Jump to content
kospasTSI12345

Golf - Επιλογη Μπαταριας

Recommended Posts

Νομίζω ότι αυτή η διαδικασία πρέπει να γίνεται στα αυτοκίνητα με Start/Stop, ώστε να γνωρίζει ο εγκέφαλος το ότι η μπαταρία που έβαλες είναι καινούργια, έχει δηλαδή το μέγιστο φορτίο, ώστε να αποφασίζει για το αν θα ενεργοποιεί το σύστημα ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

On 21/1/2018 at 1:40 ΜΜ, nouli said:

H hankook που φορούσα στο Nissan κράτησε 7 χρόνια αντίθετα στο Polo Diesel 3.

Οπότε όντως εργοστασιακές είναι άλλη παρτίδα :)

Ούτε καν αντιπροσωπεία πιστεύω να έχουν σαν αυτές που έρχονται τα αμάξια μας από το εργοστάσιο. 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι αντιστοιχες αλλα τσουζει η τιμη, παιρνεις 2-3


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έχει δοκιμάσει κανείς LiOn μπαταρία στο αυτοκίνητο του και τι συμπεριφορά παρατήρησε;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έγινε παραγγελία για μια νέα Bosch S5 77Ah, αυτή φοράω και τώρα 4 χρόνια, με μια συντήρηση (φόρτισμα) κάθε χειμώνα ήταν κορυφή.

Μην μας αφήσει πουθενά γιατί καλοκαίρι όλο και θα αφήσουμε καμιά μουσική να παίζει και μετά ..:sleep:έχουμε και μερικά ταξιδάκια εξωτερικό οπότε δεν λέει να μείνει σε κανένα πάρκινγ

 

By the way, αν έχει κάποιος ανάγκη τη χαρίζω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από το 2004 εμπιστεύομαι μόνο μπαταρίες Ηankook.

Για είναι κορεάτικες και κατασκευάζονται στην Κορέα.

Link to comment
Share on other sites

Αν σου βγήκαν καλές γιατί όχι, δεν βρήκα άμεσα banner και πήρα ξανά bosch.

Άσε που ξεφεύγει σε τιμή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/7/2018 at 2:45 ΜΜ, nikdev said:

Σήμερα έγινε παραγγελία για μια νέα Bosch S5 77Ah, αυτή φοράω και τώρα 4 χρόνια, με μια συντήρηση (φόρτισμα) κάθε χειμώνα ήταν κορυφή.

Μην μας αφήσει πουθενά γιατί καλοκαίρι όλο και θα αφήσουμε καμιά μουσική να παίζει και μετά ..:sleep:έχουμε και μερικά ταξιδάκια εξωτερικό οπότε δεν λέει να μείνει σε κανένα πάρκινγ

 

By the way, αν έχει κάποιος ανάγκη τη χαρίζω.

:goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα εμπιστευομαι μονο varta silver dynamic


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμεινα παλι απο μπαταρια. Ειναι 3 φορα που μενω απο μπαταρια λογο ακινησιας τα τελευταια 3 χρονια. Εχω αλλαξει 2 μπαταριες μετα την εργοστασιακη. 2 φορες εμεινα με τη 1 που αλλαξα και τωρα 1 φορα με την 2η μπαταρια που αλλαξα. Με τη εργοστασιακη δεν ειχε συμβει ποτε με πανω κατω την ιδια ακινησια την αλλαξα στα 6 χρονια χωρις να μεινω αλλα το ζητησα εγω στο σερβις λογο χρονων μηπως και με αφησει. φορες και με την Δεν ξερω αν ειναι λ συνεχεια. Αν βαλω το αμαξι μπροστα μετα απο 1 βδομα ακινησια ζοριζεται να παρει το αφηνω 5 -10λεπτα στο ρελαντι και μετα το κλεινω. Μετα απο μια βδομαδα που παω να το βαλω μπροστα δεν ξαναπερνει. στιγμη που παω να το βαλω παλι μπροστα δεν περνει. Οταν το κλεινω βαζω συναγερμο. Εχω aftermarket οθονη kenwood dnx 520vt που ειναι συμβατη μονο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο γιατι εχω διαβασει απο το forum οτι δημιουργει προβλημα με τη μπαταρια. Και το διακοπτη των φωτων στο auto (δεν ξερω κατα ποσο επηρεαζει). Θελω να ρωτησω ειναι φυσιολγικο να συμβαινει αυτο. Και κατι τελευταιο αν ο διακοπτης των φωτων ειναι στο auto τραβαει ρευμα?

