπαταρια τοσο πιο πολυ δουλευει ο δυναμος αρα ......;;;; Η μπαταρια που εχει απο το εργοστασιο το αυτοκινητο ειναι υπερ αρκετη. Απο εκει κ περα οι λυσεις ειναι 2: 1.μεγαλυτερος δυναμος 2.μπαταρια ιδιων αμπερ αλλα μορφης τζελ. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted September 17, 2013 Report Share Posted September 17, 2013 Σε 2-3 ηλεκτρολογια που ειχα ρωτησει, ολοι ειχαν πει οτι η μπαταρια 44ΑΗ για το αυτοκινητο μας ειναι καπως μικρη και οτι η εργοστασιακη μπαταρια που φορανε τα αυτοκινητα γενικοτερα καλυπτει τις minimum απαιτησεις του αυτοκινητου. Συνηθες ειναι σε ολα τα αυτοκινητα στην αλλαγη μπαταριας να μπαινει η ιδια η να ανεβαινει κανεις μια κατηγορια πχ 50ΑΗ χωρις υπερβολες. Καλο θα ηταν οτι και να κανεις, να διατηρισεις το μονωτικη θηκη (το υλικο σαν fleece) γυρω απο την μπαταρια καθως οι ακραιες καιρικες συνθηκες μειωνουν τον χρονο ζωης της. Αν βαλεις μεγαλυτερη κοιτα μηπως εχει το μαγαζι απο αλλες αλλαγες. Εμενα μου εδωσε μια απο ενα GTI. Ολες οι μπαταριες που ανεφερες ειναι καλες μαρκες εγω ειχα βαλει bosch silver 52γιατι την βρηκα σε καλυτερη τιμη απο varta. Ουτως η αλλως σε κανα 4αρι χρονια θα θες αλλη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 17, 2013 Report Share Posted September 17, 2013 Banner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_fsi Posted September 18, 2013 Report Share Posted September 18, 2013 Το τι μπαταρία φορούσε απο το εργοστάσιο πάντως εξαρτάται άμεσα απο τον εξοπλισμό του καθε μοντέλου. Δλδ με απλο ραδιόφωνο και Trendline εχω δει με 44αρα , το ίδιο ακριβώς με RCD και climatronic με 62αρα και καπως αντίστοιχα πηγαινε και αργότερα με την έλευση των tsi. Το δυναμό φορτίζει άνετα μεχρι και 75αρα σύμφωνα με ηλεκτρολόγο. Απο κει και πέρα βάζεις με δική σου ευθύνη αλλα δεν κερδίζεις σε τίποτα... Οι περισσότεροι απο 44 πάνε σε 50άρα ή σε 62άρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 18, 2013 Report Share Posted September 18, 2013 Ρε παιδια εγω λέω να βάλω μια της odyssey παναλαφρη και να βγάλω και τη μάνα βάση για εξοικονόμηση βάρους εχει κανεις εμπειρια ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted September 19, 2013 Report Share Posted September 19, 2013 Το τι μπαταρία φορούσε απο το εργοστάσιο πάντως εξαρτάται άμεσα απο τον εξοπλισμό του καθε μοντέλου. Δλδ με απλο ραδιόφωνο και Trendline εχω δει με 44αρα , το ίδιο ακριβώς με RCD και climatronic με 62αρα και καπως αντίστοιχα πηγαινε και αργότερα με την έλευση των tsi. Το δυναμό φορτίζει άνετα μεχρι και 75αρα σύμφωνα με ηλεκτρολόγο. Απο κει και πέρα βάζεις με δική σου ευθύνη αλλα δεν κερδίζεις σε τίποτα... Οι περισσότεροι απο 44 πάνε σε 50άρα ή σε 62άρα. Σε 2-3 ηλεκτρολογια που ειχα ρωτησει, ολοι ειχαν πει οτι η μπαταρια 44ΑΗ για το αυτοκινητο μας ειναι καπως μικρη και οτι η εργοστασιακη μπαταρια που φορανε τα αυτοκινητα γενικοτερα καλυπτει τις minimum απαιτησεις του αυτοκινητου. Συνηθες ειναι σε ολα τα αυτοκινητα στην αλλαγη μπαταριας να μπαινει η ιδια η να ανεβαινει κανεις μια κατηγορια πχ 50ΑΗ χωρις υπερβολες. Καλο θα ηταν οτι και να κανεις, να διατηρισεις το μονωτικη θηκη (το υλικο σαν fleece) γυρω απο την μπαταρια καθως οι ακραιες καιρικες συνθηκες μειωνουν τον χρονο ζωης της. Αν βαλεις μεγαλυτερη κοιτα μηπως εχει το μαγαζι απο αλλες αλλαγες. Εμενα μου εδωσε μια απο ενα GTI. Ολες οι μπαταριες που ανεφερες ειναι καλες μαρκες εγω ειχα βαλει bosch silver 52γιατι την βρηκα σε καλυτερη τιμη απο varta. Ουτως η αλλως σε κανα 4αρι χρονια θα θες αλλη.. Και εγώ την ίδια έβαλα. Bosch silver 52AH. Έχει ικανοποιητικό ρεύμα εκκίνησης και τα 52Ah είναι μια χαρά για τον δυναμό. Έχει σημασία και τι έξτρα έχει βάλει κανείς στο αυτοκίνητο, που καταναλώνουν αρκετό ρεύμα. Εγώ δεν έχω κάτι έξτρα, οπότε από την μαμά Varta 44άρα πήγα σε Silver Bosch 52άρα. Κάτι άλλο σημαντικό. Η μαμά μπαταρία είναι ειδικά σχεδιασμένη και κρατάει τουλάχιστον 4-5 χρόνια (εγώ την άλλαξα στα 5,5 και είχε ακόμα λίγο ψωμί, δεν με είχε αφήσει ποτέ). ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να αγοράσει κανείς έκτοτε, στην καλύτερη περίπτωση να κρατήσει 2-3 χρόνια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themata Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 σημερα ρώτησα για το δικο μου (την εχω 4μιση χρόνια και μολις άρχισε να αγκωμαχαει) και η "μαμα" 44αρα εχει 97 ευρώ και η αντίστοιχη Varta 62 ευρώ (με 2 χρόνια εγγύηση) ίσως σε βαθος χρόνου συμφερει η vag αλλά εχει και 50% μεγαλυτερη αξία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIT CAR Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 προσωπικα πανω απο 60€ με την εκπτωση που παιρνω δεν εχω δωσει για μπαταρια.ψωνιζω απο ενα μαγαζι στην πειραιως στο υψος της λαχαναγορας οπου ειναι γνωστος και μου δινει παντα φρεσκια μπαταρια... τα 100€ μου φαινονται πολλα για μπαταρια.Δεν ψωνιζω μαρκα ειδικα με ενα χρονο εγγυηση.... κοιταξτε και σε αλλες εταιρεις με 2 χρονια εγγυηση και λιγοτερα λεφτα... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία πάντα.!!! Ήρθε ο καιρός αλλαγής της μπαταρίας μου, βοήθησαν και τα πρώτα κρύα που μας επισκέφθηκαν. Οι μάρκες πολλές, οι επιλογές αρκετές. Αυτή που φοράει από το εργοστάσιο είναι VARTA 60ΑΗ 480ΑΕΝ. Επιμένω στην ίδια μάρκα και προδιαγραφές ή πάω σε κάτι άλλο? Ο ηλεκτρολόγος μου, μου πρότεινε μια banner... Υ.Γ. Η μπαταρία μας κράτησε 4 1/2 χρόνια, θεωρώ ικανοποιητικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted December 27, 2013 Report Share Posted December 27, 2013 Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία πάντα.!!! Ήρθε ο καιρός αλλαγής της μπαταρίας μου, βοήθησαν και τα πρώτα κρύα που μας επισκέφθηκαν. Οι μάρκες πολλές, οι επιλογές αρκετές. Αυτή που φοράει από το εργοστάσιο είναι VARTA 60ΑΗ 480ΑΕΝ. Επιμένω στην ίδια μάρκα και προδιαγραφές ή πάω σε κάτι άλλο? Ο ηλεκτρολόγος μου, μου πρότεινε μια banner... Υ.Γ. Η μπαταρία μας κράτησε 4 1/2 χρόνια, θεωρώ ικανοποιητικά. Να πάρεις banner power bull με κλειστά μάτια.Θα σου συνιστούσα να βάλεις μια 74άρα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλά χρόνια.