 

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην
1. Αν το βαζεις μπρος το αφηνεις 5 λεπτα δε φορτιζει. Θελει βολτα.
2. Ο συναγερμος σιγουρα τραβαει ρευμα ενω για καλο και για κακο βαλε το διακοπτη στο off.
3. Για το ηχοσυστημα δε ξερω αν στο εχουν συνδεσει σωστα και δε τραβαει ρευμα οταν κλεινεις το αμαξι.
4. Παρε ενα φορτιστη μπαταριας. Το lidl βγαζει ενα με 20 ευρω αλλιως παρε ενα cteck

Link to comment
Share on other sites

Το ηχοσυστημα πιστευω οτι ειναι οκ γιατι το ειχα και με την εργοστασιακη μπαταρια. Ετυχε παρασκευη βραδυ και ειναι κλειστο το συνεργειο για να ελεγξουμε αν υπαρχει διαρροη οταν ειναι σβηστο το αυτοκινητο. Το αμαξι ειχα περιπου 1 μηνα να το μετακινησω αλλα κατεβαινα και το εβαλα 4 φορες μπροστα για να λειτουργησει και τωρα που κατεβηκα δεν πηρε. Μου φιανεται λιγο παραξενο γιατι και ο ξαδελφος μου εχει το pegeuot 206 και αυτος λογο δουλειας ειχε να κουνησει το αυτοκινητο 2 μηνες και δεν το ανοιγε και του πηρε αμεσως. Εφαγα και δουλεμα γιατι του ελεγα να του βαλω και το δικο τοθ μπροστα για να μην μεινει απο μπαταρια και τελικα εμεινα εγω.

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σου ειπα δε φορτιζει σωστα αν το βαζεις μπροστα ακουνητο. Ουτε για το κινητηρα ειναι σωστο αφου οι μεγαλυτερες φθορες ειναι στο ζεσταμα ουτε για τη μπαταρια

Link to comment
Share on other sites

Πάρε έναν φορτιστή μπαταρίας 20-30 ευρώ και αντί να βάζεις μπροστά το αυτοκίνητο βάζε αυτόν 2-3 ώρες την εβδομάδα. Αρκεί βέβαια να έχεις πρόσβαση σε πρίζα. Δες skroutz ldl eshop.gr 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , nilasgr said:

 

 


Ποια η αποψη σας για αυτο?

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Λιαν επιεικώς απαράδεκτο!!!

Το εχω δει από κοντά ακριβώς το ιδιο δεν λέει και πολλά 

 

καλύτερα αυτο 

 

  https://www.batterypro.gr/ell/product/Φορτιστής-συντηρητής-μπαταρίας-αυτοκινήτου-BDV090

 

η ακόμα καλύτερα και αυτο 

https://www.you.gr/verada-khpos/frontida-aftokinitou/fortistes-ekkinites-batarias/fortistis-batarias-20amp-black-decker-(bc20bde)

 

 

αν θες κατι ποιο επαγγελματικο τοτε θα πας σε αυτα και μονο  

 

https://www.skroutz.gr/c/1265/auto_engine_starters/m/12230/CTEK.html

   

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

https://www.e-shop.gr/fortistis-mpatarias-aytokinitoy-einhell-cc-bc-2-m-1002211-p-TLS.051320

 

Έχω έναν τέτοιο παλιότερο μοντέλο και εχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. Δεω χρειάζεται να πας σε ακριβές λύσεις.

το jump start είναι απάτη εκτός αν πάρεις κάτι επώνυμο και ακριβό

Link to comment
Share on other sites

https://www.e-shop.gr/fortistis-mpatarias-aytokinitoy-einhell-cc-bc-2-m-1002211-p-TLS.051320  

Έχω έναν τέτοιο παλιότερο μοντέλο και εχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. Δεω χρειάζεται να πας σε ακριβές λύσεις.