Να υπενθυμίσω ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 εμενα απο το εργοστασιο εχει banner ,την εχω 4 χρονια τωρα ,δεν ξερω καλη εχει βγει και ειναι μικροτερη απο αυτη που αναφερεις: συγκεκριμενα ειναι 44ah και 360ΑΕΝ βεβαια ειναι και θεμα εξοπλισμου ,σε φιλαρακι με dsg εχει μεγαλυτερη απο τη δικια μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themata Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 (edited) μάλλον λόγω DSG φοράει 60Ah και το δικό μου 160άρι με μηχανικό κιβώτιο, 44Αh έχει Edited January 9, 2014 by tsi160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 9, 2014 Report Share Posted January 9, 2014 Ναι και στο δικό μου 160άρι με DSG 60άρα είχε που την άλλαξα πρόσφατα μάλιστα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Τελικα τοποθέτησα μια fiamm 64 ah να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Sent from my iPhone using Tapatalk - Leou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_peir Posted January 15, 2014 Report Share Posted January 15, 2014 Το δικό μου golf 160 φοράει 60αρα μπαταρία , έχει μηχανικό κιβώτιο. Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Τελευταία επειδή δεν το πολυκινώ το 6άρι, σε κρύα εκκίνηση την βλέπω λίγο αδύναμη την μπαταρία. Για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, μιας και είμαι στα 3.5 χρόνια, λέω να την αλλάξω. Αυτή που φοράει τώρα είναι 60Αh, 480Α ΕΝ (φαίνεται παρακάτω). Στο εμπόριο βρίσκω VARTA 60Αh, αλλά 540A EN (ρεύμα κρύας εκκίνησης). Εκτός από την Banner που είναι υποψήφια έτσι κ αλλιώς, υπάρχει άλλη afternarket που να είναι ακριβώς στα specs της υπάρχουσας; Δηλαδή 60Αh, 480Α ΕΝ ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 είχα βάλει τον 1/12 τη VARTA BLACK DYNAMIC 12V 56AH (C15) και σήμερα έμεινα την πρώτη φορά γύρισε η μίζα οριακά και την δεύτερη έκανε ένα τακ τακ συνεχόμενο . λέτε εάν την φορτίσω να τη σώσω ή να έκοψε κάνα στοιχείο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 Μετα την 2ετια ολα ειναι πιθανα αν και σε μενα οι περισσοτερες βγαζουν 3ο χρονο ανετα. Μηπως το ειχες αραγμενο για καποιο διαστημα και σε συνδιασμο με θερμοκρασιες (αν κ κανει ζεστη σχετικα) η καποιο περιφερικο σου αδειασε? Εγω στην θεση σου πριν την πεταξω θα την φορτιζα και με την πρωτη ευκαιρια θα την μετραγα σε εναν ηλεκτρολογο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 (edited) θέμα με απώλεια δεν έχω. μου κάνει εντύπωση όμως που χτύπαγαν οι ασφάλειες. θα τη φορτίσω σε πρώτη φάση και θα δω. εάν δεν γίνει τίποτα με την φόρτιση λέω να πάρω αυτή Exide Premium EA640 12V 64 AH 640CCA A θα έχω κάποιο θέμα με τον δυναμό? την σηκώνει την 64αρα? μπορώ να την βγάλω και να μείνει χωρίς μπαταρία το αμάξι μέχρι να φορτίσει? δεν θα έχω κάνα πρόβλημα με τον εγκέφαλο σωστά? Edited April 10, 2014 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 10, 2014 Report Share Posted April 10, 2014 θέμα με απώλεια δεν έχω. μου κάνει εντύπωση όμως που χτύπαγαν οι ασφάλειες. θα τη φορτίσω σε πρώτη φάση και θα δω. εάν δεν γίνει τίποτα με την φόρτιση λέω να πάρω αυτή Exide Premium EA640 12V 64 AH 640CCA A θα έχω κάποιο θέμα με τον δυναμό? την σηκώνει την 64αρα? μπορώ να την βγάλω και να μείνει χωρίς μπαταρία το αμάξι μέχρι να φορτίσει? δεν θα έχω κάνα πρόβλημα με τον εγκέφαλο σωστά? Δεν εχεις κανενα προβλημα. Και στη μια περιπτωση και στην αλλη. Αρκει να εισαι προσεκτικος. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...