το jump start είναι απάτη εκτός αν πάρεις κάτι επώνυμο και ακριβό

 

Με αυτο πρεπει να εχεις και πριζα διαθεσιμη. Δυστυχως δεν εχω προσβαση σε μπριζα γιατι το εχω στο δρομο το αυτοκινητο. Θ πρεπει να κατεβασω μπαλαντεζα απο τον 5 οροφο. Ψαχνοντας χτες για κατι παρομοιο βρηκα 2 επιλογες. Το ενα ειναι powerbank που ειναι εκιννητης βγαζει εως 300a για εκινηση. Μια αλλη επιλογη ειναι αυτοματος φορτιστης το εχεις μονιμα στην μπαταρια του αυτοκινητου οταν ειναι σε ακινησια και την κραταει φορτισμενη. Αυτο λογικα πρεπει να το εχεις μονιμα σε ρευμα?

 

 

https://www.mrclick.gr/product/jump-starter-power-bank-αυτοκινήτου-tm15-high-power-small-01-oem/?ref=bestprice.gr

 

 

https://www.skroutz.gr/s/7386886/OEM-TM15.html

 

 

https://www.skroutz.gr/s/12703197/Powertech-Power-Bank-PT-494.html

 

 

Αυτοματοι φορτιστες

 

https://www.skroutz.gr/s/6159544/Minwa-MWCC04A-Αυτόματος-Φορτιστής-6V-12V.html

 

 

http://www.pancarshop.gr/index.php?target=products&product_id=910914

 

https://www.skroutz.gr/s/3456595/Black-Decker-BDV090.html

Link to comment
Share on other sites

καλο θα ήταν να το πας σε ηλεκτρολογο να δει με το που το σβηνεις τι φορτια τραβάει μηπως καπου χανεις ρευμα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχω ενα golf tdi 1.6 2012. Το αμάξι έκλεισε τα 5,5 χρόνια. Εδώ και αρκετούς μήνες, κατά το 1ο άναμμα, κυρίως το πρωί με το κρύο, το αμάξι έκανε 2-3μιζαρισματα για να πάρει μπροστά οπότε άλλαξα μπαταρία. Είχα την εργοστασιακή varta 74ah και 760Α εκκίνηση. Πρίν απο 1 μηνα εβαλα Bosch 70ah 650A εκκίνησης κατ υπόδειξη του ηλεκτρολόγου. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να ζορίζεται τα πρωινά και πήγα ξανά να ελέγξω τη μπαταρία. Ο ηλεκτρολόγος μέτρησε τη μπαταρία είδε οτι είναι καλή και μου είπε οτι θέλει καθάρισμα η μίζα-καρβουνακια κτλ... Παίζει κάτι τέτοιο σε 5 χρόνων αυτοκίνητο ή φταίνε τα χαμηλά αμπερ εκκίνησης; 

Ευχαριστώ.

Edited by moutsougoulis
Link to comment
Share on other sites

H Bosch που φοράς μετά την αλλαγή λογικά είναι η S4

Πες του να κάνεις μια ανταλλαγή με μια S5 74Ah και 750A ή αντίστοιχη, αυτού του επιπέδου μπαταρία έπρεπε να σου προτείνει.

 

Έχει λιγότερα Α εκκίνησης αυτή που έβαλες, μάλλον την πήρες και λιγάκι ξεφόρτιστη  

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μικρή η πιθανότητα, δεδομένου της ηλικίας του οχήματος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και ευχαριστώ για τη διευκρίνηση. Τελικά παρήγγειλα την Bocsh s5. Πιστεύω πως θα λυθεί το πρόβλημα. Να ρωτήσω κάτι άλλο. Γνωρίζει - έχει δοκιμάσει κανείς τις Optima. Άκουσα πολύ καλά λόγια από ένα φίλο που φοράει χρόνια και έτυχε να βρω μια σε καλή τιμή αλλά δε ταίριαζε ο θετικός πόλος, ( το καλώδιο κάνει γωνία και δεν έφτανε να κουμπώσει) οπότε και πήγα στην Bosch - Varta που ήταν η 2η επιλογή.. Δηλαδή κατά άποψη του φίλου αξίζει να αλλάξεις το θετικό καλώδιο για να βάλεις optima, για τον ηλεκτρολόγο δεν αξίζει κάτι τέτοιο...

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα πω κ το αλλο. Γιατι δεν βγαζεις τους πολους αν ξερεις οτι θα το αφησεις ακινητο;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.